SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Met fraude wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat is hier speculatie aan?
Of denk je echt dat er nog een goede kans is dat Hillary Wyoming of Trump California wint?
Pennsylvania back in play.twitter:PpollingNumbers twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 22:33:34#Pennsylvania:Trump 44% (+1)Clinton 43%Johnson 3North Carolina:Clinton 46%Trump 46%Johnson 2 @auto_alliance/@ESAGovAffairs 10/27-31 reageer retweet
Eén peiling is geen peiling knulletje. Hoe vaak moeten we je dat nu nog uitleggen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:50 schreef Nintex het volgende:
Pennsylvania back in play.twitter:PpollingNumbers twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 22:33:34#Pennsylvania:Trump 44% (+1)Clinton 43%Johnson 3North Carolina:Clinton 46%Trump 46%Johnson 2 @auto_alliance/@ESAGovAffairs 10/27-31 reageer retweet
Diezelfde poll zegt dat Clinton in Ohio +6 staat. Niet dat ik die geloof net als die van Pennsylvaniaquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:50 schreef Nintex het volgende:
Beetje vreemde combi inderdaad, zag hem al voorbij komen bij FiveThirtyEight. Sowieso veel van die multistate polls die in bepaalde individuele gevallen flinke outlier produceren.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:53 schreef L3gend het volgende:
[..]
Diezelfde poll zegt dat Clinton in Ohio +6 staat. Niet dat ik die geloof net als die van Pennsylvania
Ik stoor me hier al sinds dag één aan het domme, ongeïnformeerde geneuzel van Nontexje hoor.quote:
Hij komt op mij altijd over als de Wassila Hachchi van team Trump.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik stoor me hier al sinds dag één aan het domme, ongeïnformeerde geneuzel van Nontexje hoor.
En hoe, die Monolith blijft persoonlijk doenquote:
Ja er is een vreemde poll die Trump opeens +7 heeft. In die data (van wat ik gelezen heb) had ie ook 13% van de AA vote en 43% van de 18-35 jarigen wat nogal vreemd lijkt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:35 schreef starla het volgende:
Ik dacht dat NC toch wel een beetje gelopen was al, lees ik opeens dit:
http://thehill.com/blogs/(...)ints-in-battleground
?
-edit- laat maar, clickbait titel. De andere polls zeggen praktisch exact hetzelfde als vorige week
Trump heeft nooit voorgestaan in Michiganquote:Op dinsdag 1 november 2016 23:00 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat het volgens mij wordenMet dit wint Trump gewoon.
Michigan staat Trump nog voor dus als het zo blijft wint hij wel
Michigan?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:00 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat het volgens mij wordenMet dit wint Trump gewoon.
Michigan staat Trump nog voor dus als het zo blijft wint hij wel
Als je meerdere peilingen op een rij zet dan looptquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eén peiling is geen peiling knulletje. Hoe vaak moeten we je dat nu nog uitleggen?
Zou het een coup van de FBItwitter:kurteichenwald twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 22:07:35Former Dep of Justice top official 2 me re: Trump/Clinton doc releases by FBI just now. "Are we witnessing an attempted coup? Its like USSR" reageer retweet
Ik word gewoon een beetje moe van de infantilisering van POL. Dat ik jou bijvoorbeeld keer op keer moet uitleggen dat ik geen fan ben van Clinton.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En hoe, die Monolith blijft persoonlijk doenHet gaat niet goed met haar heldin dan gaat hij maar beledigen. Zielige acties.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:04 schreef Houtenbeen het volgende:
Zou het een coup van de FBItwitter:kurteichenwald twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 22:07:35Former Dep of Justice top official 2 me re: Trump/Clinton doc releases by FBI just now. "Are we witnessing an attempted coup? Its like USSR" reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Nate begint te zweten.twitter:stevelevine twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 22:39:43Nate Silver: "Another point or so [of poll tightening] and we’re within the margin of Brexit,” at @FiveThirtyEight. https://t.co/t9jKIsOCcq reageer retweet
Waar wil je over discussiëren dan?quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje moe van de infantilisering van POL. Dat ik jou bijvoorbeeld keer op keer moet uitleggen dat ik geen fan ben van Clinton.
Jij viel natuurlijk al af toen je de inhoudelijke discussie weigerde omdat je hier gewoon liever het conservatieve trolletje uithangt.
Ik tegenstelling tot jou wens ik hier wel inhoudelijk te discussiëren. Daar is het ook een politiek duscussieforum voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |