abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166489526
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:31 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Totaal onrealistisch als hij dat wel heeft gedaan, zijn standpunten staan mijlenver van Trump.
Ja en nee. Convergentie m.b.t. de vaststelling van de problemen, mijlenver van elkaar verwijderd voor de oplossingen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166489530
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 22:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik als linkse rakker vindt zelfs een libertarier als Gary Johnson nog een aanzienlijk betere keuze dan Trump of Clinton.

Alhoewel dat eigenlijk ook wel weer past bij afkeer tegen federale overheidslagen.
Vanwege clinton dr trackrecord?

Ik vind clinton als persoon dus niets, maar haar policies zijn best prima.
pi_166489563
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 22:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik als linkse rakker vindt zelfs een libertarier als Gary Johnson nog een aanzienlijk betere keuze dan Trump of Clinton.

Alhoewel dat eigenlijk ook wel weer past bij afkeer tegen federale overheidslagen.
Hetzelfde voor mij, zelfs liever Johnson dan Trump en HC. Gekker moet het toch niet worden. |:(
#NoDAPL
pi_166489594
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vanwege clinton dr trackrecord?

Ik vind clinton als persoon dus niets, maar haar policies zijn best prima.
Prima is nogal een hyperbool, een deel van het beloofde beleid is aanvaardbaar maar een deel is ook erg destructief. TPP en TTIP, deregulering banken en buitenlands beleid bijvoorbeeld. Het is vooral heel dat corrupte netwerk wat ons niet bevalt. Johnson zijn beleid mag dan erger zijn, in ieder geval behoort hij niet tot dat corrupte clubje waar ook die woestijnprimitievelingen van olielanden deel van uit maken.
#NoDAPL
  maandag 7 november 2016 @ 22:36:17 #105
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_166489598
Kiezen tussen een clown en een viswijf.
Fade to Black
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 22:36:31 #106
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166489605
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja en nee. Convergentie m.b.t. de vaststelling van de problemen, mijlenver van elkaar verwijderd voor de oplossingen.
Alleen al het 'ik wil alle belastingen afschaffen' tov het 'de belastingen voor de rijken moeten een stuk hoger worden' staan zo lijnrecht tegenover elkaar dat dat scenario nooit realistisch geweest zou zijn.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166489612
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:31 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Totaal onrealistisch als hij dat wel heeft gedaan, zijn standpunten staan mijlenver van Trump.
Nee hoor. Trump is tegen die trade deals en voor het behouden van de social security. Sanders ook. Maar Trump geeft niet de gratis cadeautjes van Sanders weg.

Het enige waar ze radicaal op verschillen zijn de sociale issues (en dan met name, omdat Trump voor de GOP de kandidaat is), maargoed Trump stond binnen een paar weken na het aannemen van partijprogramma van de GOP al met een LGBT vlag te zwaaien. Kreeg ook een applausje voor een pro-gay speech in Texas.

De nachtmerrie van de conservatieve wing van de GOP.
pi_166489621
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hetzelfde voor mij, zelfs liever Johnson dan Trump en HC. Gekker moet het toch niet worden. |:(

:D
pi_166489623
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Achterhoker het volgende:
Leg eens uit.
pi_166489629
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Achterhoker het volgende:
Liever een clown, kan je nog lachen :)
pi_166489630
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Laat je je dan niet gewoon teveel opnaaien door "alternatieve media" als Russia Today?
pi_166489647
Het ging weer lekker en dan komt 9 weer trollen.
Serieus kerel, wanneer krijg jij in de gaten dat ik jouw reacties niet lees?
#NoDAPL
pi_166489662
Humberto heeft er iig weinig verstand van.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 22:39:13 #114
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166489663
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:37 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Liever een clown, kan je nog lachen :)
Behalve dan als de clown een nuke-knop heeft en een hooggerechtshof moet samenstellen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 7 november 2016 @ 22:39:28 #115
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_166489671
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 22:37 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Leg eens uit.
Behoeft geen uitleg.
Fade to Black
pi_166489678
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Mike het volgende:

[..]

Alleen al het 'ik wil alle belastingen afschaffen' tov het 'de belastingen voor de rijken moeten een stuk hoger worden' staan zo lijnrecht tegenover elkaar dat dat scenario nooit realistisch geweest zou zijn.
Natuurlijk, dat spreek ik niet tegen. :)
Mijn punt was dat de meeste mensen die convergentie nog niet zien. Beide kampen - ook hier in Europa (in ons landje de PVV en de SP/PvdD) - ergeren zich aan dezelfde elementen. Alleen hebben ze hele andere gedachten over wat ervoor in de plaats moet komen.
#NoDAPL
pi_166489698
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:36 schreef Nintex het volgende:

[..]

Nee hoor. Trump is tegen die trade deals en voor het behouden van de social security. Sanders ook. Maar Trump geeft niet de gratis cadeautjes van Sanders weg.

Het enige waar ze radicaal op verschillen zijn de sociale issues (en dan met name, omdat Trump voor de GOP de kandidaat is), maargoed Trump stond binnen een paar weken na het aannemen van partijprogramma van de GOP al met een LGBT vlag te zwaaien. Kreeg ook een applausje voor een pro-gay speech in Texas.

De nachtmerrie van de conservatieve wing van de GOP.
die zogenaamde handelsverdragen is nu zo'n punt waarvoor die convergentie optreedt. Inderdaad, libertariërs en progressieve mensen vinden individuele vrijheden (homo kunnen zijn etc.) belangrijk.
#NoDAPL
pi_166489708
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:39 schreef Mike het volgende:

[..]

Behalve dan als de clown een nuke-knop heeft en een hooggerechtshof moet samenstellen.
Volgens mij weet jij ook wel dat het niet zo makkelijk is om een nuke af te vuren he? Het is echt niet zo van dat Trump eventjes zin heeft om Libië kapot te nuken dat iedereen gewoon zegt oke laten we dat doen. En het hooggerechtshof, de mensen die hij wilt benoemen zijn de types die Reagan bijvoorbeeld wilt of elk andere republikein.
pi_166489722
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:30 schreef vigen98 het volgende:
Funfact: 98% van de US Special Forces stemt op Trump :P
Daar hebben ze geen stemgeheim?
pi_166489726
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:39 schreef skysherrif het volgende:
Humberto heeft er iig weinig verstand van.
Morgen dan maar weer eens RTL Late Night op Youtube opzoeken. ;)
Lachen, gieren, brullen.
#NoDAPL
pi_166489729
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Daar hebben ze geen stemgeheim?
Volgens mij hebben ze dat zelf gezegd :P
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 22:43:08 #122
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166489745
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij ook wel dat het niet zo makkelijk is om een nuke af te vuren he? Het is echt niet zo van dat Trump eventjes zin heeft om Libië kapot te nuken dat iedereen gewoon zegt oke laten we dat doen.
Uiteraard. Maar iemand die vanwege z'n dunne huid al niet om kan gaan met Twitter, wil ik gewoon helemaal niet laten beslissen over leven en dood.

quote:
En het hooggerechtshof, de mensen die hij wilt benoemen zijn de types die Reagan bijvoorbeeld wilt of elk andere republikein.
Mee eens, maar ik zou dan ook geen andere republikein in het Witte Huis willen hebben nu. :+
pi_166489772
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij ook wel dat het niet zo makkelijk is om een nuke af te vuren he? Het is echt niet zo van dat Trump eventjes zin heeft om Libië kapot te nuken dat iedereen gewoon zegt oke laten we dat doen. En het hooggerechtshof, de mensen die hij wilt benoemen zijn de types die Reagan bijvoorbeeld wilt of elk andere republikein.
Zelfde met Reagan. Reagan zou het einde van de wereld betekenen, oorlog met de russen.

Reagan kreeg de Russen failliet en was een van de de meest gematigde presidenten wat interventies betreft.
pi_166489773
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze dat zelf gezegd :P
Misschien is een bron dan wel handig, bij die zogenaamde fun facts.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')