Veel Amerikanen zijn dan ook de liegende politici meer dan zat. Zoals Trump zei, ze praten allemaal maar geen acties.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:32 schreef cb2013 het volgende:
Zou toch gaaf zijn als Trump wint (jaja trump haters).
Een outsider, uit het niets. Trump![]()

twitter:ddale8 twitterde op maandag 31-10-2016 om 22:32:13"YOU'RE THE SWAMP-DRAINA," a woman behind me yells at Trump. reageer retweet

Blacks for Trumpquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:34 schreef Nintex het volgende:
twitter:ddale8 twitterde op maandag 31-10-2016 om 22:32:13"YOU'RE THE SWAMP-DRAINA," a woman behind me yells at Trump. reageer retweet

Wrong. Het Rusland verhaal is niet flinterdun.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:05 schreef Nintex het volgende:
Hillary's Rusland verhaaltje is flinterdun2 uur te laat, maar inmiddels on stagetwitter:BecketAdams twitterde op maandag 31-10-2016 om 20:42:17Important note on this story being circulated now: The report’s source is a single anonymous FORMER FBI official. https://t.co/DuWUXnx6Is reageer retweet

Eén vage poll zegt dat en dan neem jij het voor de waarheid aan?quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
NWS / Peiling; Meeste stemmers vinden dat Hillary aangeklaagd moet worden

Holy fuckaduck. Trump is de grootste leugenaar. Factcehcking heeft dat keer op keer aangewezen. Hij vertelt meer leugens dan waarheden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Veel Amerikanen zijn dan ook de liegende politici meer dan zat. Zoals Trump zei, ze praten allemaal maar geen acties.

Dan weet je dat feiten er niet meer toe doen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:36 schreef cb2013 het volgende:
Topic is overgenomen door Trump supporters.

Bel 900-(F-U-C-K-D-E-M-O-C-R-A-C-Y) en bestel een shillarybot.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:36 schreef cb2013 het volgende:

Omdat dat email gedoe een binnenlandse probleem is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:36 schreef Broomer het volgende:
[..]
Wrong. Het Rusland verhaal is niet flinterdun.
Het gaat hier erom of Comey dit niet naar buitemn wou brengen vanwege verkiezingen (maar het wel doet bijde email probe).

Kan zijn maar daden zeggen meer dan woorden. Mocht hij foute dingen gaan doen dan gaan ze hem gewoon dwingen af te treden. Dat zie ik bij HC niet gebeuren.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:37 schreef Broomer het volgende:
[..]
Holy fuckaduck. Trump is de grootste leugenaar. Factcehcking heeft dat keer op keer aangewezen. Hij vertelt meer leugens dan waarheden.

Ja. Rusland zit achter de wikileaks. Dat is ook beinvloeden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Omdat dat email gedoe een binnenlandse probleem is.

Lijkt maar zo, het zijn de Clinton supporters die met de minuut een minder grotere muil opzetten als je voor Trump opkomt, omdat -zoals ik eerder zei- je toch érg moreel failliet moet zijn om nog met een strak gezicht voor Clinton op te komenquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:36 schreef cb2013 het volgende:

Zie onderaan de pagina Evaluatie van Rasmussen. Zowel positieve als negatieve oordelen, zoals je ziet bij elk bedrijf dat peilingen maakt. https://en.wikipedia.org/wiki/Rasmussen_Reportsquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eén vage poll zegt dat en dan neem jij het voor de waarheid aan?
Ok

Daar is dus geen bewijs voor.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:39 schreef Broomer het volgende:
[..]
Ja. Rusland zit achter de wikileaks. Dat is ook beinvloeden.

Bron?quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:39 schreef Broomer het volgende:
[..]

Maar voor een gore liegende landverradende klootzak als Trump opkomen is wel bon ton?quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:40 schreef starla het volgende:
[..]
Lijkt maar zo, het zijn de Clinton supporters die met de minuut een minder grotere muil opzetten als je voor Trump opkomt, omdat -zoals ik eerder zei- je toch érg moreel failliet moet zijn om nog met een strak gezicht voor Clinton op te komen

Dat lijkt me voor Trump iets meer gelden dan voor Clinton.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:40 schreef starla het volgende:
[..]
Lijkt maar zo, het zijn de Clinton supporters die met de minuut een minder grotere muil opzetten als je voor Trump opkomt, omdat -zoals ik eerder zei- je toch érg moreel failliet moet zijn om nog met een strak gezicht voor Clinton op te komen

M.a.w., uit die claim en uit hetgeen dat uit de wikileaks komt, kunnen we enkel concluderen dat Putin meer opheeft met de Amerikaanse democratie dan Hillary.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:39 schreef Broomer het volgende:
[..]

Landverrader? Hoe dan?quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar voor een gore liegende landverradende klootzak als Trump opkomen is wel bon ton?

Wat snap je niet aan het getal 1?quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zie onderaan de pagina Evaluatie van Rasmussen. Zowel positieve als negatieve oordelen, zoals je ziet bij elk bedrijf dat peilingen maakt. https://en.wikipedia.org/wiki/Rasmussen_Reports

Cher is hysterisch op twitter, alleen capslock aan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:40 schreef starla het volgende:
[..]

Wie doe ik na Broomer? 1 keer radenquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:39 schreef Broomer het volgende:
[..]

Hij is poeslief tegen Poetin die hem via Wikileaks in het zadel probeert te helpen. Dergelijke buitenlandse inmenging tolereren staat gelijk aan landverraad.quote:

Wat snap je er niet aan dat ik je duiding 'vage' onderuit haal?quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het getal 1?

Ik snap het echt niet he, je doet alsof samenwerken met Poetin een slecht ding is. Wil jij liever oorlog ofzo? En kom op dat is echt geen landverrader zijnquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij is poeslief tegen Poetin die hem via Wikileaks in het zadel probeert te helpen. Dergelijke buitenlandse inmenging tolereren staat gelijk aan landverraad.

Geldt dat dan ook voor Clinton met Qatar, Saudi-Arabie, Marokko, enz.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij is poeslief tegen Poetin die hem via Wikileaks in het zadel probeert te helpen. Dergelijke buitenlandse inmenging tolereren staat gelijk aan landverraad.

twitter:wpjenna twitterde op maandag 31-10-2016 om 22:45:34In Michigan, Trump says he will put Bobby Knight in charge of calling companies that are moving overseas to inform them of a huge new tax. reageer retweet

Bron? Bewijs?quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]

Praat het maar goed.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
M.a.w., uit die claim en uit hetgeen dat uit de wikileaks komt, kunnen we enkel concluderen dat Putin meer opheeft met de Amerikaanse democratie dan Hillary.

Dat zegt dus niets. Loze claim.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:46 schreef Broomer het volgende:
[..]
http://www.politifact.com(...)utin-wikileaks-rele/

"Maar die zijn allemaal omgekocht" *huil*, Clinton News Network, 87D boter kaas en eieren.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:46 schreef Broomer het volgende:
[..]

http://www.politifact.com(...)utin-wikileaks-rele/quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:44 schreef starla het volgende:
[..]
Wie doe ik na Broomer? 1 keer raden
Link?!
Bron?!
Dus?!
Relevantie?!
Polls!!
Polls!!
Links?!?!
BRON?!?!

Wat? Jij weet beter? Wat is dit voor een onzin?quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat zegt dus niets. Loze claim.

Alleen het bewijs mist nog. Wordt er wel geloofwaardiger op als het uit Hillary's muil komt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:49 schreef Broomer het volgende:
[..]
Bronnen zijn inderdaad belangrijk. Die geef ik dus ook als je ernaar vraagt. Is ook een goede doublecheck voor mezelf, in geval ik fout zit.

Niemand weet waar die mails vandaan komenquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:51 schreef Broomer het volgende:
[..]
Wat? Jij weet beter? Wat is dit voor een onzin?
Het past niet in je straatje, daarom weet je beter.

Volgens de intelligence community uit Rusland. Dat staat er gewoon hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niemand weet waar die mails vandaan komen

Praat wat maar goed? Blijkbaar leren we dankzij Putin dat Hillary de democratie continue tracht te ondermijnen en continue in strijd handelt met de belangen van het Amerikaanse volk. Ik zou 'm zo Amerikaans burgerschap geven en 'm als VP aanstellen. Dat eerder dan HC als president in elk geval. Die kan beter naar S-A gaan en de 25 miljoen ontvangen oliedollars besteden aan haar feministische doelstellingen.quote:

Interessant artikel over welke conclusies je kunt trekken uit de Podesta e-mails.twitter:KathViner twitterde op maandag 31-10-2016 om 22:35:32Forget the FBI cache; the Podesta emails show how America is run | Thomas Frank https://t.co/mCA3SyYDqT reageer retweet

Niet bewezen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:53 schreef Broomer het volgende:
[..]
Volgens de intelligence community uit Rusland. Dat staat er gewoon hoor.

Volgens diezelfde intelligence community lagen er ook massavernietigingswapens in Irak.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:53 schreef Broomer het volgende:
[..]

Ah, 'de (DE!) 'intelligence community'. Eh, wie?quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:53 schreef Broomer het volgende:
[..]

Kun je die intelligence community bij naam noemen? Fact checken enzo...quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:53 schreef Broomer het volgende:
[..]
Volgens de intelligence community uit Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |