quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar waarom je dat zo zeker weet wil je blijkbaar niet met ons delen?
Je hebt het over de president, die geeft wel even andere feestjes dan jij en ik denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer laten zien.
Dat zijn namelijk 15.000 hotdogs!
Stel we trekken daar $35.000 aan andere kosten vanaf dan hebben we het nog steeds over 6.000 hotdogs.
Erg logisch inderdaad.
Ik zeg niet dat het op zeker over hotdogs gaat. Misschien gaat het wel over 40 kilo coke. Of 6000 blikjes cola. Punt is, je kunt nu alleen de conclusie trekken dat er belastinggeld wordt verspild aan privéfeestjes. Dat is niet netjes, maar dat maakt iemand niet ongeschikt om te regeren. Sterker nog, elke president zal lichtzinnig omspringen met belastinggeld, dat is wat macht met je doet. Maakt het niet goed, maar het is allerminst verbazend.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kijk, hier kunnen we wat mee, je denkt tenminste mee.
Anderen hier durven het niet eens uit hun bek te krijgen dat het waarschijnlijk niet over hotdogs gaat.
Leer lezen en stop eens met dat debiele gescheld.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
[..]
Wees eens wat consistenter BNW'ertje
In een paar minuten van "ik weet zeker" naar "waarschijnlijk niet'. Heel sterk
Over een paar minuten is het "zeker niet" en op zijn Trumps "dat heb ik nooit gezegd"?
quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Leer lezen en stop eens met dat debiele gescheld.
Dat "waarschijnlijk niet" komt niet eens uit jullie bek.
Ik dacht dat Obama gewoon wat augurken gerold in boterhammenworst aan z'n gasten zou serveren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt het over de president, die geeft wel even andere feestjes dan jij en ik denk ik.
Leer begrijpend lezen domme debiel!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:27 schreef Chewie het volgende:
[..]Maar je wil je eigen inconsistentie niet zien? "waarschijnlijk niet" is toch heel wat anders dan "ik weet zeker"
Ga huilen man.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen domme debiel!!
Er wordt idd wat overdreven op je gehapt....quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:27 schreef Refragmental het volgende:
Ik ben er klaar mee.
Dat constante gescheld geeft weer aardig weer wat voor fijne mensen jullie zijn
Ah leg het mij als debiel dan eens uit waarom volgens jou "waarschijnlijk niet" en "ik weet zeker" hetzelfde is?quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen domme debiel!!
De beste jongen beweert dat Obama en de top van de DNC pedofielen zijn, die belastingcenten gebruiken om gangbangs te houden met kinderen. En als je niet in die redenering meegaat, dan wordt Refragmental boos.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er wordt idd wat overdreven op je gehapt....
Obama staat er schijnbaar wel om bekend dat hij flinke feestjes geeft. Zo kostte een etentje met de Mexicaanse president bijna een miljoen dollar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer laten zien.
Dat zijn namelijk 15.000 hotdogs!
Stel we trekken daar $35.000 aan andere kosten vanaf dan hebben we het nog steeds over 6.000 hotdogs.
Erg logisch inderdaad.
Ja tegenreacties verwacht ik wel, een discussie juich ik alleen maar toe.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar je hebt toch door dat je hier op basis van een email over hotdogs en pizzas, denkt dat de Amerikaanse president op zijn inauguratie een soort kinder gangbang heeft gehouden?
Dan kan je best wat tegenreactie verwachten
ik wil ook helemaal niet overdreven happen, het is ook helemaal niet relevant voor een discussie over de verkiezingen. Alleen wat mij stoort is dat elke misstand wordt opgeblazen tot een complot van hier tot ginder waar uit moet blijken dat de Democraten een vreemdsoortige sekte moeten vormen met de Clintons aan het hoofd. Dat ontspoort de discussie alleen maar, want het is echt enkel op eigen interpretaties van complotdenkers gebaseerd. Daar moet je een feitelijke disucssie niet mee gaan verknoeien. Kom maar terug als je onomstotelijker bewijs hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja het lijkt inderdaad alsof alle aasgieren even in dit topic zijn beland om ook even refrag te kunnen terechtwijzen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste jongen beweert dat Obama en de top van de DNC pedofielen zijn, die belastingcenten gebruiken om gangbangs te houden met kinderen. En als je niet in die redenering meegaat, dan wordt Refragmental boos.
En dan wordt er volgens jou overdreven gehapt?
Ik word niet boos op het niet meegaan met mijn redenering, ik krijg de schijt van dat constante gescheld van jullie kant.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste jongen beweert dat Obama en de top van de DNC pedofielen zijn, die belastingcenten gebruiken om gangbangs te houden met kinderen. En als je niet in die redenering meegaat, dan wordt Refragmental boos.
En dan wordt er volgens jou overdreven gehapt?
Nah.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht dat Obama gewoon wat augurken gerold in boterhammenworst aan z'n gasten zou serveren.
Waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:32 schreef starla het volgende:
Nog iemand voor Clinton trouwens?
https://mobile.twitter.co(...)452198387712/photo/1
Ja ja die Democraten toch....echte arbeiders....quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Obama staat er schijnbaar wel om bekend dat hij flinke feestjes geeft. Zo kostte een etentje met de Mexicaanse president bijna een miljoen dollar.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:34 schreef Chewie het volgende:
[ afbeelding ]
Trump kan alleen maar toekijken, komt door zijn kleine handjes denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |