Blijven jullie dat steeds zeggen?quote:Op maandag 7 november 2016 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nog steeds zegt het niets..
Wat mis ik? Niet al jouw blauw geflipte staten zijn hier blauw toch?quote:Op maandag 7 november 2016 21:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zou het er waarschijnlijk zo uit komen te zien. In het tweede district in ME staat Trump 0.1% voor op stemmen.![]()
http://projects.fivethirt(...)recast/maine-2/#plus
Het was om aan te tonen hoe Trump in mijn ogen kan winnen. Dan moeten die, volgens de polls, blauw geflipte staten allemaal weer rood worden.quote:Op maandag 7 november 2016 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat mis ik? Niet al jouw blauw geflipte staten zijn hier blauw toch?
Dat miste ik dusquote:Op maandag 7 november 2016 22:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het was om aan te tonen hoe Trump in mijn ogen kan winnen. Dan moeten die blauw geflipte staten allemaal weer rood worden.
Tja met hoeveel staan ze eigenlijk in de plus bij Clinton? Dan heb je nog een foutmarge van rond de 4% ... Everything is possible.quote:Op maandag 7 november 2016 22:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het was om aan te tonen hoe Trump in mijn ogen kan winnen. Dan moeten die blauw geflipte staten allemaal weer rood worden.
Valt mee Florida en NC zijn echt too close too call.quote:Op maandag 7 november 2016 22:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Tja met hoeveel staan ze eigenlijk in de plus bij Clinton? Dan heb je nog een foutmarge van rond de 4% ... Everything is possible.
Heel lief dat meervoud, maar ik ben de koningin niet..quote:
Want? Je doet net alsof een groot publiek krijgen niet belangrijk is. Het heeft wel zeker met de turnout te maken.quote:Op maandag 7 november 2016 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel lief dat meervoud, maar ik ben de koningin niet..
En misschien zou je zelf ook wat minder in herhaling kunnen vallen
Ik denk het niet clinton zou nog niet populair zijn als ze de enige op de planeet was, dat is haar grote minpunt ook al zie uit vermaak Trump graag winnen. realistisch zal ze een redelijke president zijn. Ondanks dat ze er zit voor d'r zelf zal ze niet de boeken in willen gaan als de eerste vrouwelijke president die niets bereikt heeft.quote:Op maandag 7 november 2016 21:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Zonde dat het niet spannend gaat worden. Ik ga gewoon lekker op tijd naar bed.
Ben benieuwd of Clinton in die 4 jaar haar imago en populariteit kan verbeteren. Wordt lastig en ik denk dat ze ook maar 4 jaar mag regeren (en dus niet herkozen zal worden).
Bush heeft het inderdaad slecht gedaan, twee oorlogen gestart, een ware plundering van de Amerikaanse schatkist.quote:Op maandag 7 november 2016 20:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar wie had het dan wel beter kunnen doen, Obama's ambtstermijn was in een uiterst beroerde periode geweest, misschien is de schuldenberg verdubbeld maar eerlijk gezegd is dat niks nieuws, schulden gieren namelijk altijd in Amerika de pan uit. Verder kun je wel zeggen dat Obamacare ineffectief is, maar ik vond de oude situatie ook niet echt perfect waarbij 50% van de arme Amerikanen stomweg geen zorgverzekering heeft. Ja en dan blijft het midden oosten over, een conflict dat al 60 jaar gaande is, Obama kun je daar echt niet de schuld van geven.
Dan is er nog altijd het gekakel tussen senatoren van beide partijen die het werk niet gedaan krijgen. Er wordt in het parlement te veel geruzied en er wordt te weinig iets gedaan aan de Amerikaanse problemen, Eva had dat laatst in haar programma nog zo mooi verwoord hoe de republikeinen en de democraten constant in de clinch liggen. Hier kan Obama niks aan doen maar daar wordt hij wel op afgerekend.
Met Obama heb ik veel meer een gevoel van rust en orde dan met zijn voorganger George W. Bush, die soms als een soort joker acteerde op het allerhoogste podium. Ik ben bang dat de geschiedenis zich herhaalt wanneer Donald Trump aan de macht komt. Die man kan niet met conflicten omgaan laat staan diplomatiek onderhandelen met Rusland. Rusland hoeft alleen maar te wachten op een fout van Trump, en de internationale rel is rond.
Het is Geen Stijl...quote:Op maandag 7 november 2016 22:08 schreef Knipoogje het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/11/lock_her_up.html
Een kennis van mij is 1 van die personen. Zelf betaald natuurlijk
Hij wilde meemaken hoe het er aan toe gaat
Die zure reacties zijn te zuur gewoon
Het is echt een werkpaardtwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 07-11-2016 om 22:03:13I love you North Carolina- thank you for your amazing support! Get out and https://t.co/HfihPERFgZ tomorrow!Watch:… https://t.co/jZzfqUZNYh reageer retweet
Sorry to break it to you, trump is ook niet zo populairquote:Op maandag 7 november 2016 22:18 schreef vigen98 het volgende:
Funfact: Obama won PA met maar 300k stemmen!
In theorie zou dat juist gunstig moeten zijn voor Trump aangezien HC lang niet zo populair is als Obama.
Meen dat je dat nouquote:Op maandag 7 november 2016 22:19 schreef Re het volgende:
En waar baseren jullie statements op dat obamacare geen succes is?
waar stijgen die 130%?quote:Op maandag 7 november 2016 22:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Meen dat je dat nouAls premies met 130! procent stijgen noem jij dat een succes?
Ja, voor uitzonderingen. Niet voor iedereen.quote:Op maandag 7 november 2016 22:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Meen dat je dat nouAls premies met 130! procent stijgen noem jij dat een succes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |