Ah ja, een satanist. Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:55 schreef starla het volgende:
[..]
Nou ja, je krijgt natuurlijk wel bepaalde vooroordelen door berichten als deze:
Behalve dat 'Spirit Cooking' een kunstwerk was uit 1996 (in het bezit van het MoMa momenteel). Dat is een project van Jacob Samuel waar zij ook aan meewerkte. Het is geen satanisch ritueel ofzo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:55 schreef starla het volgende:
[..]
Nou ja, je krijgt natuurlijk wel bepaalde vooroordelen door berichten als deze:
Heeft in zijn geheel niks met satanisme te maken.quote:The artist chose to make a cookbook,writing a series of "aphrodisiac recipes" that serve as evocative instructions for actions or thoughts.
Zeker als je de denktrant volgt 'nou, dit satanische ritueel wordt op youtube beschreven, dus dan zou dat pedofielennetwerk ook wel eens waar kunnen zijn'.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:12 schreef Monolith het volgende:
Als je dat soort zaken serieus neemt, lijkt het mij ook gewoon tijd voor een bezoekje aan een psychiater.
Kritisch ten aanzien van het elitaire establishment!quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zeker als je de denktrant volgt 'nou, dit satanische ritueel wordt op youtube beschreven, dus dan zou dat pedofielennetwerk ook wel eens waar kunnen zijn'.
En ondertussen maar roepen dat het kritische denkers zijn.
Podesta wordt uitgenodigd voor 'dinner' door Marina Abramovic met 'spirit cooking'.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Behalve dat 'Spirit Cooking' een kunstwerk was uit 1996 (in het bezit van het MoMa momenteel). Dat is een project van Jacob Samuel waar zij ook aan meewerkte. Het is geen satanisch ritueel ofzo.
[..]
Heeft in zijn geheel niks met satanisme te maken.
Op zijn minst bizar te noemen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:21 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Podesta wordt uitgenodigd voor 'dinner' door Marina Abramovic met 'spirit cooking'.
Hier een video van 'spirit cooking' door deze Marina Abramovic, waar Podesta dus mee ging 'spirit cooken':
Ik zeg niet dat het satanistisch is, het is in ieder geval wel enorm ranzig.
Meid toch.......quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:24 schreef Re het volgende:
die trump knights worden wel steeds grappiger ware het niet dat het doodserieus is wat ze denken.
er is een reden waarom er weinig blijft plakken aan hillary, dat heet gebrek aan bewijs en het lijkt wel dat hoe meer stront men gooit de harder het weer terugkaatst hun eigen mond in...
Het gaat natuurlijk expliciet om vage YouTube filmpjes met 'satanische rituelen'. Dat de relimafklappers in de VS hierover vallen (die vinden waarschijnlijk Lord of de Rings al levensgevaarlijk occultisme) is nog tot daaraantoe, maar je verwacht hier in Nederland toch nog net iets meer realiteitszin.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:21 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Podesta wordt uitgenodigd voor 'dinner' door Marina Abramovic met 'spirit cooking'.
Hier een video van 'spirit cooking' door deze Marina Abramovic, waar Podesta dus mee ging 'spirit cooken':
Ik zeg niet dat het satanistisch is, het is in ieder geval wel enorm ranzig. Deze Marina heeft trouwens gezegd dat het 'kunst' is in een galerij e.d. maar dat het in een thuissetting ook beschouwd kan worden als 'magick'. Gewoon geschift dus.
Wel grappig dat Monolith en co. dit niet eens geloven terwijl het gewoon zo te lezen valt in de e-mails.
Van de 'kunstenares' zelf:quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk expliciet om vage YouTube filmpjes met 'satanische rituelen'. Dat de relimafklappers in de VS hierover vallen (die vinden waarschijnlijk Lord of de Rings al levensgevaarlijk occultisme) is nog tot daaraantoe, maar je verwacht hier in Nederland toch nog net iets meer realiteitszin.
Ik denk dat niemand hier daadwerkelijk gelooft in zwarte magie, satanisme of vergelijkbare onzin. Maar dat heeft verder weinig te maken met hoe dit ritueel door de 'kunstenares' zelf beschreven wordt.quote:Everything depends on which context you are doing what you are doing. If you are doing the occult magic in the context of art or in a gallery, then it is the art. If you are doing it in different context, in spiritual circles or private house or on TV shows, it is not art.
nou ik lees al wat langer mee, de absurditeit van beschuldigingen zijn gewoon bizarquote:
Het is vooral grappig dat jij en al die andere "believers" direct naar de conclusie springen dat er met "spirit cooking" alleen dit bedoeld kan worden en dat misschien niet ergens op iets anders gedoeld wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:21 schreef fixatoman het volgende:
Wel grappig dat Monolith en co. dit niet eens geloven terwijl het gewoon zo te lezen valt in de e-mails.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:30 schreef Belabor het volgende:
[..]
