Als exmoslims ook mogen zou ebru de perfecte vrouw voor jou zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:00 schreef Ringo het volgende:
En ik ben vóór koologige moslima's met wimpers als vlinders en tongen als scheermessen.
wasistquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zeg tegen je moeder dat ze zich wel eens mag wassen.
Always look on the bright side of life.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Je geeft perfect weer hoe kansloos het er op dit moment er aan toe gaat.
Ebru en perfecte vrouw in 1 zin, kan nietquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als exmoslims ook mogen zou ebru de perfecte vrouw voor jou zijn.
Je moeder heeft een snor.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zeg tegen je moeder dat ze zich wel eens mag wassen.
Ik heb gehoord dat die 72 maagden geboetseerd zijn naar Ebru's evenbeeld anders.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ebru en perfecte vrouw in 1 zin, kan niet
wat is er mis met ebru? Ze is in elk geval geen racist.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Veranderd waarin?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:28 schreef Timeschanger het volgende:
Sylvana Simons![]()
Zoveel respect voor deze vrouw die keihard strijdt tegen racisme, xenofobie en rechtse haat. Ik hoop dat de meeste Hollanders snel gaat inzien dat Zwarte Piet inderdaad racisme is en dat het veranderd gaat worden
Gemiddeld toch nog zo'n 1000 gevallen per jaar in Nederlandquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
de tering, in nederland? Dan moet je wel heel erg de tering naar je nering weten te zetten.
Roetveeg-Piet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Veranderd waarin?
Zwarte Piet moet weg, wat komt er voor terug? Daar hoor ik Miss Sylvana niet over.
Deze dame denkt niet in oplossingen, zorgt alleen voor problemen.
Compleet ongeschikt voor de politiek.
Voor jou niet nee.. Kijk ik zou Ebru doen... wel twee keer zelfs.. en jij moet er niet aan denken dat ik jou zou doen..quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dat is nog best flink!quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gemiddeld toch nog zo'n 1000 gevallen per jaar in Nederland
ik vind ebru een schatjequote:Op dinsdag 1 november 2016 22:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Voor jou niet nee.. Kijk ik zou Ebru doen... wel twee keer zelfs.. en jij moet er niet aan denken dat ik jou zou doen..
Het zou mij niet zoveel uitmaken.. ik doe wel meer... Maar voor mij is ze dus de perfecte vrouw..
Ja Sylvana dus...quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Veranderd waarin?
Zwarte Piet moet weg, wat komt er voor terug? Daar hoor ik Miss Sylvana niet over.
Deze dame denkt niet in oplossingen, zorgt alleen voor problemen.
Compleet ongeschikt voor de politiek.
Dat is een oplossing die nu door de media wordt gebruikt, maar komt deze oplossing van Sylvana?quote:
Ik vind het een duffe sufkut hoor, heb haar een tijdje gevolgd, veel zinnigs komt er verder niet uit dan een beetje provoceren, wat heel makkelijk gaat bij de gemiddelde moslim. Echt veel gevaar heeft ze ook nooit gelopen ook, is ook allemaal een beetje opgeblazen. Verder is ze dweiltje van Jan Roos, nou ga maar even opzoeken hoe VNL denkt dat ze van NL een perfect land willen maken dan... Pfff... Man, man, man, man, man.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Voor jou niet nee.. Kijk ik zou Ebru doen... wel twee keer zelfs.. en jij moet er niet aan denken dat ik jou zou doen..
Het zou mij niet zoveel uitmaken.. ik doe wel meer... Maar voor mij is ze dus de perfecte vrouw..
Wrs voor haar nog te racistisch.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is een oplossing die nu door de media wordt gebruikt, maar komt deze oplossing van Sylvana?
Zwarte huid dikke lippen en geblondeerd haarquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:09 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja Sylvana dus...
Alle pieten gaan dit jaar verkleed als Sylvana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |