Een paar afleveringen ja.quote:Op maandag 7 november 2016 22:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry niets
house of cards gekeken?
Blijkbaar niet veel.quote:Op maandag 7 november 2016 22:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry niets
house of cards gekeken?
Een generatie die emails uitprint. Haha. Trump snapt Twitter in ieder geval.quote:Op maandag 7 november 2016 22:55 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt die twee moeten zijn, maar het is inderdaad wel redelijk teleurstellend dat we na Obama een generatie terug gaan ipv een generatie vooruit.
Een van mijn favoriete shows!quote:Op maandag 7 november 2016 22:56 schreef skysherrif het volgende:
Frank?twitter:ABC twitterde op maandag 07-11-2016 om 22:54:54Woman killed when another woman pushed her in front of an oncoming New York City subway train.… https://t.co/MVC0BkVKcO reageer retweet
Om over Wim Kok nog maar te zwijgen, zo'n muis is toch nog best ingewikkeld.quote:Op maandag 7 november 2016 23:03 schreef Broomer het volgende:
[..]
Een generatie die emails uitprint. Haha. Trump snapt Twitter in ieder geval.
Het is gebaseerd op een BBC-serie uit 1990...quote:Op maandag 7 november 2016 23:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet veel.
Dat is trouwens gebaseerd op de Clintons.
Als hij de opdracht geeft moet men het doen. Anders muit je. Idem met de andere politici die het OK moeten geven. Wat als die weigeren?quote:Op maandag 7 november 2016 22:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij ook wel dat het niet zo makkelijk is om een nuke af te vuren he? Het is echt niet zo van dat Trump eventjes zin heeft om Libië kapot te nuken dat iedereen gewoon zegt oke laten we dat doen.
Dat klopt maar er is natuurlijk wel een eigen invulling aan gegeven voor de USA-versie.quote:Op maandag 7 november 2016 23:07 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op een BBC-serie uit 1990...
Is toch ook al 4 jaar bekend?quote:Op maandag 7 november 2016 23:10 schreef tesssssssss het volgende:
'Clinton heeft 90 procent kans op winst'
Ik kan het spannende avondje ook wel op mijn buik schrijven.
Nou, soms gaat het 's nachts wel eens mis bij hem met zijn getwitter.quote:Op maandag 7 november 2016 23:03 schreef Broomer het volgende:
[..]
Trump snapt Twitter in ieder geval.
Die 90% is bullshit, houd het maar eerder op maximaal 65%.quote:Op maandag 7 november 2016 23:10 schreef tesssssssss het volgende:
'Clinton heeft 90 procent kans op winst'
Ik kan het spannende avondje ook wel op mijn buik schrijven.
Ik ben nog steeds benieuwd naar de onderbouwing van je opmerkingen mbt. het model van 538quote:Op maandag 7 november 2016 23:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die 90% is bullshit, houd het maar eerder op maximaal 65%.
Valt wel mee hoor. FiveThirtyEight zit inmiddels op 70%, de overige modellen nog wel een stuk hoger.quote:Op maandag 7 november 2016 23:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat hoort toch bij Twitter? Dat je zo nu en dan ondoordachte dingen tweet die je je carriere kosten.quote:Op maandag 7 november 2016 23:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, soms gaat het 's nachts wel eens mis bij hem met zijn getwitter.
Daarom heb ik ook geen twitter. Straks heel mijn prachtige carriére in de bejaardenzorg "down the drain."quote:Op maandag 7 november 2016 23:15 schreef Broomer het volgende:
[..]
Dat hoort toch bij Twitter? Dat je zo nu en dan ondoordachte dingen tweet die je je carriere kosten.
Zou Trump aan een geïnteresseerd kind kunnen uitleggen hoe een wetsvoorstel een wet wordt? Welke stappen in de VS dan moeten doorlopen worden?quote:Op maandag 7 november 2016 23:03 schreef Broomer het volgende:
[..]
Een generatie die emails uitprint. Haha. Trump snapt Twitter in ieder geval.
Volgens mij gaat NC naar Trump, gebaseerd op de early voting (het befaamde natte-vinger model dat nooit miszit), en Florida is gewoon een toss-up, heel moeilijk om daar een goed beeld van te krijgen. Dus dan wordt het spannend. Nevada is wel voor Clinton.quote:Op maandag 7 november 2016 23:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
twitter:PpollingNumbers twitterde op maandag 07-11-2016 om 23:17:26#Michigan @trfgrp Poll (11/6):Trump 49% (+2)Clinton 47%Johnson 3%Stein 1%https://t.co/3lZNqPAHZW reageer retweet
Michigan naar Trump en het is done.quote:Op maandag 7 november 2016 23:21 schreef Nintex het volgende:
The blue wall is starting to cracktwitter:PpollingNumbers twitterde op maandag 07-11-2016 om 23:17:26#Michigan @trfgrp Poll (11/6):Trump 49% (+2)Clinton 47%Johnson 3%Stein 1%https://t.co/3lZNqPAHZW reageer retweet
Word je nou zelf nooit moe van je selectieve geshop in de polls?quote:Op maandag 7 november 2016 23:21 schreef Nintex het volgende:
The blue wall is starting to cracktwitter:PpollingNumbers twitterde op maandag 07-11-2016 om 23:17:26#Michigan @trfgrp Poll (11/6):Trump 49% (+2)Clinton 47%Johnson 3%Stein 1%https://t.co/3lZNqPAHZW reageer retweet
Hmm, kersen!quote:Op maandag 7 november 2016 23:21 schreef Nintex het volgende:
Yep en New Hampshire heeft ze ook niet in de pocket.quote:Op maandag 7 november 2016 23:19 schreef Broomer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat NC naar Trump, gebaseerd op de early voting (het befaamde natte-vinger model dat nooit miszit), en Florida is gewoon een toss-up, heel moeilijk om daar een goed beeld van te krijgen. Dus dan wordt het spannend. Nevada is wel voor Clinton.
quote:Op maandag 7 november 2016 23:21 schreef Nintex het volgende:
Ik zie toch liever een jong energievolle president, dan een ouwe knar die voor zijn rollator staat.quote:Op maandag 7 november 2016 22:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen f*ck uit? Sanders is 74 jaar oud maar man, wat zou hij een vooruitgang zijn t.o.v. Obama en wat is hij jonger van geest. Neem daarentegen Rutte en je hebt iemand die met 20 jaar waarschijnlijk al bejaard was, bij wijze van spreken. De generatie boeit me niet, het gaat erom hoe ze denken. Bij Trump en HC is de leeftijd niet het probleem.
quote:Op maandag 7 november 2016 22:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Korte versie:
- teveel mensen betalen nu juist meer dan dat het geval was
- je krijgt weinig maar je betaalt wel veel, gigantische eigen risico's en belachelijk weinig vergoedingen
Het Obamacare-plan mag dan genoemd zijn naar Obama, het komt uit de koker van de Republikeinen (jaren 70/80) en het is geschreven in samenwerking met verzekeringsbedrijven en farmaceutische bedrijven.Het grootste probleem van de Obamacare (hoe goed bedoeld ook) is dat werkgevers betalen voor de zorg van hun werknemers en dat de hoeveelheid zorgdekking gebonden is aan het type contract. Bij een full-time contract moet de werkgevers de volledige zorgkosten betalen en bij een part-time contract onevenredig minder. Dit heeft tot effect gehad dat nog minder mensen fulltime banen konden krijgen en mensen soms 3 banen tegelijk moesten werken om hun zorgkosten te kunnen coveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al ben ik er van overtuigd dat Obama dit probleem ook wel in heeft gezien en dat het plan er anders voor had gelegen als de republikeinen wat flexibeler waren geweest.
Stiekem vind ik hem best een leuke gast.quote:
Oh het gaat niet om een poll posten, het gaat om het bijschrift natuurlijk. En het is nogal een 'repeat offender'.quote:Op maandag 7 november 2016 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Wat een overdreven reactie op iemand die een poll post wat al de hele dag gebeurd.
je zou haast zeggen dat mensen een beetje bang worden
Nee het wachten op het voorbijkomen van de juiste poll om maar blij te kunnen zijn met resultaat is ronduit achterlijk, laat staan dat je hem hier gaat posten met een gaar bijschrift zodat ook andere mensen zichzelf wijs kunnen maken dat het allemaal wel goedkomt. Maakt natuurlijk niets uit of dit Trump of Clinton aanhangers betreft.quote:Op maandag 7 november 2016 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Wat een overdreven reactie op iemand die een poll post wat al de hele dag gebeurd.
je zou haast zeggen dat mensen een beetje bang worden
Ghehe snap ik ook wel. Overigens heeft die pollster al meer outliers gepost vandaag:quote:Op maandag 7 november 2016 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh het gaat niet om een poll posten, het gaat om het bijschrift natuurlijk. En het is nogal een 'repeat offender'.
Hoorde ergens dat dit de poll is van die "bill mitchell" maar dat kan ik niet zeker zeggentwitter:PpollingNumbers twitterde op maandag 07-11-2016 om 20:06:16#Pennsylvania, @trfgrp Poll (11/3-5)Trump 48% (+1)Clinton 47%Johnson 2%Stein 1%https://t.co/wP2UbvC0vU reageer retweet
Achja, de poll bestaat en is goed voor trump dus logisch dat hij blij is. Overigens lijken er idd wat scheurtjes in die firewall te zitten, de marge in penn gaat iig wel omlaag, michigan ook en NH al helemaal.quote:Op maandag 7 november 2016 23:31 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nee het wachten op het voorbijkomen van de juiste poll om maar blij te kunnen zijn met resultaat is ronduit achterlijk, laat staan dat je hem hier gaat posten zodat ook andere mensen zichzelf wijs kunnen maken dat het allemaal wel goedkomt. Maakt natuurlijk niets uit of dit Trump of Clinton aanhangers betreft.
Dat ook inderdaad, een omissie van mij.quote:Op maandag 7 november 2016 23:30 schreef NaturalScience het volgende:
Bij een full-time contract moet de werkgevers de volledige zorgkosten betalen en bij een part-time contract onevenredig minder. Dit heeft tot effect gehad dat nog minder mensen fulltime banen konden krijgen en mensen soms 3 banen tegelijk moesten werken om hun zorgkosten te kunnen coveren.
Ik weet het bij Obama nooit. Ik geef hem op dit punt het voordeel van de twijfel maar vergis je niet, Obama was net zo sterk geselecteerd door de multinationals als HC.quote:Al ben ik er van overtuigd dat Obama dit probleem ook wel in heeft gezien en dat het plan er anders voor had gelegen als de republikeinen wat flexibeler waren geweest.
Op 538 krijgt de poll in ieder geval een lage 'C' score en wordt de poll altijd bijgesteld naar Clinton toe.quote:Op maandag 7 november 2016 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ghehe snap ik ook wel. Overigens heeft die pollster al meer outliers gepost vandaag:Hoorde ergens dat dit de poll is van die "bill mitchell" maar dat kan ik niet zeker zeggentwitter:PpollingNumbers twitterde op maandag 07-11-2016 om 20:06:16#Pennsylvania, @trfgrp Poll (11/3-5)Trump 48% (+1)Clinton 47%Johnson 2%Stein 1%https://t.co/wP2UbvC0vU reageer retweet
Michigan gaat sowieso naar hem. Net als dat Sanders daar won (convergentie: ze zijn het establishment zat). Pennsylvania zou de grote verrassing kunnen worden, disappearing middle class en zo.quote:Op maandag 7 november 2016 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Achja, de poll bestaat en is goed voor trump dus logisch dat hij blij is. Overigens lijken er idd wat scheurtjes in die firewall te zitten, de marge in penn gaat iig wel omlaag, michigan ook en NH al helemaal.
Goede onderbouwing ook wel.quote:Op maandag 7 november 2016 23:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Michigan gaat sowieso naar hem. Net als dat Sanders daar won (convergentie: ze zijn het establishment zat). Pennsylvania zou de grote verrassing kunnen worden, disappearing middle class en zo.
Alhoewel ik als Clinton ook bij een plus 1 marge in Michigan en Penn niet lekker zou slapenquote:Op maandag 7 november 2016 23:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Op 538 krijgt de poll in ieder geval een lage 'C' score en wordt de poll altijd bijgesteld naar Clinton toe.
Nee, idd. Michigan heeft geen poll gehad sinds augustus waar Trump voor stond, dus dat zal meevallen maar Penn lijkt nu toch wel erg close te worden. Terwijl ze daar zoveel voor stond een paar weken geleden.quote:Op maandag 7 november 2016 23:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alhoewel ik als Clinton ook bij een plus 1 marge in Michigan en Penn niet lekker zou slapen
Geeft 538 een fatsoenlijke uitleg over de reden van het bijstellen en waarom ze voor die grootte van bijstelling kiezen en niet meer of minder?quote:Op maandag 7 november 2016 23:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Op 538 krijgt de poll in ieder geval een lage 'C' score en wordt de poll altijd bijgesteld naar Clinton toe.
Er is altijd op de wereld wel ergens een verkiezing om je aan te ergeren.quote:Op maandag 7 november 2016 23:38 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie is er hier trouwens ook heel erg blij als de verkiezingen eindelijk voorbij zijn?
Ik was toen nog gewoon wakker meen ik mij te herinneren. Dat was nog niet zo heel laat volgens mij dat het duidelijk was dat het een Brexit was toch?quote:Op maandag 7 november 2016 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat was vreemd wakker worden. Slapen gaan met de overtuiging dat er zoals voorspeld geen Brexit zou komen en dat 's ochtends bleek dat het Brexit-kamp nota bene had gewonnen!
Hier vind je een overzicht: http://projects.fivethirtyeight.com/pollster-ratings/quote:Op maandag 7 november 2016 23:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Geeft 538 een fatsoenlijke uitleg over de reden van het bijstellen en waarom ze voor die grootte van bijstelling kiezen en niet meer of minder?
Check.quote:Op maandag 7 november 2016 23:38 schreef BaasBanaan het volgende:
Wie is er hier trouwens ook heel erg blij als de verkiezingen eindelijk voorbij zijn?
Ik vind het wel leuk.quote:Op maandag 7 november 2016 23:38 schreef BaasBanaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |