en ogen die vuur spugen..quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zwarte huid dikke lippen en geblondeerd haar
Ja dat maakt me allemaal niet uit joh.. Dat zeg ik.. ik doe heel veel... dus haar ookquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind het een duffe sufkut hoor, heb haar een tijdje gevolgd, veel zinnigs komt er verder niet uit dan een beetje provoceren, wat heel makkelijk gaat bij de gemiddelde moslim. Echt veel gevaar heeft ze ook nooit gelopen ook, is ook allemaal een beetje opgeblazen. Verder is ze dweiltje van Jan Roos, nou ga maar even opzoeken hoe VNL denkt dat ze van NL een perfect land willen maken dan... Pfff...
Ik heb hier geen agentschap in, dat wil ik wel even duidelijk maken voor alle niet-zwarte mensen van kleur met een migrantenafkomst-users.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Brievenbus?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja dat maakt me allemaal niet uit joh.. Dat zeg ik.. ik doe heel veel... dus haar ook![]()
Politiek is het ergste wat je kan oplopen...
Met een dramaqueenjurk niet te vergeten..quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja, akkoord.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee daar zitten van die klepjes in waardoor je er niet weer uit komt..
Ja, ik dacht zou ik het noemen, toch maar niet gedaan. Serieus hè.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ook geen uitlaten trouwens.. daar krijg ik een zwarte piet van...
Doe ff normaal... de arme kinderen krijgen een trauma voor de rest van hun leven, dat moet je niet willen. Dan nog beter Krampus, die is minder echt.quote:
Sommige dingen moet je niet in de mond willen nemen idd..quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht zou ik het noemen, toch maar niet gedaan. Serieus hè.
Gat in de grond, dacht ik ook aan.
Ja inderdaad, niet aan gedacht...quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Doe ff normaal... de arme kinderen krijgen een trauma voor de rest van hun leven, dat moet je niet willen. Dan nog beter Krampus, die is minder echt.
Is toch lachen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:20 schreef Ferdo het volgende:
Ik ben benieuwd door wie ze morgen wordt "beledigd". En overmorgen, en vrijdag, etc.
Zolang ze haar naam maar goed schrijven.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Sylvana brengt heel wat teweeg
Nu is dat natuurlijk ook haar bedoeling, want aandacht is aandacht. Maakt niet uit of het negatief is.
Leuk om er pooltjes op af te sluiten. "Wie?"quote:
Mwaoh, ik mag haar wel. Ze weet discussies te initiëren. De effecten van wat zij beweert zijn erg grappig. Bijna Monty Pythonesk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Leuk om er pooltjes op af te sluiten. "Wie?"
Wat vind je verkeerd aan het programma van VNL?quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind het een duffe sufkut hoor, heb haar een tijdje gevolgd, veel zinnigs komt er verder niet uit dan een beetje provoceren, wat heel makkelijk gaat bij de gemiddelde moslim. Echt veel gevaar heeft ze ook nooit gelopen ook, is ook allemaal een beetje opgeblazen. Verder is ze dweiltje van Jan Roos, nou ga maar even opzoeken hoe VNL denkt dat ze van NL een perfect land willen maken dan... Pfff... Man, man, man, man, man.
Alles.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat vind je verkeerd aan het programma van VNL?
Sylvana lijdt aan chronische verongelijktheid.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Sylvana Simons is nu wel een erg populair haatfiguur in Nederland, een beetje zoals Jimmy Savile na zijn dood in Engeland is. Het het begon voor beide met een muziekprogramma.
Precies, want iemand die de islam de weerzinwekkende zooi vind, die het is, dat kan natuurlijk niet goed zijn. Dan moet er iets mis zijn met zo iemand.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ebru en perfecte vrouw in 1 zin, kan niet
ik had het meer over haar uiterlijk en gedrag, maar nu je het zegt idd haar haat voor de Islam en moslims maakt haar nog lelijker in mijn ogenquote:Op dinsdag 1 november 2016 22:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies, want iemand die de islam de weerzinwekkende zooi vind, die het is, dat kan natuurlijk niet goed zijn. Dan moet er iets mis zijn met zo iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |