Volgens de intelligence community uit Rusland. Dat staat er gewoon hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Niemand weet waar die mails vandaan komen
Praat wat maar goed? Blijkbaar leren we dankzij Putin dat Hillary de democratie continue tracht te ondermijnen en continue in strijd handelt met de belangen van het Amerikaanse volk. Ik zou 'm zo Amerikaans burgerschap geven en 'm als VP aanstellen. Dat eerder dan HC als president in elk geval. Die kan beter naar S-A gaan en de 25 miljoen ontvangen oliedollars besteden aan haar feministische doelstellingen.quote:
Interessant artikel over welke conclusies je kunt trekken uit de Podesta e-mails.twitter:KathViner twitterde op maandag 31-10-2016 om 22:35:32Forget the FBI cache; the Podesta emails show how America is run | Thomas Frank https://t.co/mCA3SyYDqT reageer retweet
Niet bewezen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:53 schreef Broomer het volgende:
[..]
Volgens de intelligence community uit Rusland. Dat staat er gewoon hoor.
Volgens diezelfde intelligence community lagen er ook massavernietigingswapens in Irak.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:53 schreef Broomer het volgende:
[..]
Ah, 'de (DE!) 'intelligence community'. Eh, wie?quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:53 schreef Broomer het volgende:
[..]
Kun je die intelligence community bij naam noemen? Fact checken enzo...quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:53 schreef Broomer het volgende:
[..]
Volgens de intelligence community uit Rusland.
De inlichtingendiensten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, 'de (DE!) 'intelligence community'. Eh, wie?
ja johhhhh... die verkneukelen zich ... op een lekkere atoomoorlog.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:57 schreef vigen98 het volgende:
Volgens mij zijn de pro HC fans gewoon voor oorlog met Rusland.
quote:
Dat staat in de bron vermeld.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, 'de (DE!) 'intelligence community'. Eh, wie?
Oh, die. Ja, ja.quote:
Waarschijnlijk gaat dit bericht verwijdert worden omdat het 'niet thuis hoort in pol'.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:58 schreef Zith het volgende:
Nu we weten dat Hillary stiekum vragen doorgesluisd kreeg toen ze tegen Bernie debatteerde, en dat daardoor de DNC chair ontslagen is bij CNN... zijn de debatten tegen Trump wel eerlijk verlopen?
Of ga ik nu richting BNW?
Hij wint toch wel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
*LK begint zich ondertussen wel af te vragen of het sentiment niet iets te sterk wordt. Mensen worden goed warm gemaakt zo...*. In het geval van verlies kan dit soort retoriek mogelijk tot best wat fysiek leiden...
Of dat goed/slecht is laat ik even terzijde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |