Grootste partij in de peilingen. Jajaja.quote:
En je bent vast niet de enige die dat van zichzelf denkt.quote:Op zondag 6 november 2016 15:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie mezelf wel als de Socrates van de Zwarte Piet-discussie op Fok! door constant alles te bevragen.
André Hazes?quote:Op zondag 6 november 2016 15:58 schreef Falco het volgende:
Als DrDentz Socrates is op het gebied van Zwarte Piet, welke filosoof belichaamt Martin Bosma dan?
Die op T-shirt.quote:Op zondag 6 november 2016 16:03 schreef Onnoman het volgende:
zwarte piet moet zwart blijven
en nederland wit
Heeft Sinterklaas een lul? En zo ja: met welk doel?quote:Op zondag 6 november 2016 16:03 schreef DrDentz het volgende:
Is de mens van nature racistisch? Is het streven naar een niet-racistisch Sinterklaasfeest tegennatuurlijk?
Boeit dat? Tenzij je Mowgli, Tarzan, Romulus of Remus heet.quote:Op zondag 6 november 2016 16:03 schreef DrDentz het volgende:
Is de mens van nature racistisch? Is het streven naar een niet-racistisch Sinterklaasfeest tegennatuurlijk?
Ze spelen geen allochtoon, ze spelen Zwarte Piet. Je bent overduidelijk in de war.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dat jouw stupide mening over zp-acteurs?
Jij hebt ook last van een racismecomplex dus
Nog eens uitleggen: zp-acteurs spelen een allochtoon.
Net doen alsof = nep.
Het is niet van belang of je de acteur wel of niet in het hokje autochtoon kunt proppen.
Kee. En dan?quote:Op zondag 6 november 2016 16:09 schreef Onnoman het volgende:
Als we toegeven aan het verdwijnen van zwarte piet, geven we in de toekomst toe aan andere tradities.
Denk aan de kleur oranje, wat symbool staat voor het koningshuis.. en genoeg idioten die hier wel een negatief verhaal over kunnen verzinnen.
Koningsdag verdwijnt, het koningshuis. Wat wij 10 jaar geleden mbt het sinterklaasfeest voor onmogelijk zouden beschouwen, zien wij in 2016 mbt het koningshuis voor onmogelijk.
Ook andere dingen kunnen verdwijnen, denk aan het kerstfeest of het paasfeest.
Mooie drogreden, Henk.quote:Op zondag 6 november 2016 16:09 schreef Onnoman het volgende:
Als we toegeven aan het verdwijnen van zwarte piet, geven we in de toekomst toe aan andere tradities.
Denk aan de kleur oranje, wat symbool staat voor het koningshuis.. en genoeg idioten die hier wel een negatief verhaal over kunnen verzinnen.
Koningsdag verdwijnt, het koningshuis. Wat wij 10 jaar geleden mbt het sinterklaasfeest voor onmogelijk zouden beschouwen, zien wij in 2016 mbt het koningshuis voor onmogelijk.
Ook andere dingen kunnen verdwijnen, denk aan het kerstfeest of het paasfeest.
its the reality bitchquote:
Eens. Repareren wat er niet goed zit.quote:Op zondag 6 november 2016 16:15 schreef DrDentz het volgende:
Op zich mag het koningshuis wel opbokken van mij, een gedateerde traditie die niet past anno 2016. Maar: if it ain't broken, don't fix it. En dat geldt wmb ook voor het Sinterklaasfeest,
Wat mij betreft mag de monarchie gisteren nog afgeschaft worden hoor. Als er iets 'broken' is in onze staatsinrichting.quote:Op zondag 6 november 2016 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eens. Repareren wat er niet goed zit.
Iemand tegen nog?
Maar dan krijgen we Trumpjes aan de macht, dat systeem is net zo broken.quote:Op zondag 6 november 2016 16:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de monarchie gisteren nog afgeschaft worden hoor. Als er iets 'broken' is in onze staatsinrichting.
het enige wat niet thuis hoort in NL zijn mensen als jijquote:Op zondag 6 november 2016 16:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag de monarchie gisteren nog afgeschaft worden hoor. Als er iets 'broken' is in onze staatsinrichting.
zou jij graag zien dat die hun vermogen uit de economie nemen?quote:Op zondag 6 november 2016 16:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ho, dit vind ik geen goed argument, we mogen het oneens zijn met elkaar, maar we moeten elkaar niet de toegang tot het land ontzeggen, dit is mij een brug te ver, dit kan niet op Fok!.quote:Op zondag 6 november 2016 16:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het enige wat niet thuis hoort in NL zijn mensen als jij
Check, die ook.quote:Op zondag 6 november 2016 16:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Welnee. Waarom zouden we?quote:Op zondag 6 november 2016 16:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we Trumpjes aan de macht, dat systeem is net zo broken.
Nee, dat zijn besmette kleuren.quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Check, die ook.
Oranje ook weg? Is toch een lelijke hippiekleur. Nemen we rood en zwart of zo.
82% van de Nederlanders vindt van niet. Ik zou er dus maar niet op gaan zitten wachten.quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Check, die ook.
Oranje ook weg? Is toch een lelijke hippiekleur. Nemen we rood en zwart of zo.
Hoe krijg jij het toch voor elkaar om uitsluitend dingen te posten waar geen touw aan vast te knopen is?quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
zou jij graag zien dat die hun vermogen uit de economie nemen?
Kut.quote:Op zondag 6 november 2016 16:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, dat zijn besmette kleuren.
[ afbeelding ]
82% interesseert me geen fuck.quote:Op zondag 6 november 2016 16:20 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
82% van de Nederlanders vindt van niet. Ik zou er dus maar niet op gaan zitten wachten.
Stoer!quote:
Hm.quote:Op zondag 6 november 2016 16:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kan. Dan schminken we alle kinderen op koningsdag zwart.
Het zijn geen procenten, het zijn de mensen om jou heen. De samenleving waar je in leeft. Misschien moet je een onbewoond eiland zoeken. Kun je je eigen zin doen.quote:
Huh? Hoezo?quote:Op zondag 6 november 2016 16:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we Trumpjes aan de macht, dat systeem is net zo broken.
Mensen als ik?quote:Op zondag 6 november 2016 16:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het enige wat niet thuis hoort in NL zijn mensen als jij
Ja, verbanning. Voor straf. Moet ik maar consequent de mening van de meerderheid als absolute waarheid zien. Dat zal me leren.quote:Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Het zijn geen procenten, het zijn de mensen om jou heen. De samenleving waar je in leeft. Misschien moet je een onbewoond eiland zoeken. Kun je je eigen zin doen.
Ik heb geen benul wat je hier mee bedoelt.quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
zou jij graag zien dat die hun vermogen uit de economie nemen?
Heb je mij nooit horen zeggen. Ik heb alleen maar gezegd dat je beter niet erop kunt gaan zitten wachten. Jij bent degene die met 'fuck this, fuck that' begint.quote:Op zondag 6 november 2016 16:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, verbanning. Voor straf. Moet ik maar consequent de mening van de meerderheid als absolute waarheid zien. Dat zal me leren.
Als de wereld een schaakspel is zouden we met het afschaffen van de monarchie onze eigen koningin van het bord slaan.quote:Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik heb geen benul wat je hier mee bedoelt.
Nou, als dat zou kunnen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als de wereld een schaakspel is zouden we met het afschaffen van de monarchie onze eigen koningin van het bord slaan.
Even kijken.quote:
Toch wel.quote:Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef Tango5Romeo het volgende:
Misschien moet je een onbewoond eiland zoeken. Kun je je eigen zin doen.
http://www.tvgids.nl/tom-(...)65/?cookieoptin=truequote:Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Het zijn geen procenten, het zijn de mensen om jou heen. De samenleving waar je in leeft. Misschien moet je een onbewoond eiland zoeken. Kun je je eigen zin doen.
Wijs even het woord 'fuck' aan dan? Als je over 'semantics' wilt gaan discussieren, kun je beter nu al ophouden. Scheelt een boel frustratie.quote:
Niet met jou praten? Ja, dat is wel goed. Je lijkt me helemaal niet slim, aardig, interessant of grappig.quote:Op zondag 6 november 2016 16:36 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Wijs even het woord 'fuck' aan dan? Als je over 'semantics' wilt gaan discussieren, kun je beter nu al ophouden. Scheelt een boel frustratie.
Goed punt. Mensen die meteen beginnen met 'fuck this' zijn dat doorgaans wel. Fijne dag verder in onze Monarchie, he?quote:Op zondag 6 november 2016 16:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je lijkt me helemaal niet slim, aardig, interessant of grappig.
Komt goed! Mopper ze!quote:Op zondag 6 november 2016 16:41 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Goed punt. Mensen die meteen beginnen met 'fuck this' zijn dat doorgaans wel. Fijne dag verder in onze Monarchie, he?
Hij hoeft ook nergens op te wachten. Het uiterlijk van ZP wordt immers al op veel plekken aangepast.quote:Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Heb je mij nooit horen zeggen. Ik heb alleen maar gezegd dat je beter niet erop kunt gaan zitten wachten. Jij bent degene die met 'fuck this, fuck that' begint.
Misschien eerst even lezen waar ik op gereageerd heb....quote:Op zondag 6 november 2016 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij hoeft ook nergens op te wachten. Het uiterlijk van ZP wordt immers al op veel plekken aangepast.
Onnozelheid. Er zijn zoveel mensen die denken iets 'zo is' of 'moet zijn' omdat (al dan niet in hun perceptie) 'veel' mensen het (lijken te) zeggen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:46 schreef Jigzoz het volgende:
Overigens wel bijzonder hoe mensen zo verblind kunnen raken door zo'n percentage. 82%? DAN MOET HET ZO ZIJN!!!
Is dat pure domheid, onnozelheid of zouden die mensen dat écht vinden?
Waar kan Jigzoz volgens jou dan 'beter niet op wachten'?quote:Op zondag 6 november 2016 17:21 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Misschien eerst even lezen waar ik op gereageerd heb....
Je hebt het er moeilijk mee, he?quote:Op zondag 6 november 2016 16:46 schreef Jigzoz het volgende:
Overigens wel bijzonder hoe mensen zo verblind kunnen raken door zo'n percentage. 82%? DAN MOET HET ZO ZIJN!!!
Is dat pure domheid, onnozelheid of zouden die mensen dat écht vinden?
Het verdwijnen van de Monarchie. Het is off topic, maar daar reageerde hij op.quote:Op zondag 6 november 2016 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar kan Jigzoz volgens jou dan 'beter niet op wachten'?
Simpel voorbeeld: gratis bier. Krijg je zo een meerderheid voor, maar het zou redelijk achterlijk zijn om dat te gaan realiseren. Dat is geen hogere filosofie of zo.quote:Op zondag 6 november 2016 17:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Onnozelheid. Er zijn zoveel mensen die denken iets 'zo is' of 'moet zijn' omdat (al dan niet in hun perceptie) 'veel' mensen het (lijken te) zeggen.
Neuh.quote:Op zondag 6 november 2016 17:22 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Je hebt het er moeilijk mee, he?![]()
Het gaat hier over Zwarte Piet.quote:Op zondag 6 november 2016 17:23 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Het verdwijnen van de Monarchie. Het is off topic, maar daar reageerde hij op.
In Amsterdam, Hilversum en Gouda, geloof ik. In de rest van het land is er niet veel veranderd.quote:Op zondag 6 november 2016 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat hier over Zwarte Piet.
Overigens geldt voor deze discussie hetzelfde. Er wordt geschermd met een meerderheid die ZP in zijn huidige vorm wil behouden. Maar toch wordt het uiterlijk aangepast.
En RTL en de PO stappen over op een andere ZP. Er is sprake van een trend. Geef het een jaar of tien en ZP bestaat niet meer.quote:Op zondag 6 november 2016 17:27 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
In Amsterdam, Hilversum en Gouda, geloof ik. In de rest van het land is er niet veel veranderd.
Alsof die meerderheid zou moeten bepalen hoe iemand zijn sinterklaasfeest vorm wil geven. Als die meerderheid zo nodig zwarte pieten moet zien dan organiseren ze toch lekker zelf een sinterklaasfeest?quote:Op zondag 6 november 2016 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat hier over Zwarte Piet.
Overigens geldt voor deze discussie hetzelfde. Er wordt geschermd met een meerderheid die ZP in zijn huidige vorm wil behouden. Maar toch wordt het uiterlijk aangepast.
Dat zeg ik, Hilversum.quote:Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En RTL en de PO stappen over op een andere ZP. Er is sprake van een trend. Geef het een jaar of tien en ZP bestaat niet meer.
Nou, daar wil ik wel overheen gaan. Dit jaar is het in de media en winkels al grotendeels over; over twee jaar is de 'zwarte' piet een absolute zeldzaamheid.quote:Op zondag 6 november 2016 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En RTL en de PO stappen over op een andere ZP. Er is sprake van een trend. Geef het een jaar of tien en ZP bestaat niet meer.
quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ho, dit vind ik geen goed argument, we mogen het oneens zijn met elkaar, maar we moeten elkaar niet de toegang tot het land ontzeggen, dit is mij een brug te ver, dit kan niet op Fok!.
dieren danquote:
Niet te snelquote:Op zondag 6 november 2016 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat dat wel op een gezond tempo verandert.
Nou, prima.quote:
Als jij denkt dat democratie betekent dat de grootste groep altijd haar zin krijgt heb jij niks van democratie begrepen.quote:Op zondag 6 november 2016 18:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen flikker van democratie begrepen![]()
Doe je nou expres zo intens dom of kun je niet beter?quote:Op zondag 6 november 2016 18:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou, prima.
Trap alle allochtonen er maar uit ook dan. Want een kleine schreeuwende minderheid heeft daar last van, schijnt.
kom zwarte piet in de AH nog gewoon tegen en andere supermarkten zijn vrij zeldzaam hierquote:Op zondag 6 november 2016 17:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, daar wil ik wel overheen gaan. Dit jaar is het in de media en winkels al grotendeels over; over twee jaar is de 'zwarte' piet een absolute zeldzaamheid.
Hoe worden beslissingen genomen dan in een democratisch stelsel? Volgens mij heb ik het niet begrepen dan...quote:Op zondag 6 november 2016 18:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als jij denkt dat democratie betekent dat de grootste groep altijd haar zin krijgt heb jij niks van democratie begrepen.
Het is m'n verwachting hè, maar we zullen wel zien.quote:Op zondag 6 november 2016 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom zwarte piet in de AH nog gewoon tegen en andere supermarkten zijn vrij zeldzaam hier
Beslissingen worden genomen door een door de bevolking gekozen volksvertegenwoordiging. Dat impliceert niet dat elke genomen beslissing meerderheidssteun geniet. Dat is helemaal niet zo. Het is zelfs heel vaak niet zo.quote:Op zondag 6 november 2016 18:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe worden beslissingen genomen dan in een democratisch stelsel? Volgens mij heb ik het niet begrepen dan...
Sorry?quote:Op zondag 6 november 2016 18:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als jij denkt dat democratie betekent dat de grootste groep altijd haar zin krijgt heb jij niks van democratie begrepen.
Dat is het soort democratie zoals Erdogan nu in prakrijk brengt. De meerderheid is voor de doodstraf, doen we dat toch?quote:Op zondag 6 november 2016 18:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is 'democratie' zoals die nergens bestaat, want het is onmogelijk.quote:Op zondag 6 november 2016 18:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is het soort democratie zoals Erdogan nu in prakrijk brengt. De meerderheid is voor de doodstraf, doen we dat toch?
Het zou niet verkeerd zijn als politieke filosofie werd onderwezen op scholen. Het is ronduit treurig dat dit soort vragen hier moet worden behandeld.quote:Op zondag 6 november 2016 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Sorry?
Wat is er logisch aan dan dat de kleinste groep zijn zin krijgt
zal wel loslopenquote:Op zondag 6 november 2016 18:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is m'n verwachting hè, maar we zullen wel zien.
Leg het even uit dan?quote:Op zondag 6 november 2016 18:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het zou niet verkeerd zijn als politieke filosofie werd onderwezen op scholen. Het is ronduit treurig dat dit soort vragen hier moeten worden behandeld.
Mwoah, als je gewoon een gemiddelde middelbare school doorlopen hebt, dan heb je dat soort kennis ook wel hoor.quote:Op zondag 6 november 2016 18:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het zou niet verkeerd zijn als politieke filosofie werd onderwezen op scholen. Het is ronduit treurig dat dit soort vragen hier moeten worden behandeld.
Er gewoon antwoord op geven kun je niet dus. Gewoon geen argumentatie omdat het gewoon te ridicuul voor woorden is om een kleine groep schreeuwers hun zin te geven. Alleen snap jij dat duidelijk niet. Bovendien steun jij en je vriendjes ook nog een groep die doodsbedreigingen uit en al bewezen heeft geweld niet te schuwen.quote:Op zondag 6 november 2016 18:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Doe je nou expres zo intens dom of kun je niet beter?
Thuis bedoel je? Ja, prima. Moeten mensen zelf weten. Beetje hetzelfde als met poepseks.quote:Op zondag 6 november 2016 18:10 schreef sp3c het volgende:
zolang de felle meerderheid vind dat piet zwart moet blijft de felle meerderheid van de pieten logischerwijs zwart
Dat zou ik met alle liefde doen, als het niet totaal off topic was, ik er geen tijd voor heb, en ik geen verantwoordelijkheid voel om jou bij te scholen.quote:
Nee, op dergelijke stupiditeit heb ik geen antwoord.quote:Op zondag 6 november 2016 18:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er gewoon antwoord op geven kun je niet dus.
Ga PVV stemmen johquote:Op zondag 6 november 2016 18:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er gewoon antwoord op geven kun je niet dus. Gewoon geen argumentatie omdat het gewoon te ridicuul voor woorden is om een kleine groep schreeuwers hun zin te geven. Alleen snap jij dat duidelijk niet. Bovendien steun jij en je vriendjes ook nog een groep die doodsbedreigingen uit en al bewezen heeft geweld niet te schuwen.
Schaam je diep.
Inderdaad. Geen politiek vraagstuk. Maar iets van de bevolking. En een ruime meerderheid in die bevolking vind zwarte piet prima.quote:Op zondag 6 november 2016 18:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Beslissingen worden genomen door een door de bevolking gekozen volksvertegenwoordiging. Dat impliceert niet dat elke genomen beslissing meerderheidssteun geniet. Dat is helemaal niet zo. Het is zelfs heel vaak niet zo.
Los daarvan is dit trouwens helemaal geen politiek vraagstuk.
Dude, het is een fictief figuur maar. Daar hoef je toch niet zo boos over te wordenquote:Op zondag 6 november 2016 18:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen politiek vraagstuk. Maar iets van de bevolking. En een ruime meerderheid in die bevolking vind zwarte piet prima.
De zeurpieten hebben wat ze willen, een alternatief waar zij ook feest mee kunnen vieren en een aantal intochten hebben ze ook al.
Waarom toch doorgaan en Zwarte piet vernietigen? Waarom? Kap met jammeren en rot een eind op.
Dat soort dingen weet jij dan weer.quote:Op zondag 6 november 2016 18:13 schreef DrDentz het volgende:
Schoorsteenpieten zien er wel uit als tatta's die net poepseks bedreven hebben.
Kijk mij eens de allesweter zijn.quote:Op zondag 6 november 2016 18:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het zou niet verkeerd zijn als politieke filosofie werd onderwezen op scholen. Het is ronduit treurig dat dit soort vragen hier moet worden behandeld.
dat is het punt toch nietquote:Op zondag 6 november 2016 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Thuis bedoel je? Ja, prima. Moeten mensen zelf weten. Beetje hetzelfde als met poepseks.
Alles is relatief. Jij zit gewoon heel laag, dan lijkt alles hoog.quote:Op zondag 6 november 2016 18:15 schreef Red_85 het volgende:
Wat hebben jullie allemaal? Waar halen jullie het gore lef vandaan zo uit de hoogte te doen?
'gore lef'quote:Op zondag 6 november 2016 18:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk mij eens de allesweter zijn.
Wat hebben jullie allemaal? Waar halen jullie het gore lef vandaan zo uit de hoogte te doen?
Duidelijk zijn jullie diegene die niet snappen hoe idioot het steunen van de antipieten is.
Democratie is dan gewoon de dictatuur van de meerderheid en dat zou niet mogen. Poepseks blijft.quote:Op zondag 6 november 2016 18:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Democratisch gezien zou dat verboden moeten worden, volgens sommigen.
Zeg dat even tegen quincy gario, sylvana simons en tegen kozp. Niet tegen mij.quote:Op zondag 6 november 2016 18:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Dude, het is een fictief figuur maar. Daar hoef je toch niet zo boos over te worden
Hier heb je je voorbeeld...quote:En hoe kun je nou iets fictiefs 'vernietigen'???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |