Op de zaken vooruit lopen?quote:Op maandag 7 november 2016 12:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo op de feiten vooruit lopen? Of doe je liever maar aannames?
Het blijft overigens absurd om 1 van de minst bekeken nieuwszenders in de VS zoveel macht toe te kennen alleen maar omdat CNN hier in Europa de bekendste is![]()
Wie noemt hier Fox objectief?quote:Ook wel absurd dat Fox opeens, uiteraard door de Trump fanboys/anti-HRC users hier, als objectief word gezien.
Nou blijkbaar niet helemaal hetzelfde maar je hebt je weer goed verdiept merk ik al welquote:Op maandag 7 november 2016 13:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Op de zaken vooruit lopen?
Donna Brazile is ontslagen voor nagenoeg hetzelfde als wat Wolf Blitzer heeft gedaan.
Het is gewoon grappig dat dit keihard gespind kan worden naar sexisme en racisme.
O.a Dutchko en Bram onlangs nog terwijl ze ook nog blijven doen alsof CNN de media bepaalt met hun vele malen kleinere marktaandeel.quote:Hopelijk springt Fox hierop. En over Fox gesproken:
[..]
Wie noemt hier Fox objectief?
Oh werkelijk? Dat kan je dan vast wel bewijzen?quote:Op maandag 7 november 2016 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet helemaal hetzelfde maar je hebt je weer goed verdiept merk ik al wel
[..]
O.a Dutchko en Bram onlangs nog terwijl ze ook nog blijven doen alsof CNN de media bepaalt met hun vele malen kleinere marktaandeel.
Omdat die 2de vraag aan andere mensen gesteld werd ? (ik zeg maar wat)quote:Op maandag 7 november 2016 13:05 schreef Sunst0rm het volgende:
Ik zit de IBD poll te bekijken en kan iemand mij dit uitleggen? Waarom verliest Trump 1% in de poll als alleen hij en Clinton gepoll zijn vergeleken met een poll inclusief Johnson en Stein.
Poll
Trump 43.1%
Clinton 40.7%
Johnson 6.3%
Stein 2.2%
Zonder Johnson en Stein
Clintno 43.1%
Trump 42.1%
http://www.investors.com/(...)ntial-election-poll/
Dat weet je niet, want zoals ik heb uitgelegd is dit niet direct aan Blitzer te linken.quote:Op maandag 7 november 2016 13:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Op de zaken vooruit lopen?
Donna Brazile is ontslagen voor nagenoeg hetzelfde als wat Wolf Blitzer heeft gedaan.
Het is gewoon grappig dat dit keihard gespind kan worden naar sexisme en racisme.
Clinton raakt relatief veel stemmers kwijt aan third party kandidaten...meer dan Trump.quote:Op maandag 7 november 2016 13:05 schreef Sunst0rm het volgende:
Ik zit de IBD poll te bekijken en kan iemand mij dit uitleggen? Waarom verliest Trump 1% in de poll als alleen hij en Clinton gepoll zijn vergeleken met een poll inclusief Johnson en Stein.
Poll
Trump 43.1%
Clinton 40.7%
Johnson 6.3%
Stein 2.2%
Zonder Johnson en Stein
Clintno 43.1%
Trump 42.1%
http://www.investors.com/(...)ntial-election-poll/
Fox is meer Trump minded en scherper op Clinton. Klopt helemaal.quote:Op maandag 7 november 2016 13:11 schreef skysherrif het volgende:
maarja wat is objectief.
Je hebt pro trump surrogates bij Fox, maar ook anti Trump. Tuurlijk Fox is conservatief en nodigt veel meer anti Clinton mensen uit dan CNN...
Nee, maar ik vind het ook apart, hoe kan trump dan een procent achteruitgaan?quote:Op maandag 7 november 2016 13:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Clinton raakt relatief veel stemmers kwijt aan third party kandidaten...meer dan Trump.
Mwuah, CNN heeft ook 2 standaard trump surrogates (jeffrey lord en nog zon blond vrouwtje) en nodigt ook geregeld mensen uit die pro Trump zijn. Valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 7 november 2016 13:15 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Fox is meer Trump minded en scherper op Clinton. Klopt helemaal.
Alleen krijg ik wel het idee dat zij toch ietsje objectiever zijn en ook Clinton mesne uitnodigen en aanhoren.
Behalve Hillary, die durfde niet te komen. LOL
Omdat dan de keuze is tussen alleen Clinton en Trump.quote:Op maandag 7 november 2016 13:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook apart, hoe kan trump dan een procent achteruitgaan?
Nee, het is juist omgedraaid bij 4 heeft ie meer procent dan bij 2quote:Op maandag 7 november 2016 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat dan de keuze is tussen alleen Clinton en Trump.
Is toch niet zo lastig?
Als jij kan kiezen tussen een boterham met oude kaas (Clinton) of worst (Trump). Dan kies jij bijvoorbeeld liever kaas. Maar als jij de keuze krijgt tussen oude kaas, jonge kaas, belegen kaas en worst dan is de kans aanwezig dat je voor een ander soort kaas kiest.
Blijkbaar kiezen mensen Clinton liever als zij tussen die eerste twee opties kiezen, maar bij meer keus gaan sommige toch voor een ander.
twitter:ForecasterEnten twitterde op maandag 07-11-2016 om 13:15:21IBD/TIPP is weird. They have Trump at 43% in the four-way, but 42% in the two-way? He loses support with fewer candidates asked? Weird. reageer retweet
Geldt dan toch het zelfde voor?quote:Op maandag 7 november 2016 13:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, het is juist omgedraaid bij 4 heeft ie meer procent dan bij 2
medewerker van 538 tweet net dit:twitter:ForecasterEnten twitterde op maandag 07-11-2016 om 13:15:21IBD/TIPP is weird. They have Trump at 43% in the four-way, but 42% in the two-way? He loses support with fewer candidates asked? Weird. reageer retweet
Het is logisch dat Clinton wat wint als Johnson en Stein geen opties zijn, maar hoe kan Trump steun verliezen als Johnson en Stein geen opties zijn. Je zou op zijn minst denken dat hij niets extra wint, maar niet dat hij 1% opeens verliestquote:Op maandag 7 november 2016 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat dan de keuze is tussen alleen Clinton en Trump.
Is toch niet zo lastig?
Als jij kan kiezen tussen een boterham met oude kaas (Clinton) of worst (Trump). Dan kies jij bijvoorbeeld liever kaas. Maar als jij de keuze krijgt tussen oude kaas, jonge kaas, belegen kaas en worst dan is de kans aanwezig dat je voor een ander soort kaas kiest.
Blijkbaar kiezen mensen Clinton liever als zij tussen die eerste twee opties kiezen, maar bij meer keus gaan sommige toch voor een ander.
Kijk nou even goed typisch.quote:Op maandag 7 november 2016 13:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geldt dan toch het zelfde voor?Blijkbaar kiezen mensen dan liever voor wat anders als ze niet voor Trump of Clinton moeten kiezen.
FOX heeft het 'probleem' dat het voor de helft uit nieuwsprogramma's bestaat en dat de rest opinieprogramma's zijn. Je hebt er dus goede journalisten zitten als Chris Wallace, maar ook mensen die zichzelf geen journalist noemen en zelfs onderdeel zijn van de Trump-campagne (Sean Hannity). En net die opinieprogramma's zijn erg populair en dat is dus voornamelijk het beeld dat mensen van FOX hebben.quote:Op maandag 7 november 2016 13:15 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Fox is meer Trump minded en scherper op Clinton. Klopt helemaal.
Alleen krijg ik wel het idee dat zij toch ietsje objectiever zijn en ook Clinton mesne uitnodigen en aanhoren.
Behalve Hillary, die durfde niet te komen. LOL
Ok, ik ben niet de enige die dit merkwaardig vind, maar misschien is het antwoord is twee samples? hoewel het ook vreemd isquote:Op maandag 7 november 2016 13:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, het is juist omgedraaid bij 4 heeft ie meer procent dan bij 2
medewerker van 538 tweet net dit:twitter:ForecasterEnten twitterde op maandag 07-11-2016 om 13:15:21IBD/TIPP is weird. They have Trump at 43% in the four-way, but 42% in the two-way? He loses support with fewer candidates asked? Weird. reageer retweet
Ik zie het niet.quote:Op maandag 7 november 2016 13:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk nou even goed typisch.
Bij 4 kandidaten heeft trump 43 procent, maar 42 procent bij 2 kandidaten. Dan is er toch iets geks aan deh and
"Nagenoeg"quote:Op maandag 7 november 2016 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet helemaal hetzelfde maar je hebt je weer goed verdiept merk ik al wel
Als Harry Enten van 538 het raar vindt, dan is er inderdaad wat aparts aan de hand.quote:Op maandag 7 november 2016 13:21 schreef Sunst0rm het volgende:
[..]
Ok, ik ben niet de enige die dit merkwaardig vind, maar misschien is het antwoord is twee samples? hoewel het ook vreemd is
Who cares als CNN subjectief is? Dat is FOX News ook al jaren. Dan mijd je die zenders toch gewoon? Ik schakel nooit naar een van deze kanalen.quote:Op maandag 7 november 2016 13:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Nagenoeg"
Komen we weer op dat punt "begrijpend lezen", komt toch wel erg vaak terug bij jou.
Vind het alweer leuk geweest met je. Aan jou het laatste woord hierna, doe er je voordeel mee
Ok, maar dat is wel MSNBC.quote:Op maandag 7 november 2016 13:26 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben zelf wel fan van de morning Joe show
Ja klopt, had het gewoon over politieke programmas in Amerika over het algemeen (niet dat ik het actief volg, maar als je deze verkiezingen volgt kom je een boel programmas tegen)quote:
Bij 4 kandidaten heeft Trump 43%quote:
Het is zelfs niet eens nagenoeg maar wellicht moet je even opzoeken wat begrijpend lezen is want keer op keer gebruik je dat abuis in een kinderachtige poging om iemand af te zeiken maar je faalt keer op keer nogal hard.quote:Op maandag 7 november 2016 13:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Nagenoeg"
Komen we weer op dat punt "begrijpend lezen", komt toch wel erg vaak terug bij jou.
Vind het alweer leuk geweest met je. Aan jou het laatste woord hierna, doe er je voordeel mee
Wat ik wel mooi vind aan dat programma is dat Joe een republikein is, maar dat niet op een FOX-manier uitdraagt. Hij vindt Trump ook echt een aanfluiting.quote:Op maandag 7 november 2016 13:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja klopt, had het gewoon over politieke programmas in Amerika over het algemeen (niet dat ik het actief volg, maar als je deze verkiezingen volgt kom je een boel programmas tegen)
quote:Op maandag 7 november 2016 13:11 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Oh werkelijk? Dat kan je dan vast wel bewijzen?
Hier wederom een bewijs hoe corrupt de Clintons zijn.
http://www.foxnews.com/po(...)it-shows-issues.html
Het zijn twee losse vragen. Het is best mogelijk dat mensen twee keer een ander antwoord geven als ze twijfelen. Of dat ze niet beide vragen beantwoorden.quote:Op maandag 7 november 2016 13:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk nou even goed typisch.
Bij 4 kandidaten heeft trump 43 procent, maar 42 procent bij 2 kandidaten. Dan is er toch iets geks aan deh and
Ah, ja. Thanx.quote:Op maandag 7 november 2016 13:31 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Bij 4 kandidaten heeft Trump 43%
Bij 4 kandidaten heeft Hillary 41%
De overige 2 verdelen de 16%
Bij 2 kandidaten heeft Trump opeens 42% en Hillary 43% wat raar is aangezien de overige 16% juist verspreid zou moeten worden over Trump and Hillary en beide dus iets omhoog zouden moeten gaan.
Dit is trouwens wel super simpel uitgelegd maar hoop dat je het snapt.
Klopt, Mika al helemaal trouwens. Al meen ik dat ze in het begin nog redelijk positief waren over Trump. Tot de eerste negatieve geluiden kwamen over hem en Trump hen een aanfluiting noemdequote:Op maandag 7 november 2016 13:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat ik wel mooi vind aan dat programma is dat Joe een republikein is, maar dat niet op een FOX-manier uitdraagt. Hij vindt Trump ook echt een aanfluiting.
De zaak is dat Brazile duidelijk, bewezen vragen doorgespeeld heeft, en dat Blitzer een interview had waarover de DNC intern mailtjes heeft gestuurd met vragen. Je weet niet of die doorgestuurd zijn, of die naar Blitzer zijn gegaan, of die er iets mee gedaan zou hebben, niet eens of hij ze überhaupt onder ogen had gekregen.quote:Op maandag 7 november 2016 13:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Nagenoeg"
We moeten nu niet kijken naar de harde kern, die heeft al besloten voordat de campagnes begonnen, ik kijk vooral naar de neutrale kiezers die Trump hard nodig heeft, kun je deze mobiliseren door indirect te zeggen dat hij onder curatele staat van zijn eigen campagne team.quote:Op maandag 7 november 2016 08:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn intelligentie sowieso een marginale rol speelt bij de keuze voor Trump, dus zijn kiezers zullen daar niet zo bang van worden. Op die laatste paar dagen versterken een paar tweets zijn imago ook niet meer en zal hij geen nieuwe kiezers gaan trekken, maar kan hij nog wel iets heel doms roepen wat zijn kansen verkleint. De kans daarop is altijd aanwezig bij Trump, dus wat dat betreft is het een verstandige zet.
Ik denk dat er nog maar verdomd weinig undecideds rondlopen momenteel, eigenlijk.quote:Op maandag 7 november 2016 13:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
We moeten nu niet kijken naar de harde kern, die heeft al besloten voordat de campagnes begonnen, ik kijk vooral naar de neutrale kiezers die Trump hard nodig heeft, kun je deze mobiliseren door indirect te zeggen dat hij onder curatele staat van zijn eigen campagne team.
Als neutrale kiezer vind ik dit nogal een ding, je mag niet eens je eigen twitter account beheren.
Ik zie dat in Nederland niet zo snel gebeuren, dat de VVD of PVDA zegt sorry Rutte of Samsom maar we sluiten jou af van Twitter, omdat je domme dingen zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |