Jij deugniet.quote:Op maandag 7 november 2016 23:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat een leuke post van Bram vind ik hier.
POL / Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2016 feitelijk al begonnen
quote:Op maandag 7 november 2016 23:55 schreef Monolith het volgende:
Zie daar het effect van de online echokamers.
Haha, een mens moet ook van mening kunnen veranderen met nieuwe info natuurlijk. Doet Clinton ook regelmatig.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:59 schreef Hexagon het volgende:
Overigens denk ik ook dat Hillary al veel te lang over de datum is.
quote:Op maandag 7 november 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump is de noodrem. Niet de perfecte kandidaat, maar wel degene die nu nodig is om te voorkomen dat middenklasse nog verder onder de voet wordt gelopen door de corporate bankers en elite.
Waht moet morgen dan wel even officieel de spelen afsluiten eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2016 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, al die voorbeschouwingen en peilingen boeien eigenlijk geen hol. Het gaat alleen om de echte uitslagen morgen nacht. En toch máándenlang alles kijken en lezen.:')
Al vanaf de allereerste post van deze reeks, om precies te zijn.
Nee, Clinton flipflopt omdat het electoraal beter uitkomt.quote:Op maandag 7 november 2016 23:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Haha, een mens moet ook van mening kunnen veranderen met nieuwe info natuurlijk. Doet Clinton ook regelmatig.
Ook ik ben het met hem eens, hoe tragisch het ook is dat Donald Trump als noodrem moet fungeren.quote:Op maandag 7 november 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
[..]
Pat heeft gelijk. Als Trump verliest dan laten zowel de Democrats, Republicans en de lobbyisten voor wie ze werken dit nooit meer gebeuren (dat een outsider zo ver komt). Dan zien de globalisten elders (zoals de EU-baasjes) dat ook als een legitimisatie van hun beleid en drukken ze het nog sneller door.
Trump is de noodrem. Niet de perfecte kandidaat, maar wel degene die nu nodig is om te voorkomen dat middenklasse nog verder onder de voet wordt gelopen door de corporate bankers en elite.
Dat denk ik nog steeds maar aangezien ik GOP gewoon een kutpartij vind is er geen alternatief.quote:
Ja, het is echt een illusie dat de macht van grote bedrijven door Trump zou verminderen. In zijn wereldbeeld zijn dat succesvolle ondernemers en juist degenen met wie je je moet omringen.quote:
Morgennacht? Nee, dank je. Ik zie het woensdag wel.quote:Op maandag 7 november 2016 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, al die voorbeschouwingen en peilingen boeien eigenlijk geen hol. Het gaat alleen om de echte uitslagen morgen nacht. En toch máándenlang alles kijken en lezen.:')
Al vanaf de allereerste post van deze reeks, om precies te zijn.
Sanders was nog ouder inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat denk ik nog steeds maar aangezien ik GOP gewoon een kutpartij vind is er geen alternatief.
Libertarier, marxist of nazi? (of is er nog een derde groep die die strategy gebruikt?)quote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef Zith het volgende:
Brr Kandijfijn postte toen nogVan die vieze users die een persoon van de oudheid als avatar nemen en een mooie (liefst latijn) quote als signature om zo hun geschooldheid te signaleren
De GOP is een klotepartij maar qua corruptie doen de Democraten helaas niet voor hen onder. Sterker nog, waar Trump tenminste een kans kreeg bij de GOP was de race bij de Democraten in 2014 al beslist. Ze hebben minder slechte uitgangspunten, dat nog wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat denk ik nog steeds maar aangezien ik GOP gewoon een kutpartij vind is er geen alternatief.
Als iemand je toen ze idat het trump was, die wonderboy ghehequote:Op vrijdag 12 september 2014 22:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Behalve als de Republikeinen met een wonderboy komen wordt het dus gewoon Clinton.
Liever welquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sanders was nog ouder inderdaad.
Had je eerder voor iemand als omalley gegaan?
Goed idee!quote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef Zith het volgende:
Brr Kandijfijn postte toen nogVan die vieze users die een persoon van de oudheid als avatar nemen en een mooie (liefst latijn) quote als signature om zo hun geschooldheid te signaleren
Zeiden diezelfde mensen niet tot in mei of zo dat Trump geen schijn van kans zou maken om de nominatie te krijgen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als iemand je toen ze idat het trump was, die wonderboy ghehe
Logisch zoals je op die pagina ook al zei, als Nederlander moet je behoorlijk gek zijn om achter GOP standpunten te staan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Liever wel
Maar no way dat ik ooit een GOP-kandidaat ga steunen
Ook iemand als Ronald Reagan niet?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Liever wel
Maar no way dat ik ooit een GOP-kandidaat ga steunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |