abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166335230
Doorrijden oke, je krijgt toch straf.
Wel onsportief om onderdeel te worden in de strijd tussen vet en ric.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2016 21:17:41 ]
pi_166335237
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:13 schreef embedguy het volgende:

[..]

En dat geloof jij? Dat verbaast me.

Ik niet maar ok.
Mja, ieder z'n geloof :).
Het gaat er om wat het team denkt, wij hebben er niks over te zeggen. Team heeft besloten om de beoordeling van de leiding af te wachten, en dat bleef uit. Dat was ook op de radio te horen, maar goed geloof jij maar wat anders ;)

Overigens, als je de beelden terug kijkt, is overduidelijk dat Vettel er nooit langs was gegaan als Max geen blokkerende bandjes had gehad. Max de binnenbocht en Vettel de buitenbocht. Was nooit gelukt.
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:18:22 #123
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_166335256
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:16 schreef franklop het volgende:

[..]

die wilden het eerst van de race leiding horen
... Zodat ze in de tussentijd nog even alle mogelijke voordelen van het doorrijden konden uitputten.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:21:03 #124
62913 Blik
The one and Only!
pi_166335343
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:09 schreef embedguy het volgende:

[..]

... Het was overduidelijk dat Vettel de plaats verdiende. Lijkt me dat Max en z'n team daar ook niet over twijfelde... Echter kozen ze ervoor (lijkt me) om door te rijden om zo onterecht voordeel te behalen. Imho is dat kinderachtig.
Wereldwijd zijn de meningen daar nogal over verdeeld, ook vanwege de logica dat Hamilton dan ook een straf had moeten krijgen. Gewoon een stuk jurisprudentie wat in een normaal systeem gewoon zou moeten werken, bij de F1 heb je blijkbaar een klassen-systeem waarbij bepaalde mensen boven de wet staan
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:23:07 #125
62913 Blik
The one and Only!
pi_166335408
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:18 schreef embedguy het volgende:

[..]

... Zodat ze in de tussentijd nog even alle mogelijke voordelen van het doorrijden konden uitputten.
Zoals iedereen gewoon zou doen, maar jij zou natuurlijk meteen je plek afstaan :')
pi_166335411
quote:

[..]

_O- Het gaat hier niet over een potje straatvoetbal op zaterdag. Het is een serieuze sport hoor. Natuurlijk ga je niet vrijwillig een podium opgeven als het misschien niet hoeft.

Juist omdat Hamilton niet bestraft was, was het helemaal niet zeker, zelfs bijna onwaarschijnlijk, dat Verstappen een tijdstraf zou krijgen.
pi_166335445
quote:

[..]

Je gaat niet zelf die plek teruggeven als het niet hoeft. Dus wacht je op het antwoord van de wedstrijdleiding, die zei na de race te gaan beslissen omdat ze eerst alle beelden wilden bekijken om te kijken of Vettel er echt wel voor zat (wat niet zo was).
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:17 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Doorrijden oke, je krijgt toch straf.
Wel onsportief om onderdeel te worden in de strijd tussen vet en ric.
Het is een team. Dat Verstappen Vettel ophoudt zodat Ricciardo er mogelijk langs kan is onderdeel van de sport.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166335450
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:13 schreef embedguy het volgende:

[..]

En dat geloof jij? Dat verbaast me. Je geloof is niet toevallig gigantisch gekleurd omdat Max een nederlander is?
Nee. Mijn geloof is een filmpje waarbij de teambaas van Verstappen zegt dat ze Max geen order gegeven hebben om de plek af te staan.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:24:53 #129
436847 embedguy
pi_166335462
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Het gaat er om wat het team denkt, wij hebben er niks over te zeggen. Team heeft besloten om de beoordeling van de leiding af te wachten, en dat bleef uit. Dat was ook op de radio te horen, maar goed geloof jij maar wat anders ;)

Overigens, als je de beelden terug kijkt, is overduidelijk dat Vettel er nooit langs was gegaan als Max geen blokkerende bandjes had gehad. Max de binnenbocht en Vettel de buitenbocht. Was nooit gelukt.
Wat betreft dik gedrukt;
Ik geloof ook wel hoor; dat het team dat heeft gezegd. Wat dat van m'n punt af zou moeten doen, begrijp ik niet. :)

Wat betreft het niet dik gedrukte;
Mij zag het eruit alsof Vettel toch wel een hele goede kans maakte. Max deed een hopeloze poging om de inhaalactie tegen te houden maar daarbij remde hij te laat en kwam hij langs de baan terecht. Lijkt me niet meer dan voor de hand te liggen dat de ander (Vettel) dan de 'winnaar' is van dat duel.
Life is happening now.
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:26:37 #130
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166335517
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:10 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat en wat het dan vervolgens nog extra zuur maakt is dat ze zelf de grootste jankers waren om de Verstappen-regel ingevoerd te krijgen en nu als eerste team zelf die regel overtreden en een straf aan hun broek krijgen.

Ik vond het schitterend :D _O-
Dat vond ik ook geniaal.
Hoorde het vanmorgen zodra de wekker ging, dat was lekker wakker worden :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_166335518
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef embedguy het volgende:

[..]

Wat betreft dik gedrukt;
Ik geloof ook wel hoor; dat het team dat heeft gezegd. Wat dat van m'n punt af zou moeten doen, begrijp ik niet. :)

Wat betreft het niet dik gedrukte;
Mij zag het eruit alsof Vettel toch wel een hele goede kans maakte. Max deed een hopeloze poging om de inhaalactie tegen te houden maar daarbij remde hij te laat en kwam hij langs de baan terecht. Lijkt me niet meer dan voor de hand te liggen dat de ander (Vettel) dan de 'winnaar' is van dat duel.
Dat het niet onsportief, maar normaal is om het besluit van de wedstrijdleiding af te wachten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:26:58 #132
436847 embedguy
pi_166335525
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee. Mijn geloof is een filmpje waarbij de teambaas van Verstappen zegt dat ze Max geen order gegeven hebben om de plek af te staan.

Hier bijvoorbeeld.

:)
Que? Je hebt gelezen waar m'n reactie op was?
Life is happening now.
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:27:16 #133
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166335539
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:11 schreef embedguy het volgende:

[..]

Ow, nee owke; dan is het helemaal goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet bedoeld als argument. Wel lekker voor ze.
Nu nog een straf voor zijn beledigingen en fysieke bedreigingen _O-
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:27:37 #134
436847 embedguy
pi_166335555
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat het niet onsportief, maar normaal is om het besluit van de wedstrijdleiding af te wachten.
Ok, dat kan kloppen. Zijn we het daarover eens :).
Life is happening now.
pi_166335570
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:26 schreef embedguy het volgende:

[..]

Que? Je hebt gelezen waar m'n reactie op was?
Half, maar het was ook niet het filmpje wat ik zocht, dus ik heb hem weer weggehaald :)
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:28:27 #136
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166335576
quote:

[..]

En dat is slim.
Dan had de raceleiding maar in moeten grijpen als het allemaal zo erg was, toch?
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:29:35 #137
436847 embedguy
pi_166335620
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je gaat niet zelf die plek teruggeven als het niet hoeft. Dus wacht je op het antwoord van de wedstrijdleiding, die zei na de race te gaan beslissen omdat ze eerst alle beelden wilden bekijken om te kijken of Vettel er echt wel voor zat (wat niet zo was).
Max zat in 'n duel met Vettel. Max komt buiten de baan terecht en dus heeft Vettel dat duel gewonnen. Of Vettel voor Verstappen zat, doet er niet toe.
Life is happening now.
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:30:19 #138
436847 embedguy
pi_166335644
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

En dat is slim.
Dan had de raceleiding maar in moeten grijpen als het allemaal zo erg was, toch?
Das waar ;).

Onsportief vind ik het wel.
Life is happening now.
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:30:54 #139
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166335670
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:30 schreef embedguy het volgende:

[..]

Das waar ;).

Onsportief vind ik het wel.
Er is wel meer onsportief. Vettel bijvoorbeeld.
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:32:02 #140
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_166335719
Het was al redelijk snel duidelijk dat men het na de race zou onderzoeken, stond ook in beeld zelfs dus tot er een beslissing genomen is mocht Max blijven rijden waar ie reed.
De beslissing had nog in z'n voordeel kunnen vallen en dat ie geen straf kreeg immers.
Zou zonde zijn als je dan je plek hebt weggegeven terwijl dat niet hoefde.

Max stond volledig in z'n recht en Vettel was daar logischerwijs ook boos om maar goed, dat zijn de regels.
Die 10 sec tijdstraf voor Vettel was wel wat veel maar ook met een 5sec straf had ie nog op plek 5 geëinidigd.
Misschien dat ie ook nog extra straf kreeg omdat ie de raceleiding uitschold?

[ Bericht 1% gewijzigd door SiGNe op 31-10-2016 21:37:57 ]
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:32:33 #141
436847 embedguy
pi_166335738
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:30 schreef daNpy het volgende:

[..]

_O-

Ik moest lachen :D

[ Bericht 9% gewijzigd door embedguy op 31-10-2016 21:38:35 ]
Life is happening now.
pi_166335834
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:32 schreef embedguy het volgende:

[..]

_O-
Huilen, schelden en gebaartjes maken is pas onsportief, in vergelijking met Max die voor sportief succes gaat. Als de raceleiding 1 ronde later bekend had gemaakt dat hij de positie terug moest geven, had hij dat gewoon gedaan.
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:36:08 #143
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166335866
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Huilen, schelden en gebaartjes maken is pas onsportief, in vergelijking met Max die voor sportief succes gaat. Als de raceleiding 1 ronde later bekend had gemaakt dat hij de positie terug moest geven, had hij dat gewoon gedaan.
En Ricciardo ook, om hem te laten proberen P3 terug te nemen.
pi_166335878
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:30 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dat dus. Als ik Whiting was was ie er niet vanaf gekomen met een sorry.

Er is ook een regel waarbij je de sport niet in diskrediet mag brengen. Imo heeft Vettel dat wel degelijk gedaan met al zn gefrustreerde uitspraken op de radio en zn getier en gescheld op de wedstrijdleiding.

Van mij mag ie best een race aan de kant gezet worden. En nee, dat zeg ik niet omdat Vettel sowieso een bokkelul is, maar omdat het gewoon terecht zou zijn.

Iedereen loopt maar te mekkeren over Max die niets anders doet dan wat zijn team van hem vraagt en dan is het een arrogante lul, maar Vettel mag er zonder problemen of consequenties met een gestrekt been inkomen en de scheidsrechter voor achterlijke schlemiel uitmaken ten overstaan van een miljoenenpubliek van over de hele wereld.

Ik hoop dat Charlie een beetje nadenkt. En hem vervolgens alsnog een straf geeft wegens onsportief gedrag. En dan niet in een geldboete want dat voelt zo iemand niet. Laat hem maar een race aan de kant staan. Met zn vingertje. Onsportieve zak hooi :r
pi_166335932
Zo en nu ga ik mensen doodrijden in GTA V.

Doei!
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:39:28 #146
436847 embedguy
pi_166335973
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Volgens mij interpreteerde je m'n smiley verkeerd. Begrijpelijk wel als ik het terug kijk.

Zie edit.
Life is happening now.
pi_166336630
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:59 schreef merino het volgende:
Het is toch wel echt ontzettend bijzonder wat voor vuurwerk Max nu al naar F1 brengt. Merk dat het op social media bijna extreem divided is rondom Max (enorm love him or hate him gehalte) maar wie had ook echt kunnen verwachten dat hij in zijn tweede jaar al in een vete zou liggen met een 4x wereldkampioen / ferrari driver. We zijn dankzij Max weer terug in de Prost/Senna, Lauda/Hunt tijden kwa F1 rivalries O+

Wat een bewogen jaar is dit geweest met alles voor Max terwijl we allemaal een rustig leerjaartje bij Toro Rosso hadden verwacht. P4 voor het kampioenschap is zeer duidelijk in zicht en ik zie Vettel zichzelf al in zijn aggressive/frustratie opblazen. Popcorn gehalte licht veel hoger dan het in jaren is geweest en Max licht daar ten bron van. Daarom is Ecclestone uiteraard ook zo'n groot fan.
Klopt. Daarom is Max ook Senna 2.0. Alle checkmarks heeft hij. En de controversiele dingen erbij.
pi_166336921
Wat een gezeur allemaal, Max is koning. Wordt met de week duidelijker. Punt.
pi_166336948
Wel grappig. Vettel is echt nooit mijn favoriet geweest. Maar als ik eerst iets negatiefs over hem postte werd ik altijd compleet afgezeken hier. Dat was in de tijd dat hij kampioen was.

Overigens vond ik hem sinds hij bij Ferrari zit steeds beter te pruimen. Hij heeft ook een grote dosis humor (en dat voor een Duitser!). Kijk zijn reacties soms maar eens in de personferenties vooraf en zijn imitatie van Kimi.
De laatste weken zit hij gewoon niet zo lekker, soit. Maar zo veel gezeik verdient hij ook weer niet.
  maandag 31 oktober 2016 @ 22:20:05 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166337051
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 22:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel grappig. Vettel is echt nooit mijn favoriet geweest. Maar als ik eerst iets negatiefs over hem postte werd ik altijd compleet afgezeken hier. Dat was in de tijd dat hij kampioen was.

Overigens vond ik hem sinds hij bij Ferrari zit steeds beter te pruimen. Hij heeft ook een grote dosis humor (en dat voor een Duitser!). Kijk zijn reacties soms maar eens in de personferenties vooraf en zijn imitatie van Kimi.
De laatste weken zit hij gewoon niet zo lekker, soit. Maar zo veel gezeik verdient hij ook weer niet.
Ja, dat verdient hij wel. Zijn gescheld gisteren was beneden alle peil.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')