Omdat die pipo het nog geen half jaar vol zal houden zonder een impeachement aan zijn broek te krijgen! En in de tussentijd krijgt hij niks gedaan want iedereen zal hem tegenwerken!quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beste jongen, Trump staat haaks op zo'n beetje alles wat ik ben en vind. Hij is een misogyne, arrogante, racistische, domme drol. En een bully bovendien, iemand die er blijkbaar plezier aan beleeft om mensen te kwetsen. Zie zijn opmerkingen over de vader van Cruz en de beledigingen aan het adres van de ouders van die islamitische soldaat die was omgekomen in Irak. Zelfreflectie kent hij niet. de beste man is er heilig overtuigd dat hij alwetend en perfect is. Zijn speeches barsten van de leugens, fact-checkers kunnen zijn gelul niet eens meer bijbenen. Het is een verwende kwast die is geboren met een gouden lepel in z'n reet en neerkijkt op anderen en schertsend over hen spreekt. Hij uit enerzijds dreigende taal richting China en spreekt lovend over Poetin, de man die indirect verantwoordelijk is voor het neerhalen van de fucking MH17. Hij is dom en inconsistent en de grootste lul op aarde.
Waarom zou mijn voorkeur in godsnaam uitgaan naar Trump?
Nee. Ben ik nou echt onduidelijk geweest?quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Omdat die pipo het nog geen half jaar vol zal houden zonder een impeachement aan zijn broek te krijgen! En in de tussentijd krijgt hij niks gedaan want iedereen zal hem tegenwerken!
Perfect toch?
Ik help helemaal niemand in het zadel. Ik mag godverdomme niet eens stemmen in de VS.quote:Of wil jij het riskeren dat iemand als Clinton, met al haar schandalen, in het witte huis komt?
Al is maar een fractie waar van die schandalen, zou ik het niet op mijn geweten willen hebben om zo iemand in het zadel te helpen. Jij wel?
Omdat ze het te graag willen gelovenquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom lees je niet gewoon wat er staat voor je zaken gaat insinueren?
"Zou goed kunnen"quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen idee. Zou goed kunnen. Maar als dat niet zo is is het pedoverhaal plots aannemelijk?
Dat is het punt, je lijkt alles direct te willen geloven.
Roept vragen op?quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies. De mail roept vragen op en daarom bestaat de hele DNC uit pedo's. Zo gaan die dingen.
Dezelfde vraag aan jou, waarom lees je je eigen bronnen niet goed? Nergens zeggen ze dat ze $ 65.000,- aan hotdogs gaan uitgeven.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
"Zou goed kunnen"
This guy
Als we uitgaan van $5 per hotdog, dat zijn 15.000 hotdogs.
Jesus kerel denk toch eens een beetje na, en staar je niet blind op het pedo verhaal, het kan ook wat anders zijn.
Ik denk dat we er in ieder geval zeker van kunnen zijn dat het niet om hotdogs gaat.
Toch?
Dat verwacht niemand maar Clinton lijkt mij een slechtere keus als ook maar de helft waar wat er beweerd wordt over haar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beste jongen, Trump staat haaks op zo'n beetje alles wat ik ben en vind. Hij is een misogyne, arrogante, racistische, domme drol. En een bully bovendien, iemand die er blijkbaar plezier aan beleeft om mensen te kwetsen. Zie zijn opmerkingen over de vader van Cruz en de beledigingen aan het adres van de ouders van die islamitische soldaat die was omgekomen in Irak. Zelfreflectie kent hij niet. de beste man is er heilig overtuigd dat hij alwetend en perfect is. Zijn speeches barsten van de leugens, fact-checkers kunnen zijn gelul niet eens meer bijbenen. Het is een verwende kwast die is geboren met een gouden lepel in z'n reet en neerkijkt op anderen en schertsend over hen spreekt. Hij uit enerzijds dreigende taal richting China en spreekt lovend over Poetin, de man die indirect verantwoordelijk is voor het neerhalen van de fucking MH17. Hij is dom en inconsistent en de grootste lul op aarde.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dezelfde vraag aan jou, waarom lees je je eigen bronnen niet goed? Nergens zeggen ze dat ze $ 65.000,- aan hotdogs gaan uitgeven.
Hoe lees jij dit?quote:RE: Get ready for "Chicago Hot Dog Friday"
If we get the same "waitresses," I'm all for it!!!
Aaric S. Eisenstein
STRATFOR
SVP Publishing
700 Lavaca St., Suite 900
Austin, TX 78701
512-744-4308
512-744-4334 fax
----------------------------------------------------------------------
From: Fred Burton [mailto:burton@stratfor.com]
Sent: Thursday, May 14, 2009 2:39 PM
To: 'Don Kuykendall'
Cc: 'Aaric Eisenstein'; 'Darryl O'Connor'; 'Copeland Susan'
Subject: RE: Get ready for "Chicago Hot Dog Friday"
I think Obama spent about $65,000 of the tax-payers money flying in
pizza/dogs from Chicago for a private party at the White House not long
ago, assume we are using the same channels?
----------------------------------------------------------------------
From: Don Kuykendall [mailto:kuykendall@stratfor.com]
Sent: Thursday, May 14, 2009 1:59 PM
To: 'stratforaustin'
Subject: Get ready for "Chicago Hot Dog Friday"
To celebrate all you hot dogs out there. Aaric, you can participate as
well!
Don R. Kuykendall
President
STRATFOR
512.744.4314 phone
512.744.4334 fax
kuykendall@stratfor.com
Suite 900
Austin, Texas 78701
Alleen al deze zin "I think Obama spent about $65,000 of the tax-payers money flying inquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
Hoe lees jij dit?
Obama heeft ¤65.000 aan pizza/dogs besteed voor een privé feest.
Zij willen dezelfde kanalen gebruiken.
Wat denk jij dat ze bedoelen met "waitress"?
Denk jij serieus dat het hier over hotdogs, pizza's en serveersters gaat?
Je beschuldiging dat Rusland dat vliegtuig neergehaald heeft vind ik nogal wat, tot nu toe is bewezen dat seperatisiten dat gedaan hebben en niet in opdracht van Rusland. Zelfs indirect nietquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat is het juist. 20.000 puzzelstukjes intussen, en maar blijven roepen "It's a duck!!".quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:04 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat verwacht niemand maar Clinton lijkt mij een slechtere keus als ook maar de helft waar wat er beweerd wordt over haar.
Dat 'lijkt jou' een slechtere keuze. En daar gaan we al. Ik weet niet of je het doorhebt, maar wij verschillen nogal van mening. En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:04 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat verwacht niemand maar Clinton lijkt mij een slechtere keus als ook maar de helft waar wat er beweerd wordt over haar.
Jij zit natuurlijk in het kamp dat van mening is dat het JIT een lulverhaal heeft lopen verkondigen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je beschuldiging dat Rusland dat vliegtuig neergehaald heeft vind ik nogal wat, tot nu toe is bewezen dat seperatisiten dat gedaan hebben en niet in opdracht van Rusland. Zelfs indirect niet
Vraag jij je dan nooit af, als kritische denker, waarom men dat soort zaken uberhaupt bespreekt per e-mail? Huurmoorden, pedofilie, gewoon per e-mail? In Nederland gebruiken simpele criminelen al beveiligde netwerken, zelfs whatsapp is tegenwoordig prima versleuteld maar de bad boys van de DNC bespreken alles per e-mail.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Roept vragen op?
Ik heb hier nog geen vragen van een bepaalde kliek gezien hierover.
Enkel wegkijken en weglachen.
Ook de vraag dan aan jou.
Denk jij dat het over hotdogs gaat?
Zo nee, wat zou het dan wel kunnen zijn?
Klopt maar ik vond jouw beschrijving over Trump zooooo treffend, alsof je jezelf beschreef!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat 'lijkt jou' een slechtere keuze. En daar gaan we al. Ik weet niet of je het doorhebt, maar wij verschillen nogal van mening. En niet zo'n klein beetje ook.
Ik dacht dat het een SU-25 was. Of de CIA.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je beschuldiging dat Rusland dat vliegtuig neergehaald heeft vind ik nogal wat, tot nu toe is bewezen dat seperatisiten dat gedaan hebben en niet in opdracht van Rusland. Zelfs indirect niet
Waar zeg ik dat, met je aannamesquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk in het kamp dat van mening is dat het JIT een lulverhaal heeft lopen verkondigen.
En wederom de gebruikelijke BW retoriekquote:Op vrijdag 4 november 2016 09:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wedervraag, denk jij dat het daadwerkelijk over hotdogs gaat?
Ja. En ik verwacht eigenlijk dat de serveersters lekkere wijven bleken te zijn die totaal niet goed waren in het daadwerkelijk serveren. Vandaar "waitresses".quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
Hoe lees jij dit?
Obama heeft ¤65.000 aan pizza/dogs besteed voor een privé feest.
Zij willen dezelfde kanalen gebruiken.
Wat denk jij dat ze bedoelen met "waitress"?
Denk jij serieus dat het hier over hotdogs, pizza's en serveersters gaat?
Ik uit dreigende taal richting China en spreek lovend over Poetin? Ik ben geboren met een gouden lepel in m'n reet en beweer dat de pa van Ted Cruz betrokken is geweest bij de moord op JFK?quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:08 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Klopt maar ik vond jouw beschrijving over Trump zooooo treffend, alsof je jezelf beschreef!!![]()
Dus ik snap werkelijk niet waarom je hem niet omarmt.
Alles?quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Vraag jij je dan nooit af, als kritische denker, waarom men dat soort zaken uberhaupt bespreekt per e-mail? Huurmoorden, pedofilie, gewoon per e-mail? In Nederland gebruiken simpele criminelen al beveiligde netwerken, zelfs whatsapp is tegenwoordig prima versleuteld maar de bad boys van de DNC bespreken alles per e-mail.
Zo zijn fabeltjes over vaccinaties en autisme en chemtrails ook de wereld in gekomen. Een onwaarheid die zo vaak herhaald wordt dat mensen het gaan geloven.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:09 schreef Kaas- het volgende:
Dat is natuurlijk ook gewoon een bewezen strategie. Zoveel mogelijk flauwekul over iemand verzinnen en roepen en dan rekenen op de dommen die denken in termen als "als de helft waar is!!1!".
Verzinnen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:09 schreef Kaas- het volgende:
Dat is natuurlijk ook gewoon een bewezen strategie. Zoveel mogelijk flauwekul over iemand verzinnen en roepen en dan rekenen op de dommen die denken in termen als "als de helft waar is!!1!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |