Morgen pasquote:Op maandag 7 november 2016 14:47 schreef Platinumgoat het volgende:
Wikileaks zou toch met wat schokkends komen?
Zuidelijke staten zijn moeilijk te vergelijken dit jaar, omdat er een stel demoraten (Dixiecrats) door Trump zich ingeschreven hebben als republikeinen, die altijd republikeins hebben gestemd. Maar ik zie ook dat het aantal vrouwen dat heeft gestemd veel hoger is dan mannan. Ik denk dat NC vooral in play is, omdat er veel suburbans whites kiezers dit jaar voor Clinton kiezen, die vorig keer voor Romney hebben gekozen. Maar als ik deze cijfers zie, ben ik eigenlijk optimistische over Florida dan over NC om eerlijk te zijnquote:Op maandag 7 november 2016 14:45 schreef skysherrif het volgende:
Trump doet het beter in NC lijkt het volgens de laatste updates die ik nu zie:
[ afbeelding ]twitter:ElectProject twitterde op maandag 07-11-2016 om 14:30:44NC #earlyvote change from same day 2012:Dem -30,561 (-2.3%)Rep +104,889 (+11.9%)Unaffiliated +226,517 (+38.9%) reageer retweet
Dat staat ook wel een beetje haaks op waar wikileaks voor bedoelt was, ongefilterd en beschikbaar wanneer bekend.quote:
Zijn take on florida overigens:quote:Op maandag 7 november 2016 14:49 schreef L3gend het volgende:
[..]
Zuidelijke staten zijn moeilijk te vergelijken dit jaar, omdat er een stel demoraten (Dixiecrats) door Trump zich ingeschreven hebben als republikeinen, die altijd republikeins hebben gestemd. Maar ik zie ook dat het aantal vrouwen dat heeft gestemd veel hoger is dan mannan. Ik denk dat NC vooral in play is, omdat er veel suburbans whites kiezers dit jaar voor Clinton kiezen, die vorig keer voor Romney hebben gekozen. Maar als ik deze cijfers zie, ben ik eigenlijk optimistische over Florida dan over NC om eerlijk te zijn
twitter:ElectProject twitterde op maandag 07-11-2016 om 12:54:19Florida #earlyvote update: 6.4 million voted. after souls to polls Dem lead extends to +87,249 (+1.4 points) vs Reps https://t.co/H513wN6BAm reageer retweet
maar als je naar de demographics kijkt ziet het er idd beter uit voor Clinton.twitter:ElectProject twitterde op maandag 07-11-2016 om 12:59:58Nearly 1.4 million more people voted early in Florida vs 2012 due to law changes making it easier to vote early, still more mail ballots... reageer retweet
Eens, naar eigen zeggen overigens zodat democraten geen andere kandidaat meer naar voren kunnen schuiven. Als dat je reden is geef je toch meteen aan dat je voor trump bent?quote:Op maandag 7 november 2016 14:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat staat ook wel een beetje haaks op waar wikileaks voor bedoelt was, ongefilterd en beschikbaar wanneer bekend.
Precies nog een krap maandje te gaan trump maakt zich geen zorgenquote:Op maandag 7 november 2016 14:50 schreef L3gend het volgende:
[..]
28 november toch
Ik geloof er niets van dat Wikileak nog met iets komt
Tsja, hetzelfde kan gezegd worden over Trump, die het geld van zijn Foundation inzet voor andere doeleinden dan alleen liefdadigheid. Maar ik vermoed dat dat jou dan weer niet interesseert.quote:Op maandag 7 november 2016 14:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus als Clinton haar eigen foundation misbruikt om zichzelf te verrijken hoe kan je dan verwachten dat haar beleidskeuzes de juiste zullen zijn?
31 november.quote:Op maandag 7 november 2016 14:50 schreef L3gend het volgende:
[..]
28 november toch
Vast wel met iets, maar ik denk dat het precies even spannend is als de mailtjes tot nu toe.quote:Op maandag 7 november 2016 14:50 schreef L3gend het volgende:
[..]
28 november toch
Uiteindelijk is Assange altijd wel met iets gekomen van wat hij heeft gezegd, dus komen zal er wel wat en vast ook belangrijker dan de rest, anders snijdt hij ook het publiek in de vingers waar hij nu voor werkt.quote:Op maandag 7 november 2016 14:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vast wel met iets, maar ik denk dat het precies even spannend is als de mailtjes tot nu toe.
Jawel maar laat dan even een linkje zien aub.quote:Op maandag 7 november 2016 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, hetzelfde kan gezegd worden over Trump, die het geld van zijn Foundation inzet voor andere doeleinden dan alleen liefdadigheid. Maar ik vermoed dat dat jou dan weer niet interesseert.
quote:Op maandag 7 november 2016 14:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jawel maar laat dan even een linkje zien aub.
quote:Op maandag 7 november 2016 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom horen we je nooit over de niet bepaald zuivere Trump Foundation?
Donald Trump Used Over $250,000 From Charity for Business Disputes, Report Says
100.000 dollar aan pizza's of zoquote:Op maandag 7 november 2016 14:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uiteindelijk is Assange altijd wel met iets gekomen van wat hij heeft gezegd, dus komen zal er wel wat en vast ook belangrijker dan de rest, anders snijdt hij ook het publiek in de vingers waar hij nu voor werkt.
Hang me er niet aan op, maar volgens mij werd dat gehypete door 4chan en consorten en niet speciaal uitgelicht door Assange.quote:
Hij is net weer veranderd door de Quinnipac poll, maar dat was het punt natuurlijk niet. Het punt was dat de early voters werden aangehaald en niet de polls. Kritiek op FiveThirtyEight is ook juist dat ze (anders dan mogelijke effecten op de polls) de data vanuit de early votes niet meenemen.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 7 november 2016 14:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hang me er niet aan op, maar volgens mij werd dat gehypete door 4chan en consorten en niet speciaal uitgelicht door Assange.
Als je het over de duivel hebt.....quote:Op maandag 7 november 2016 15:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat klopt.
Overigens ben ik van mening dat Assange en zijn organisatie niets zouden moeten hypen maar de informatie gewoon beschikbaar zouden moeten stellen.
Verder voorkom je natuurlijk nooit dat een stel mafklappers op het internet er een hele bijzondere draai aan geven.
twitter:ElectProject twitterde op maandag 07-11-2016 om 15:11:05Colorado #earlyvote update via #APElecRsch 11/7: 1.8 million voted. Reps +6,803 (+0.3 points). In 2014 Reps had +7.0 to split Gov & Senate reageer retweet
Clinton noemt Obama 'Mr. P'quote:Op maandag 7 november 2016 15:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt.....
10 minuten geleden weer emails vrijgegeven door wikileaks zal interessante in het desbetreffende topic zetten (en eerst zelf lezen voor ik het post![]()
)
De tweede grote lek die hij jaren geleden aankondigde was iets schokkends dat de hele bankenwereld op zijn grondvesten zou doen trillen. Ik kan me niet herinneren daar ooit iets van gezien te hebben.quote:Op maandag 7 november 2016 14:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uiteindelijk is Assange altijd wel met iets gekomen van wat hij heeft gezegd, dus komen zal er wel wat en vast ook belangrijker dan de rest, anders snijdt hij ook het publiek in de vingers waar hij nu voor werkt.
quote:Op maandag 7 november 2016 15:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Clinton noemt Obama 'Mr. P'.
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/53005
POL / Wikileaks - DNC e-mailsquote:Op maandag 7 november 2016 15:15 schreef Infection het volgende:
twitter:wikileaks twitterde op maandag 07-11-2016 om 14:57:52RELEASE: The Podesta Emails Part 33 #PodestaEmails #PodestaEmails33 #HillaryClinton #imWithHer… https://t.co/75pZBSswSc reageer retweet
Beetje een onzinnige vergelijking. Midterms hebben een totaal andere opmaak en opkomst dan de presidentsverkiezingen doorgaans.quote:Op maandag 7 november 2016 15:12 schreef skysherrif het volgende:
twitter:ElectProject twitterde op maandag 07-11-2016 om 15:11:05Colorado #earlyvote update via #APElecRsch 11/7: 1.8 million voted. Reps +6,803 (+0.3 points). In 2014 Reps had +7.0 to split Gov & Senate reageer retweet
Klopt, maar de kleine lead voor de republikeinen staat nog steeds. Zou zomaar nog spannend kunnen worden in Col?quote:Op maandag 7 november 2016 15:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje een onzinnige vergelijking. Midterms hebben een totaal andere opmaak en opkomst dan de presidentsverkiezingen doorgaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |