maar ik gok dat ze als Florida sluit het nog to close to call vindenquote:Op maandag 7 november 2016 22:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Rond 1 uur Nederlandse tijd, als Florida e.d. binnen komt, wordt duidelijk of het een spannende nacht wordt of niet. Als Clinton daar wint, dan is het voorbij met Trump en kunnen we vroeg naar bed, als Trump wint (of het is too close to call) dan wordt het een nacht doorhalen.
Ik heb wel zin in een lange, spannende nacht over iets meer dan 24 uur
Zelfs Clinton vindt dat er zwaar aan moet worden gesleuteld (laat staan hoe Bill erover denkt)quote:Op maandag 7 november 2016 22:19 schreef Re het volgende:
En waar baseren jullie statements op dat obamacare geen succes is?
Ja maar dat zou in theorie niet veel uitmaken. Van HC wordt verwacht dat ze die staat gaat winnen maar HC is niet populair bij mensen, als Obama met 300k wint hoeveel zou die winst van HC kunnen zijn dan? Misschien verliest ze daar want het is ook een battleground state.quote:Op maandag 7 november 2016 22:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry to break it to you, trump is ook niet zo populair
Tuurlijk kan ze verliezen.quote:Op maandag 7 november 2016 22:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja maar dat zou in theorie niet veel uitmaken. Van HC wordt verwacht dat ze die staat gaat winnen maar HC is niet populair bij mensen, als Obama met 300k wint hoeveel zou die winst van HC kunnen zijn dan? Misschien verliest ze daar want het is ook een battleground state.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korte versie:quote:Op maandag 7 november 2016 22:19 schreef Re het volgende:
En waar baseren jullie statements op dat obamacare geen succes is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
dat was wel een marge van ruim 5%quote:Op maandag 7 november 2016 22:18 schreef vigen98 het volgende:
Funfact: Obama won PA met maar 300k stemmen!
In theorie zou dat juist gunstig moeten zijn voor Trump aangezien HC lang niet zo populair is als Obama.
Uurtje of 4 morgennacht?quote:Op maandag 7 november 2016 22:24 schreef Guinevere1 het volgende:
Hoelaat krijgen we te horen wie er gewonnen heeft?
Woensdag rond 7-9 uur.quote:Op maandag 7 november 2016 22:24 schreef Guinevere1 het volgende:
Hoelaat krijgen we te horen wie er gewonnen heeft?
quote:Op maandag 7 november 2016 22:23 schreef vigen98 het volgende:
Maarja het is afwachtenMoge de Amerikanen een slimme keuze maken
Sorry, de kans dat er nu nog een third party candidate wint is vrij klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Niet mogelijk, bereid je maar voor op WOIII.quote:Op maandag 7 november 2016 22:23 schreef vigen98 het volgende:
En niet voor een oorlogsgeile persoon kiezen
Nog groter wonder: Bernie als write-in.quote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet mogelijk.![]()
Tenzij er een wonder gebeurt, het volk verstandig wordt en voor Stein kiest.
Mja, Stein is ook niet je van het.quote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet mogelijk.![]()
Steinquote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet mogelijk.![]()
gmta =)quote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, Stein is ook niet je van het.
Beter Bernie, mja
Paar procentpunt verschil, wie het ook wint. Als het eerlijk verloopt en er niet wordt gefraudeerd met de stemmachines.quote:Op maandag 7 november 2016 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ik gok dat ze als Florida sluit het nog to close to call vinden
Natuurlijk zou Sanders beter zijn maar in vergelijking met Trump en HC is Stein geweldig.quote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, Stein is ook niet je van het.
Beter Bernie, mja
Troostend; als je knettergek (samenstellingquote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
SteinLinkse communistische wijf. Helemaal knetter gek.
Ik vind het jammer dat hij niet met Trump mee op campagne ging. Bernie was gewoon een prop om de Democrats een soort van spannende primary te geven over de ruggen van de millenials.quote:Op maandag 7 november 2016 22:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk zou Sanders beter zijn maar in vergelijking met Trump en HC is Stein geweldig.
Ik vind het nog steeds jammer dat Sanders niet het aanbod heeft aangenomen om de kandidaat van de groene partij te zijn.
Als de Soros machines gaan draaien en Trump niet wint dan moet Trump gewoon de United States of TRUMP uitroepen vanuit Trump Tower en kijken welke staten en instituten meedoen.quote:Op maandag 7 november 2016 22:30 schreef vigen98 het volgende:
Funfact: 98% van de US Special Forces stemt op Trump
Ik zou het te gek vinden als veel mensen hem als write-in zouden gebruiken. Daar ga ik overmorgen eens naar op zoek, vooral voor California.quote:Op maandag 7 november 2016 22:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nog groter wonder: Bernie als write-in.
Totaal onrealistisch als hij dat wel heeft gedaan, zijn standpunten staan mijlenver van Trump.quote:Op maandag 7 november 2016 22:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat hij niet met Trump mee op campagne ging. Bernie was gewoon een prop om de Democrats een soort van spannende primary te geven over de ruggen van de millenials.
Ik als linkse rakker vindt zelfs een libertarier als Gary Johnson nog een aanzienlijk betere keuze dan Trump of Clinton.quote:Op maandag 7 november 2016 22:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk zou Sanders beter zijn maar in vergelijking met Trump en HC is Stein geweldig.
Ik vind het nog steeds jammer dat Sanders niet het aanbod heeft aangenomen om de kandidaat van de groene partij te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |