twitter:IraqiSecurity twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 03:50:36Interesting remarks about Trump from the Supreme Leader of #Iran. https://t.co/UtZMe4vN1X reageer retweet
https://secure.donaldjtrump.com/donatequote:Op vrijdag 4 november 2016 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel gek ja, dat presidentskandidaten tijdens de campagne donateurs proberen te werven. Wat een feeks, die Clinton.
De leider van een land dat onlangs een vrij historisch akkoord heeft gesloten waarbij de VS de voornaamste speler was kijkt naar één van de twee potentiële nieuwe leiders van de VS. Je verwacht het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:50 schreef Nintex het volgende:
Zelfs de leider van Iran kijkt naar Trump speeches
twitter:IraqiSecurity twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 03:50:36Interesting remarks about Trump from the Supreme Leader of #Iran. https://t.co/UtZMe4vN1X reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Euribob het volgende:
In dit topic de betreurenswaardige staat van het topic bediscussiëren is ook niet echt een positieve impuls, mensen..
Oh, vast. Maar of iemand het erg vindt is in dit topic niet van belang. Of het erg is, is wel van belang. En dat is het niet. Dus dan kan hier wel beweerd worden dat dit hét bewijs is dat de DNC malle satansaanbidders zijn, maar dat is daar helemaal niet mee gezegd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij denkt dat geen enkele kiezer dit erg vindt?
Hey Bram, heb je nog even een linkje naar dat onderzoek waaruit blijkt dat complottheoristen intelligenter dan zijn 'normale' mensen? Daar heb ik een lange post aan gewijd, maar die zul je even gemist hebben. Maakt niet uit, ik zie het graag tegemoet!quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zie hier waarom Sanders een betere president zou zijn dan Obama en HC. De een dient de bedrijven, de ander dient het volk.
Obama is er namelijk niet mee bezig; http://www.npr.org/sectio(...)kota-access-pipelinequote:Op vrijdag 4 november 2016 14:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zie hier waarom Sanders een betere president zou zijn dan Obama en HC. De een dient de bedrijven, de ander dient het volk.
Lees liever eerst even die brief van Sanders! Zo snel kan jij dat niet hebben gedaan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hey Bram, heb je nog even een linkje naar dat onderzoek waaruit blijkt dat complottheoristen intelligenter dan zijn 'normale' mensen? Daar heb ik een lange post aan gewijd, maar die zul je even gemist hebben. Maakt niet uit, ik zie het graag tegemoet!
Nou, linkje naar die bron dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Lees liever eerst even die brief van Sanders! Zo snel kan jij dat niet hebben gedaan.
Ik had inderdaad niet jouw reactie gelezen. Ik had het opgevangen in de media bij een betrouwbare bron, ik heb het zelf nog niet gelezen.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hey Bram, heb je nog even een linkje naar dat onderzoek waaruit blijkt dat complottheoristen intelligenter dan zijn 'normale' mensen? Daar heb ik een lange post aan gewijd, maar die zul je even gemist hebben. Maakt niet uit, ik zie het graag tegemoet!
twitter:GovMikeHuckabee twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 11:15:51Trump may be a car wreck, but at least his car is pointed in right direction. Hillary is a drunk-driver going the wrong way on the freeway. reageer retweet
Was Huckabee niet al een tijdje voor Trump?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:03 schreef Nintex het volgende:
Dit is een eeuuhh. Endorsement?
twitter:GovMikeHuckabee twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 11:15:51Trump may be a car wreck, but at least his car is pointed in right direction. Hillary is a drunk-driver going the wrong way on the freeway. reageer retweet
twitter:GovMikeHuckabee twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 14:36:33Low IQ media don't get my earlier tweet about car wreck. @realdonaldTrump will bend fenders but is a vehicle going right way. reageer retweet
Uitstekende verklaring van je tweet, Huckabee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was Huckabee niet al een tijdje voor Trump?twitter:GovMikeHuckabee twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 14:36:33Low IQ media don't get my earlier tweet about car wreck. @realdonaldTrump will bend fenders but is a vehicle going right way. reageer retweet
verkapte endorsement?twitter:FoxNews twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 15:38:47.@SenJohnMcCain: "We need to have a majority in the United States Senate." https://t.co/6tSel1lMEy reageer retweet
niets van gehoord?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:39 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben vandaag weg geweest, lees net dat Hillary Nevada eigenlijk al gewonnen heeft, bs of waar? Heeft iemand info?
Ander forum, maar 40 nieuwe pagina's over geslagen en geen zin om zoveel posts terug te lezen waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
niets van gehoord?
Waar lees je dat
Ik lees iets op Vox, waarin ze het inderdaad goed doet in Nevada, maar niets over een gelopen race:quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ander forum, maar 40 nieuwe pagina's over geslagen en geen zin om zoveel posts terug te lezen waar het vandaan komt.
Op basis van early voting lijkt het erop dat Clinton Nevada zeer waarschijnlijk wint. Ze zit dichtbij op Obama niveau in 2012, waar hij 7% wonquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:39 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben vandaag weg geweest, lees net dat Hillary Nevada eigenlijk al gewonnen heeft, bs of waar? Heeft iemand info?
http://www.ktnv.com/news/ralston/the-nevada-early-voting-blogquote:UPDATED, 11/4/16, 6:00 AM
All rurals not in, so once again subtract a few hundred from these totals, but here's what we have after a Thursday of Dems +5,800 in Clark and GOP +350 in Washoe:
Statewide: Dems +37,700 (Let's say after the other cows come home, it's 37,000) In 2012 at this time, it was 41,000, and there were 200,000 fewer active voters.
Clark: Dems +61,500 That's essentially the same as '12, but there are 150,000 more active voters.
Washoe: Dems +800 Not much different from '12.
The statewide lead is 5 and a half points -- 42.2 percent to 36.7 percent -- or just under registration. The GOP has an overall turnout edge of a little more than a point -- 51 percent to 50 percent. It was about 1 percent at the end of early voting in 2012.
The overall turnout is 680,000 voters, or about 46.5 percent of all active voters. That means, if turnout is 80 percent when all is said and done Tuesday, about 60 percent of the vote is in.
So where are we?
In 2012, after early voting was done, 56 percent of active voters had turned out. So they will not get there, even though the last day is always the biggest turnout day.
Democratic and Republican turnout is down by percentage, but the Dems still have the machine whirring in Clark County to build up a firewall. It is the same as 2012 in raw votes, down slightly in percentage. It's still a 13 point edge in Clark, which is 1 point under the Democratic registration margin.
The Democrats would have to add 10,000 voters today to their statewide and Clark leads to get to where they were in 2012 in raw votes. Highly unlikely. But they already are above where I thought they had to get in Clark -- 60,000 -- to feel pretty good.
Remember that Barack Obama won the state by almost 7 points after the Dems built that 71,000-voter edge in Clark. So it probably doesn't have to be that big for Hillary Clinton to win.
Indie turnout is going to end up at about 150,000, and that universe will be important. But it's still only a fifth of total turnout right now.
Drumpf still has a very narrow path here that goes like this: Hold the Dems to a reasonable win on Friday and, because turnout is down, squeeze extra GOP voters out on Tuesday, especially in rural Nevada, where Republicans now have about a 25,000 vote lead. The Republicans need to win Election Day pretty big -- remember the Dems won it in '12 -- but it remains in question whether it will make a difference at the top of the ticket, much less down ballot.
Als trump toch ineens Penn wint, maakt het verliezen van nevada verder niet uit toch. Nevada geeft er 6 uit mn hoofd en Penn rond de 20?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:48 schreef L3gend het volgende:
[..]
Is een verzekering voor Clinton als New Hampshire wegvalt voor haar
Daar zijn meerdere antwoorden op mogelijk:quote:
Dan niet, dan moet ze NC of Florida winnen. Maar Nevada is belangrijk als Clinton de rest houdt en NH dreigt te verliezen. Nevada is wel redelijk belangrijk, zonder Nevada moet Trump Pennsylvania, Michigan of Wisconsin winnen, en is NH niet voldoende.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als trump toch ineens Penn wint, maakt het verliezen van nevada verder niet uit toch. Nevada geeft er 6 uit mn hoofd en Penn rond de 20?
http://projects.fivethirt(...)ion-forecast/nevada/quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:39 schreef oompaloompa het volgende:
Het is bijna onmogelijk voor Trump om Pennsylvania te winnen, Philly haat hem.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als trump toch ineens Penn wint, maakt het verliezen van nevada verder niet uit toch. Nevada geeft er 6 uit mn hoofd en Penn rond de 20?
Dat is op basis van alleen de polls, op basis van early voting lijkt Nevada gunstiger zijn voor Clinton dan de polls lijken te zeggen. Nevada staat als staat bekend dat de polls niet accuraat zijnquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:51 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
http://projects.fivethirt(...)ion-forecast/nevada/
Dat zou gunstig zijn, dan kan ik tenminste een beetje bijtijds mijn bed in dinsdag.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is bijna onmogelijk voor Trump om Pennsylvania te winnen, Philly haat hem.
Nope.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:57 schreef skysherrif het volgende:
dit voorspel ik voor nu
[ afbeelding ]
Arizona is voor zeker naar Trump?quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:57 schreef skysherrif het volgende:
dit voorspel ik voor nu
[ afbeelding ]
Niet voor zeker, maar dat vermoed ik van wel.quote:
Alle zes.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:17 schreef pussycatdoll het volgende:
Vraagje,
Ik begin dit nu dus een beetje te volgen en had een vraagje over die kiesmannen en het winnen van een staat.
Mijn vraag is dus stel je voor, er is een staat met 6 kiesmannen Clinton wint daar met 66% van de stemmen krijgt zij dan 4 kiesmannen en Trump 2? Of wint zijn dan automatisch alle 6?
Behalve in een paar kleine staatjes waar ze meerdere districten kennen. Daarbij krijgt de winnaar van dat district alle kiesmannen van het district. Zo uit mijn hoofd is dat het geval in Maine en Nebraska.quote:
Dacht dat het hier spannender was. Flinke verschillen in korte tijd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://projects.fivethirt(...)on-forecast/arizona/
2.7% verschil is niet heel schokkend natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:25 schreef fliert het volgende:
[..]
Dacht dat het hier spannender was. Flinke verschillen in korte tijd.
Bij Nebraska kreeg toch degene die de popular vote won de extra stem, ik dacht iig dat ik dat ergens las.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Behalve in een paar kleine staatjes waar ze meerdere districten kennen. Daarbij krijgt de winnaar van dat district alle kiesmannen van het district. Zo uit mijn hoofd is dat het geval in Maine en Nebraska.
http://www.270towin.com/c(...)s-maine-and-nebraskaquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij Nebraska kreeg toch degene die de popular vote won de extra stem, ik dacht iig dat ik dat ergens las.
Ah, ik las het inderdaad verkeerd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://www.270towin.com/c(...)s-maine-and-nebraska
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |