Vraag is of het racistisch is, zo'n user bannen. Iemand een idee daarover?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:45 schreef Zolderkamer het volgende:
Niets is mooier dan iemand die keihard aangeeft dat ie weg wil.. maar dat dan zelf niet doet en het een ander op laat knappen..... Dat laat precies zien hoe diegene is..
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bent ook niet slim genoeg om te snappen waarom ik die vraag had gesteld.
Jawel... Nee...quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag is of het racistisch is, zo'n user bannen. Iemand een idee daarover?
Ja, maar ik denk dat hij ons racistisch vindt, dus in hoeverre is dat dan accuraat?quote:
Ja natuurlijk is het racistisch.. Hij wordt gebanned omdat hij moslim is! Het heeft niks te maken met zijn gedrag of uitspraken!quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag is of het racistisch is, zo'n user bannen. Iemand een idee daarover?
Akkoord, maar is dat echt waar, of word-ie geband omdat-ie zich niet normaal gedraagt? Is wel een punt natuurlijk die hij kan maken in de rechtbank. Als normaal hier racistisch betekent, dan gedraagt-ie zich terecht op deze manier en is een eventuele ban ook racistisch en dus maken wij ons schuldig aan een hatecrime.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het racistisch.. Hij wordt gebanned omdat hij moslim is! Het heeft niks te maken met zijn gedrag of uitspraken!
Dan ook niet...quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat hij ons racistisch vindt, dus in hoeverre is dat dan accuraat?
Haha niet al te lang geleden nog 'ontvriend' door iemand op fb naar aanleiding van een discussie over haarquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Sylvana brengt heel wat teweeg
Nu is dat natuurlijk ook haar bedoeling, want aandacht is aandacht. Maakt niet uit of het negatief is.
Als het zo doorgaat is dat inderdaad hoe het hier gaat worden..quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Akkoord, maar is dat echt waar, of word-ie geband omdat-ie zich niet normaal gedraagt? Is wel een punt natuurlijk die hij kan maken in de rechtbank. Als normaal hier racistisch betekent, dan gedraagt-ie zich terecht op deze manier en is een eventuele ban ook racistisch en dus maken wij ons schuldig aan een hatecrime.
De tering, zo'n NL krijg je op termijn hè. Dankzij Syl en DENK en alle intersectionalisten.
Ik zat eigenlijk meer aan paardeneuker te denken.... Maar dat wekt vast te veel associaties op..quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dit vloeken?
Of mag dat dan weer, want christelijk vloeken? En christelijken zijn "niets", geen ras?
Gaat hard nu hoor, elke dag weer een stukje gekker, krijg ik het idee.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is dat inderdaad hoe het hier gaat worden..Op zijn zachtst gezegd verontrustend..
Je bent niet de enige..quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik krijg hier hoofdpijn van.
Ja daar ben ik me pijnlijk van bewust..quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat hard nu hoor, elke dag weer een stukje gekker, krijg ik het idee.
Eh, ehm, nee dat macht niet, althans ik denk dat Thieme dat stelt dan...quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer aan paardeneuker te denken.... Maar dat wekt vast te veel associaties op..
Racist.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef Ringo het volgende:
Ik ben vóór Sylvana.
En ik ben vóór koologige moslima's met wimpers als vlinders en tongen als scheermessen.
Verder kunnen jullie allemaal de tering krijgen.
Wat een topic..
de tering, in nederland? Dan moet je wel heel erg de tering naar je nering weten te zetten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef Ringo het volgende:
Ik ben vóór Sylvana.
En ik ben vóór koologige moslima's met wimpers als vlinders en tongen als scheermessen.
Wat een topic..
Dat bedoel ik ook. Je geeft perfect weer hoe kansloos het er op dit moment er aan toe gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, NL wil het zo hoor, niets met mij te maken.
Beetje dollen jongen, met termen en ideeën en alle tegenstrijdigheden en vertakkingen die dit oproept, ik mag er erg om lachen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef Ringo het volgende:
Ik ben vóór Sylvana.
