Maar die duren niet zo lang.quote:Op maandag 7 november 2016 23:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Er is altijd op de wereld wel ergens een verkiezing om je aan te ergeren.
De Nederlandse campagne schijnt afgelopen zomer al te zijn begonnen en loopt door tot en met maart, noem het maar kort.quote:
Je bent zelf heel vermoeiend Bram. Je preekt alleen maar zonder onderbouwing.quote:Op maandag 7 november 2016 23:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is Monolith toch weer lekker arrogant aan het doen en andere mensen aan het neerhalen. Als hij daar eens mee zou stoppen dan zou ik zijn reacties op mij wel lezen en proberen een discussie met hem te voeren. Met mij meer mensen, vandaag nog van iemand gehoord en ik begon er niet over.
Ik. Ik vind het ontzettend interessant maar ruim anderhalf jaar toewerken naar een verkiezingen is echt belachelijk.quote:Op maandag 7 november 2016 23:38 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie is er hier trouwens ook heel erg blij als de verkiezingen eindelijk voorbij zijn?
Dan kunnen we weer irriteren aan de Nederlandse verkiezingen.quote:Op maandag 7 november 2016 23:38 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie is er hier trouwens ook heel erg blij als de verkiezingen eindelijk voorbij zijn?
De rating bepaalt de weging, niet zozeer de bijstelling. House effect wordt bepaald adhv eerdere systematische afwijking. Daarnaast is er nog sprake van de vandaag bediscussieerde trend line adjustment die te maken heeft met de stand van zaken in de nationale polls en hoe een poll zich verhoudt tot eerdere polls van dezelfde peiler.quote:Op maandag 7 november 2016 23:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Hier vind je een overzicht: http://projects.fivethirtyeight.com/pollster-ratings/
En dan even zoeken op Trafalgar Group.
Pat heeft gelijk. Als Trump verliest dan laten zowel de Democrats, Republicans en de lobbyisten voor wie ze werken dit nooit meer gebeuren (dat een outsider zo ver komt). Dan zien de globalisten elders (zoals de EU-baasjes) dat ook als een legitimisatie van hun beleid en drukken ze het nog sneller door.quote:
Ik vraag me af in hoeverre dat bijstellen helpt. Er is weinig empirisch onderzoek naar gedaan en datgene dat er is suggereert dat voorstaan beter werkt om mensen te laten stemmen dan doen alsof het spannend is. Tegelijkertijd is dat (iig wat ik ken) gedaan met lage opkomst elections en slechts 2 studies.quote:Op maandag 7 november 2016 23:42 schreef L3gend het volgende:
Trafalgar Group polls zou ik niet serieus nemen. Er staat niets voet niets een R bij de polls, wat betekent dat ze een Republikeinse belangengroep zijn, dus de polls zijn ook biased nar de republikeinen. Denk eens na, als de National polls op Clinton +4 zitten, kan het niet dat elke swing state links staan vergeleken met de national poll.
Inderdaad, al die voorbeschouwingen en peilingen boeien eigenlijk geen hol. Het gaat alleen om de echte uitslagen morgen nacht. En toch máándenlang alles kijken en lezen.:')quote:Op maandag 7 november 2016 23:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik. Ik vind het ontzettend interessant maar ruim anderhalf jaar toewerken naar een verkiezingen is echt belachelijk.
Jij bent dus degene die de ellende hier begonquote:Op maandag 7 november 2016 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, al die voorbeschouwingen en peilingen boeien eigenlijk geen hol. Het gaat alleen om de echte uitslagen morgen nacht. En toch máándenlang alles kijken en lezen.:')
Al vanaf de allereerste post van deze reeks, om precies te zijn.
Lul toch niet zo slap. Trump gaat die elite gewoon helpen met flinke tax cuts en deregulering.quote:Op maandag 7 november 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
[..]
Pat heeft gelijk. Als Trump verliest dan laten zowel de Democrats, Republicans en de lobbyisten voor wie ze werken dit nooit meer gebeuren (dat een outsider zo ver komt). Dan zien de globalisten elders (zoals de EU-baasjes) dat ook als een legitimisatie van hun beleid en drukken ze het nog sneller door.
Trump is de noodrem. Niet de perfecte kandidaat, maar wel degene die nu nodig is om te voorkomen dat middenklasse nog verder onder de voet wordt gelopen door de corporate bankers en elite.
Wat een leuke post van Bram vind ik hier.quote:Op maandag 7 november 2016 23:48 schreef Arcee het volgende:
Al vanaf de allereerste post van deze reeks, om precies te zijn.
In ieder geval verlopen de verkiezingen bij ons democratisch en is er geen voter suppression. Genoeg andere probleempjes maar dat gaat bij ons heel wat beter.quote:Op maandag 7 november 2016 23:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer irriteren aan de Nederlandse verkiezingen.
quote:Op maandag 7 november 2016 23:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat een leuke post van Bram vind ik hier.
POL / Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2016 feitelijk al begonnen
[..]
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoe vet zou het wel niet zijn als een voormalige first lady de eerste vrouwelijke president van de USA wordt en een voormalige president de eerste first husband? Hillary dolblij dat zij dan de baas is, Bill waarschijnlijk blij dat hij nu eens kan chillen in het Witte Huis.![]()
En dit zonder nepotisme. Laten we niet vergeten dat Hillary Clinton inhoudelijk gezien de meer getalenteerde van de twee is en dat zij achter het succes van Bill zat.
Als er niets geks gebeurt (zo'n type Obama komt niet vaak langs) dan is zij de kandidaat, hopelijk stemmen voldoende Republikeinse kiezers op haar.
[..]
Of mensen gaan op een gegeven moment geweld gebruiken of de ene na de andere burgelijke ongehoorzaamheidsactie organiseren zoals de natives nu in North Dakota doen. Geen enkel systeem blijft voor altijd op 1 punt gestabiliseerd. Maar inderdaad, ze zullen proberen om maatregelen te nemen die het moeilijker maken dat een Trump of een Sanders succes kan hebben.quote:Op maandag 7 november 2016 23:47 schreef Nintex het volgende:
[..]
Pat heeft gelijk. Als Trump verliest dan laten zowel de Democrats, Republicans en de lobbyisten voor wie ze werken dit nooit meer gebeuren (dat een outsider zo ver komt). Dan zien de globalisten elders (zoals de EU-baasjes) dat ook als een legitimisatie van hun beleid en drukken ze het nog sneller door.
Trump is de noodrem. Niet de perfecte kandidaat, maar wel degene die nu nodig is om te voorkomen dat middenklasse nog verder onder de voet wordt gelopen door de corporate bankers en elite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Yep, die mening is 180 graden veranderd. Ik zat er twee jaar geleden compleet naast. Behalve dat zij competenter is dan Clinton, alleen dat geldt helaas niet voor het politieke ambt maar voor het juristenambt.quote:
Wou al zeggen ja :pquote:Op maandag 7 november 2016 23:55 schreef Falco het volgende:
Op die eerste pagina ook al meteen BNW geneuzel. Dat is dan weer niet anders met de topics van nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |