Wie?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind alleen die Matthias echt een geniale troll. Knap als je jezelf zo als een downie voor kan doen
Matthias24 ofzo.quote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders staat niet alles meer mooi geordend in zijn topicslijst.
En dat hij fotos van studenten neemt maandagmorgenquote:
Nooit van gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat hij fotos van studenten neemt maandagmorgen
Moeten die niet naar schoolEn telkens die autistische kut PI overal bij
ik vind PSVCL best vermakelijk. Kan ook gewoon normaal posten in andere subfora.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Maar ik kom ook niet zo heel vaak buiten VBL. Daar heb ik mijn handen al vol aan Sunri5e, PizzaGeit, PSVCL en alle andere debielen.
Doet hij dit echtquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat hij fotos van studenten neemt maandagmorgen
Moeten die niet naar schoolEn telkens die autistische kut PI overal bij
Opzich valt hij soms nog wel mee, maar zijn hele riedeltje met Calimero doen dat PSV niet vaak genoeg wordt besproken vind ik wat irritant.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vind PSVCL best vermakelijk. Kan ook gewoon normaal posten in andere subfora.
Dat is wel een matige en mislukte act ja.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich valt hij soms nog wel mee, maar zijn hele riedeltje met Calimero doen dat PSV niet vaak genoeg wordt besproken vind ik wat irritant.
Al valt dat nog mee met een PizzaGeit en Sunri5e die al 5 jaar telkens hetzelfde zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel een matige en mislukte act ja.
Fantastische plek voor alle levenloze mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is fok toch een mooi forum.
Trusten haagsquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ik ga nu wel mijn bed in.
Welterusten
Ik vraag me af waar mensen die voldoening vandaan kunnen halen om elke dag een act op te houden op een forum, en dan ook nog de hele dag door.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet hij dit echt![]()
Ik ging nog steeds stuk dat hij zijn sigaar ooit uitdrukte in een stuk vlees omdat hij het niet lekker vond.
Wat een heerlijk fragmentquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar mensen die voldoening vandaan kunnen halen om elke dag een act op te houden op een forum, en dan ook nog de hele dag door.
Beetje zoiets:
parodyquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb laatst een parodytopic van Iwanius gemaakt.
Jan Slagter is heerlijkste moment van VI van afgelopen tijd. Vooral die lach van Valentijn Driessen is echt geniaalquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk fragment![]()
Ik snap dat ook nooit zo van die acts, maar laat lekker gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |