VET 5 voor die aktie geven en dan RIC op podiumquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
VET moet ook een pingel krijgen.
Ja, tegen Rosberg en Hamilton.quote:
het is wel bizar dat FIAlievelingetje hamilton geen straf kreeg voor datquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:50 schreef Beach het volgende:
het blinde fanboy gehalte is weer torenhoog
Reken maar dat daar nu een telefoontje van Helmut Marko over komt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:51 schreef F1gamer het volgende:
Vet hield zich niet aan Verstappen-regel
Wat een GODquote:
Preciesquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:51 schreef RAVW het volgende:
Redbull moet in beroep gaan tegen deze uitspraak want ham en ros moeten dan ook gestraft worden en Vet voor het uitwijken tijdens remmen
Ja, dit dus he.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
VET 5 voor die aktie geven en dan RIC op podium
NIETquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:51 schreef maniack28 het volgende:
Hoe was dit verremmen anders dan Hamilton in ronde 1?
ham is merc die hebben eigen regels.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:51 schreef maniack28 het volgende:
Alle tijdstraffen zijn gegeven en verwerkt volgens sky.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
vettel kan ook nog tijdstraf krijgen
quote:'Sky'-Experte Marc Surer findet: Wenn die FIA das Abkürzen von Hamilton in der ersten Kurve nicht einmal untersucht hat, dann kann es auch gegen Verstappen jetzt keine Strafe geben. Aber sollte das wirklich so entschieden werden, brauchen wir wohl einen Psychiater für Vettel. Der tobt, und wie.
En VET dan, met zijn gejammer en niet opletten?quote:
Eensquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:52 schreef Red_85 het volgende:
Mercedes niet, Max wel.
Klopt gewoon niet. Beide acties hadden bestraft moeten worden. Wat Max deed is niet fair, maar heel Mercedes in de eerste bocht en niks doen? FU!
Hij zat al af te tellen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:51 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe max reageerde toen hij te horen kreeg van die 5sec straf, gewoon compleet rustig en kalm
Precies ditquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:52 schreef alpeko het volgende:
Wedstrijdleiding
Terecht straf voor Max maar Hamilton komt er weer mee weg. Wint geen posititie natuurlijk maar wel de race hierdoor.
okquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Alle tijdstraffen zijn gegeven en verwerkt volgens sky.
FIAquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:52 schreef Red_85 het volgende:
Mercedes niet, Max wel.
Klopt gewoon niet. Beide acties hadden bestraft moeten worden. Wat Max deed is niet fair, maar heel Mercedes in de eerste bocht en niks doen? FU!
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
VET RIC was toch ook under investigation?
Max moet eens normaal doen kut belg dat het isquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef Achterhoker het volgende:
Vettel moet haar zure kut eens uitspoelen, zeikwijf.
En Kyvat ook wel meen ikquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:52 schreef Red_85 het volgende:
Mercedes niet, Max wel.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: Driver of the day
• Hamilton
• Rosberg
• Verstappen
• Vettel
• Ricciardo
• Hulkenberg
• Raikkonen
• Bottas
• Massa
• Perez
• Ericsson
• Button
• Palmer
• Alonso
• Sainz
• Nasr
• Kvyat
• Magnussen
• Gutierrez
• Grozjean
• Ocon
• Wehrlein
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
vertaal dit even voor mijquote:
Hij ging niet tegen teamorders.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef Remzz het volgende:
Wat nu absoluut niet voor Max spreekt is dat hij tegen de teamorders is ingegaan. Dat moet die naar mijn idee niet al te vaak meer gaan doen.
Volgens mij zij het team iets in de trant 'keep your position, but you'll probably have to give it back' oid.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef Remzz het volgende:
Wat nu absoluut niet voor Max spreekt is dat hij tegen de teamorders is ingegaan. Dat moet die naar mijn idee niet al te vaak meer gaan doen.
Wat? Wanneer dat?quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef Remzz het volgende:
Wat nu absoluut niet voor Max spreekt is dat hij tegen de teamorders is ingegaan.
Hij gaf RIC juist die kans...quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef davedavy het volgende:
Had die hier niet beter naar zijn team kunnen luisteren en Ricciardo aan kans te geven VET in te halen?
max rijdt voor vertel. Max schiet eraf. Max komt vlak voor vertel de baan weer op. Waar is het advantage???quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:51 schreef maniack28 het volgende:
Meen ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij zij het team iets in de trant 'keep your position, but you'll probably have to give it back' oid.
Ik dacht gelijk hetzelfde.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:52 schreef Cattivo het volgende:
Hamilton de eerste ronde net zo hard rechtdoor.
Rosberg zou straf moeten krijgen vanwege insturen onder het remmen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:54 schreef King_Merc het volgende:
Lekker subjectief Olav, Max kon er alleen voor blijven door 5 seconde te winnen door het halve circuit af te steken...
En waarom Rosberg geen straf kreeg omdat ze anders met z,n 2en af waren gevlogen..
Klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij zij het team iets in de trant 'keep your position, but you'll probably have to give it back' oid.
Wil je graag een reactie. Hier heb je een reactiequote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Max moet eens normaal doen kut belg dat het is
Hamilton had ook een soortgelijke actie in de allereerste bocht van de race..quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:54 schreef King_Merc het volgende:
Lekker subjectief Olav, Max kon er alleen voor blijven door 5 seconde te winnen door het halve circuit af te steken...
En waarom Rosberg geen straf kreeg omdat ze anders met z,n 2en af waren gevlogen..
Expert op de Duitse Sky: "Als de FIA het afsnijden van Hamilton in bocht één niet eens onderzoekt kan er tegen Verstappen hier ook geen straf komen. Als dat er wel komt hebben we alsnog een psychiater nodig voor Vettel, want die spoort niet."quote:
SOWquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Expert op de Duitse Sky: "Als de FIA het afsnijden van Hamilton in bocht één niet eens onderzoekt kan er tegen Verstappen hier ook geen straf komen. Als dat er wel komt hebben we alsnog een psychiater nodig voor Vettel, want die spoort niet."
Nee. Mad.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hou jij je bek gewoon even, je weet niks van F1
Inderdaad. Los van het hele gebeuren rond de straf voor Max.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef lord_bono het volgende:
Vettel zou toch straf moeten krijgen vanwege de "Verstappen-regel" van de FIA?
HUH? Tegen welke teamorders is hij ingegaan dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef Remzz het volgende:
Dat laatste lijkt me, los van de GP Mexico, sowieso gepast.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Expert op de Duitse Sky: "Als de FIA het afsnijden van Hamilton in bocht één niet eens onderzoekt kan er tegen Verstappen hier ook geen straf komen. Als dat er wel komt hebben we alsnog een psychiater nodig voor Vettel, want die spoort niet."
dat deed ie niet, het team zei keep position. Terecht overigens. Kut fia.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef Remzz het volgende:
Teamorders niet begrijpenquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef Remzz het volgende:
Fia houdt niet van racen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
max rijdt voor vertel. Max schiet eraf. Max komt vlak voor vertel de baan weer op. Waar is het advantage???
Inderdaad FIA meet met 2 maten.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
HAM gezien?quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:54 schreef k_man het volgende:
Tja. Niet handig. Had-ie gewoon de plek terug gegeven tijdens de race dan was ie waarschijnlijk nog 4e geworden.
Meer Nederlander dan jij ooit zult zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Binnen nu en een uurquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:56 schreef GoofyGoober het volgende:
Deze race krijgt een staartje hoor, ik kijk er al naar uit
In ronde 1 mag er meer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:51 schreef maniack28 het volgende:
Sooow.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meer Nederlander dan jij ooit zult zijn.
Ik geef je liefdevolle aandacht terug. Gelijk overstekenquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij hebt kennelijk ook nogal een obsessie.
Jup gary is steward of the meetingquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef Greys het volgende:
Faalhazerij met die volledige willekeur met regels en straffen. Gadverdamme![]()
Connely weer zeker?
Vrees ook dat het laatste nog niet gezegd is over deze race. Uitslag van Vettel is ook nog niet gekomen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ham reed er af in ronde 1 onder druk van Rosberg en Ves in ronde 68 onder druk van Vettelquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef potjecreme het volgende:
MAx en Ham vond ik beide net wat andere acties.
Rot jij maar lekker op naar je zandbak.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sooooo truequote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja dat was net een beetje anders. Nu ophouden met huilie huilie doen over die actie.
Ja, of het zin heeft, geen idee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
Puur hypothetisch, kan Verstappen bezwaar maken?
jup. En daarnaast Vettel een aanbeveling voor de psychiater geven. Die spoort echt nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag toch aannemen dat RBR met alles wat ze hebben protest gaan aantekenen. Zowel tegen de straf van Max als ook het feit dat VET geen straf kreeg voor zijn actie op RIC
Dit Zo Wie Zo.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef Fokkingvet het volgende:
Probleem is gewoon dat ze op die knudde circuits rijden met kilometers uitloopstroken. Gewoon 200 meter grind naast de baan dan heb je dit gezeik (want ook Lewis deed het gewoon) niet meer.
Tsja, echt zoooo partijdig.. Te treurig..quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef Greys het volgende:
Faalhazerij met die volledige willekeur met regels en straffen. Gadverdamme![]()
Connely weer zeker?
Nopequote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef potjecreme het volgende:
MAx en Ham vond ik beide net wat andere acties.
In beide gevallen zit er niemand naast dus wat is het verschil dan?quote:
Team zei dat hij daar moest blijven rijden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstappen maakt gewoon een fout die hem het podium kost en is daarna extreem onsportief. Met 5 seconden komt hij nog goed weg.
2? Wel meer...quote:
Dachten we ook mbt die actie van Connely. Heb jij er nogiets van vernomen?quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:56 schreef GoofyGoober het volgende:
Deze race krijgt een staartje hoor, ik kijk er al naar uit
Gewoon exact hetzelfde inderdaad, Hamilton heeft in lap 1 ook gewoon voordeel van het rechtdoor schieten, ook al pakt hij geen positie daardoor.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:58 schreef tja77 het volgende:
Formule 1 is ECHT een jurysport geworden.
Jammer dit.
gelachen om jouw onzin, alweer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstappen maakt gewoon een fout die hem het podium kost en is daarna extreem onsportief. Met 5 seconden komt hij nog goed weg.
twitter:F1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 21:55:52Your winner is...F1 fans have voted Sebastian Vettel as #F1DriverOfTheDay at the #MexicoGP 🇲🇽 https://t.co/LxLQFs2f9j reageer retweet
Jup.. En dan Ham 0, Verstappen +5..quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is gewoon letterlijk 1-op-1 dezelfde route
oneens. Max lag op het moment van de fout er voor en nadat hij op de baan kwam was het verschil met Vettel nog steeds minimaal. Max heeft er naar mijn mening geen voordeel van gehad.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet terugbitchen, dat wil hij juist..quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meer Nederlander dan jij ooit zult zijn.
Nog nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dachten we ook mbt die actie van Connely. Heb jij er nogiets van vernomen?
Alsof Rosberg, Hamilton, Vettel of Raikkonen wel sportief zijnquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Weltschmerz het volgende:
ach alles 4e en 5e, primaquote:
Alle gelijk alleen de ene kost 5 seconden en de andere nietquote:
Als de FIA een vrouw was hadden ze veel schoenen. Oh wacht, een vrouw doet deze beslissingen. Figures.quote:
O jee...quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Regels kun je nou eenmaal anders interpreteren dan anderen dat is de nostalgie van F1.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef Greys het volgende:
Connely weer zeker?
Dat zeker. Stewards zijn nog erger dan luinge en vink bij elkaar.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:56 schreef F1gamer het volgende:
Max heeft nu ook aangetoond de hele FIA een debacle, nadat hij vorige week het DOTD systeem heeft gesloopt.
Yups. Maar niemand gaat wat doen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:56 schreef F1gamer het volgende:
Max heeft nu ook aangetoond de hele FIA een debacle, nadat hij vorige week het DOTD systeem heeft gesloopt.
Ik denk dat ze de marges hebben veranderd van Verstappenquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:F1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 21:55:52Your winner is...F1 fans have voted Sebastian Vettel as #F1DriverOfTheDay at the #MexicoGP 🇲🇽 https://t.co/LxLQFs2f9j reageer retweet
Volgens mij zat er aardig wat ruimte achter Ricciardo, dus zelfs al gaven ze 'm +10 of +15 sec, dan nog zou hij 5 zijn geeindigd.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Klopt. Neemt niet weg dat je het niet los kunt zien van de niet bestrafte acties van Hamilton/Rosberg en de remfout van Vettel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Precies, ze calculeerden ook meteen een straf in. Daarom was Max ook niet verrast toen hij werd weggeroepen bij het podiumquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Team zei dat hij daar moest blijven rijden.
Tot aan ronde 65 ook wel terecht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Mooi voorbeeld van moving under breaking, maar geen strafquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jup.. En dan Ham 0, Verstappen +5..
Net als deze aktie van Vettel
[ afbeelding ]
Verschil is denk ik dat Max een plek terug moest geven en Vettel verdedigend fout was. Daarom staat Vettel op het podium.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:00 schreef KingRadler het volgende:
Waarom zijn er regels als ze niet nageleefd worden door iedereen.
Nietesquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja dat was net een beetje anders. Nu ophouden met huilie huilie doen over die actie.
Mwah, nu niet meer veel meer dan anders. De downwards spiral was een paar GP's geleden al ingezet toen zijn voornaamste toevoeging aan de F1 begon te bestaan uit het janken over de boordradio.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:59 schreef THEFXR het volgende:
vettel is van de ranglijst populair afgepleurt
In de 1e ronde mag er altijd meer, maar ik snap je punt welquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een terechte straf, maar natuurlijk wel inconsequent met Hamilton in de eerste ronde.
Die straf, 5 sec. Daar schort het aan want die tijdstraf is soms geen strafquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Als hij normaal terug had gestuurd was hij erachter gekomen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oneens. Max lag op het moment van de fout er voor en nadat hij op de baan kwam was het verschil met Vettel nog steeds minimaal. Max heeft er naar mijn mening geen voordeel van gehad.
En nee, dat zeg ik niet omdat ik fan ben van Max
Ik vrees van nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag toch aannemen dat RBR met alles wat ze hebben protest gaan aantekenen. Zowel tegen de straf van Max als ook het feit dat VET geen straf kreeg voor zijn actie op RIC
Het zou me niks verbazen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:00 schreef Doublepain het volgende:
I
[..]
Ik denk dat ze de marges hebben veranderd van Verstappen
RBR jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
Puur hypothetisch, kan Verstappen bezwaar maken?
Yupsquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef icloud het volgende:
[..]
De fia heeft toch bekend gemaakt dat alle penaltys zijn verwerkt of geseponeerd.
wat een lulhannesquote:
Tracklimits gelden niet nee?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
In de 1e ronde mag er altijd meer, maar ik snap je punt wel
twitter:KerstVisser twitterde op zondag 30-10-2016 om 21:45:59Ik snap niets van #F1 maar dat Verstappen elke week weer een andere coureur over de zeik krijgt is schitterend. reageer retweet
Onzin. Vettel deed niet eens een aanval.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:02 schreef trein2000 het volgende:
Het punt is dat zonder dat max dat deed Vet er langs zou zijn geweest
Jij bent Mad, en dan reageert er eindelijk iemand op en doe je net alsof die Mad isquote:
daarvoor verremde hij zich veel te veel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als hij normaal terug had gestuurd was hij erachter gekomen.
Dat heet happenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij bent Mad, en dan reageert er eindelijk iemand op en doe je net alsof die Mad is
Hardop gelachen
hij is er niks te beroerd voorquote:
Sommigen willen er gewoon met gestrekt been in om er met gestrekt been in te gaanquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelachen om jouw onzin, alweer.
Hamilton krijgt nu eenmaal nooit straf.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daarvoor verremde hij zich veel te veel.
Hamilton deed hetzelfde in de eerste bocht en kwam tien kilometer voor de rest de baan weer op. Geen straf ...
Hij slaat een bocht over en kan vol door het gras dooraccelereren. Natuurlijk heeft tie voordeelquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
Max verliest tijd door de bocht te missen. Hoe je dat kunt bestraffen is mij een raadsel maar het zal wel.
Bron of mening?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Protest tegen straf van Max
En protest dat Vettel geen straf kreeg voor Moving under braking
Hij sneed stuk af.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
Max verliest tijd door de bocht te missen. Hoe je dat kunt bestraffen is mij een raadsel maar het zal wel.
Moving under braking wordt verboden na gezeik Ferrari op Verstappen en direct overtreed Vettel hetquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:03 schreef CrashO het volgende:
Dit zou ook gewoon +5 moeten zijn voor Vettel
[ afbeelding ]
Elke coureur wordt toch uitgekotst?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:03 schreef Syntix het volgende:
Max is gewoon een kutventje dat binnen 2 jaar uitgekotst gaat worden door al zijn collega'smoet even heel snel wat maniertjes worden bijgebracht.
Vettel had een succesvolle passeer move ingezet en Max kon alleen bij blijven door te laat te remmen.. en daardoor vloog ie uit de bocht en daardoor was het dus een illegale move.. Terechte 5 sec penalty.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:01 schreef tja77 het volgende:
De afstand tussen Verstappen en Vettel is voordat hij de baan afgaat hetzelfde als wanneer hij er weer op komt.
Geen voordeel dus.
Nu beslissen een paar buitenstaanders over de afloop van de wedstrijd.
Wat een treurnis.
Ze verbaasden je eerder vanavond ook met de teamorder. Have a little faith.quote:
Officieel of hoop je dat?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Protest tegen straf van Max
En protest dat Vettel geen straf kreeg voor Moving under braking
Eerste keer dat ik die jongen hier zie.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke coureur wordt toch uitgekotst?
Had HAM ook in ronde 1.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij slaat een bocht over en kan vol door het gras dooraccelereren. Natuurlijk heeft tie voordeel
Nee, hij had nadeel. Vettel zat dichter bij hem na de bocht dan voor de bocht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij slaat een bocht over en kan vol door het gras dooraccelereren. Natuurlijk heeft tie voordeel
Ik verwacht het niet. Hebben ze nog nooit gedaan als Max benadeeld werd/straf kreegquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Regels kun je nou eenmaal anders interpreteren dan anderen dat is de nostalgie van F1.
Red Bull zal het wel gaan aanvechten.
Je snijdt tijdens een gevecht om positie een heel stuk van de track af. Zeker dat je daar voordeel uit haalt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:01 schreef tja77 het volgende:
De afstand tussen Verstappen en Vettel is voordat hij de baan afgaat hetzelfde als wanneer hij er weer op komt.
Geen voordeel dus.
Wat een treurnis.
alleen niet van jou, oude zeikerdquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:03 schreef Syntix het volgende:
Max is gewoon een kutventje dat binnen 2 jaar uitgekotst gaat worden door al zijn collega'smoet even heel snel wat maniertjes worden bijgebracht.
Net als Senna een kutventje was. En Schumi. Wat hebben die gasten gemeen? Juist, geboren winnaars!quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:03 schreef Syntix het volgende:
Welke succesvolle passeermove?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Vettel had een succesvolle passeer move ingezet en Max kon alleen bij blijven door te laat te remmen.. en daardoor vloog ie uit de bocht en daardoor was het dus een illegale move.. Terechte 5 sec penalty.
So, wat goed van je zeg... Dat die er onterecht staat boeit niet zeker?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:00 schreef potjecreme het volgende:
Ik zei trouwens nog dat er een Ferrari op het podium zou staan.
In dat wereldje hoef je geen vrienden met je collega's te zijn. Sterker nog, zonder vrienden onder collega's heb je meer kans WK te wordenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:03 schreef Syntix het volgende:
twitter:marceltencaat twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:03:53This from the Belgian Grand Prix…. "It's the moving in the braking [zone] which is the wrong thing," said Vettel. #F1 reageer retweet
Een halve seconde achter iemand rijden is een move tegenwoordigquote:
Als er een regel is gemaakt door Max in een precies dezelfde actie en hier wordt niets mee gedaan..quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:03 schreef CrashO het volgende:
Dit zou ook gewoon +5 moeten zijn voor Vettel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deed Hamilton ook in ronde 1quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:05 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Je snijdt tijdens een gevecht om positie een heel stuk van de track af. Zeker dat je daar voordeel uit haalt.
Nee, HAM komt er mee wegquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verschil is denk ik dat Max een plek terug moest geven en Vettel verdedigend fout was. Daarom staat Vettel op het podium.
Het zijn wel echt maatjes geworden die 2quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ricciardo geeft Vettel er hard van langs op Sky nu; van richting veranderen in de braking zone.
Hij begint ook over het feit dat Lewis geen straf kreeg voor dezelfde fout die Max maakte.
Een succesvolle passeer move is pas succesvol als je ernaast staat. Hamilton remde in bocht 1 ook te laat, anders had Verstappen of Rosberg er ook naast gezeten. Ik heb geen moeite met de regel, maar wel moeite met de droevige interpretatie die iedere keer anders is. Wat ze beter kunnen doen is het volgende: zit er iemand binnen 1 seconde en ga je buiten de witte lijnen dan moet je altijd 1 positie afstaan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Vettel had een succesvolle passeer move ingezet en Max kon alleen bij blijven door te laat te remmen.. en daardoor vloog ie uit de bocht en daardoor was het dus een illegale move.. Terechte 5 sec penalty.
Geheel onterecht als je af gaat op deze race.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:03 schreef Syntix het volgende:
Laat aub een protest komen, kijken wat de FIA dan doet. Zou voor RB ook gunstig zijn om 3-4 te zijn ipv 4-5.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:06 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:marceltencaat twitterde op zondag 30-10-2016 om 22:03:53This from the Belgian Grand Prix…. "It's the moving in the braking [zone] which is the wrong thing," said Vettel. #F1 reageer retweet
Ik verstond toch echt "keep the position"quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:06 schreef k_man het volgende:
Volgens Channel 4 zei het team wel degelijk tegen Max dat-ie de plaats terug moest geven.
Wir schaffen das.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:07 schreef THEFXR het volgende:
normaal dus ze uren over een beslissing en nu 5 min, dat vind ik verdacht
Truequote:Op zondag 30 oktober 2016 22:01 schreef tja77 het volgende:
Geen voordeel dus.
Wat een treurnis.
Ik doe jou na.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
So, wat goed van je zeg... Dat die er onterecht staat boeit niet zeker?
Terechtquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:01 schreef VacaLoca het volgende:
Rosberg is daar wat populairder dan Lewis
Hij zei ook dat de straf voor Max terecht was.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ricciardo geeft Vettel er hard van langs op Sky nu; van richting veranderen in de braking zone.
Hij begint ook over het feit dat Lewis geen straf kreeg voor dezelfde fout die Max maakte.
HAM ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de praktijk gaat het wel zo en stuk afsnijden mag niet.
En dan was er geen straf geweest. Wat dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:08 schreef zoem het volgende:
Achteraf gezien was een plaats teruggeven handiger geweest. Was-ie P4 geweest en had een hoop gezeur gescheeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |