abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166412735
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef Re het volgende:
dus conclusie, Hillary = Satan die kleine kindjes neukt in bubbelbaden
In NWS zou dat 'nice' worden genoemd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 13:40:50 #102
8781 crew  Frutsel
pi_166412769
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Spirit cooking is echter de naam van het kunstwerk, geen werkwoord. Net zoals bij alle kunstwerken is het bedoeld om mensen aan het denken te zetten. Dat mensen zo'n kunstwerk ziet en het vervolgens letterlijk nemen is dan wel grappig.

Verder mist er, uiteraard, weer veel context. Misschien is Tony fan van haar werk, in het bijzonder Spirit Cooking, en gaan ze dat met haar bespreken? Of ze kennen elkaar al jaren en dit is een inside grapje? Ik vind de link 'iemand zegt spirit cooking' -> ze gaan moedermelk en sperma eten in ieder geval niet direct de meest voor de hand liggende.
Nee, spirit cooking verwijst naar alles doen wat je in de video ziet, het is een 'kunstwerk' dat uitgevoerd moet worden. In mijn vorige quote van haar kun je lezen dat ze het soms in musea uitvoert en soms bij mensen thuis. Dit gaat duidelijk over een uitvoering bij iemand thuis.
pi_166412774
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:29 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Van de 'kunstenares' zelf:

[..]

Ik denk dat niemand hier daadwerkelijk gelooft in zwarte magie, satanisme of vergelijkbare onzin. Maar dat heeft verder weinig te maken met hoe dit ritueel door de 'kunstenares' zelf beschreven wordt.

Verder maakt het Podesta nog steeds geschift dat hij met varkensbloed en weet ik 't wat gaat zitten kliederen en over beeldjes van kinderen of iets dergelijks gaat zitten gooien. Of moeten we dat tegenwoordig ook maar gewoon kunst vinden?
Waarin de kunstenares dus aangeeft dat het dus als kunst bedoeld is. Of je dat nou vindt of niet moet je zelf weten. Ik vind het gros van de hedendaagse kunst pretentieus geklieder of gepruts, maar wie ben ik.
Context is nou eenmaal belangrijk. Als je in je blote lul voor een grote groep mensen gaat zitten die je gaan portretteren, dan heet het kunst. Doe je dat op het schoolplein van een basisschool, dan ben je een viezerik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 13:42:25 #105
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_166412787
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef Re het volgende:
dus conclusie, Hillary = Satan die kleine kindjes neukt in bubbelbaden
Pixxx?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_166412799
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waarin de kunstenares dus aangeeft dat het dus als kunst bedoeld is. Of je dat nou vindt of niet moet je zelf weten. Ik vind het gros van de hedendaagse kunst pretentieus geklieder of gepruts, maar wie ben ik.
Context is nou eenmaal belangrijk. Als je in je blote lul voor een grote groep mensen gaat zitten die je gaan portretteren, dan heet het kunst. Doe je dat op het schoolplein van een basisschool, dan ben je een viezerik.
Precies.

quote:
Everything depends on which context you are doing what you are doing. If you are doing the occult magic in the context of art or in a gallery, then it is the art. If you are doing it in different context, in spiritual circles or private house or on TV shows, it is not art.
pi_166412804
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Pixxx?
Sorry, ik heb alleen e-mails van zijdelings gerelateerde figuren die in codetaal mogelijk over deze praktijken spreken voor je. Is dat ook goed?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 november 2016 @ 13:43:28 #108
426493 crew  PippenScottie
pi_166412806
Ik lees hier af en toe nog iets, maar dit topic is compleet gestoord geworden.
My friends all drive horses
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 13:44:09 #109
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_166412818
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Sorry, ik heb alleen e-mails van zijdelings gerelateerde figuren die in codetaal mogelijk over deze praktijken spreken voor je. Is dat ook goed?
Meh, daar krijg ik geen strakke plasser van.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:45:57 #110
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_166412843
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik lees hier af en toe nog iets, maar dit topic is compleet gestoord geworden.
Tevergeefs al pogingen gedaan om het over de verkiezingen te hebben en deze discussie in het WikiLeaks topic te doen, maar dat is aan dovemansoren gericht.
pi_166412867
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:43 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Precies.

[..]

Ik lees nergens dat het niet in 'the context of art' zou gebeuren. Gezien het feit dat mevrouw kunstenares is, lijkt me dat voor de hand liggend.
Afgezien daarvan gaat het nota bene om een mailtje waarin mevrouw de broer van Podesta vraagt of John wellicht ook interesse heeft in het diner. Nergens blijkt ergens dat hij er a) is geweest of b) überhaupt interesse in zou hebben. Maar laat het maar aan de internetdetectives over om judge, jury and executioner te spelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166412874
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:41 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Nee, spirit cooking verwijst naar alles doen wat je in de video ziet, het is een 'kunstwerk' dat uitgevoerd moet worden. In mijn vorige quote van haar kun je lezen dat ze het soms in musea uitvoert en soms bij mensen thuis. Dit gaat duidelijk over een uitvoering bij iemand thuis.
Nee, dat is dus onjuist.

https://www.moma.org/collection/works/143945

Dit is het Spirit Cooking-werk. Daarbij heeft zij een stuk performance art gedaan, maar dat betekent niet dat iedereen het kunstwerk thuis moet uitvoeren.

Verder heeft haar citaat geen betrekking op dit specifieke kunstwerk, maar op haar ideeën in het algemeen. Komt gewoon van een Reddit-AMA in 2013. Daar bedoelt ze niet mee dat ze haar kunstwerken thuis uitvoert, maar dat 'magie' kunst kan zijn afhankelijk van de context. Dat was namelijk de vraag, 'kan het occulte kunst zijn?'.

quote:
The intention, the context for what is made, and where it is made defines what art is or not.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:51:30 #113
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_166412928
Wat heeft de conceptuele insteek van het werk van één of andere arty farty artiest met de verkiezingen te maken?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_166412933
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Meh, daar krijg ik geen strakke plasser van.
Mijn vriendin is vanavond niet thuis, dus ik denk dat ik een pizza ga eten vanavond.

Ik verwacht de FBI nu elk moment op de stoep.
pi_166412947
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:37 schreef kipknots het volgende:

[..]

Wat een gebrek aan zelfkennis toch weer.
Trump's is koning van de 'fake world'. Ik bedoel een miljardair die waarschijnlijk niet eens zo rijk is als hij zegt als voorvechter van de werkende middenklasse. Woont in een toren met zijn eigen naam op de gevel wat 'zogenaamd' een luxueus onderkomen zou moeten zijn, maar een pauperbende blijkt.

Krijgt het woord 'you're fired' viral tijdens de grootste economische crisis in tijden. Heeft het imago van een tough guy, omdat hij ooit Vince Mcahon tegen de grond heeft gewerkt in een WWE stunt. Wordt geroemd om zijn business kennis, terwijl hij regelmatig failliet is gegaan. Is een family man terwijl hij 3 vrouwen gehad heeft en heeft succesvolle en inteliigente kinderen opgevoed.

Heeft echt 0 ervaring in de politiek, bestuur of campagne voeren en staat 50/50 met de meest gehaaide politieke familie die vrijwel alle celebrities, nieuwsmedia, think tanks, ex-presidenten, staatshoofden van andere landen aan hun kant hebben staan. Is daarnaast op 99% van zijn standpunten gedraaid en heeft mensen overtuigd dat Mexico voor een muur gaat betalen die hij aan de grens van de VS gaat bouwen.

En ondanks alles wat hierboven staat en alle schandaaltjes rond Trump. Vond de FBI directeur het nodig om Hillary's campagne van de weg te rammen. Wat weet Comey dat wij niet weten?
pi_166412964
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat heeft de conceptuele insteek van het werk van één of andere arty farty artiest met de verkiezingen te maken?
Moeilijk kunstwerk -> mogelijk etentje met Podesta -> Podesta = satan confirmed -> Tevens pedofiel.
pi_166412970
#spiritcooking is nu trending op Twitter en met name de religieuze mensen zijn nogal boos over de occulte praktijken van Clinton's campagneleider Podesta:

NWS / Wikileaks: Campagneleider Clinton doet aan occulte rituelen

Dit gaat Clinton stemmen kosten!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:54:59 #118
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166412993
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
#spiritcooking is nu trending op Twitter en met name de religieuze mensen zijn nogal boos over de occulte praktijken van Clinton's campagneleider Podesta:

NWS / Wikileaks: Campagneleider Clinton doet aan occulte rituelen

Dit gaat Clinton stemmen kosten!
zwaar religieuze mensen stemmen sowieso niet op democraten... meestal omdat ze gewoon dom zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166413020

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 04-11-2016 13:59:04 (Ga ermee naar BNW.) ]
pi_166413044
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:54 schreef Re het volgende:

[..]

zwaar religieuze mensen stemmen sowieso niet op democraten... meestal omdat ze gewoon dom zijn
Hier hoef je echt niet zwaar religieus voor te zijn hoor.

En Latino's zijn volgens mij over het algemeen redelijk katholiek. Die zullen deze shit ook niet tof vinden.
pi_166413060
Dus, de campagneleider van Clinton heeft contact met een rare kunstenares die satanistische kunstwerken maakt? Who fucking cares? Op welke manier is dit relevant voor de verkiezingen?
pi_166413069
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
Dus, de campagneleider van Clinton heeft contact met een rare kunstenares die satanistische kunstwerken maakt? Who fucking cares? Op welke manier is dit relevant voor de verkiezingen?
Herstel; zijn broer heeft contact met een rare kunstenares.
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:58:51 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166413073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hier hoef je echt niet zwaar religieus voor te zijn hoor.

En Latino's zijn volgens mij over het algemeen redelijk katholiek. Die zullen deze shit ook niet tof vinden.
nou ja die mexicanen en cubanen kunnen er ook wat van qua occult gedrag....
pi_166413094
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:58 schreef Mystikvm het volgende:
Jij denkt dat geen enkele kiezer dit erg vindt?
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:00:25 #125
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166413107
trouwens iemand nog interesse in de toekomst van de PPACA en effecten op employees/employers en de groei van healthcare costs

denk het niet toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')