Wat een topic..
Ringo wordt ook al kaal wrs.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ringo kiest gewoon partij voor de vrouw, hij hoopt natuurlijk in broekjes te komen.
Wat betekent 'koologige'?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef Ringo het volgende:
Ik ben vóór Sylvana.
Wat een topic..
Als exmoslims ook mogen zou ebru de perfecte vrouw voor jou zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef Ringo het volgende:
wasistquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zeg tegen je moeder dat ze zich wel eens mag wassen.
Always look on the bright side of life.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Je geeft perfect weer hoe kansloos het er op dit moment er aan toe gaat.
Ebru en perfecte vrouw in 1 zin, kan nietquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als exmoslims ook mogen zou ebru de perfecte vrouw voor jou zijn.
Je moeder heeft een snor.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zeg tegen je moeder dat ze zich wel eens mag wassen.
Ik heb gehoord dat die 72 maagden geboetseerd zijn naar Ebru's evenbeeld anders.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ebru en perfecte vrouw in 1 zin, kan niet
wat is er mis met ebru? Ze is in elk geval geen racist.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Veranderd waarin?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:28 schreef Timeschanger het volgende:
Sylvana Simons![]()
Zoveel respect voor deze vrouw die keihard strijdt tegen racisme, xenofobie en rechtse haat. Ik hoop dat de meeste Hollanders snel gaat inzien dat Zwarte Piet inderdaad racisme is en dat het veranderd gaat worden
Gemiddeld toch nog zo'n 1000 gevallen per jaar in Nederlandquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
de tering, in nederland? Dan moet je wel heel erg de tering naar je nering weten te zetten.
Roetveeg-Piet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Veranderd waarin?
Zwarte Piet moet weg, wat komt er voor terug? Daar hoor ik Miss Sylvana niet over.
Deze dame denkt niet in oplossingen, zorgt alleen voor problemen.
Compleet ongeschikt voor de politiek.
Voor jou niet nee.. Kijk ik zou Ebru doen... wel twee keer zelfs.. en jij moet er niet aan denken dat ik jou zou doen..quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dat is nog best flink!quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gemiddeld toch nog zo'n 1000 gevallen per jaar in Nederland
ik vind ebru een schatjequote:Op dinsdag 1 november 2016 22:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Voor jou niet nee.. Kijk ik zou Ebru doen... wel twee keer zelfs.. en jij moet er niet aan denken dat ik jou zou doen..
Het zou mij niet zoveel uitmaken.. ik doe wel meer... Maar voor mij is ze dus de perfecte vrouw..
Ja Sylvana dus...quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Veranderd waarin?
Zwarte Piet moet weg, wat komt er voor terug? Daar hoor ik Miss Sylvana niet over.
Deze dame denkt niet in oplossingen, zorgt alleen voor problemen.
Compleet ongeschikt voor de politiek.
Dat is een oplossing die nu door de media wordt gebruikt, maar komt deze oplossing van Sylvana?quote:
Ik vind het een duffe sufkut hoor, heb haar een tijdje gevolgd, veel zinnigs komt er verder niet uit dan een beetje provoceren, wat heel makkelijk gaat bij de gemiddelde moslim. Echt veel gevaar heeft ze ook nooit gelopen ook, is ook allemaal een beetje opgeblazen. Verder is ze dweiltje van Jan Roos, nou ga maar even opzoeken hoe VNL denkt dat ze van NL een perfect land willen maken dan... Pfff... Man, man, man, man, man.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Voor jou niet nee.. Kijk ik zou Ebru doen... wel twee keer zelfs.. en jij moet er niet aan denken dat ik jou zou doen..
Het zou mij niet zoveel uitmaken.. ik doe wel meer... Maar voor mij is ze dus de perfecte vrouw..
Wrs voor haar nog te racistisch.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is een oplossing die nu door de media wordt gebruikt, maar komt deze oplossing van Sylvana?
Zwarte huid dikke lippen en geblondeerd haarquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:09 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja Sylvana dus...
Alle pieten gaan dit jaar verkleed als Sylvana
en ogen die vuur spugen..quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zwarte huid dikke lippen en geblondeerd haar
Ja dat maakt me allemaal niet uit joh.. Dat zeg ik.. ik doe heel veel... dus haar ookquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind het een duffe sufkut hoor, heb haar een tijdje gevolgd, veel zinnigs komt er verder niet uit dan een beetje provoceren, wat heel makkelijk gaat bij de gemiddelde moslim. Echt veel gevaar heeft ze ook nooit gelopen ook, is ook allemaal een beetje opgeblazen. Verder is ze dweiltje van Jan Roos, nou ga maar even opzoeken hoe VNL denkt dat ze van NL een perfect land willen maken dan... Pfff...
Ik heb hier geen agentschap in, dat wil ik wel even duidelijk maken voor alle niet-zwarte mensen van kleur met een migrantenafkomst-users.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Brievenbus?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja dat maakt me allemaal niet uit joh.. Dat zeg ik.. ik doe heel veel... dus haar ook![]()
Politiek is het ergste wat je kan oplopen...
Met een dramaqueenjurk niet te vergeten..quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja, akkoord.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee daar zitten van die klepjes in waardoor je er niet weer uit komt..
Ja, ik dacht zou ik het noemen, toch maar niet gedaan. Serieus hè.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ook geen uitlaten trouwens.. daar krijg ik een zwarte piet van...
Doe ff normaal... de arme kinderen krijgen een trauma voor de rest van hun leven, dat moet je niet willen. Dan nog beter Krampus, die is minder echt.quote:
Sommige dingen moet je niet in de mond willen nemen idd..quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht zou ik het noemen, toch maar niet gedaan. Serieus hè.
Gat in de grond, dacht ik ook aan.
Ja inderdaad, niet aan gedacht...quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Doe ff normaal... de arme kinderen krijgen een trauma voor de rest van hun leven, dat moet je niet willen. Dan nog beter Krampus, die is minder echt.
Is toch lachen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:20 schreef Ferdo het volgende:
Ik ben benieuwd door wie ze morgen wordt "beledigd". En overmorgen, en vrijdag, etc.
Zolang ze haar naam maar goed schrijven.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Sylvana brengt heel wat teweeg
Nu is dat natuurlijk ook haar bedoeling, want aandacht is aandacht. Maakt niet uit of het negatief is.
Leuk om er pooltjes op af te sluiten. "Wie?"quote:
Mwaoh, ik mag haar wel. Ze weet discussies te initiëren. De effecten van wat zij beweert zijn erg grappig. Bijna Monty Pythonesk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Leuk om er pooltjes op af te sluiten. "Wie?"
Wat vind je verkeerd aan het programma van VNL?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind het een duffe sufkut hoor, heb haar een tijdje gevolgd, veel zinnigs komt er verder niet uit dan een beetje provoceren, wat heel makkelijk gaat bij de gemiddelde moslim. Echt veel gevaar heeft ze ook nooit gelopen ook, is ook allemaal een beetje opgeblazen. Verder is ze dweiltje van Jan Roos, nou ga maar even opzoeken hoe VNL denkt dat ze van NL een perfect land willen maken dan... Pfff... Man, man, man, man, man.
Alles.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat vind je verkeerd aan het programma van VNL?
Sylvana lijdt aan chronische verongelijktheid.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Sylvana Simons is nu wel een erg populair haatfiguur in Nederland, een beetje zoals Jimmy Savile na zijn dood in Engeland is. Het het begon voor beide met een muziekprogramma.
Precies, want iemand die de islam de weerzinwekkende zooi vind, die het is, dat kan natuurlijk niet goed zijn. Dan moet er iets mis zijn met zo iemand.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik had het meer over haar uiterlijk en gedrag, maar nu je het zegt idd haar haat voor de Islam en moslims maakt haar nog lelijker in mijn ogenquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies, want iemand die de islam de weerzinwekkende zooi vind, die het is, dat kan natuurlijk niet goed zijn. Dan moet er iets mis zijn met zo iemand.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:34 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik had het meer over haar uiterlijk en gedrag,
Ze heeft een chronisch minderwaardigheidscomplex en haar denkbeelden zijn allemaal counter-projectie..quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sylvana lijdt aan chronische verongelijktheid.
Ookquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze heeft een chronisch minderwaardigheidscomplex en haar denkbeelden zijn allemaal counter-projectie..
Dit is korter en dekt de lading ook perfect:quote:Sylvana voelt zich beledigd door Sven Kockelmann #2
quote:Sylvana voelt zich beledigd #45987
En in de winkel verkopen ze deo voor mannen en deo voor vrouwen. Daar zit ook een luchtje aan...quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
In openbare gebouwen (gemeentehuizen, scholen, ziekenhuizen etc.) zijn er toiletten voor vrouwen en toiletten voor mannen. De overheid discrimineert dus ook.
De kromme logica.![]()
Vrij veelzeggend juist, volgens mij. Dat betekent dat alles waar VNL voor staat, alles wat ze uitdragen, inademen en uitademen, alles wat ze in hun program hebben gezet, alles dat zij verpersoonlijken op mijn afkeur kan rekenen. Als in: ik ga niet op hun stemmen, nu niet en nooit niet ook niet na een waterboard-sessie door de NSA uitgevoerd in een schimmig landje als Polen of Egypte. Kan niet uitgebreider gaan dan dat, toch? Ik bedoel ik ben nog veel meer supporter van SGP, CDA, SP, PvdA, D66 en GL dan dat ik supporter ben van VNL. Sterker nog D66 overwoog ik nog wel, tot na hun congres dit weekend, ik heb daar zoveel idioterie van opgetekend dat het geen optie meer is. Humanistisch Verbond daar blijf ik dan nog wel achterstaan verder, daar niet van. Maar zelfs dan nog is voor mij VNL een grotere faux pas dan D66.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat een nietszeggend antwoord.. Zo ken ik je niet Ryan3..
Ik ga er dus vanuit dat ze überhaupt een program van dusdanig volume hebben dat personen zoals jij er zo'n sterke mening over kunnen vormen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vrij veelzeggend juist, volgens mij. Dat betekent dat alles waar VNL voor staat, alles wat ze uitdragen, inademen en uitademen, alles wat ze in hun program hebben gezet, alles dat zij verpersoonlijken op mijn afkeur kan rekenen. Als in: ik ga niet op hun stemmen, nu niet en nooit niet ook niet na een waterboard-sessie door de NSA uitgevoerd in een schimmig landje als Polen of Egypte. Kan niet uitgebreider gaan dan dat, toch? Ik bedoel ik ben nog veel meer supporter van SGP, CDA, SP, PvdA, D66 en GL dan dat ik supporter ben van VNL. Sterker nog D66 overwoog ik nog wel, tot na hun congres dit weekend, ik heb daar zoveel idioterie van opgetekend dat het geen optie meer is. Humanistisch Verbond daar blijf ik dan nog wel achterstaan verder, daar niet van. Maar zelfs dan nog is voor mij VNL een grotere faux pas dan D66.
Ja, cultuurmarxisten hebben zich er al een mening over kunnen vormen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ga er dus vanuit dat ze überhaupt een program van dusdanig volume hebben dat personen zoals jij er zo'n sterke mening over kunnen vormen?
Niet a'la Wilders die 1 a4'tje vol talking points heeft?
Ik heb persoonlijk geen idee namelijk
Meeste mensen hier kennen je niet als iemand die over een nacht ijs gaat denk ik.
Wat meer duiding mbt het waarom je die mening toegedaan bent, had interessant geweest, denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, cultuurmarxisten hebben zich er al een mening over kunnen vormen.
Mag ik vragen op welke partij jij van plan bent te gaan stemmen? (In dm mag ook)quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vrij veelzeggend juist, volgens mij. Dat betekent dat alles waar VNL voor staat, alles wat ze uitdragen, inademen en uitademen, alles wat ze in hun program hebben gezet, alles dat zij verpersoonlijken op mijn afkeur kan rekenen. Als in: ik ga niet op hun stemmen, nu niet en nooit niet ook niet na een waterboard-sessie door de NSA uitgevoerd in een schimmig landje als Polen of Egypte. Kan niet uitgebreider gaan dan dat, toch? Ik bedoel ik ben nog veel meer supporter van SGP, CDA, SP, PvdA, D66 en GL dan dat ik supporter ben van VNL. Sterker nog D66 overwoog ik nog wel, tot na hun congres dit weekend, ik heb daar zoveel idioterie van opgetekend dat het geen optie meer is. Humanistisch Verbond daar blijf ik dan nog wel achterstaan verder, daar niet van. Maar zelfs dan nog is voor mij VNL een grotere faux pas dan D66.
Goh wat vreselijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:41 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hier kun je de statistieken over moslimdiscriminatie downloaden: http://imes.uva.nl/news/n(...)m-discriminatie.html
39 procent van de moskeeën in Nederland heeft met discriminatie te maken gehad en meer dan de helft van docenten heeft discriminatie van moslimjongeren door medeleerlingen gezien.
Erger nog dan PVV, wat al wat zegt. Ze munten uit in allerlei symboolpolitiek. Dat is beleid dat mooi aan de voorkant klinkt (of niet eens) en geen problemen oplost, omdat het zich niet met die problemen bezighoudt. En verder heel erg klassiek rechts-liberaal. We moeten het werken weer aantrekkelijk maken. Hoe? Voorbeeldje: door de uitkeringen omlaag te gooien: bijstandsuitkering 10% omlaag. Flattaxs in voeren. Hoe betalen we dat? Door die 10% bezuiniging op de bijstandsuitkeringen o.a.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat meer duiding mbt het waarom je die mening toegedaan bent, had interessant geweest, denk ik
Vind je ze 1 pot nat ivm de PVV? Net zo erg, minder erg?
Als erdogan ooit zonder wc papier komt te zitten na een stevige schijtpartij komt kuzu hoogst persoonlijk overvliegen naar Turkije om zijn reet te likken, en voor niks ookquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:40 schreef Idisrom het volgende:
Kuzu vond ik vanmorgen de meest redelijke op de radio
Sven Kockelman (KRO-NCRV) wilde bewust ook nog even scoren door Sylvana Simons uit te nodigen. Terwijl Sylvana bij de VARA al een optimaal podium heeft.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:25 schreef Denivellering het volgende:
Wie de fuck geeft er een fuck om wat Sylvana Siemons vindt...
Gezien de belangstelling voor haar veel mensen lijkt het. at jammer is want echt genuanceerd is ze niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 01:25 schreef Denivellering het volgende:
Wie de fuck geeft er een fuck om wat Sylvana Siemons vindt...
En ondertussen hier topic zoveel over Sylvana vollullenquote:Op woensdag 2 november 2016 08:12 schreef Megumi het volgende:
Gezien de belangstelling voor haar veel mensen lijkt het. at jammer is want echt genuanceerd is ze niet.
Boos en verdrietig.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:13 schreef Twiitch het volgende:
Heeft ze ook nog een andere gemoedstoestand dan?
Blijkbaar is er toch veel belangstelling voor haar meningen.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen hier topic zoveel over Sylvana vollullen.
Omdat ze weet wat zei. In een interview.
Het is volgens mij meer jumping on the bandwagon of hate. Sylvana lijkt de verbindende haatfactor. Alles wat mis is, is haar schuld!!!1!!!quote:Op woensdag 2 november 2016 08:15 schreef Megumi het volgende:
Blijkbaar is er toch veel belangstelling voor haar meningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |