Binnen nu en een uurquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:56 schreef GoofyGoober het volgende:
Deze race krijgt een staartje hoor, ik kijk er al naar uit
In ronde 1 mag er meer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:51 schreef maniack28 het volgende:
Hoe was dit verremmen anders dan Hamilton in ronde 1?
Sooow.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meer Nederlander dan jij ooit zult zijn.
Ik geef je liefdevolle aandacht terug. Gelijk overstekenquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij hebt kennelijk ook nogal een obsessie.
Jup gary is steward of the meetingquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef Greys het volgende:
Faalhazerij met die volledige willekeur met regels en straffen. Gadverdamme![]()
Connely weer zeker?
Vrees ook dat het laatste nog niet gezegd is over deze race. Uitslag van Vettel is ook nog niet gekomen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Expert op de Duitse Sky: "Als de FIA het afsnijden van Hamilton in bocht één niet eens onderzoekt kan er tegen Verstappen hier ook geen straf komen. Als dat er wel komt hebben we alsnog een psychiater nodig voor Vettel, want die spoort niet."
Ham reed er af in ronde 1 onder druk van Rosberg en Ves in ronde 68 onder druk van Vettelquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef potjecreme het volgende:
MAx en Ham vond ik beide net wat andere acties.
Rot jij maar lekker op naar je zandbak.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Max moet eens normaal doen kut belg dat het is
Sooooo truequote:Op zondag 30 oktober 2016 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Expert op de Duitse Sky: "Als de FIA het afsnijden van Hamilton in bocht één niet eens onderzoekt kan er tegen Verstappen hier ook geen straf komen. Als dat er wel komt hebben we alsnog een psychiater nodig voor Vettel, want die spoort niet."
quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja dat was net een beetje anders. Nu ophouden met huilie huilie doen over die actie.
Ja, of het zin heeft, geen idee.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
Puur hypothetisch, kan Verstappen bezwaar maken?
jup. En daarnaast Vettel een aanbeveling voor de psychiater geven. Die spoort echt nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag toch aannemen dat RBR met alles wat ze hebben protest gaan aantekenen. Zowel tegen de straf van Max als ook het feit dat VET geen straf kreeg voor zijn actie op RIC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |