Die zijn niet vies van een klusje meer of minder en willen natuurlijk allemaal meehelpen met het bouwen van een muurquote:Op woensdag 2 november 2016 00:06 schreef L3gend het volgende:
Inderdaad, de opkomst van african american is wat gedaald (niet geheel verrassend vergeleken met Obama), maar de opkomst van Hispanics in Florida in de early vote is toch wel spectaculair te noemen.
[ afbeelding ]
Bij mij staat in bijna elke voortuin nog steeds een Bernie bordjequote:Op woensdag 2 november 2016 00:11 schreef Monolith het volgende:
Het opkomstpercentage ligt rond de 60% doorgaans, dus 70% bordjes is wat veel.
Ligt er wel aan waar je bent natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 november 2016 00:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezien. Maar toch bizar dat kiezers blijkbaar toch bij deze twee mensen uitkomen.
Ik was vorige week in de USA. Complete gekte. Ik denk dat 70% van de mensen wel iets van politieke voorkeur aan zijn huis of in de tuin heeft hangen/staan. Mensen lopen met T-shirts over straat. En dan die campagne die niet over de inhoud maar over het gooien van de meeste bagger gaat....
Moet je je voorstellen dat je over 4 maanden in een willekeurige wijk in Nederland fietst met je Alexander Pechtold T-shirt, terwijl je slalomt tussen de Vote Rutte en Stem Klaver bordjes om de krant te bezorgen met op de voorpagina Roemer die de poes van Thieme beschuldigt van perversiteiten...![]()
![]()
Komen dichterbij elkaarquote:Op woensdag 2 november 2016 00:25 schreef skysherrif het volgende:
Wat is er met de polls aan de hand?
Haar firewall staat nog, maar we hebben nauwelijks serieuze state polls gehadquote:Op woensdag 2 november 2016 00:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze heeft alleen der penn firewall nog steeds solide..
zag alleen eentje van NC trump plus 7, maar herkende de pollster niet. Plus dus een plus 11 maar liefst in penn voor clinton. Hij heeft haast meer kans in virginiaquote:Op woensdag 2 november 2016 00:32 schreef L3gend het volgende:
[..]
Haar firewall staat nog, maar we hebben nauwelijks serieuze state polls gehad
Bij ons is het eigenlijk onfatsoenlijk om te vragen waarop iemand stemt, dat houd je in het stemhokje.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezien. Maar toch bizar dat kiezers blijkbaar toch bij deze twee mensen uitkomen.
Ik was vorige week in de USA. Complete gekte. Ik denk dat 70% van de mensen wel iets van politieke voorkeur aan zijn huis of in de tuin heeft hangen/staan. Mensen lopen met T-shirts over straat. En dan die campagne die niet over de inhoud maar over het gooien van de meeste bagger gaat....
Moet je je voorstellen dat je over 4 maanden in een willekeurige wijk in Nederland fietst met je Alexander Pechtold T-shirt, terwijl je slalomt tussen de Vote Rutte en Stem Klaver bordjes om de krant te bezorgen met op de voorpagina Roemer die de poes van Thieme beschuldigt van perversiteiten...![]()
![]()
SurveyUSA is een goede pollster (A volgens 538), maar +7 lijkt me meer een outlier, zelfde geldt voor Penn +11 lijkt me ook aan de hoge kant voor Clinton. We moeten wachten op meer polls uit de swingstatesquote:Op woensdag 2 november 2016 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zag alleen eentje van NC trump plus 7, maar herkende de pollster niet. Plus dus een plus 11 maar liefst in penn voor clinton. Hij heeft haast meer kans in virginia
Vroegah, toen de mensen nog lid waren van politieke partijen, hingen mensen nog regelmatig verkiezingsposters voor de ruit.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij ons is het eigenlijk onfatsoenlijk om te vragen waarop iemand stemt, dat houd je in het stemhokje.
Bij mij in de regio stemde iedereen op de christelijke partijen maar dat fluisterde je alleen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Vroegah, toen de mensen nog lid waren van politieke partijen, hingen mensen nog regelmatig verkiezingsposters voor de ruit.
Nevada kan je wel wegstrepen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:00 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat het volgens mij wordenMet dit wint Trump gewoon.
Michigan staat Trump nog voor dus als het zo blijft wint hij wel
De polls are riggedquote:Op woensdag 2 november 2016 00:46 schreef skysherrif het volgende:
Hoe kan trump in michigan voor staan als er nog geen poll is uitgekomen met hem in de lead?
Is colorado in die zin nog een ander verhaal, of geld daar hetzelfde voor. New hampshire liggen daar misschien nog wat onverwachte kansen?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:49 schreef L3gend het volgende:
Sowieso is het merkwaardig dat hij Michigan wint, maar Pennsylvania en Wisconsin verliest.
Michigan, Pennsylvania, Wisconsin en ook Ohio zijn staten die op elkaar lijken en correleren ook erg met elkaar. Van die 4 staten is Ohio de meest 'rechtse' staat, terwijl Michigan de meest 'linkse' staat is.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is colorado in die zin nog een ander verhaal, of geld daar hetzelfde voor. New hampshire liggen daar misschien nog wat onverwachte kansen?
Welke staten zijn nu de cruciale staten voor beide kandidaten?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:53 schreef L3gend het volgende:
[..]
Michigan, Pennsylvania, Wisconsin en ook Ohio zijn staten die op elkaar lijken en correleren ook erg met elkaar. Van die 4 staten is Ohio de meest 'rechtse' staat, terwijl Michigan de meest 'linkse' staat is.
Colorado heeft een heel ander demographic dan de midwest, zelfde NH is relatief hoogopgeleid en ook volatiel. Deze staten correleren minder met de eerste groep.
Dit betekent dat een uitslag in Pennsylvania bijvoorbeeld relatief niet veel zegt over de uitslag in Colorado of NH, maar wel over Ohio en Michigan
Trump moet bijna alle toss up staten winnen:quote:Op woensdag 2 november 2016 01:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welke staten zijn nu de cruciale staten voor beide kandidaten?
Bedoel dat Cal. en NY naar dems gaan, was toch een beetje te verwachten?
Waar worden de battles nu uitvochten maw?
tough dus wrs.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trump moet bijna alle toss up staten winnen:
Iowa, Ohio, Florida, Georiga, North Carolina, Arizona, Nevada (mis ik er nog 1?)
Dan moet ie nog 1 staat pakken voor de overwinning, waar normaal gezien pennsylvania de logische was, maar colorado dichter in de buurt komt. Michigan, wisconsin, new hampshire, virginia en maine zijn ook niet heel donkerblauw maar lijken toch uitgesloten.
MAW hij moet penn of colorado pakken en geen van het eerste rijtje verliezen.
FL, NC, OH, NVquote:Op woensdag 2 november 2016 01:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welke staten zijn nu de cruciale staten voor beide kandidaten?
Bedoel dat Cal. en NY naar dems gaan, was toch een beetje te verwachten?
Waar worden de battles nu uitvochten maw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |