abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166474754
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 13:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Omdat dan de keuze is tussen alleen Clinton en Trump.
Is toch niet zo lastig? :+
Als jij kan kiezen tussen een boterham met oude kaas (Clinton) of worst (Trump). Dan kies jij bijvoorbeeld liever kaas. Maar als jij de keuze krijgt tussen oude kaas, jonge kaas, belegen kaas en worst dan is de kans aanwezig dat je voor een ander soort kaas kiest.

Blijkbaar kiezen mensen Clinton liever als zij tussen die eerste twee opties kiezen, maar bij meer keus gaan sommige toch voor een ander.
Het is logisch dat Clinton wat wint als Johnson en Stein geen opties zijn, maar hoe kan Trump steun verliezen als Johnson en Stein geen opties zijn. Je zou op zijn minst denken dat hij niets extra wint, maar niet dat hij 1% opeens verliest
pi_166474769
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 13:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geldt dan toch het zelfde voor? :? Blijkbaar kiezen mensen dan liever voor wat anders als ze niet voor Trump of Clinton moeten kiezen.
Kijk nou even goed typisch.

Bij 4 kandidaten heeft trump 43 procent, maar 42 procent bij 2 kandidaten. Dan is er toch iets geks aan deh and
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 13:20:56 #278
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166474780
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:15 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Fox is meer Trump minded en scherper op Clinton. Klopt helemaal.
Alleen krijg ik wel het idee dat zij toch ietsje objectiever zijn en ook Clinton mesne uitnodigen en aanhoren.
Behalve Hillary, die durfde niet te komen. LOL
FOX heeft het 'probleem' dat het voor de helft uit nieuwsprogramma's bestaat en dat de rest opinieprogramma's zijn. Je hebt er dus goede journalisten zitten als Chris Wallace, maar ook mensen die zichzelf geen journalist noemen en zelfs onderdeel zijn van de Trump-campagne (Sean Hannity). En net die opinieprogramma's zijn erg populair en dat is dus voornamelijk het beeld dat mensen van FOX hebben.

Het probleem is ook dat als je zo'n soort mix hebt dat mensen op een gegeven moment geen onderscheid meer (kunnen) maken wat nieuws is en wat opinie is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166474802
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:18 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nee, het is juist omgedraaid bij 4 heeft ie meer procent dan bij 2

medewerker van 538 tweet net dit:

ForecasterEnten twitterde op maandag 07-11-2016 om 13:15:21 IBD/TIPP is weird. They have Trump at 43% in the four-way, but 42% in the two-way? He loses support with fewer candidates asked? Weird. reageer retweet
Ok, ik ben niet de enige die dit merkwaardig vind, maar misschien is het antwoord is twee samples? hoewel het ook vreemd is
pi_166474805
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Bij 4 kandidaten heeft trump 43 procent, maar 42 procent bij 2 kandidaten. Dan is er toch iets geks aan deh and
Ik zie het niet. :+

Nevermind. :D
pi_166474819
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:09 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nou blijkbaar niet helemaal hetzelfde maar je hebt je weer goed verdiept merk ik al wel :')
"Nagenoeg" :')
Komen we weer op dat punt "begrijpend lezen", komt toch wel erg vaak terug bij jou.

Vind het alweer leuk geweest met je. Aan jou het laatste woord hierna, doe er je voordeel mee :W
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 13:23:10 #282
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166474837
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:21 schreef Sunst0rm het volgende:

[..]

Ok, ik ben niet de enige die dit merkwaardig vind, maar misschien is het antwoord is twee samples? hoewel het ook vreemd is
Als Harry Enten van 538 het raar vindt, dan is er inderdaad wat aparts aan de hand. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166474888
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Komen we weer op dat punt "begrijpend lezen", komt toch wel erg vaak terug bij jou.

Vind het alweer leuk geweest met je. Aan jou het laatste woord hierna, doe er je voordeel mee :W
Who cares als CNN subjectief is? Dat is FOX News ook al jaren. Dan mijd je die zenders toch gewoon? Ik schakel nooit naar een van deze kanalen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166474906
Ik ben zelf wel fan van de morning Joe show :)
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 13:29:07 #285
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166474957
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:26 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben zelf wel fan van de morning Joe show :)
Ok, maar dat is wel MSNBC. ;)
pi_166475005
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:29 schreef Mike het volgende:

[..]

Ok, maar dat is wel MSNBC. ;)
Ja klopt, had het gewoon over politieke programmas in Amerika over het algemeen (niet dat ik het actief volg, maar als je deze verkiezingen volgt kom je een boel programmas tegen)
pi_166475016
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 13:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zie het niet. :+

Nevermind. :D
Bij 4 kandidaten heeft Trump 43%
Bij 4 kandidaten heeft Hillary 41%
De overige 2 verdelen de 16%

Bij 2 kandidaten heeft Trump opeens 42% en Hillary 43% wat raar is aangezien de overige 16% juist verspreid zou moeten worden over Trump and Hillary en beide dus iets omhoog zouden moeten gaan.

Dit is trouwens wel super simpel uitgelegd maar hoop dat je het snapt.
pi_166475029
quote:

[..]

Het is zelfs niet eens nagenoeg maar wellicht moet je even opzoeken wat begrijpend lezen is want keer op keer gebruik je dat abuis in een kinderachtige poging om iemand af te zeiken maar je faalt keer op keer nogal hard.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 13:32:51 #289
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166475042
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja klopt, had het gewoon over politieke programmas in Amerika over het algemeen (niet dat ik het actief volg, maar als je deze verkiezingen volgt kom je een boel programmas tegen)
Wat ik wel mooi vind aan dat programma is dat Joe een republikein is, maar dat niet op een FOX-manier uitdraagt. Hij vindt Trump ook echt een aanfluiting.
pi_166475044
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:11 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Oh werkelijk? Dat kan je dan vast wel bewijzen?

Hier wederom een bewijs hoe corrupt de Clintons zijn.
http://www.foxnews.com/po(...)it-shows-issues.html
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166475065
Ah handig Dutchko vraagt om bewijs en levert dat 2 reacties later ^O^
pi_166475070
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Het zijn twee losse vragen. Het is best mogelijk dat mensen twee keer een ander antwoord geven als ze twijfelen. Of dat ze niet beide vragen beantwoorden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166475071
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:31 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Bij 4 kandidaten heeft Trump 43%
Bij 4 kandidaten heeft Hillary 41%
De overige 2 verdelen de 16%

Bij 2 kandidaten heeft Trump opeens 42% en Hillary 43% wat raar is aangezien de overige 16% juist verspreid zou moeten worden over Trump and Hillary en beide dus iets omhoog zouden moeten gaan.

Dit is trouwens wel super simpel uitgelegd maar hoop dat je het snapt.
Ah, ja. Thanx.
pi_166475127
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:32 schreef Mike het volgende:

[..]

Wat ik wel mooi vind aan dat programma is dat Joe een republikein is, maar dat niet op een FOX-manier uitdraagt. Hij vindt Trump ook echt een aanfluiting.
Klopt, Mika al helemaal trouwens. Al meen ik dat ze in het begin nog redelijk positief waren over Trump. Tot de eerste negatieve geluiden kwamen over hem en Trump hen een aanfluiting noemde :P

Maar hoe slecht ze hem ook vinden ze blijven toch altijd wel redelijk objectief en hebben ook een ongezouten mening over HC
pi_166475195
quote:

[..]

De zaak is dat Brazile duidelijk, bewezen vragen doorgespeeld heeft, en dat Blitzer een interview had waarover de DNC intern mailtjes heeft gestuurd met vragen. Je weet niet of die doorgestuurd zijn, of die naar Blitzer zijn gegaan, of die er iets mee gedaan zou hebben, niet eens of hij ze überhaupt onder ogen had gekregen.

Dan stellen dat ze eigenlijk hetzelfde hebben gedaan is wat overdreven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166475234
Morgenavond de verkiezingen. Ik heb zweethandjes!
pi_166475236
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2016 08:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn intelligentie sowieso een marginale rol speelt bij de keuze voor Trump, dus zijn kiezers zullen daar niet zo bang van worden. Op die laatste paar dagen versterken een paar tweets zijn imago ook niet meer en zal hij geen nieuwe kiezers gaan trekken, maar kan hij nog wel iets heel doms roepen wat zijn kansen verkleint. De kans daarop is altijd aanwezig bij Trump, dus wat dat betreft is het een verstandige zet.
We moeten nu niet kijken naar de harde kern, die heeft al besloten voordat de campagnes begonnen, ik kijk vooral naar de neutrale kiezers die Trump hard nodig heeft, kun je deze mobiliseren door indirect te zeggen dat hij onder curatele staat van zijn eigen campagne team.
Als neutrale kiezer vind ik dit nogal een ding, je mag niet eens je eigen twitter account beheren.
Ik zie dat in Nederland niet zo snel gebeuren, dat de VVD of PVDA zegt sorry Rutte of Samsom maar we sluiten jou af van Twitter, omdat je domme dingen zegt. :P
pi_166475247
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:42 schreef MakkieR het volgende:

[..]

We moeten nu niet kijken naar de harde kern, die heeft al besloten voordat de campagnes begonnen, ik kijk vooral naar de neutrale kiezers die Trump hard nodig heeft, kun je deze mobiliseren door indirect te zeggen dat hij onder curatele staat van zijn eigen campagne team.
Als neutrale kiezer vind ik dit nogal een ding, je mag niet eens je eigen twitter account beheren.
Ik zie dat in Nederland niet zo snel gebeuren, dat de VVD of PVDA zegt sorry Rutte of Samsom maar we sluiten jou af van Twitter, omdat je domme dingen zegt. :P
Ik denk dat er nog maar verdomd weinig undecideds rondlopen momenteel, eigenlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166475255
closed
pi_166475261
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:43 schreef skysherrif het volgende:
closed
nope
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: