quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:18 schreef embedguy het volgende:
[..]
... Zodat ze in de tussentijd nog even alle mogelijke voordelen van het doorrijden konden uitputten.
Je gaat niet zelf die plek teruggeven als het niet hoeft. Dus wacht je op het antwoord van de wedstrijdleiding, die zei na de race te gaan beslissen omdat ze eerst alle beelden wilden bekijken om te kijken of Vettel er echt wel voor zat (wat niet zo was).quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:18 schreef embedguy het volgende:
[..]
... Zodat ze in de tussentijd nog even alle mogelijke voordelen van het doorrijden konden uitputten.
Het is een team. Dat Verstappen Vettel ophoudt zodat Ricciardo er mogelijk langs kan is onderdeel van de sport.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:17 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Doorrijden oke, je krijgt toch straf.
Wel onsportief om onderdeel te worden in de strijd tussen vet en ric.
Nee. Mijn geloof is een filmpje waarbij de teambaas van Verstappen zegt dat ze Max geen order gegeven hebben om de plek af te staan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:13 schreef embedguy het volgende:
[..]
En dat geloof jij? Dat verbaast me. Je geloof is niet toevallig gigantisch gekleurd omdat Max een nederlander is?
Wat betreft dik gedrukt;quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:17 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het gaat er om wat het team denkt, wij hebben er niks over te zeggen. Team heeft besloten om de beoordeling van de leiding af te wachten, en dat bleef uit. Dat was ook op de radio te horen, maar goed geloof jij maar wat anders![]()
Overigens, als je de beelden terug kijkt, is overduidelijk dat Vettel er nooit langs was gegaan als Max geen blokkerende bandjes had gehad. Max de binnenbocht en Vettel de buitenbocht. Was nooit gelukt.
Dat vond ik ook geniaal.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat en wat het dan vervolgens nog extra zuur maakt is dat ze zelf de grootste jankers waren om de Verstappen-regel ingevoerd te krijgen en nu als eerste team zelf die regel overtreden en een straf aan hun broek krijgen.
Ik vond het schitterend![]()
Dat het niet onsportief, maar normaal is om het besluit van de wedstrijdleiding af te wachten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef embedguy het volgende:
[..]
Wat betreft dik gedrukt;
Ik geloof ook wel hoor; dat het team dat heeft gezegd. Wat dat van m'n punt af zou moeten doen, begrijp ik niet.![]()
Wat betreft het niet dik gedrukte;
Mij zag het eruit alsof Vettel toch wel een hele goede kans maakte. Max deed een hopeloze poging om de inhaalactie tegen te houden maar daarbij remde hij te laat en kwam hij langs de baan terecht. Lijkt me niet meer dan voor de hand te liggen dat de ander (Vettel) dan de 'winnaar' is van dat duel.
Que? Je hebt gelezen waar m'n reactie op was?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee. Mijn geloof is een filmpje waarbij de teambaas van Verstappen zegt dat ze Max geen order gegeven hebben om de plek af te staan.
Hier bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:11 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ow, nee owke; dan is het helemaal goed.Is niet bedoeld als argument. Wel lekker voor ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een straf voor zijn beledigingen en fysieke bedreigingen
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Ok, dat kan kloppen. Zijn we het daarover eensquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat het niet onsportief, maar normaal is om het besluit van de wedstrijdleiding af te wachten.
Half, maar het was ook niet het filmpje wat ik zocht, dus ik heb hem weer weggehaaldquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:26 schreef embedguy het volgende:
[..]
Que? Je hebt gelezen waar m'n reactie op was?
En dat is slim.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:18 schreef embedguy het volgende:
[..]
Max zat in 'n duel met Vettel. Max komt buiten de baan terecht en dus heeft Vettel dat duel gewonnen. Of Vettel voor Verstappen zat, doet er niet toe.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je gaat niet zelf die plek teruggeven als het niet hoeft. Dus wacht je op het antwoord van de wedstrijdleiding, die zei na de race te gaan beslissen omdat ze eerst alle beelden wilden bekijken om te kijken of Vettel er echt wel voor zat (wat niet zo was).
Das waarquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dat is slim.
Dan had de raceleiding maar in moeten grijpen als het allemaal zo erg was, toch?
Er is wel meer onsportief. Vettel bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:30 schreef embedguy het volgende:
[..]
Das waar.
Onsportief vind ik het wel.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is wel meer onsportief. Vettel bijvoorbeeld.
Huilen, schelden en gebaartjes maken is pas onsportief, in vergelijking met Max die voor sportief succes gaat. Als de raceleiding 1 ronde later bekend had gemaakt dat hij de positie terug moest geven, had hij dat gewoon gedaan.quote:
En Ricciardo ook, om hem te laten proberen P3 terug te nemen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Huilen, schelden en gebaartjes maken is pas onsportief, in vergelijking met Max die voor sportief succes gaat. Als de raceleiding 1 ronde later bekend had gemaakt dat hij de positie terug moest geven, had hij dat gewoon gedaan.
Dat dus. Als ik Whiting was was ie er niet vanaf gekomen met een sorry.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is wel meer onsportief. Vettel bijvoorbeeld.
Volgens mij interpreteerde je m'n smiley verkeerd. Begrijpelijk wel als ik het terug kijk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Huilen, schelden en gebaartjes maken is pas onsportief, in vergelijking met Max die voor sportief succes gaat. Als de raceleiding 1 ronde later bekend had gemaakt dat hij de positie terug moest geven, had hij dat gewoon gedaan.
Klopt. Daarom is Max ook Senna 2.0. Alle checkmarks heeft hij. En de controversiele dingen erbij.quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:59 schreef merino het volgende:
Het is toch wel echt ontzettend bijzonder wat voor vuurwerk Max nu al naar F1 brengt. Merk dat het op social media bijna extreem divided is rondom Max (enorm love him or hate him gehalte) maar wie had ook echt kunnen verwachten dat hij in zijn tweede jaar al in een vete zou liggen met een 4x wereldkampioen / ferrari driver. We zijn dankzij Max weer terug in de Prost/Senna, Lauda/Hunt tijden kwa F1 rivalries![]()
Wat een bewogen jaar is dit geweest met alles voor Max terwijl we allemaal een rustig leerjaartje bij Toro Rosso hadden verwacht. P4 voor het kampioenschap is zeer duidelijk in zicht en ik zie Vettel zichzelf al in zijn aggressive/frustratie opblazen. Popcorn gehalte licht veel hoger dan het in jaren is geweest en Max licht daar ten bron van. Daarom is Ecclestone uiteraard ook zo'n groot fan.
Ja, dat verdient hij wel. Zijn gescheld gisteren was beneden alle peil.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel grappig. Vettel is echt nooit mijn favoriet geweest. Maar als ik eerst iets negatiefs over hem postte werd ik altijd compleet afgezeken hier. Dat was in de tijd dat hij kampioen was.
Overigens vond ik hem sinds hij bij Ferrari zit steeds beter te pruimen. Hij heeft ook een grote dosis humor (en dat voor een Duitser!). Kijk zijn reacties soms maar eens in de personferenties vooraf en zijn imitatie van Kimi.
De laatste weken zit hij gewoon niet zo lekker, soit. Maar zo veel gezeik verdient hij ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |