De auteur van dat foponderzoekje moet je niet zo serieus nemen. Zie ook http://www.geenstijl.nl/m(...)_verdachtmaking.htmlquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoe kan een moskee gediscrimineerd worden?
Ach, ze verwarren natuurlijk weer racisme met discriminatie!. Hele rapport is meteen niet meer serieus te nemen.
'Discriminatoire vernieling'. 'Discriminatoir ophangen van een varkenskop'. En dat is afgestudeerd? Proest
En dan ben ik nog niet eens begonnen over die knoeperd van een spatiefout al in de titel.
Ongelooflijk inderdaad. Wat dure woorden er doorheen slingeren in de hoop intellectueel over te komenquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ach, ze verwarren natuurlijk weer racisme met discriminatie!. Hele rapport is meteen niet meer serieus te nemen.
'Discriminatoire vernieling'. 'Discriminatoir ophangen van een varkenskop'. En dat is afgestudeerd? Proest
En dan ben ik nog niet eens begonnen over die knoeperd van een spatiefout al in de titel.
Word je nou gelukkig van die slachtofferrol?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik kom voor mijn geloof op. Doet je pijn he.![]()
Liever heeft jouw soort dat moslims nooit voor hun rechten opkomen, gaat nooit gebeuren. Behandel mensen met respect, dan krijg je dat ook.
Als mensen mijn ervaring met discriminatie niet bagatelliseerden, dan was ik ook een stuk liever geweest.![]()
En mensen eruit trappen omdat je geen weerwoord wil hebben is dictatoriaal. Succes om zo'n land te bewerkstelligen.
syrie hebben ze aardig "bewerkstelligd"quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
En wat voor 'landen' 'bewerkstelligen' moslims dan?
Nee, dat bedoelde ik niet. Laat ook maar. Ook verder helemaal geen zin in dit nare gedoe.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik kom voor mijn geloof op. Doet je pijn he.![]()
Liever heeft jouw soort dat moslims nooit voor hun rechten opkomen, gaat nooit gebeuren. Behandel mensen met respect, dan krijg je dat ook.
Als mensen mijn ervaring met discriminatie niet bagatelliseerden, dan was ik ook een stuk liever geweest.![]()
En mensen eruit trappen omdat je geen weerwoord wil hebben is dictatoriaal. Succes om zo'n land te bewerkstelligen.
Girlygirl8 pls.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Liever heeft jouw soort..
Succes om zo'n land te bewerkstelligen...
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet eens begonnen over die knoeperd van een spatiefout al in de titel. Wacht, laat ik even verder kijken. Bij de inleiding:
[..]
Waar de fuck ligt Roozendaal? Wat is dit voor incompetente nul?
Zijn er nog andere voorbeelden, van wat soort hoog geavanceerde, zeer ontwikkelde, ruimdenkende maatschappijen moslims kunnen 'bewerkstelligen'?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
syrie hebben ze aardig "bewerkstelligd"
Ja.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, ben je nog wel blij in NL met jouw geloof?
En indien niet zo, hoe zou je dat willen veranderen?
Of liever gezegd hoe zouden de witmensen zonder migrantenafkomst hier in NL zich moeten aanpassen aan de islam, volgens jou?
iran is aardig euhm, "veranderd" sinds de moslims daar de macht hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zijn er nog andere voorbeelden, van wat soort hoog geavanceerde, zeer ontwikkelde, ruimdenkende maatschappijen moslims kunnen 'bewerkstelligen'?
Laat maar..quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, ben je nog wel blij in NL met jouw geloof?
En indien niet zo, hoe zou je dat willen veranderen?
Of liever gezegd hoe zouden de witmensen zonder migrantenafkomst hier in NL zich moeten aanpassen aan de islam, volgens jou?
En haat zaaien is natuurlijk alles wat niet positief is over de islam?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja. Niks, gewoon geen haat meer zaaien over moslims/Islam.
Of turkije, natuurlijk, dat zien we nu dagelijks afglijden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
iran is aardig euhm, "veranderd" sinds de moslims daar de macht hebben.
Haatzaaien? Maar je mag toch wel de islam bekritiseren of denken en uitspreken dat je het een archaïsch fenomeen vindt met normen en waarden die echt heel moeilijk samengaan met wat progressief Europa heeft bewerkstelligd gedurende 4 eeuwen Kulturkampf? Of gaat dat al te ver?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja. Niks, gewoon geen haat meer zaaien over moslims/Islam.
Ja als die overheid jouw postgedrag nou eens even bekeek.. Dat was wel leuk geweest idd..quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja.
Niks, gewoon geen haat meer zaaien over moslims/Islam. Dat pestgedrag naar moslims toe, vooral op het web, krijgt weinig weerstand van de overheid.
Het 'pestgedrag' naar moslims krijgt veel en veel meer weerstand van de overheid dan dat van moslims naar niet moslims.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja.
Niks, gewoon geen haat meer zaaien over moslims/Islam. Dat pestgedrag naar moslims toe, vooral op het web, krijgt weinig weerstand van de overheid.
Je bedoelde mededankzij westerse dronesquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
syrie hebben ze aardig "bewerkstelligd"
Aha.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De auteur van dat foponderzoekje moet je niet zo serieus nemen. Zie ook http://www.geenstijl.nl/m(...)_verdachtmaking.html
ik dacht dat isis het grootste probleem daar was. Er is geen groep die zoveel moslims afmaakt als moslims.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je bedoelde mededankzij westerse drones
Gaat hier alleen niet over ZP, zie OP.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:28 schreef Timeschanger het volgende:
Sylvana Simons![]()
Zoveel respect voor deze vrouw die keihard strijdt tegen racisme, xenofobie en rechtse haat. Ik hoop dat de meeste Hollanders snel gaat inzien dat Zwarte Piet inderdaad racisme is en dat het veranderd gaat worden
Maar de meeste haat is hier in Nederlandquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht dat isis het grootste probleem daar was. Er is geen groep die zoveel moslims afmaakt als moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |