abonnement Unibet Coolblue
pi_166342971
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus dan heb je vast een bron, of een link, of een uitleg die beter is dan 'ik kijk verder dan CNN'?
Hoe de fuck verwacht je dat ik dit bewijs?
Het zijn reacties die ik in het afgelopen jaar heb gelezen op meerdere websites.

Ik zou zeggen, lees verder eens wat meer op reddit, /The_Donald, /Politics, imgur, of zelfs fucking 4chan. Is allemaal anekdotisch, dat wel.

Het beste voorbeeld om je voorkeur voor je te houden was nog die zwarte dakloze vrouw die onlangs werd aangevallen op de walk of fame.
Of het constante vernielen en stelen van Trump borden.
Of het geweld dat gebruikt wordt tegen Trump supporters.
Bronnen hiervan kun je vinden in deze topicreeks.
pi_166343043
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sinds ze daar gewoon vrij objectief zaken analyseren en checken. Ik kan me voorstellen dat jij de voorkeur geeft aan infowars en dergelijke.
Nou ok dan...
De laatste zin uit het snopes artikel.

"As such, the most likely victim of the "wet work" was not Scalia, but Sanders."

Is dus gewoon een aanname van Snopes, om vervolgens wel keihard "FALSE" te zeggen.
Is toch broddelwerk journalistiek?

Zeg dan "Unconfirmed" of "Unlikely" of iets in die richting.

Man man man man, en dan die persoonlijke aanvallen ook weer :N
pi_166343078
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nou ok dan...
De laatste zin uit het snopes artikel.

"As such, the most likely victim of the "wet work" was not Scalia, but Sanders."

Is dus gewoon een aanname van Snopes, om vervolgens wel keihard "FALSE" te zeggen.
Is toch broddelwerk journalistiek?

Zeg dan "Unconfirmed" of "Unlikely" of iets in die richting.

Man man man man, en dan die persoonlijke aanvallen ook weer :N
Snopes is juist heel nauwkeurig en geeft aan dat
1: het likely (en dus niet 100% zeker) is dat het om Sanders ging
2: De claim dat er bewijs is dat er een hit op Scalia was false is

Die twee dingen spreken elkaar niet tegen en zijn beiden totaal consistent met de informatie die er is.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166343101
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nou ok dan...
De laatste zin uit het snopes artikel.

"As such, the most likely victim of the "wet work" was not Scalia, but Sanders."

Is dus gewoon een aanname van Snopes, om vervolgens wel keihard "FALSE" te zeggen.
Is toch broddelwerk journalistiek?

Zeg dan "Unconfirmed" of "Unlikely" of iets in die richting.

Man man man man, en dan die persoonlijke aanvallen ook weer :N
Dat is dan ook de conclusie aan het einde van het artikel. De auteur heeft eerst zorgvuldig het mailverkeer ontleed en sluit daar dan mee af. Zo doe je dat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166343151
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nou ok dan...
De laatste zin uit het snopes artikel.

"As such, the most likely victim of the "wet work" was not Scalia, but Sanders."

Is dus gewoon een aanname van Snopes, om vervolgens wel keihard "FALSE" te zeggen.
Is toch broddelwerk journalistiek?

Zeg dan "Unconfirmed" of "Unlikely" of iets in die richting.
'Gezien de omstandigheden is X het meest waarschijnlijk doelwit geweest' lijkt me niet zo'n spannende conclusie.
Daarbij staat dat los van de constatering dat 'A bewijst B' onjuist, waarbij hier A de mailwisseling is en B de claim dat de dood van Scalia een moord door 'Clinton operatives was'. Feitelijk is dat al de conclusie door simpelweg te wijzen dat er enkel sprake is van wilde speculatie aan de hand van de term 'wet work'.
Dat men vervolgens nog verder uitlegt hoe de term 'wet work' wordt gebruikt en probeert te achterhalen waar de mailwisseling over gaat draagt verder niet rechtstreeks bij aan die conclusie. A -> C staat verder los van het idee dat A -> B een incorrecte implicatie is.

quote:
Man man man man, en dan die persoonlijke aanvallen ook weer :N
Volgens mij snap je niet zo goed wat een persoonlijke aanval is. Dat is een aanval op jou. Ik geef slechts aan dat je wellicht dergelijke media prefereert gezien je continue afschieten van prima valide bronnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166343155
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoe de fuck verwacht je dat ik dit bewijs?
Het zijn reacties die ik in het afgelopen jaar heb gelezen op meerdere websites.

Ik zou zeggen, lees verder eens wat meer op reddit, /The_Donald, /Politics, imgur, of zelfs fucking 4chan. Is allemaal anekdotisch, dat wel.

Het beste voorbeeld om je voorkeur voor je te houden was nog die zwarte dakloze vrouw die onlangs werd aangevallen op de walk of fame.
Of het constante vernielen en stelen van Trump borden.
Of het geweld dat gebruikt wordt tegen Trump supporters.
Bronnen hiervan kun je vinden in deze topicreeks.
Nou ja, jij geeft aan dat je verder kijkt dan CNN en Fok!. Dan zul je ergens naar gekeken hebben waardoor je nu weet dat er stiekem heel veel Trump-stemmers zijn die zich voordoen als democraat. Bewijs kan dan zijn dat je laat zien waar je naar gekeken hebt, zodat wij je redenatie kunnen volgen.

Verder, dat mensen borden stelen of dat er iemand wordt aangevallen is geen bewijs dat er daarom dus wel een heleboel mensen zijn die wel op Trump gaan stemmen maar het niet durven te zeggen. Non sequitur.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166343187
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:15 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Dat ligt toch net wat anders.

Aan de oost- en westkust zijn de persoonlijke belangen/implicaties veel groter.
Die gebieden stemmen al weet ik hoe lang op democraten. Waarom zou daar nu opeens verandering in komen? Had je een dergelijk effect dan niet al veel eerder moeten hebben met andere Republikeinse kandidaten?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166343230
Ik zat even te denken over die bias tegen Trump stemmers, ik denk dat ik idd er nooit een aan zou nemen, het vreemde is dat racisme eigenlijk de enig logisch consistente reden zou zijn om op trump te stemmen, dus als ik niet na kunnen denken als reden zou gebruiken om tegen het aannemen van een trump supporter zou zijn, zou de enige uitzondering een racist moeten zijn :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 november 2016 @ 11:47:07 #209
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343454
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:34 schreef oompaloompa het volgende:
Ik zat even te denken over die bias tegen Trump stemmers, ik denk dat ik idd er nooit een aan zou nemen, het vreemde is dat racisme eigenlijk de enig logisch consistente reden zou zijn om op trump te stemmen, dus als ik niet na kunnen denken als reden zou gebruiken om tegen het aannemen van een trump supporter zou zijn, zou de enige uitzondering een racist moeten zijn :P
:') Wat een kolder

Er zijn mensen die zelfstandig nadenken die de mails voldoende vinden voor Trump te kiezen bijvoorbeeld. Er zijn legio redenen te bedenken.

Racisme het woord wat je bij elk pak blanke vla gratis krijgt.
pi_166343483
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:47 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

:') Wat een kolder

Er zijn mensen die zelfstandig nadenken die de mails voldoende vinden voor Trump te kiezen bijvoorbeeld. Er zijn legio redenen te bedenken.

Racisme het woord wat je bij elk pak blanke vla gratis krijgt.
Wat zijn die redenen dan? Is zijn programma dan zo goed?
  dinsdag 1 november 2016 @ 11:49:49 #211
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343502
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat zijn die redenen dan? Is zijn programma dan zo goed?
Omdat je absoluut niet Hillary in het witte huis wilt zien bijvoorbeeld?

Witte huis, dat kan echt niet meer anno 2016 trouwens.
pi_166343508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:47 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

:') Wat een kolder

Er zijn mensen die zelfstandig nadenken die de mails voldoende vinden voor Trump te kiezen bijvoorbeeld. Er zijn legio redenen te bedenken.

Racisme het woord wat je bij elk pak blanke vla gratis krijgt.
Waarom zouden Clinton-stemmers naar Trump overstappen als gevolg van de schandalen rondom Hillary, en niet naar bijvoorbeeld Stein?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166343527
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:47 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

:') Wat een kolder

Er zijn mensen die zelfstandig nadenken die de mails voldoende vinden voor Trump te kiezen bijvoorbeeld. Er zijn legio redenen te bedenken.

Racisme het woord wat je bij elk pak blanke vla gratis krijgt.
Er zijn genoeg redenen maar de meeste zijn niet valide want of niet logisch consistent, of niet consistent met de werkelijkheid of niet valide voor een andere reden. Racisme is eigenlijk de enige reden die wel consistent is.

Natuurkijk zijn er genoeg mensen die vinden dat iets een reden is, maar ja ik vind ook dat er unicorns zouden moeten bestaan.

(Als het Cruz bv zou zijn geweest, dan zou ik het niet eens geweest zijn met veel van de ideologische aannames, maar zou de logica iig wel kloppen en er dus 0 problemen mee hebben).
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 november 2016 @ 11:52:11 #214
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343541
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zouden Clinton-stemmers naar Trump overstappen als gevolg van de schandalen rondom Hillary, en niet naar bijvoorbeeld Stein?
Dat is ook een optie alleen is het een derde partij. Schiet niet zo op als je Hillary niet in het witte huis wilt zien.

Als
T 25% S 25% H 50%

dan wint Hillary alsnog
  dinsdag 1 november 2016 @ 11:52:47 #215
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343553
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:50 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Er zijn genoeg redenen maar de meeste zijn niet valide want of niet logisch consistent, of niet consistent met de werkelijkheid of niet valide voor een andere reden. Racisme is eigenlijk de enige reden die wel consistent is.

Natuurkijk zijn er genoeg mensen die vinden dat iets een reden is, maar ja ik vind ook dat er unicorns zouden moeten bestaan.

(Als het Cruz bv zou zijn geweest, dan zou ik het niet eens geweest zijn met veel van de ideologische aannames, maar zou de logica iig wel kloppen).
:') Als je logica kapot is dan kan inderdaad racisme de enige reden zijn om op Trump te stemmen. Mijn god zeg :')

Om maar niet te spreken over de validiteit van het woord racisme anno nu.
pi_166343561
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

:') Als je logica kapot is dan kan inderdaad racisme de enige reden zijn om op Trump te stemmen. Mijn god zeg :')
Dat zeg ik niet
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 november 2016 @ 11:55:02 #217
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343588
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:53 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet
Je zegt dat het de enige valide reden is. Ik trek die validiteit in twijfel omdat racisme tegenwoordig inhoudt dat als je dreadlocks hebt je al een racist bent. Je waagt het namelijk een Afrikaans kapsel te hebben. :')

Verder is elke reden valide wanneer het strookt met je eigen idealen daar kun jij helemaal niets over beslissen.
pi_166343601
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat is ook een optie alleen is het een derde partij. Schiet niet zo op als je Hillary niet in het witte huis wilt zien.

Als
T 25% S 25% H 50%

dan wint Hillary alsnog
Ja, maar als T 50%, Hillary 49% en S 1%, dan niet.

Wat ik wil zeggen is, waarom neem je aan dat ze per definitie overlopen naar Trump als ze het oneens zijn met Clinton? Dat is een redelijk belangrijke stap die je gemakshalve maar even overslaat in je redenatie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166343609
^
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-

Godzakkker...
pi_166343611
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat zijn die redenen dan? Is zijn programma dan zo goed?
Trump belooft een koers die praktisch het tegenovergestelde is van waar de Republikeinen voor staan, met uitzondering van de beoogde tax cuts.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 1 november 2016 @ 11:57:02 #221
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343620
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, maar als T 50%, Hillary 49% en S 1%, dan niet.

Wat ik wil zeggen is, waarom neem je aan dat ze per definitie overlopen naar Trump als ze het oneens zijn met Clinton? Dat is een redelijk belangrijke stap die je gemakshalve maar even overslaat in je redenatie.
Een reden zou kunnen zijn omdat Trump belooft de corruptie aan te pakken bijvoorbeeld.
pi_166343657
Een andere reden zou kunnen zijn omdat Trump de Mexicanen gaat laten betalen voor de muur.
pi_166343665
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:55 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Je zegt dat het de enige valide reden is. Ik trek die validiteit in twijfel omdat racisme tegenwoordig inhoudt dat als je dreadlocks hebt je al een racist bent. Je waagt het namelijk een Afrikaans kapsel te hebben. :')
Je begrijpt het nog steeds niet.

quote:
Verder is elke reden valide wanneer het strookt met je eigen idealen daar kun jij helemaal niets over beslissen.
Nee, juist precies het tegenovergestelde, een reden is valide als hij logisch consistent is en realistisch is, ongeacht of het met iemand eigen idealen strookt.

Waarom stem je op Trump?
"Ik wil minder moslims in het land" --> ben het niet met de ideologie eens, maar als je idd minder Moslims in het land wilt, dan is Trump je beste keuze

Dat is dus een valide reden.

Versie 2:
Waarom stem je op Trump?
"Ik ben arm en Trump gaat Amerika weer great maken en mijn mijn-baan terug regelen" --> Geen enkel onderdeel van Trumps beleid gaat daar voor zorgen, dus is Trump niet om die reden je beste keuze.

Dat is dus geen valide reden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166343671
Of omdat hij persoonlijk IS gaat uitschakelen
pi_166343677
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:57 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Een reden zou kunnen zijn omdat Trump belooft de corruptie aan te pakken bijvoorbeeld.
Jill Stein doet dat ook. Volgens mij zegt iedereen dat ze corruptie aan gaan pakken, ook Clinton heeft daar plannen voor.

Het is nogal wat om als democraat opeens diametraal tegenovergesteld te stemmen op een of andere schreeuwende idioot terwijl er ook andere opties zijn, zoals bijvoorbeeld niet stemmen of op een derde partij te stemmen. Ik denk niet dat Trump stemmen de meest logische stap is voor veel democraten die ontevreden zijn over Clinton.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166343683
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:00 schreef fliert het volgende:
Of omdat hij persoonlijk IS gaat uitschakelen
Zonder dat hij oorlogje gaat spelen in het buitenland, want dat schijnt Hillary's pakje aan te zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_166343697
Of misschien omdat hij 15 vrouwen voor de rechter gaat slepen
  dinsdag 1 november 2016 @ 12:02:19 #228
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343700
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:59 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je begrijpt het nog steeds niet.

[..]

Nee, juist precies het tegenovergestelde, een reden is valide als hij logisch consistent is en realistisch is, ongeacht of het met iemand eigen idealen strookt.

Waarom stem je op Trump?
"Ik wil minder moslims in het land" --> ben het niet met de ideologie eens, maar als je idd minder Moslims in het land wilt, dan is Trump je beste keuze

Dat is dus een valide reden.

Versie 2:
Waarom stem je op Trump?
"Ik ben arm en Trump gaat Amerika weer great maken en mijn mijn-baan terug regelen" --> Geen enkel onderdeel van Trumps beleid gaat daar voor zorgen, dus is Trump niet om die reden je beste keuze.

Dat is dus geen valide reden.
Hij gaat corruptie aanpakken. Hij is de moeras-afwateraar!
pi_166343707
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump belooft een koers die praktisch het tegenovergestelde is van waar de Republikeinen voor staan, met uitzondering van de beoogd tax cuts.
Of zorg, onderwijs, milieu, defensie, veiligheid en justitie, benoeming van SC rechters, enzovoort.
Trump is niet zo'n atypische Republikein hoor. Eigenlijk wijkt hij enkel af op het vlak van handelsverdragen (en zelfs daar gaat het meer om vorm dan inhoud) en in toon / botheid.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 1 november 2016 @ 12:02:45 #230
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343708
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jill Stein doet dat ook. Volgens mij zegt iedereen dat ze corruptie aan gaan pakken, ook Clinton heeft daar plannen voor.

Het is nogal wat om als democraat opeens diametraal tegenovergesteld te stemmen op een of andere schreeuwende idioot terwijl er ook andere opties zijn, zoals bijvoorbeeld niet stemmen of op een derde partij te stemmen. Ik denk niet dat Trump stemmen de meest logische stap is voor veel democraten die ontevreden zijn over Clinton.
Wel als je inziet hoe je belazerd bent.
pi_166343723
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:02 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wel als je inziet hoe je belazerd bent.
Iedereen is gek behalve jij. *O* *O* *O*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_166343735
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:02 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hij gaat corruptie aanpakken. Hij is de moeras-afwateraar!
Ok, laten we dan eens naar het beleid gaan kijken, hoe gaat hij dat doen?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166343738
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:49 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Omdat je absoluut niet Hillary in het witte huis wilt zien bijvoorbeeld?

Witte huis, dat kan echt niet meer anno 2016 trouwens.
Dat zal dus maar om een zeer klein deel van de kiezers gaan.
  dinsdag 1 november 2016 @ 12:05:01 #234
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343741
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Iedereen is gek behalve jij. *O* *O* *O*
Juist :') Ben de enige voorvechter voor integriteit hier.
pi_166343743
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Of zorg, onderwijs, milieu, defensie, veiligheid en justitie, benoeming van SC rechters, enzovoort.
Trump is niet zo'n atypische Republikein hoor. Eigenlijk wijkt hij enkel af op het vlak van handelsverdragen (en zelfs daar gaat het meer om vorm dan inhoud) en in toon / botheid.
Akkoord, heb niet de moeite genomen om zijn hele programma door te nemen. Punt is dat zijn fans hem beschouwen als iemand die er compleet andere standpunten op nahoudt dan zijn partij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 1 november 2016 @ 12:05:27 #236
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343748
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok, laten we dan eens naar het beleid gaan kijken, hoe gaat hij dat doen?
Hij gaat de Clinton zaak tot op de bodem uit laten zoeken.
pi_166343759
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:02 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wel als je inziet hoe je belazerd bent.
Inderdaad, dan is Trump stemmen logischer dan een afkeer krijgen van het democratische proces en in zijn geheel niet meer stemmen of stemmen op een andere kandidaat die ideologisch dichterbij zit dan Trump. Helemaal duidelijk, dankjewel voor je analyse.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166343769
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:05 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hij gaat de Clinton zaak tot op de bodem uit laten zoeken.
Ja dat is dus geen manier om corruptie in het algemeen en langdurig aan te pakken heh. Wat is zijn beleidsvoorstel om corruptie tegen te gaan?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 november 2016 @ 12:07:06 #239
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166343771
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Of zorg, onderwijs, milieu, defensie, veiligheid en justitie, benoeming van SC rechters, enzovoort.
Trump is niet zo'n atypische Republikein hoor. Eigenlijk wijkt hij enkel af op het vlak van handelsverdragen (en zelfs daar gaat het meer om vorm dan inhoud) en in toon / botheid.
En in gebrek aan respect voor de democratie en rechtsstaat.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166343773
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:05 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Juist :') Ben de enige voorvechter voor integriteit hier.
Waarom steun je Trump dan?
pi_166343789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:02 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hij gaat corruptie aanpakken. Hij is de moeras-afwateraar!
Een politicus roept dat hij alle problemen op gaat lossen. Dan moet het wel goed komen.

Val je altijd zo makkelijk voor verkiezingsbeloftes?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 1 november 2016 @ 12:09:31 #242
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343810
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Inderdaad, dan is Trump stemmen logischer dan een afkeer krijgen van het democratische proces en in zijn geheel niet meer stemmen of stemmen op een andere kandidaat die ideologisch dichterbij zit dan Trump. Helemaal duidelijk, dankjewel voor je analyse.
Heb ook een afkeer van het zogenaamde democratische proces hier. Toch stem ik als het kans maakt er op een vredige manier om de huidige koers een halt toe te roepen.

Sinds wanneer hebben deze mensen zo'n afkeer van strategisch stemmen? Zeker een zure bek na het referendum :')
pi_166343812
Voor Barry is Trump een soort superheld. Best droevig, eigenlijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 1 november 2016 @ 12:09:59 #244
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343819
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:06 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja dat is dus geen manier om corruptie in het algemeen en langdurig aan te pakken heh. Wat is zijn beleidsvoorstel om corruptie tegen te gaan?
Zal hem als hij president wordt wel eens mailen te gaan kijken naar blockchain democracy :W
pi_166343828
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:09 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Heb ook een afkeer van het zogenaamde democratische proces hier. Toch stem ik als het kans maakt er op een vredige manier om de huidige koers een halt toe te roepen.

Sinds wanneer hebben deze mensen zo'n afkeer van strategisch stemmen? Zeker een zure bek na het referendum :')
Met Trump weet je inderdaad wel dat het democratisch proces een halt toe wordt geroepen, dat klopt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166343831
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:09 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Zal hem als hij president wordt wel eens mailen te gaan kijken naar blockchain democracy :W
En hier bevestig je precies mijn punt waar je al een pagina boos over doet.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 november 2016 @ 12:11:30 #247
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343847
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waarom steun je Trump dan?
Hoezo steun ik Trump, volgens mij ben ik vooral bezig Hillary af te zeiken.

Verder vind ik de opmerkingen:
"We're going to build a wall and Mexico will pay for it"
en
"He's the swampdrainer"
ondanks dat het puur populistisch is wel enorm grappig.

Maar ik vind ze uiteindelijk allebei niet geschikt maar als ik moet kiezen vind ik de woorden van Trump richting Putin wel geruststellend.
  dinsdag 1 november 2016 @ 12:12:17 #248
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343858
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
Voor Barry is Trump een soort superheld. Best droevig, eigenlijk.
Sneu figuur :') Koning woorden-in-de-mond-leggen.
  dinsdag 1 november 2016 @ 12:14:02 #249
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166343885
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:10 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

En hier bevestig je precies mijn punt waar je al een pagina boos over doet.
Het is een volledig valide om de voorkeur te geven aan iemand die open staat voor verandering.
pi_166343886
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:11 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hoezo steun ik Trump, volgens mij ben ik vooral bezig Hillary af te zeiken.

Verder vind ik de opmerkingen:
"We're going to build a wall and Mexico will pay for it"
en
"He's the swampdrainer"
ondanks dat het puur populistisch is wel enorm grappig.

Maar ik vind ze uiteindelijk allebei niet geschikt maar als ik moet kiezen vind ik de woorden van Trump richting Putin wel geruststellend.
Dus toch liever Trump?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')