abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166363067
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:08 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Zou ik niet zo zeker van zijn.
Misschien komt L3gend straks langs om te vertellen dat hij geswitcht is :P
pi_166363073
Afgelopen 24 uur veel info gemist. Weet iemand hoe het zit met die FBI twitter account? Moest slapen :Z
pi_166363091
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:09 schreef cb2013 het volgende:
Afgelopen 24 uur veel info gemist. Weet iemand hoe het zit met die FBI twitter account? Moest slapen :Z
Die foia request twitterende of een andere? Tweetende??? :?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166363110
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:08 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Zou ik niet zo zeker van zijn.
Heb je dan een indicatie van aantallen?
pi_166363123
Kom op een ander forum een lijstje basis info over de staten/districten tegen, misschien handig voor sommigen, onder de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 2 november 2016 @ 09:15:00 #131
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166363361
Mooi dat dat fillmpje begint met echt 10 dingen die onder Trumps beleid alleen maar erger zouden worden :/
pi_166363415
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:27 schreef oompaloompa het volgende:
Mooi dat dat fillmpje begint met echt 10 dingen die onder Trumps beleid alleen maar erger zouden worden :/
Ik kan helaas het filmpje nu niet zien.
Welke 10 dingen, en waarop baseer je het dat ze erger zouden worden?
pi_166363468
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Grote onzin, inderdaad. Trump gaat namelijk alles beter maken. Als hij straks de scepter zwaait, komen de banen die naar het buitenland zijn verdwijnen weer terug, is er nooit meer oorlog en leef iedereen nog lang en gelukkig.

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166363496
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Grote onzin, inderdaad. Trump gaat namelijk alles beter maken. Als hij straks de scepter zwaait, komen de banen die naar het buitenland zijn verdwijnen weer terug, is er nooit meer oorlog en leef iedereen nog lang en gelukkig.

[ afbeelding ]
:?
Waarom nou weer deze reactie?
  woensdag 2 november 2016 @ 09:35:29 #137
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166363502
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit constante infantiliseren van andermans mening wordt een beetje vermoeiend, vind je ook niet?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166363518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

1. Slechte wegen
2. Slechte bruggen
3. Slechte vliegvelden
4. 43 miljoen on foodstamps

Dat was hem, dus 10 was een beetje overdreven :P

Waarom het slechter zou gaan, het lijstje (de eerste 3 in ieder geval) zijn publieke goederen waar op dit moment niet genoeg budget voor is. Belasting verlagen verlaagt het budget nog meer.
pi_166363522
Och, een beetje tegenwicht bieden aan het Trumpiaanse hosanna-sfeertje dat er in dit topic hangt, kan geen kwaad, me dunkt.
pi_166363543

Wat dat betreft is het allebei drie keer niks.
pi_166363578
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]

Hmm die getallen zijn extreem anders dan die die alleen naar de taxes kijkt. Natuurlijk maakt Clinton veel meer investeringen wat ook weer geld kost. Weet je waar deze data vandaan komen? Vraag me af wat ze precies meegenomen hebben.
pi_166363592
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:41 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hmm die getallen zijn extreem anders dan die die alleen naar de taxes kijkt. Natuurlijk maakt Clinton veel meer investeringen wat ook weer geld kost. Weet je waar deze data vandaan komen? Vraag me af wat ze precies meegenomen hebben.
Afkomstig uit het FD.
pi_166363623
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Afkomstig uit het FD.
Ik moet inloggen :(

Kun je zien van wie de projectie is en welke methode ze daarvoor gebruiken?
pi_166363624
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dit constante infantiliseren van andermans mening wordt een beetje vermoeiend, vind je ook niet?
Inderdaad, en het voegt niks toe aan de discussie.
Vervolgens beweert hij dat er een trumpiaans sfeertje hangt, al moet ik de eerste trumpfan van vandaag nog zien. Laten we zeggen dat het erg vroeg is voor Koos en dat de afgelopen dagen hem veel stress hebben bezorgd :)
pi_166363636
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]

FD heeft het ook alleen maar gekopieerd van een amerikaanse onderzoekssite. Ik heb liever DE bron, dan een NL bron.
pi_166363651
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

1. Slechte wegen
2. Slechte bruggen
3. Slechte vliegvelden

Waarom het slechter zou gaan, het lijstje (de eerste 3 in ieder geval) zijn publieke goederen waar op dit moment niet genoeg budget voor is. Belasting verlagen verlaagt het budget nog meer.
Ik ken de plannen van Trump niet zo goed. Maar het klopt dat hier budget voor nodig is.
Mogelijk dat hij flink gaat schuiven? Defensie heeft verhoudingsgewijs belachelijk veel budget, daar valt wel wat te halen.
pi_166363656
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Och, een beetje tegenwicht bieden aan het Trumpiaanse hosanna-sfeertje dat er in dit topic hangt, kan geen kwaad, me dunkt.
Wijs aub een paar pro-trump posts aan van de afgelopen uren.
pi_166363667
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

1. Slechte wegen
2. Slechte bruggen
3. Slechte vliegvelden

Trump is anders van plan om minimaal een biljoen (!) dollar te investeren in de infrastructuur, dus dit varkentje is zo gewassen. Daar zijn die 275 miljard die Clinton wil investeren niets bij.

Plus, Trump kan dat terwijl hij de belastingen verlaagt door gewoon het hele bedrag te lenen in een fantastische deal, Clinton moet ook nog eens de belastingen verhogen.

Hoe kan dat allemaal, vraag je je af? Nou, simpel, Trump gaat de uitgaven van de overheid flink verlagen. Dit doet hij door onder andere flink te snijden in alle uitgaven die niet met defensie te maken hebben, zoals het onderhoud van havens, dammen en dergelijke. Daarnaast komt er een forse economische groei onder The Donald die de overige kosten van de belastingverlaging wegneemt.

Een stem op Clinton is dus een stem op belastingverhogingen en een inferieur bedrag aan verbeteringen voor de infrastructuur. Een stem op Trump is een stem op het snijden in de uitgaven van het onderhoud van infrastructuur en een fantastische lening om de infrastructuur te onderhouden.

De keuze lijkt mij duidelijk. _O_ #MAGA _O_
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166363671
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik ken de plannen van Trump niet zo goed. Maar het klopt dat hier budget voor nodig is.
Mogelijk dat hij flink gaat schuiven? Defensie heeft verhoudingsgewijs belachelijk veel budget, daar valt wel wat te halen.
Die muur moet ook gemaakt worden.
pi_166363674
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Defensie is het enige waar hij juist niet in wil snijden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')