Wat een ultieme zieligheid was dat, zeg.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan hebben die homofobe telefoontjes van zijn ultrarechtse vriendje William Johnson wellicht toch geholpen.
quote:Even as Donald Trump has narrowed Hillary Clinton’s overall lead in the polls in recent weeks, the former secretary of state has maintained a sizable lead among Hispanic voters, according to a Washington Post/Univision poll released Thursday.
Sixty-seven percent of Hispanic likely voters who responded to the nationwide poll said they support Clinton, while just 19 percent favor Trump. Gary Johnson, the Libertarian candidate, polled at 4 percent, while the Green Party’s Jill Stein came in at 2 percent.
Story Continued Below
Read more: http://www.politico.com/s(...)230702#ixzz4OySEOM1V
Follow us: @politico on Twitter | Politico on Facebook
Nog even over de link die je mij gister gaf. Die kwam bij mij ook bovenaan bij google searches te staan. Welk voorbeeld daarin vond jij het beste? Welk voorbeeld gaf het beste aan dat Hillary daadwerkelijk poogde de invloed/macht van WallStreet/banken/etc te beperken? En bestaat er een voorbeeld van een handeling van Hillary die daar ook daadwerkelijk tot heeft geleid?quote:
De opvattingen over Dodd-Frank lijken mij veelzeggend. Evenals de belastingplannen van beide kandidaten.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nog even over de link die je mij gister gaf. Die kwam bij mij ook bovenaan bij google searches te staan. Welk voorbeeld daarin vond jij het beste? Welk voorbeeld gaf het beste aan dat Hillary daadwerkelijk poogde de invloed/macht van WallStreet/banken/etc te beperken? En bestaat er een voorbeeld van een handeling van Hillary die daar ook daadwerkelijk tot heeft geleid?
Als ik jou tientallen miljoenen euro's heb gegeven, ga jij dan iets doen wat mij benadeelt? Don't bite the hand that feeds you.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nog even over de link die je mij gister gaf. Die kwam bij mij ook bovenaan bij google searches te staan. Welk voorbeeld daarin vond jij het beste? Welk voorbeeld gaf het beste aan dat Hillary daadwerkelijk poogde de invloed/macht van WallStreet/banken/etc te beperken? En bestaat er een voorbeeld van een handeling van Hillary die daar ook daadwerkelijk tot heeft geleid?
Nog 5 lange dagen met steeds weer meer sappige details, ik ben benieuwd.quote:
Weiner, het blijft grappig.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:41 schreef Nintex het volgende:
Nieuwe Trump ad.
Clinton, Huma, Weiner, e-mails de hele mikmak
En Trump veegt weer een GOP challenger onder het tapijttwitter:Rasmussen_Poll twitterde op donderdag 03-11-2016 om 17:28:15#Election2016: #Utah President: #Trump 42%, #Clinton 31%, #McMullin 21% https://t.co/O6Fg6nIcKP https://t.co/WBkB6xHUkD reageer retweet
Een kindersmokkelaar in verband gebracht met Clinton.twitter:wikileaks twitterde op donderdag 03-11-2016 om 19:40:01Significant, if partisan, find showing how the Clintons supported child stealer Laura Silsby https://t.co/7nULjOgmzr https://t.co/NCgsVWTF2W reageer retweet
Anderzijds stemden de AA op HC terwijl zij en haar man de gevangenispopulatie sterk deden toenemen (vooral met AA) en ze de armoede vergrootten in die groep.quote:Op donderdag 3 november 2016 19:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allicht, ik zou ook op iemand stemmen die me voor crimineel en verkrachter uitmaakt.
Gemene woordjes tellen zwaarder dan banen en veiligheid.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Anderzijds stemden de AA op HC terwijl zij en haar man de gevangenispopulatie sterk deden toenemen (vooral met AA) en ze de armoede vergrootten in die groep.
De First Lady is nou ook al beleidsmaker?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Anderzijds stemden de AA op HC terwijl zij en haar man de gevangenispopulatie sterk deden toenemen (vooral met AA) en ze de armoede vergrootten in die groep.
Een van de nieuwe Wikileakslekken gaat over het smeergeld van de private gevangenissen wat het campagneteam van HC kreeg.
Ik denk dat het vooral voer voor psychologen is, van vergelijkbare aard als dat merkbranding en merkloyaliteit verhaal. De Clintons voerden vanaf de jaren 80 campagne in de zuidelijke staten, daar konden ze veel extra stemmen krijgen door deze groep mensen op te zoeken. Ik begrijp best dat de AA daardoor aanvankelijk wat meer met de Clintons hadden maar als je rationeel kijkt naar wat de gevolgen van hun beleid waren, wat HC beloofde en wat Sanders beloofde en had gedaan (gearresteerd voor een protest tegen racisme toen hij nog een student was, tijdens de burgerrechtenbeweging) dan zou je logischerwijze toch tot een andere afweging moeten komen. Als HC met dat weg kwam misschien komt Trump dan ook wel met het een en ander weg.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:41 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Gemene woordjes tellen zwaarder dan banen en veiligheid.
Dat zou de politieke grap van de eeuw zijn: dankzij de "zwarte kiezers" de nominatie binnen slepen maar vervolgens het presidentschap verliezen omdat die groep het laat afweten.quote:Op donderdag 3 november 2016 18:10 schreef Tocadisco het volgende:
De opkomst onder zwarte kiezers, die in grote getale Democratisch stemmen, valt tot nu toe tegen. In de staten waar al kan worden gestemd, hebben minder zwarte kiezers hun stem uitgebracht vergeleken met vier jaar geleden.
Speciaal voor jou uit Wikileaks geplukt Bram:quote:Op donderdag 3 november 2016 20:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zou de politieke grap van de eeuw zijn: dankzij de "zwarte kiezers" de nominatie binnen slepen maar vervolgens het presidentschap verliezen omdat die groep het laat afweten.
https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/44131quote:Obama betrayer (Wh will affirm). Hapless legislator (Senators/members will affirm). False promiser (policy elites will affirm). Can't win (black people will affirm).
Sent from my iPhone
On Feb 21, 2016, at 10:48 PM, John Podesta <john.podesta@gmail.com<mailto:john.podesta@gmail.com>> wrote:
I agree with that in principle. Where would you stick the knife in?
On Sunday, February 21, 2016, Joel Johnson <Joel@gpg.com<mailto:Joel@gpg.com>> wrote:
Bernie needs to be ground to a pulp. We can't start believing our own primary bullshit. This is no time to run the general. Crush him as hard as you can. Other than that, hope all is well and congrats on Nevada!
Sent from my iPhone
twitter:ScottAdamsSays twitterde op donderdag 03-11-2016 om 16:19:52Obama is talking about his legacy. Clinton is talking about the first woman president. Meanwhile, the narcissist is talking about America. reageer retweet
Het is inderdaad een kleine tegenvaller, echter wil ik twee kanttekeningen makenquote:Op donderdag 3 november 2016 18:10 schreef Tocadisco het volgende:
(Potentiële) tegenvaller voor Clinton: De opkomst onder zwarte kiezers valt tot nu toe tegen.
[..]
twitter:steveschale twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 22:44:01Through Mon's votes, share of the FL electorate that is black (African American & Hispanic) is now 11.7%, and growing. 1/ reageer retweet
2. Niemand had verwacht dat de opkomst van zwarte kiezers evenhoog zou zijn als van Obama, die de eerste zwarte president is.twitter:steveschale twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 22:45:27African American share was like 8 when in-person early voting started. 2/ reageer retweet
Haar coalitie was toch iets groter dan alleen zwarte kiezers. Latinos en vrouwen waren ook deel van haar coalitie, en hun aandeel is flink gestegen vergeleken met 2012quote:Op donderdag 3 november 2016 20:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zou de politieke grap van de eeuw zijn: dankzij de "zwarte kiezers" de nominatie binnen slepen maar vervolgens het presidentschap verliezen omdat die groep het laat afweten.
Scott Adams:quote:Op donderdag 3 november 2016 21:02 schreef Typisch het volgende:
twitter:ScottAdamsSays twitterde op donderdag 03-11-2016 om 16:19:52Obama is talking about his legacy. Clinton is talking about the first woman president. Meanwhile, the narcissist is talking about America. reageer retweet
quote:When a pundit or stranger on the Internet starts a comment with “Wow,” as if shocked by an opinion, that is a tell for cognitive dissonance. That is anger disconnected from reason. People who have reasons for disagreeing offer them right away, because doing so is the strongest counter-argument. “Wow” usually indicates you are feeling persuasion that violates your self-image as a person with smart opinions.
http://blog.dilbert.com/p(...)ance-with-some-trump
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 30-10-2016 om 15:26:30Wow, Twitter, Google and Facebook are burying the FBI criminal investigation of Clinton. Very dishonest media! reageer retweet
Wat zeggen die precies? Was te moe om het te lezen gisteren. Voorgelegde belastingplannen tijdens een verkiezing (= verkooppraatje) serieus nemen lijkt me verder nogal infantiel en al helemaal wanneer het Hillary betreft.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
De opvattingen over Dodd-Frank lijken mij veelzeggend. Evenals de belastingplannen van beide kandidaten.
Klinkt alsof ie een MBA heeft gedaan want dat is precies de onzin die je daar leertquote:Op donderdag 3 november 2016 21:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Scott Adams:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 30-10-2016 om 15:26:30Wow, Twitter, Google and Facebook are burying the FBI criminal investigation of Clinton. Very dishonest media! reageer retweet
http://edition.cnn.com/2016/11/03/politics/eric-trump-on-david-duke/index.htmlquote:Eric Trump: David Duke 'deserves a bullet'
quote:"The guy does deserve a bullet. I mean, these aren't good people. These are horrible people. In fact, I commend my father. My father's the first Republican who's gone out and said, 'Listen, what's happened to the African-American community is horrible and I'm going to take care of it.'"
Watquote:Op donderdag 3 november 2016 21:31 schreef Nintex het volgende:
My father's the first Republican who's gone out and said, 'Listen, what's happened to the African-American community is horrible and I'm going to take care of it.'"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |