Ik weet niet of je je eigen links wel leest, maar het ging over de Clinton Foundation, niet over de thuisserver van Clinton.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je snapt het niet he.
Die Clinton server was lek als een zeef! Elke mongool kom daar op inbreken en iedereen die het wist liet het gewoon de boel.
Dat achterlijke mens heeft het hele USA beleidt en alle staatsgeheimen gewoon op straat geworpen!!! En die likkers om haar heen deden NIETS om dit tegen te houden want anders krijg je de Clintons achter je aan!!
Als je nu zo dom bezig bent, moet dit dan Pres. van de USA worden???
Zul je inderdaad zien dat ze dan opeens heel erg ziek en zielig is en eigenlijk niet in een cel thuis hoort, maar comfortabel ergens in een verzorgingstehuis.twitter:EastwoodUSA twitterde op woensdag 02-11-2016 om 14:56:35We will soon know the true extent of Hillary's health problems when she uses them to avoid going to jail, classic Hillary.. #PodestaEmails26 reageer retweet
quote:Op donderdag 3 november 2016 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
Dankzij de stijgende kansen van Trump dalen de koersen van de dollar en de peso, zo lees ik net in de VK. Dat is dan wel weer goed nieuws.
In januari naar Mexico. Laat die Trump maar komen.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Goedkoper op vakantie!
Elk nadeel hep z'n voordeel.
ho hoquote:Op donderdag 3 november 2016 08:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Precies dit.
En ookal heeft Clinton meerdere decennia aan politieke ervaring, dat betekent niet dat het een goede politicus is.
Nicolas Cage is ook al 30 jaar acteur, betekent niet dat hij goed is.
Als die wall ook voor de Amerikanen geldt zul je het lekker rustig hebben in de resorts.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In januari naar Mexico. Laat die Trump maar komen.
Dat is een pot nat.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je eigen links wel leest, maar het ging over de Clinton Foundation, niet over de thuisserver van Clinton.
Tel anders even tot tien.
Hoezo zijn de Clinton Foundation en de server een pot nat? Dit wordt alleen maar warriger. Als je een en ander wat uitgebreider kunt onderbouwen zou dat fijn zijn.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is een pot nat.
Maar ik denk ik leg het even aan je uit waarom Clinton totaal ongeschikt is voor President.
De Clinton Foundation kon niet bestaan zonder Hillary's huis-tuin-en-keuken server. Want Hillary Clinton had een baas (Obama) die pochtte de "meest transparante administratie" te hebben. En binnen zo'n organisatie ben je niet erg welkom, als je overnachtingen in het Witte Huis invloed voor cash verkoopt.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo zijn de Clinton Foundation en de server een pot nat? Dit wordt alleen maar warriger. Als je een en ander wat uitgebreider kunt onderbouwen zou dat fijn zijn.
Kom met bronnen, we willen bronnen zien ja bronnen aubquote:Op donderdag 3 november 2016 08:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat is een pot nat.
Maar ik denk ik leg het even aan je uit waarom Clinton totaal ongeschikt is voor President.
It's a duck!!!quote:Op donderdag 3 november 2016 09:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom met bronnen, we willen bronnen zien ja bronnen aub
Oh ok.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom met bronnen, we willen bronnen zien ja bronnen aub
Heb je een link?quote:Op donderdag 3 november 2016 09:06 schreef Refragmental het volgende:
Kennen jullie overigens nog de FBI-Anon en zijn uitspraken zo'n 4 maanden geleden?
Tot nu toe lijkt deze gelijk te hebben gehad.
Is boeiend om af en toe eens terug te lezen.
Deel 1, in een redelijk leesbaar format.quote:
Wat zegt het over WikiLeaks, Kim DotCom en de door Trump opgeroepen Russen als die server zo lek als een zeef was en we nog steeds wachten op al die belastende mails?quote:Op donderdag 3 november 2016 08:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je snapt het niet he.
Die Clinton server was lek als een zeef! Elke mongool kom daar op inbreken en iedereen die het wist liet het gewoon de boel.
Dat achterlijke mens heeft het hele USA beleidt en alle staatsgeheimen gewoon op straat geworpen!!! En die likkers om haar heen deden NIETS om dit tegen te houden want anders krijg je de Clintons achter je aan!!
Als je nu zo dom bezig bent, moet dit dan Pres. van de USA worden???
Stel Clinton is betrokken bij mensenhandel en kinderprostitutie.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:13 schreef NaturalScience het volgende:
Zelfs al zou Hilary an publique haar ziel hebben verkocht aan de duivel dan zou ik alsnog haar overwinning toejuichen. En dit is ongeveer waarom: http://www.iflscience.com(...)ld-trump-denies/all/
Oh, ik dacht dat de Foundation al sinds 2001/2002 bestond. Ben ik even in de war.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De Clinton Foundation kon niet bestaan zonder Hillary's huis-tuin-en-keuken server. Want Hillary Clinton had een baas (Obama) die pochtte de "meest transparante administratie" te hebben. En binnen zo'n organisatie ben je niet erg welkom, als je overnachtingen in het Witte Huis invloed voor cash verkoopt.
Moeilijk, moeilijk..... maar mensen die nog steeds geloven dat vaccinaties autisme veroorzaken zijn wel echt van het laagste soort in mijn optiek.....quote:Op donderdag 3 november 2016 09:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Stel Clinton is betrokken bij mensenhandel en kinderprostitutie.
Zelfs dan liever Clinton dan Trump?
Geeft niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de Foundation al sinds 2001/2002 bestond. Ben ik even in de war.
Die Trump is een halve zool die nooit door de voorverkiezing heen had mogen komen.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:17 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk..... maar mensen die nog steeds geloven dat vaccinaties autisme veroorzaken zijn wel echt van het laagste soort in mijn optiek.....
Ik ben mannen zoals McCain en Romney gewoon gaan missen. Wie had dat verwacht?quote:Op donderdag 3 november 2016 09:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Die Trump is een halve zool die nooit door de voorverkiezing heen had mogen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |