abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166389941
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:15 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nou nee niet echt maar ik probeer in ieder geval het onderscheid te maken tussen niet bewezen sex aanklachten en serieuze FBI onderzoeken.
En daarom negeer je de RICO zaak en decennia documenten vernietigen door Trump voor het gemak?
pi_166389950
Wat maakt het overigens uit dat de Clintons 100 miljoen waard zijn, wat is dat voor absurd argument? :')

Held Trump schijnt een paar miljard waard te zijn ondanks meerdere faillissementen en dat roept geen vraagtekens op bij een Trump fanboy als krappeauto?

Of zou het toch echt met dubbele standaarden te maken hebben?
pi_166389957
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:14 schreef OMG het volgende:

[..]

Heel mooi, maar een Trump zou zomaar voor een grotere corrupte bende kunnen zorgen door z'n zaken banden overal; http://www.wsj.com/articl(...)conflicts-1478083150

Geef me dan maar iemand met ervaring, in plaats van een kinderachtige mongool met kleuterhandjes die niks weet.
Iemand met oplichters, email wissen en criminele ervaring bedoel je dus? Ja dat zal de gemiddelde Amerikaan helpen....not!!
pi_166389965
http://www.politico.com/s(...)-voters-trump-230667

De shy-Trump-stemmers lijken niet (meer) te bestaan.
pi_166389999
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:16 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

De Nederlandse ook niet trouwens.
Klopt ook.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166390007
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

We hebben het natuurlijk niet alleen over de sex aanklachten of ben je die RICO zaak alweer vergeten.

Overigens over die sex aanklachten ben je ook nogal hypocriet, Bill's misstanden zijn namelijk volgens je eigen zeggen voldoende om dit Hillary aan te rekenen en die van Trump verwijs je onmiddellijk naar het rijk der fabelen.

Maar goed het is wel duidelijk dat je al niet echt in staat bent om te lezen en blijkbaar geld dat ook voor je eigen reacties waar je nu opeens geen weet meer van schijnt te hebben.
Hoe kom je bij die onzin.
Maar goed: als Hillary vrouwen onder druk zet om de aanklachten in te trekken onder dreigementen dan lijkt mij dat er wel wat waarheid in schuilt nietwaar?
En jouw lieve Hillary maakt zich dan ook medeschuldig wat Pedo Bill heeft uitgespookt.
pi_166390021
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:21 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Iemand met oplichters, email wissen en criminele ervaring bedoel je dus? Ja dat zal de gemiddelde Amerikaan helpen....not!!
Heb je het nu ineens over Trump University en zijn banden met de Mafia?
pi_166390089
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:23 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Maar goed: als Hillary vrouwen onder druk zet om de aanklachten in te trekken onder dreigementen dan lijkt mij dat er wel wat waarheid in schuilt nietwaar?
En jouw lieve Hillary maakt zich dan ook medeschuldig wat Pedo Bill heeft uitgespookt.
:') Toon eens aan waar ik voor Clinton zou zijn?

Of snap je niet dat ik alleen probeer aan te tonen, wat nogal lastig is bij een in de kast fanboy zoals jij die niet eens in staat is zijn eigen bronnen te begrijpen, dat je nogal last hebt van dubbele standaarden?

En is dat van pedo Bill volgens de maffe denkwijze van in de kast Trump fanboy Dutchko, die niet eens weet wat onderbouwing is, ook al bewezen of is herhaling bewijs genoeg voor in de kast fanboy Dutchko?
pi_166390133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:23 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Tegen Trump lopen niet alleen aanklachten voor zijn eventuele seksuele escapades, er loopt een serieuzere RICO-zaak naar de Trump University.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166390213
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:11 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom een eerlijke, transparante politicus:

1) Een geheime privéserver installeert en daarmee breekt van protocol;
2) Na dagvaarding om documenten over te geven niet gewoon een usb-sticky geeft met de gegevens, maar tienduizenden enkelzijdig geprintte documenten (de F.B.I. was verrast) en daarmee het onderzoek ontzettend vertraagt;
3) Meerdere malen liegt tegen het publiek over deze zaak;
4) 33000 e-mails vernietigt en 10+ mobieltjes stuk laat slaan met hamers;
5) Samen met Bill Clinton $100+ miljoen waard is ondanks geen producten of services (behalve de incidentele speeches) te verkopen;
Dit is toch allemaal al bekend en onderzocht? Daar kwam een advies uit haar niet te vervolgen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166390355
Had ze die telefoons waar eventueel geheime/vertrouwelijke informatie en cached credentials op heeft gestaan niet moeten vernietigen?

Gooi er genoeg geld tegenaan en je data is tenslotte terug te halen na het softwarematig wissen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2016 13:39:15 ]
pi_166390356
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Heb je het nu ineens over Trump University en zijn banden met de Mafia?
Een Trump U in iedere stad, ik zie het wel zitten. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166390368
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:20 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja dat klopt maar ik vond het nogal onnozel van jullie dat julie er van uitgaan dat de Russische strijdkrachten niets voorstellen.
Als de Eu alleen zou staan dan zie ik de Russen binnen een half jaar de gehele EU overlopen behalve misschien de UK als eilandje.
Voor de rest off topic.
_O-
  Moderator donderdag 3 november 2016 @ 13:41:51 #64
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166390414
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:38 schreef Ulx het volgende:
Had ze die telefoons waar eventueel geheime/vertrouwelijke informatie en cached credentials op heeft gestaan niet moeten vernietigen?

Gooi er genoeg geld tegenaan en je data is tenslotte terug te halen na het softwarematig wissen.
Ja, Wired zei er dit over:

quote:
Wired, Sept. 7: Whether you’re a Secretary of State with a phone full of classified documents or an average sext-sending citizen, data removal is a crucial security step before you let a device leave your control or recycle it. And security experts agree there’s at least one surefire way to be certain that data is truly removed and unrecoverable: kill the hardware.

If anything, Wired said, Clinton's aides "should have wrecked them more thoroughly" than they did. The website said her staff should have used a "jackhammer" instead of a hammer, to ensure that data was destroyed and not just the mobile device.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166390423
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:14 schreef OMG het volgende:

[..]

Heel mooi, maar een Trump zou zomaar voor een grotere corrupte bende kunnen zorgen door z'n zaken banden overal; http://www.wsj.com/articl(...)conflicts-1478083150

Geef me dan maar iemand met ervaring, in plaats van een kinderachtige mongool met kleuterhandjes die niks weet.
Ik doe niet aan link dumps. Als je wilt debatteren kun je prima je eigen argumenten verwoorden.

Klopt het dat je hierbij toegeeft dat Clinton corrupt is?
pi_166390450
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:21 schreef Chewie het volgende:
Wat maakt het overigens uit dat de Clintons 100 miljoen waard zijn, wat is dat voor absurd argument? :')

Held Trump schijnt een paar miljard waard te zijn ondanks meerdere faillissementen en dat roept geen vraagtekens op bij een Trump fanboy als krappeauto?

Of zou het toch echt met dubbele standaarden te maken hebben?
Clinton is een carrière politicus, Trump een carrière zakenman.

Leg eens uit hoe carrière politici $100+ miljoen waard worden zonder bijzondere producten/services te verkopen.
  Moderator donderdag 3 november 2016 @ 13:43:44 #67
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166390453
Leuke toevalligheid voor de Trump-fans: Clinton staat nu op 66.6% bij 538. Toeval??? IK DENK HET NIET!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166390486
quote:
12s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:43 schreef Mike het volgende:
Leuke toevalligheid voor de Trump-fans: Clinton staat nu op 66.6% bij 538. Toeval??? IK DENK HET NIET!
She's the devil })
pi_166390489
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is toch allemaal al bekend en onderzocht? Daar kwam een advies uit haar niet te vervolgen.
Dat is juridisch. In de niet-juridische wereld zijn wij niet begrensd door onder andere regels van bewijsrecht. Overigens is er heel sterke kritiek op de beslissing niet te vervolgen.
pi_166390502
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:45 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

She is the devil })
Dat schijnen bepaalde Amerikaanse christenen echt te denken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166390519
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tegen Trump lopen niet alleen aanklachten voor zijn eventuele seksuele escapades, er loopt een serieuzere RICO-zaak naar de Trump University.
En als hij daar schuldig aan is mag hij ook veroordeelt worden.
Wat is je punt?
pi_166390525
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:41 schreef Mike het volgende:

[..]

Ja, Wired zei er dit over:

[..]

Een collega moest ooit oude harddisks vernietigen en bracht ze naar de sloop.

Zo'n pers om auto's in elkaar te duwen deed prima werk volgens hem.
pi_166390540
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat schijnen bepaalde Amerikaanse christenen echt te denken.
Ja, dan heb je toch wel echt een steekje los zitten. :D
pi_166390542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:42 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik doe niet aan link dumps. Als je wilt debatteren kun je prima je eigen argumenten verwoorden.

Klopt het dat je hierbij toegeeft dat Clinton corrupt is?
Nee. En in het artikel kun je lezen over er allerlei zaken relaties die wel eens voor enorme conflicten zullen gaan zorgen. Je zou het proberen te kunnen lezen in plaats beginnen met janken over link dumps. Van 1 link.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166390547
quote:
12s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:43 schreef Mike het volgende:
538 is pro Hillary
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')