Het is vooral grappig dat jij een al die andere "believers" direct naar de conclusie springen dat er met "Spirit cooking" alleen door bedoeld kan worden en dat misschien niet ergens op iets anders gedoeld wordt.
Net zoals er meteen maar vanuit gegaan wordt met die pizza's en hotdogs dat het wel codewoorden moeten zijn voor pedofilie.
Je springt direct naar conclusies zover eerst gedegen onderzoek te doen. Als je mij nou aan kunt tonen dat de vervolgens kloppen, dan ben ik er om overtuigd te worden.
Op dit moment zie ik niets anders dat complotdenkers en nutters die tot veel te snelle conclusies komen.
En laten we het nu weer eens over de feiten hebben, for crying out loud!
quote:From:podesta@podesta.com
To: john.podesta@gmail.com
Date: 2015-06-28 01:48
Subject: Fwd: Dinner
Are you in NYC Thursday July 9
Marina wants you to come to dinner
Mary?
Sent from my iPhone
Begin forwarded message:
From: Marina Abramovic <marinaxabramovic@gmail.com<mailto:marinaxabramovic@gmail.com>>
Date: June 28, 2015 at 2:35:08 AM GMT+2
To: Tony Podesta <podesta@podesta.com<mailto:podesta@podesta.com>>
Subject: Dinner
Dear Tony,
I am so looking forward to the Spirit Cooking dinner at my place. Do you think you will be able to let me know if your brother is joining?
All my love, Marina
Oh ik dacht dat we het alleen maar over feiten hadden....quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:30 schreef Belabor het volgende:
[..]
Het is vooral grappig dat jij en al die andere "believers" direct naar de conclusie springen dat er met "spirit cooking" alleen dit bedoeld kan worden en dat misschien niet ergens op iets anders gedoeld wordt.
Net zoals er meteen maar vanuit gegaan wordt met die pizza's en hotdogs dat het wel codewoorden moeten zijn voor pedofilie.
Je springt direct naar conclusies zonder eerst gedegen onderzoek te doen. Als je mij nou aan kunt tonen dat de vermoedens kloppen, dan ben ik er om overtuigd te worden.
Op dit moment zie ik niets anders dat complotdenkers en nutters die tot veel te snelle conclusies komen.
En laten we het nu weer eens over de feiten hebben, for crying out loud!
Dat zij de afzender was, was mij niet bekend. Dan zal het inderdaad wel kloppen. Dan nog is de verbinding met occult en satanisme weer lekker overtrokken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:31 schreef fixatoman het volgende:
![]()
Het mailtje komt van een 'kunstenares' die bekend is om haar 'spirit cooking', het woord 'spirit cooking' wordt expliciet genoemd in de mail, maar toch gaat over iets heel anders?![]()
Zie mijn vorige bericht met de mails. Maar deze vrouw heeft zelf aangegeven dat het 'occult magic' is, wat dat dan ook moge zijn. Niet dat ik daarin geloof, maar wie zijn wij om deze 'kunst' in twijfel te trekken?quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:34 schreef Belabor het volgende:
[..]
Dat zij de afzender was, was mij niet bekend. Dan zal het inderdaad wel kloppen. Dan nog is de verbinding met occult en satanisme weer lekker overtrokken.
Wat een gebrek aan zelfkennis toch weer.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:34 schreef Nintex het volgende:
Sommige mensen doen gewoon mee met de fake realism zonder kritisch te zijn.
http://www.wikihow.com/Use-Magic-and-Enter-the-Occultquote:Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Zie mijn vorige bericht met de mails. Maar deze vrouw heeft zelf aangegeven dat het 'occult magic' is, wat dat dan ook moge zijn. Niet dat ik daarin geloof, maar wie zijn wij om deze 'kunst' in twijfel te trekken?
Spirit cooking is echter de naam van het kunstwerk, geen werkwoord. Net zoals bij alle kunstwerken is het bedoeld om mensen aan het denken te zetten. Dat mensen zo'n kunstwerk ziet en het vervolgens letterlijk nemen is dan wel grappig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:21 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het satanistisch is, het is in ieder geval wel enorm ranzig. Deze Marina heeft trouwens gezegd dat het 'kunst' is in een galerij e.d. maar dat het in een thuissetting ook beschouwd kan worden als 'magick'. Gewoon geschift dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |