En dat terwijl die Valentijn er voornamelijk met een zure bek zit.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jan Slagter is heerlijkste moment van VI van afgelopen tijd. Vooral die lach van Valentijn Driessen is echt geniaalveel lachwekkender dan Gijp
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl die Valentijn er voornamelijk met een zure bek zit.
quote:
Dikkie Derksenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VI Oranje 2010Dat was echt goddelijk. Die edities erna waren veel matiger, al was Sierd wel leuk in 2014
2014quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VI Oranje 2010Dat was echt goddelijk. Die edities erna waren veel matiger, al was Sierd wel leuk in 2014
Oh ik heb niet eens een consolequote:
Die ruzie tussen Gijp en Derksen was vooral heel erg pijnlijk. Die eerste uitzending toen die column was uitgekomenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2014.
Die deugkliek met hun Louis van Gaal-bescherming omdat VI het gore lef had om een mening te hebben. Ronduit vreselijk was dat.
Krant gelezen en maaltijdje genuttigd.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog leuke dingen in de lucht gezien?
Vliegtuigmaaltijden heb ik nooit op.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krant gelezen en maaltijdje genuttigd.
Dan vliegt zo'n kort vluchtje om.
Is niet veel ook.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vliegtuigmaaltijden heb ik nooit op.
En dan nog best matigquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in economy alleen bij de aziatische maatschapppijen.
Ja, slecht zelfs. Eet in eco alleen de vega maaltijden.quote:
Vooral die broodjes en toetjes zijn echt freaking ranzigquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, slecht zelfs. Eet in eco alleen de vega maaltijden.
Maar beter dan westerse maatschappijen.
Dat vind ik juist zo intens smerig.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die broodjes en toetjes zijn echt freaking ranzig
Rijst met kip is dan nog wel prima.
Mwah, Singapore was dat. Niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
die stukken "kip" in een eco maaltijd.
Alsof je je plastic bestek aan het mee-eten bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |