Vraag is of het racistisch is, zo'n user bannen. Iemand een idee daarover?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:45 schreef Zolderkamer het volgende:
Niets is mooier dan iemand die keihard aangeeft dat ie weg wil.. maar dat dan zelf niet doet en het een ander op laat knappen..... Dat laat precies zien hoe diegene is..
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bent ook niet slim genoeg om te snappen waarom ik die vraag had gesteld.
Jawel... Nee...quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag is of het racistisch is, zo'n user bannen. Iemand een idee daarover?
Ja, maar ik denk dat hij ons racistisch vindt, dus in hoeverre is dat dan accuraat?quote:
Ja natuurlijk is het racistisch.. Hij wordt gebanned omdat hij moslim is! Het heeft niks te maken met zijn gedrag of uitspraken!quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag is of het racistisch is, zo'n user bannen. Iemand een idee daarover?
Akkoord, maar is dat echt waar, of word-ie geband omdat-ie zich niet normaal gedraagt? Is wel een punt natuurlijk die hij kan maken in de rechtbank. Als normaal hier racistisch betekent, dan gedraagt-ie zich terecht op deze manier en is een eventuele ban ook racistisch en dus maken wij ons schuldig aan een hatecrime.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het racistisch.. Hij wordt gebanned omdat hij moslim is! Het heeft niks te maken met zijn gedrag of uitspraken!
Dan ook niet...quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat hij ons racistisch vindt, dus in hoeverre is dat dan accuraat?
Haha niet al te lang geleden nog 'ontvriend' door iemand op fb naar aanleiding van een discussie over haarquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Sylvana brengt heel wat teweeg
Nu is dat natuurlijk ook haar bedoeling, want aandacht is aandacht. Maakt niet uit of het negatief is.
Als het zo doorgaat is dat inderdaad hoe het hier gaat worden..quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Akkoord, maar is dat echt waar, of word-ie geband omdat-ie zich niet normaal gedraagt? Is wel een punt natuurlijk die hij kan maken in de rechtbank. Als normaal hier racistisch betekent, dan gedraagt-ie zich terecht op deze manier en is een eventuele ban ook racistisch en dus maken wij ons schuldig aan een hatecrime.
De tering, zo'n NL krijg je op termijn hè. Dankzij Syl en DENK en alle intersectionalisten.
Ik zat eigenlijk meer aan paardeneuker te denken.... Maar dat wekt vast te veel associaties op..quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dit vloeken?
Of mag dat dan weer, want christelijk vloeken? En christelijken zijn "niets", geen ras?
Gaat hard nu hoor, elke dag weer een stukje gekker, krijg ik het idee.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat is dat inderdaad hoe het hier gaat worden..Op zijn zachtst gezegd verontrustend..
Je bent niet de enige..quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik krijg hier hoofdpijn van.
Ja daar ben ik me pijnlijk van bewust..quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat hard nu hoor, elke dag weer een stukje gekker, krijg ik het idee.
Eh, ehm, nee dat macht niet, althans ik denk dat Thieme dat stelt dan...quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer aan paardeneuker te denken.... Maar dat wekt vast te veel associaties op..
Racist.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef Ringo het volgende:
Ik ben vóór Sylvana.
En ik ben vóór koologige moslima's met wimpers als vlinders en tongen als scheermessen.
Verder kunnen jullie allemaal de tering krijgen.
Wat een topic..
de tering, in nederland? Dan moet je wel heel erg de tering naar je nering weten te zetten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef Ringo het volgende:
Ik ben vóór Sylvana.
En ik ben vóór koologige moslima's met wimpers als vlinders en tongen als scheermessen.
Wat een topic..
Dat bedoel ik ook. Je geeft perfect weer hoe kansloos het er op dit moment er aan toe gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, NL wil het zo hoor, niets met mij te maken.
Beetje dollen jongen, met termen en ideeën en alle tegenstrijdigheden en vertakkingen die dit oproept, ik mag er erg om lachen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef Ringo het volgende:
Ik ben vóór Sylvana.
Wat een topic..
Ringo wordt ook al kaal wrs.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ringo kiest gewoon partij voor de vrouw, hij hoopt natuurlijk in broekjes te komen.
Wat betekent 'koologige'?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef Ringo het volgende:
Ik ben vóór Sylvana.
Wat een topic..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |