Nee, dat zijn besmette kleuren.quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Check, die ook.
Oranje ook weg? Is toch een lelijke hippiekleur. Nemen we rood en zwart of zo.
82% van de Nederlanders vindt van niet. Ik zou er dus maar niet op gaan zitten wachten.quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Check, die ook.
Oranje ook weg? Is toch een lelijke hippiekleur. Nemen we rood en zwart of zo.
Hoe krijg jij het toch voor elkaar om uitsluitend dingen te posten waar geen touw aan vast te knopen is?quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
zou jij graag zien dat die hun vermogen uit de economie nemen?
Kut.quote:Op zondag 6 november 2016 16:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, dat zijn besmette kleuren.
[ afbeelding ]
82% interesseert me geen fuck.quote:Op zondag 6 november 2016 16:20 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
82% van de Nederlanders vindt van niet. Ik zou er dus maar niet op gaan zitten wachten.
Stoer!quote:
Hm.quote:Op zondag 6 november 2016 16:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kan. Dan schminken we alle kinderen op koningsdag zwart.
Het zijn geen procenten, het zijn de mensen om jou heen. De samenleving waar je in leeft. Misschien moet je een onbewoond eiland zoeken. Kun je je eigen zin doen.quote:
Huh? Hoezo?quote:Op zondag 6 november 2016 16:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we Trumpjes aan de macht, dat systeem is net zo broken.
Mensen als ik?quote:Op zondag 6 november 2016 16:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het enige wat niet thuis hoort in NL zijn mensen als jij
Ja, verbanning. Voor straf. Moet ik maar consequent de mening van de meerderheid als absolute waarheid zien. Dat zal me leren.quote:Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Het zijn geen procenten, het zijn de mensen om jou heen. De samenleving waar je in leeft. Misschien moet je een onbewoond eiland zoeken. Kun je je eigen zin doen.
Ik heb geen benul wat je hier mee bedoelt.quote:Op zondag 6 november 2016 16:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
zou jij graag zien dat die hun vermogen uit de economie nemen?
Heb je mij nooit horen zeggen. Ik heb alleen maar gezegd dat je beter niet erop kunt gaan zitten wachten. Jij bent degene die met 'fuck this, fuck that' begint.quote:Op zondag 6 november 2016 16:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, verbanning. Voor straf. Moet ik maar consequent de mening van de meerderheid als absolute waarheid zien. Dat zal me leren.
Als de wereld een schaakspel is zouden we met het afschaffen van de monarchie onze eigen koningin van het bord slaan.quote:Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik heb geen benul wat je hier mee bedoelt.
Nou, als dat zou kunnen.quote:Op zondag 6 november 2016 16:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als de wereld een schaakspel is zouden we met het afschaffen van de monarchie onze eigen koningin van het bord slaan.
Even kijken.quote:
Toch wel.quote:Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef Tango5Romeo het volgende:
Misschien moet je een onbewoond eiland zoeken. Kun je je eigen zin doen.
http://www.tvgids.nl/tom-(...)65/?cookieoptin=truequote:Op zondag 6 november 2016 16:27 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Het zijn geen procenten, het zijn de mensen om jou heen. De samenleving waar je in leeft. Misschien moet je een onbewoond eiland zoeken. Kun je je eigen zin doen.
Wijs even het woord 'fuck' aan dan? Als je over 'semantics' wilt gaan discussieren, kun je beter nu al ophouden. Scheelt een boel frustratie.quote:
Niet met jou praten? Ja, dat is wel goed. Je lijkt me helemaal niet slim, aardig, interessant of grappig.quote:Op zondag 6 november 2016 16:36 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Wijs even het woord 'fuck' aan dan? Als je over 'semantics' wilt gaan discussieren, kun je beter nu al ophouden. Scheelt een boel frustratie.
Goed punt. Mensen die meteen beginnen met 'fuck this' zijn dat doorgaans wel. Fijne dag verder in onze Monarchie, he?quote:Op zondag 6 november 2016 16:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je lijkt me helemaal niet slim, aardig, interessant of grappig.
Komt goed! Mopper ze!quote:Op zondag 6 november 2016 16:41 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Goed punt. Mensen die meteen beginnen met 'fuck this' zijn dat doorgaans wel. Fijne dag verder in onze Monarchie, he?
Hij hoeft ook nergens op te wachten. Het uiterlijk van ZP wordt immers al op veel plekken aangepast.quote:Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Heb je mij nooit horen zeggen. Ik heb alleen maar gezegd dat je beter niet erop kunt gaan zitten wachten. Jij bent degene die met 'fuck this, fuck that' begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |