Bush heeft het inderdaad slecht gedaan, twee oorlogen gestart, een ware plundering van de Amerikaanse schatkist.quote:Op maandag 7 november 2016 20:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar wie had het dan wel beter kunnen doen, Obama's ambtstermijn was in een uiterst beroerde periode geweest, misschien is de schuldenberg verdubbeld maar eerlijk gezegd is dat niks nieuws, schulden gieren namelijk altijd in Amerika de pan uit. Verder kun je wel zeggen dat Obamacare ineffectief is, maar ik vond de oude situatie ook niet echt perfect waarbij 50% van de arme Amerikanen stomweg geen zorgverzekering heeft. Ja en dan blijft het midden oosten over, een conflict dat al 60 jaar gaande is, Obama kun je daar echt niet de schuld van geven.
Dan is er nog altijd het gekakel tussen senatoren van beide partijen die het werk niet gedaan krijgen. Er wordt in het parlement te veel geruzied en er wordt te weinig iets gedaan aan de Amerikaanse problemen, Eva had dat laatst in haar programma nog zo mooi verwoord hoe de republikeinen en de democraten constant in de clinch liggen. Hier kan Obama niks aan doen maar daar wordt hij wel op afgerekend.
Met Obama heb ik veel meer een gevoel van rust en orde dan met zijn voorganger George W. Bush, die soms als een soort joker acteerde op het allerhoogste podium. Ik ben bang dat de geschiedenis zich herhaalt wanneer Donald Trump aan de macht komt. Die man kan niet met conflicten omgaan laat staan diplomatiek onderhandelen met Rusland. Rusland hoeft alleen maar te wachten op een fout van Trump, en de internationale rel is rond.
Het is Geen Stijl...quote:Op maandag 7 november 2016 22:08 schreef Knipoogje het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/11/lock_her_up.html
Een kennis van mij is 1 van die personen. Zelf betaald natuurlijk
Hij wilde meemaken hoe het er aan toe gaat
Die zure reacties zijn te zuur gewoon
Het is echt een werkpaardtwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 07-11-2016 om 22:03:13I love you North Carolina- thank you for your amazing support! Get out and https://t.co/HfihPERFgZ tomorrow!Watch:… https://t.co/jZzfqUZNYh reageer retweet
Sorry to break it to you, trump is ook niet zo populairquote:Op maandag 7 november 2016 22:18 schreef vigen98 het volgende:
Funfact: Obama won PA met maar 300k stemmen!
In theorie zou dat juist gunstig moeten zijn voor Trump aangezien HC lang niet zo populair is als Obama.
Meen dat je dat nouquote:Op maandag 7 november 2016 22:19 schreef Re het volgende:
En waar baseren jullie statements op dat obamacare geen succes is?
waar stijgen die 130%?quote:Op maandag 7 november 2016 22:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Meen dat je dat nouAls premies met 130! procent stijgen noem jij dat een succes?
Ja, voor uitzonderingen. Niet voor iedereen.quote:Op maandag 7 november 2016 22:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Meen dat je dat nouAls premies met 130! procent stijgen noem jij dat een succes?
maar ik gok dat ze als Florida sluit het nog to close to call vindenquote:Op maandag 7 november 2016 22:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Rond 1 uur Nederlandse tijd, als Florida e.d. binnen komt, wordt duidelijk of het een spannende nacht wordt of niet. Als Clinton daar wint, dan is het voorbij met Trump en kunnen we vroeg naar bed, als Trump wint (of het is too close to call) dan wordt het een nacht doorhalen.
Ik heb wel zin in een lange, spannende nacht over iets meer dan 24 uur
Zelfs Clinton vindt dat er zwaar aan moet worden gesleuteld (laat staan hoe Bill erover denkt)quote:Op maandag 7 november 2016 22:19 schreef Re het volgende:
Ja maar dat zou in theorie niet veel uitmaken. Van HC wordt verwacht dat ze die staat gaat winnen maar HC is niet populair bij mensen, als Obama met 300k wint hoeveel zou die winst van HC kunnen zijn dan? Misschien verliest ze daar want het is ook een battleground state.quote:Op maandag 7 november 2016 22:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry to break it to you, trump is ook niet zo populair
Tuurlijk kan ze verliezen.quote:Op maandag 7 november 2016 22:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja maar dat zou in theorie niet veel uitmaken. Van HC wordt verwacht dat ze die staat gaat winnen maar HC is niet populair bij mensen, als Obama met 300k wint hoeveel zou die winst van HC kunnen zijn dan? Misschien verliest ze daar want het is ook een battleground state.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korte versie:quote:Op maandag 7 november 2016 22:19 schreef Re het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
dat was wel een marge van ruim 5%quote:Op maandag 7 november 2016 22:18 schreef vigen98 het volgende:
Funfact: Obama won PA met maar 300k stemmen!
In theorie zou dat juist gunstig moeten zijn voor Trump aangezien HC lang niet zo populair is als Obama.
Uurtje of 4 morgennacht?quote:Op maandag 7 november 2016 22:24 schreef Guinevere1 het volgende:
Hoelaat krijgen we te horen wie er gewonnen heeft?
Woensdag rond 7-9 uur.quote:Op maandag 7 november 2016 22:24 schreef Guinevere1 het volgende:
Hoelaat krijgen we te horen wie er gewonnen heeft?
quote:Op maandag 7 november 2016 22:23 schreef vigen98 het volgende:
Maarja het is afwachtenMoge de Amerikanen een slimme keuze maken
Sorry, de kans dat er nu nog een third party candidate wint is vrij klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Niet mogelijk, bereid je maar voor op WOIII.quote:Op maandag 7 november 2016 22:23 schreef vigen98 het volgende:
En niet voor een oorlogsgeile persoon kiezen
Nog groter wonder: Bernie als write-in.quote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet mogelijk.![]()
Tenzij er een wonder gebeurt, het volk verstandig wordt en voor Stein kiest.
Mja, Stein is ook niet je van het.quote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet mogelijk.![]()
Steinquote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet mogelijk.![]()
gmta =)quote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, Stein is ook niet je van het.
Beter Bernie, mja
Paar procentpunt verschil, wie het ook wint. Als het eerlijk verloopt en er niet wordt gefraudeerd met de stemmachines.quote:Op maandag 7 november 2016 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik gok dat ze als Florida sluit het nog to close to call vinden
Natuurlijk zou Sanders beter zijn maar in vergelijking met Trump en HC is Stein geweldig.quote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, Stein is ook niet je van het.
Beter Bernie, mja
Troostend; als je knettergek (samenstellingquote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
SteinLinkse communistische wijf. Helemaal knetter gek.
Ik vind het jammer dat hij niet met Trump mee op campagne ging. Bernie was gewoon een prop om de Democrats een soort van spannende primary te geven over de ruggen van de millenials.quote:Op maandag 7 november 2016 22:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk zou Sanders beter zijn maar in vergelijking met Trump en HC is Stein geweldig.
Ik vind het nog steeds jammer dat Sanders niet het aanbod heeft aangenomen om de kandidaat van de groene partij te zijn.
Als de Soros machines gaan draaien en Trump niet wint dan moet Trump gewoon de United States of TRUMP uitroepen vanuit Trump Tower en kijken welke staten en instituten meedoen.quote:Op maandag 7 november 2016 22:30 schreef vigen98 het volgende:
Funfact: 98% van de US Special Forces stemt op Trump
Ik zou het te gek vinden als veel mensen hem als write-in zouden gebruiken. Daar ga ik overmorgen eens naar op zoek, vooral voor California.quote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nog groter wonder: Bernie als write-in.
Totaal onrealistisch als hij dat wel heeft gedaan, zijn standpunten staan mijlenver van Trump.quote:Op maandag 7 november 2016 22:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat hij niet met Trump mee op campagne ging. Bernie was gewoon een prop om de Democrats een soort van spannende primary te geven over de ruggen van de millenials.
Ik als linkse rakker vindt zelfs een libertarier als Gary Johnson nog een aanzienlijk betere keuze dan Trump of Clinton.quote:Op maandag 7 november 2016 22:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk zou Sanders beter zijn maar in vergelijking met Trump en HC is Stein geweldig.
Ik vind het nog steeds jammer dat Sanders niet het aanbod heeft aangenomen om de kandidaat van de groene partij te zijn.
Ja en nee. Convergentie m.b.t. de vaststelling van de problemen, mijlenver van elkaar verwijderd voor de oplossingen.quote:Op maandag 7 november 2016 22:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Totaal onrealistisch als hij dat wel heeft gedaan, zijn standpunten staan mijlenver van Trump.
Vanwege clinton dr trackrecord?quote:Op maandag 7 november 2016 22:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik als linkse rakker vindt zelfs een libertarier als Gary Johnson nog een aanzienlijk betere keuze dan Trump of Clinton.
Alhoewel dat eigenlijk ook wel weer past bij afkeer tegen federale overheidslagen.
Hetzelfde voor mij, zelfs liever Johnson dan Trump en HC. Gekker moet het toch niet worden.quote:Op maandag 7 november 2016 22:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik als linkse rakker vindt zelfs een libertarier als Gary Johnson nog een aanzienlijk betere keuze dan Trump of Clinton.
Alhoewel dat eigenlijk ook wel weer past bij afkeer tegen federale overheidslagen.
Prima is nogal een hyperbool, een deel van het beloofde beleid is aanvaardbaar maar een deel is ook erg destructief. TPP en TTIP, deregulering banken en buitenlands beleid bijvoorbeeld. Het is vooral heel dat corrupte netwerk wat ons niet bevalt. Johnson zijn beleid mag dan erger zijn, in ieder geval behoort hij niet tot dat corrupte clubje waar ook die woestijnprimitievelingen van olielanden deel van uit maken.quote:Op maandag 7 november 2016 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vanwege clinton dr trackrecord?
Ik vind clinton als persoon dus niets, maar haar policies zijn best prima.
Alleen al het 'ik wil alle belastingen afschaffen' tov het 'de belastingen voor de rijken moeten een stuk hoger worden' staan zo lijnrecht tegenover elkaar dat dat scenario nooit realistisch geweest zou zijn.quote:Op maandag 7 november 2016 22:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja en nee. Convergentie m.b.t. de vaststelling van de problemen, mijlenver van elkaar verwijderd voor de oplossingen.
Nee hoor. Trump is tegen die trade deals en voor het behouden van de social security. Sanders ook. Maar Trump geeft niet de gratis cadeautjes van Sanders weg.quote:Op maandag 7 november 2016 22:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Totaal onrealistisch als hij dat wel heeft gedaan, zijn standpunten staan mijlenver van Trump.
quote:Op maandag 7 november 2016 22:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hetzelfde voor mij, zelfs liever Johnson dan Trump en HC. Gekker moet het toch niet worden.
Leg eens uit.quote:Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Achterhoker het volgende:
Kiezen tussen een clown en een viswijf.
Liever een clown, kan je nog lachenquote:Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Achterhoker het volgende:
Kiezen tussen een clown en een viswijf.
Laat je je dan niet gewoon teveel opnaaien door "alternatieve media" als Russia Today?quote:Op maandag 7 november 2016 22:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hetzelfde voor mij, zelfs liever Johnson dan Trump en HC. Gekker moet het toch niet worden.
Behalve dan als de clown een nuke-knop heeft en een hooggerechtshof moet samenstellen.quote:Op maandag 7 november 2016 22:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Liever een clown, kan je nog lachen
Natuurlijk, dat spreek ik niet tegen.quote:Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Alleen al het 'ik wil alle belastingen afschaffen' tov het 'de belastingen voor de rijken moeten een stuk hoger worden' staan zo lijnrecht tegenover elkaar dat dat scenario nooit realistisch geweest zou zijn.
die zogenaamde handelsverdragen is nu zo'n punt waarvoor die convergentie optreedt. Inderdaad, libertariërs en progressieve mensen vinden individuele vrijheden (homo kunnen zijn etc.) belangrijk.quote:Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee hoor. Trump is tegen die trade deals en voor het behouden van de social security. Sanders ook. Maar Trump geeft niet de gratis cadeautjes van Sanders weg.
Het enige waar ze radicaal op verschillen zijn de sociale issues (en dan met name, omdat Trump voor de GOP de kandidaat is), maargoed Trump stond binnen een paar weken na het aannemen van partijprogramma van de GOP al met een LGBT vlag te zwaaien. Kreeg ook een applausje voor een pro-gay speech in Texas.
De nachtmerrie van de conservatieve wing van de GOP.
Volgens mij weet jij ook wel dat het niet zo makkelijk is om een nuke af te vuren he? Het is echt niet zo van dat Trump eventjes zin heeft om Libië kapot te nuken dat iedereen gewoon zegt oke laten we dat doen. En het hooggerechtshof, de mensen die hij wilt benoemen zijn de types die Reagan bijvoorbeeld wilt of elk andere republikein.quote:Op maandag 7 november 2016 22:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Behalve dan als de clown een nuke-knop heeft en een hooggerechtshof moet samenstellen.
Daar hebben ze geen stemgeheim?quote:Op maandag 7 november 2016 22:30 schreef vigen98 het volgende:
Funfact: 98% van de US Special Forces stemt op Trump
Morgen dan maar weer eens RTL Late Night op Youtube opzoeken.quote:Op maandag 7 november 2016 22:39 schreef skysherrif het volgende:
Humberto heeft er iig weinig verstand van.
Volgens mij hebben ze dat zelf gezegdquote:Op maandag 7 november 2016 22:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen stemgeheim?
Uiteraard. Maar iemand die vanwege z'n dunne huid al niet om kan gaan met Twitter, wil ik gewoon helemaal niet laten beslissen over leven en dood.quote:Op maandag 7 november 2016 22:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij ook wel dat het niet zo makkelijk is om een nuke af te vuren he? Het is echt niet zo van dat Trump eventjes zin heeft om Libië kapot te nuken dat iedereen gewoon zegt oke laten we dat doen.
Mee eens, maar ik zou dan ook geen andere republikein in het Witte Huis willen hebben nu.quote:En het hooggerechtshof, de mensen die hij wilt benoemen zijn de types die Reagan bijvoorbeeld wilt of elk andere republikein.
Zelfde met Reagan. Reagan zou het einde van de wereld betekenen, oorlog met de russen.quote:Op maandag 7 november 2016 22:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij ook wel dat het niet zo makkelijk is om een nuke af te vuren he? Het is echt niet zo van dat Trump eventjes zin heeft om Libië kapot te nuken dat iedereen gewoon zegt oke laten we dat doen. En het hooggerechtshof, de mensen die hij wilt benoemen zijn de types die Reagan bijvoorbeeld wilt of elk andere republikein.
Misschien is een bron dan wel handig, bij die zogenaamde fun facts.quote:Op maandag 7 november 2016 22:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat zelf gezegd
Precies ons punt.quote:
Vanwege haar trackrecord ja, maar ik kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze op haar stemmen.quote:Op maandag 7 november 2016 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vanwege clinton dr trackrecord?
Ik vind clinton als persoon dus niets, maar haar policies zijn best prima.
https://twitter.com/JackPosobiec/status/795634313668788225quote:Op maandag 7 november 2016 22:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Misschien is een bron dan wel handig, bij die zogenaamde fun facts.
Zelfs daar wordt om een bron gevraagd.quote:Op maandag 7 november 2016 22:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
https://twitter.com/JackPosobiec/status/795634313668788225
Er zitten best wel wat krenten in de pap, maar de pap zelf is niet te vreten.quote:Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Prima is nogal een hyperbool, een deel van het beloofde beleid is aanvaardbaar maar een deel is ook erg destructief. TPP en TTIP, deregulering banken en buitenlands beleid bijvoorbeeld. Het is vooral heel dat corrupte netwerk wat ons niet bevalt. Johnson zijn beleid mag dan erger zijn, in ieder geval behoort hij niet tot dat corrupte clubje waar ook die woestijnprimitievelingen van olielanden deel van uit maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |