Ik denk dat je niet de enige bent.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:59 schreef Hexagon het volgende:
Overigens denk ik ook dat Hillary al veel te lang over de datum is.
quote:President Obama, Hillary Clinton meet at the White House
President Barack Obama and former Secretary of State Hillary Clinton had lunch together at the White House on Thursday, an official confirmed.
“The president enjoyed an informal, private lunch with Secretary Clinton at the White House this afternoon,” the White House official said, responding to a request for comment after People magazine posted a photo of Clinton and one of the magazine’s reporters with a note about not delaying the potential 2016 presidential candidate’s meeting with Obama.
The tweet was subsequently deleted, but a similar one was reposted after the White House confirmed the meeting.
The meeting wasn’t listed on the president’s public schedule for the day, as the duo’s July 2013 lunch — their first after Clinton left the administration — was. That first lunch drew significant media attention, as reporters, photographers and camera operators staked out entrances to the West Wing, hoping for a glimpse of Clinton.
The White House didn’t share any further information about the latest meeting of the onetime rivals.
Op basis van...?quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:59 schreef Hexagon het volgende:
Overigens denk ik ook dat Hillary al veel te lang over de datum is.
Net als haar man over de maanlandingen, is ze wat loslippig over haar marionettenstatus...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Op basis van...?
Ze begint wat oud te worden maar niet te oud om deze baan aan te kunnen.
Meer in de zin dat het iemand is die ook al tig jaar rondloopt. Iemand van een nieuwere generatie, zoals Obama is, zou denk ik beter zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Op basis van...?
Ze begint wat oud te worden maar niet te oud om deze baan aan te kunnen.
quote:Obama: Hillary Clinton zou een goede president zijn
De Amerikaanse president Barack Obama denkt dat Hillary Clinton een goede president zou zijn als ze ervoor kiest zich kandidaat te stellen. Obama zegt in een televisieinterview 'maatjes' met Clinton te zijn.
In 2008 namen de twee Democraten het tegen elkaar op in de voorverkiezingen. Toch had Clinton geen effectievere, loyalere partner kunnen zijn in haar rol als minister van buitenlandse zaken, zei Obama. Hij voegde eraan toe dat hij zich gezegend voelt dat hij met haar heeft mogen samenwerken. Verwacht wordt dat de voormalige first lady zich opnieuw verkiesbaar zal stellen voor de komende presidentsverkiezingen.
Barack Obama deed zijn uitspraken in een interview dat donderdag werd opgenomen. Dezelfde dag had hij een besloten lunch met Clinton in het Witte Huis. Het intverview werd vrijdag uitgezonden in de talkshow 'Live! With Kelly and Michael'.
Bron: Volkskrant
Het feit dat iemand al lang in de politiek rondloopt hoeft geen probleem te zijn. Het is maar net of dat je blijft hangen in de dogma's die heersten toen je begon of dat je flexibel bent en je opvattingen aanpast aan de veranderende omstandigheden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Meer in de zin dat het iemand is die ook al tig jaar rondloopt. Iemand van een nieuwere generatie, zoals Obama is, zou denk ik beter zijn.
Jij denkt dat VSAmerikaanse politici zich door principes laten leiden?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het feit dat iemand al lang in de politiek rondloopt hoeft geen probleem te zijn. Het is maar net of dat je blijft hangen in de dogma's die heersten toen je begon of dat je flexibel bent en je opvattingen aanpast aan de veranderende omstandigheden.
Ik denk dat de president van de USA veel minder macht heeft dan dat veel mensen denken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij denkt dat VSAmerikaanse politici zich door principes laten leiden?
Uitvoerende macht niet zoveel, het is een marionet, zie de openbaring van Hillary zelf.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik denk dat de president van de USA veel minder macht heeft dan dat veel mensen denken.
Ik denk dat die president wel degelijk macht heeft, en niet zo'n klein beetje ook, maar dat mensen zich verkijken op wat een overheid daadwerkelijk kan uitrichten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik denk dat de president van de USA veel minder macht heeft dan dat veel mensen denken.
Dit.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:43 schreef Woestijnvos het volgende:
Achter de schermen is er allang besloten wie er president word.
Je hebt serieus (nog) mensen die Obama "best wel geschikt, beter dan Bush" afschilderen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:43 schreef Kandijfijn het volgende:
Toch verrassend dat deze oorlogsmisdadiger nog geaddoreert wordt op FOK!
De waarheid is gekker dan dat schrijvers het kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt serieus (nog) mensen die Obama "best wel geschikt, beter dan Bush" afschilderen.
Verstop een imperialistische neocon in een sexy half-negroide rockstar en het volk slikt het gulzig. Ongelooflijk.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verstop een imperialistische neocon in een sexy half-negroide rockstar en het volk slikt het gulzig. Ongelooflijk.
Wat stel je voor?quote:Op maandag 2 juni 2014 09:42 schreef Lyrebird het volgende:
Heb het idee dat EM wat loopt te stangen. Obama is geen ijzervreter, wat de spanningen in Noord Afrika, het Midden Oosten, en in Azie verklaart. Nu de VS weigeren om het voortouw te nemen (wat op zich best verfrissend is) springen andere landen in dat machtsvacuum, met alle gevolgen van dien.
Voor ons wordt t tijd om naar iets anders op zoek te gaan. Nu de Koreanen, Japanners en Taiwanezen niet meer op de steun van de VS hoeven te rekenen, wordt men steeds nationalistischer, en de Oost-Aziaten een beetje kennende kan het snel fout gaan als ze bang van elkaar worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |