Hoohoohoo, stop de persen. Zeg je nou iets positiefs over Hamilton? Hoe dronken was je toen je dit schreef?quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Alonso, Vettel, Hamilton, Rosberg, Massa etc. beseffen heel goed dat de coureurs gezamenlijk moeten zorgen dat ze zoveel mogelijk heelhuids het einde halen.
regels gelden alleen voor Hamilton als ze hem goed uit komenquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:34 schreef OEM het volgende:
[..]
Hoohoohoo, stop de persen. Zeg je nou iets positiefs over Hamilton? Hoe dronken was je toen je dit schreef?
Max duwt Rosberg van de baan omdat hij te laat was met remmen (ga ik vanuit)...quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Max remt ook veel later dan Rosberg en haalt de bocht wel.
En terecht imho (in dit geval). Ik vond het wel kinderachtig van Max...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Grappig om de buitenlandse forums te lezen. Echt de hele wereld lijkt tegen verstrappen.
Kinderachtig? Het team adviseerde hem de positie te behouden, gewoon volwassen gereden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:54 schreef embedguy het volgende:
[..]
En terecht imho (in dit geval). Ik vond het wel kinderachtig van Max...
Jama Hamilton.
Daar wordt 't niet minder kinderachtig om... Ok; als dat waar is, is het misschien ook wel meer aan het team te wijten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:55 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Kinderachtig? Het team adviseerde hem de positie te behouden, gewoon volwassen gereden.
Gewoon heel volwassen, ik blijf riijden en laat de stewards het uitzoeken. Ook nog eens op aanraden van het team. De enige die kinderachtig was was toch echt crybaby Vettel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:54 schreef embedguy het volgende:
[..]
En terecht imho (in dit geval). Ik vond het wel kinderachtig van Max...
Ja maar Hamilton.
Dus Max's fout is goed omdat hij zo de aandacht op de fout van Hamilton vestigt? Hoogstens een leuke bijeenkomst imho.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Gewoon heel volwassen, ik blijf riijden en laat de stewards het uitzoeken. Ook nog eens op aanraden van het team. De enige die kinderachtig was was toch echt crybaby Vettel.
En dat er vervolgens gezeurt wordt over Hamilton is compleet logisch gezien het voordeel wat die heeft en er totaal geen noodzaak was om zo die bocht te nemen. Dus uiteindelijk is dit een ontzettend slimme move van RBR om op die manier de inconsequente manier van jureren bloot te leggen. Dat het nu nog op deze manier opgelost wordt kan niet heel vaak gebeuren, want de media pikt nu ook wel op dat er niet geheel consequent wordt gedaan bij de stewards.
Heeft Vettel nog officieel gereageerd eigenlijk?
Dus van jou had Max direct de plek aan Vettel moeten geven? Wat als er dan uit het onderzoek van de stewards was gebleken dat er geen voordeel zou zijn? Dan geeft hij gewoon z'n podium op voor niks. Luistert gewoon naar het team en Max en het team zijn in afwachting wat de leiding zegt over het "incident". Dat kwam niet voor het einde van de race, dus dan rij je maar door.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:57 schreef embedguy het volgende:
[..]
Daar wordt 't niet minder kinderachtig om... Ok; als dat waar is, is het misschien ook wel meer aan het team te wijten.
... Die 'ja maar Hamilton deed dat ook dus niet janken over mij' opmerking maakte Max trouwens wel zelf. Mja, die opmerkingen lijken bij de sport te horen...Helaas.
Nee, dat staat er niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:05 schreef embedguy het volgende:
[..]
Dus Max's fout is goed omdat hij zo de aandacht op de fout van Hamilton vestigt?
Het team van Verstappen was daar helemaal niet zo zeker van dat Vettel daar recht op had. En dus adviseerde ze Max om gewoon ervoor te blijven.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:05 schreef embedguy het volgende:
En waarom niet gewoon sportief meteen aan Vettel geven waar hij overduidelijk (al lijken hier de meningen daar gek genoeg over verdeelt) recht op had?
... Het was overduidelijk dat Vettel de plaats verdiende. Lijkt me dat Max en z'n team daar ook niet over twijfelde... Echter kozen ze ervoor (lijkt me) om door te rijden om zo onterecht voordeel te behalen. Imho is dat kinderachtig.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:07 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dus van jou had Max direct de plek aan Vettel moeten geven? Wat als er dan uit het onderzoek van de stewards was gebleken dat er geen voordeel zou zijn? Dan geeft hij gewoon z'n podium op voor niks. Luistert gewoon naar het team en Max en het team zijn in afwachting wat de leiding zegt over het "incident". Dat kwam niet voor het einde van de race, dus dan rij je maar door.
Dat en wat het dan vervolgens nog extra zuur maakt is dat ze zelf de grootste jankers waren om de Verstappen-regel ingevoerd te krijgen en nu als eerste team zelf die regel overtreden en een straf aan hun broek krijgen.quote:
Daar twijfelde ze dus wel over en dat zeiden ze ook over de boordradio. Dat jij er niet over twijfelt doet er niet toe.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:09 schreef embedguy het volgende:
Lijkt me dat Max en z'n team daar ook niet over twijfelde...
Ow, nee owke; dan is het helemaal goed.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij Ferrari zijn ze dit soort acties echt niet vreemd (en daarom is de appel nog zuurder).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
En dat geloof jij? Dat verbaast me. Je geloof is niet toevallig gigantisch gekleurd omdat Max een nederlander is?quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het team van Verstappen was daar helemaal niet zo zeker van dat Vettel daar recht op had.
max heeft direct erna contact gehad met zijn team, en zijn team zegt letterlijk dat die ervoor moet blijven, maar dat die misschien zijn plekje alsnog af moet staan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:05 schreef embedguy het volgende:
[..]
Dus Max's fout is goed omdat hij zo de aandacht op de fout van Hamilton vestigt? Hoogstens een leuke bijeenkomst imho.
En waarom niet gewoon sportief meteen aan Vettel geven waar hij overduidelijk (al lijken hier de meningen daar gek genoeg over verdeelt) recht op had?
Ook niet een klein beetje onsportief van z'n team dan? Imho overduidelijk wel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:13 schreef Blik het volgende:
[..]
max heeft direct erna contact gehad met zijn team, en zijn team zegt letterlijk dat die ervoor moet blijven, maar dat die misschien zijn plekje alsnog af moet staan.
Dus niks onsportiefs aan, gewoon een kwestie van de beslissing aan de stewards overlaten.
die wilden het eerst van de race leiding horenquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:15 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ook niet een klein beetje onsportief van z'n team dan? Imho overduidelijk wel.
Het gaat er om wat het team denkt, wij hebben er niks over te zeggen. Team heeft besloten om de beoordeling van de leiding af te wachten, en dat bleef uit. Dat was ook op de radio te horen, maar goed geloof jij maar wat andersquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:13 schreef embedguy het volgende:
[..]
En dat geloof jij? Dat verbaast me.
Ik niet maar ok.
Mja, ieder z'n geloof.
... Zodat ze in de tussentijd nog even alle mogelijke voordelen van het doorrijden konden uitputten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
die wilden het eerst van de race leiding horen
Wereldwijd zijn de meningen daar nogal over verdeeld, ook vanwege de logica dat Hamilton dan ook een straf had moeten krijgen. Gewoon een stuk jurisprudentie wat in een normaal systeem gewoon zou moeten werken, bij de F1 heb je blijkbaar een klassen-systeem waarbij bepaalde mensen boven de wet staanquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:09 schreef embedguy het volgende:
[..]
... Het was overduidelijk dat Vettel de plaats verdiende. Lijkt me dat Max en z'n team daar ook niet over twijfelde... Echter kozen ze ervoor (lijkt me) om door te rijden om zo onterecht voordeel te behalen. Imho is dat kinderachtig.
Zoals iedereen gewoon zou doen, maar jij zou natuurlijk meteen je plek afstaanquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:18 schreef embedguy het volgende:
[..]
... Zodat ze in de tussentijd nog even alle mogelijke voordelen van het doorrijden konden uitputten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |