http://projects.fivethirt(...)on-forecast/florida/quote:Op maandag 7 november 2016 14:04 schreef L3gend het volgende:
[..]
Souls to the Polls was gister![]()
Maar dit ongeveer, Nevada ziet er goed uit voor Clinton, NC en FL, wat tegenstrijdige cijfers, hoewel republikeinen heel nerveus zijn over de opkomst van Hispanics in Florida.
Kleine samenvatting ealy voting
Arizona: Clinton beter dan Obama, maar lijkt voorlopig niet voldoende te zijn om staat te flippen.
Colorado: Te weinig informatie
Florida: onduidelijk, maar Republikeinen zijn nerveus
Iowa: Clinton veel minder dan Obama, staat gaat naar Trump zoals de polls uitwijzen
Nevada: Clinton lijkt goede zaken te doen
NC: Onduideiljk
Ohio: te weinig informatie, maar sommige indicatoren geven aan dat Trump beter doet
Wisconsin: Lijkt gunstig voor Clinton, maar early voting is niet bepalend in die staat
Dat is dus precies wat hij aangeeft.quote:Op maandag 7 november 2016 14:22 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
http://projects.fivethirt(...)on-forecast/florida/
Gewed of de opkomst meer of minder dan 50 procent is (in 2012 was het 54), zie het alsnog somber inquote:Op maandag 7 november 2016 14:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou is het de vraag of Euri en Sky gewed hebben om absolute of relatieve opkomst natuurlijk.
Inderdaad, het interesseert me niet.quote:Op maandag 7 november 2016 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het je niet interesseert?
Overigens was dit ook de eerste keer dat ik iets postte over de Trump Foundation.
Ik kijk op basis van early voting en de info geeft een spannende race, net zoals polls en 538 aangeven. Wel zijn er berichten dat Republikeinen nerveus zijn over de hoge opkomst van Hispanics, maar dat hoeft niet te betekenen dat Trump Florida niet wint.quote:Op maandag 7 november 2016 14:22 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
http://projects.fivethirt(...)on-forecast/florida/
twitter:PpollingNumbers twitterde op maandag 07-11-2016 om 14:25:19North Carolina,NYT Upshot/ Siena College Poll:Trump 44%Clinton 44% https://t.co/TCTmLcKwPw https://t.co/tFnoEQUwAy reageer retweet
Al die randzaken interesseren mij dan ook vrij weinig. Wat kan mij het nou verrotten wat Trump en Clinton uitspoken met hun gelijknamige Foundations? Ten eerste heb ik geen geld in hun kassen gestort en daarnaast wordt het niet mijn president.quote:Op maandag 7 november 2016 14:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Inderdaad, het interesseert me niet.
Is me overigens opgevallen dat je bij heel veel zaken in dit topic zegt dat het je helemaal niet interesseert.
Weet jij meer over die Axiom pollster, die gisteravond nog een aantal polls naar buiten bracht?quote:Op maandag 7 november 2016 14:34 schreef L3gend het volgende:
Vanochtend een rits van Final National Polls, verwacht nog een paar later vandaag zoals CNN, Fox en Monmouth
Bloomberg: Clinton +3
ABC: Clinton +4
CBS: Clinton +4
NBC/SurveyMonkey: Clinton +6
Franklin: Clinton +3
IBD: Trump +2
NBC/WSJ: Clinton +4
FInal State polls
Florida-Quinnipiac: Clinton +1
Georgia-Landmark: Trump +3
NC-NYT: Tie
NH-UNH: Clinton +11
OH-TargetSmart: Trump +3
Virginia-CNU: Clinton +6
NC-Quinnipiac: Clinton +2
Zeker interessante en must-read read, pollster hebben de neiging om op het laatst hun polls aan te passen richting het gemiddelde, omdat ze bang zijn dat ze zelf de outlier zijn. Het is wel beetje verdacht dat alle polls nu ong 3-4% winst geven voor Clinton, terwijl de spread eerst veel groter isquote:Op maandag 7 november 2016 14:33 schreef skysherrif het volgende:
http://fivethirtyeight.co(...)-thumb-on-the-scale/
Lange interessante read (ben zelf nog bezig)
Hij staat al dagen op deze stand.quote:Op maandag 7 november 2016 14:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat hij aangeeft.
Democraten zullen wel gratis Taco's hebben aangeboden aan de Hispanics om te gaan stemmen...quote:Op maandag 7 november 2016 14:26 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik kijk op basis van early voting en de info geeft een spannende race, net zoals polls en 538 aangeven. Wel zijn er berichten dat Republikeinen nerveus zijn over de hoge opkomst van Hispanics, maar dat hoeft niet te betekenen dat Trump Florida niet wint.
Nee hoor, gisteren stond Trump nog 2% hoger in die voorspelling bijvoorbeeld.quote:
Is van Remington Research Group als ik zo lees, Republikeinse consult groep. Denk dat de polls wat bias richting republikeinen heeft.quote:Op maandag 7 november 2016 14:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet jij meer over die Axiom pollster, die gisteravond nog een aantal polls naar buiten bracht?
Ik moet het nog zien. Kijk naar hoe de opkomst naar etniciteit is:quote:Op maandag 7 november 2016 14:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewed of de opkomst meer of minder dan 50 procent is (in 2012 was het 54), zie het alsnog somber in
Dus als Clinton haar eigen foundation misbruikt om zichzelf te verrijken hoe kan je dan verwachten dat haar beleidskeuzes de juiste zullen zijn?quote:Op maandag 7 november 2016 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Al die randzaken interesseren mij dan ook vrij weinig. Wat kan mij het nou verrotten wat Trump en Clinton uitspoken met hun gelijknamige Foundations? Ten eerste heb ik geen geld in hun kassen gestort en daarnaast wordt het niet mijn president.
Ik geef vooral om beleidskeuzes en de manier waarop de kandidaten zich presenteren.
Wat neem ik aan positief is voor Clinton in met name Florida?quote:Op maandag 7 november 2016 14:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Kijk naar hoe de opkomst naar etniciteit is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zie je dat de opkomst flink wordt gedrukt door de Hispanics en in veel mindere mate door Asians, aangezien die een veel kleiner deel va het electoraat uitmaken.
Er zijn veel indicatoren dat de opkomst onder die groep dit jaar wel eens flink hoger zou kunnen zijn. Als die en beetje in lijn komt met de white / black opkomst, dan kan het gemiddelde nog wel een procent of 2 toenemen.
quote:Op maandag 7 november 2016 14:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dus als trump zijn eigen foundation misbruikt om zichzelf te verrijken hoe kan je dan verwachten dat zijn beleidskeuzes de juiste zullen zijn?
twitter:ElectProject twitterde op maandag 07-11-2016 om 14:30:44NC #earlyvote change from same day 2012:Dem -30,561 (-2.3%)Rep +104,889 (+11.9%)Unaffiliated +226,517 (+38.9%) reageer retweet
Chris Christie was wel genot geweest.quote:Op maandag 7 november 2016 14:44 schreef Refragmental het volgende:
Wikileaks Podesta mail, maar wel een interessante.
Mike Pence stond niet op de radar bij de DNC.
https://wikileaks.org/dnc-emails/emailid/23182
Flinke lijst van mogelijke VP's, maar Pence staat er dus niet tussen.
Las een stukje laast dat schreef dat trumps toenmalige campaign manager manafort ee nwaar kunststukje moest uithalen om te zorgen dat Trump niet voor Christie ging als VP kandidaat.quote:Op maandag 7 november 2016 14:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Chris Christie was wel genot geweest.
Dat was inderdaad leuke tv geweest.quote:Op maandag 7 november 2016 14:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Chris Christie was wel genot geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |