SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Heb je geen auto DJ?quote:Op zondag 30 oktober 2016 00:17 schreef EggsTC het volgende:
Ik wil wiet halen, maar dan ga ik 10 min stil vallen.
Dan klinkt het beter.quote:Op zondag 30 oktober 2016 00:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
?
Waarom zit je weer 5 keer ingelogd pietje
M'n ex had een heel goede opmerking een keer op de LSD, ze zei; deze artiesten vertellen je een verhaal zonder woorden, maar puur met hun muziek.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met wiet of alice kan ik hier oneindig naar luisteren.
Prima spul hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met wiet of alice kan ik hier oneindig naar luisteren.
Mijn muts had meer ervaring dan mij toen ik 'r tegenkwam.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
M'n ex had een heel goede opmerking een keer op de LSD, ze zei; deze artiesten vertellen je een verhaal zonder woorden, maar puur met hun muziek.
Ik las tietjes.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Muziek, wat wiet en paar bietjes.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts vraagt net aan me of ik dit draai?
quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is ooit blijven hangen na avond plaatjes draaien bij mij thuis.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je dat overleeft is het serieus,
Mijn vrouw is gek op de Doors, dat is positief, heb ook nog aardig wat dubbele LP's nu.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]Wat dat betreft verschil ik behoorlijk in smaak met vrouwen over muziek. Terwijl het voor mij een groot onderdeel van mn leven is.
Niet alleen hier maar da's off topic.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wel rustig voor een zaterdag nacht hier.
2:00u is het nu weer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 02:00 schreef svann het volgende:
Oh, wacht.... tot drie uur.
Je hebt nog even te gaan.
Dat is piet 5 keerquote:Op zondag 30 oktober 2016 02:57 schreef svann het volgende:
[..]
Je eindigt met acht luisteraars, niet slecht.
Die heeft dan ook aardig wat vlieguren.quote:
Trustequote:Op zondag 30 oktober 2016 02:10 schreef svann het volgende:
[..]
Die heeft dan ook aardig wat vlieguren.
Mooi geweest voor vandaag.
Zoon thuis, morgen gezellig ontbijt.
Jij gaat gewoon doordraaien.quote:Op zondag 30 oktober 2016 02:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Misschien... weet het nog niet zeker.
Het betere werk komt los nu.quote:Op zondag 30 oktober 2016 03:03 schreef EggsTC het volgende:
Want slapen is voor apen, mop mop... gas derop
quote:
Ja maar ik heb niet toegang tot alle muziek op het moment, dus tis flink zoeken om het vernieuwend te houden. De rest van de muziek zit in dozen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 03:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met toffe muziek gaat de tijd snel.
Een bezem, ook wel handig als vervoersmiddel. Mits overdekt...quote:
ik was het gisteren meteen aan het zingen toen we het nieuws lazenquote:Op zondag 30 oktober 2016 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Volgend jaar 'Vout Ventje' op het Songfestival.
Jottum!
[ afbeelding ]
oh klinkt wel cool !quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bezem, ook wel handig als vervoersmiddel. Mits overdekt...
Gisteren wezen eten bij een Louisiana style restaurant in Haarlem en daar werd vanaf 23.00 uur ook Halloween gevierd, wat we aanvankelijk niet wisten. We begrepen de enorme toeloop van verklede en vaak 'mooi' eng geschminkte personen vanaf 22.30 uur in eerste instantie niet helemaal, maar om 23.00 uur waren alle tafels naar buiten gezet en was het voetjes van de vloer...
Ik ken het gelukkig alleen als titel...quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was het gisteren meteen aan het zingen toen we het nieuws lazen
Ja, alleen was het daardoor onmogelijk om je nog verstaanbaar te maken.quote:
Begrijp ik maar toch leuk om een stukje mee te makenquote:Op zondag 30 oktober 2016 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen was het daardoor onmogelijk om je nog verstaanbaar te maken.
Heel lang hebben we er daardoor niet meer rondgehangen. We waren er ook niet op gekleed, zeg maar...
restaurant ziet er leuk uit. We hebben hier ook even een soortgelijk restaurant gehad, maar dan met burgers ipv soulfood. Was al snel failliet helaas. Aankleding was zowat identiek.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen was het daardoor onmogelijk om je nog verstaanbaar te maken.
Heel lang hebben we er daardoor niet meer rondgehangen. We waren er ook niet op gekleed, zeg maar...
Het is wel leuk, Southern style inrichting en zo, maar ik vind het te duur voor wat je krijgt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
restaurant ziet er leuk uit. We hebben hier ook even een soortgelijk restaurant gehad, maar dan met burgers ipv soulfood. Was al snel failliet helaas. Aankleding was zowat identiek.
zo jammer is dat.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel leuk, Southern style inrichting en zo, maar ik vind het te duur voor wat je krijgt.
De kreeft was ook te gaar.
We zijn er vorig jaar eerder geweest en toen was het nog niet echt bekend. Gisteren bestonden ze ook nog eens precies 1 jaar.
Maar nu het is hip, ze kunnen de prijzen vragen die ze willen, het is weken van tevoren volgeboekt.
quote:
Alles goed?quote:
Goed bezig. Voed je 'm muzikaal wel een beetje op?quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
En weer thuis, kleinzoon is beetje moe nu.
Uiteraard, ga de Adrian Sherwood show maar eens in de herhaling gooien denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig. Voed je 'm muzikaal wel een beetje op?
Ik kan nu helaas niet luisteren. Ben druk met nieuwe muziek bezig en moet een Spotify-playlist maken vandaag.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard, ga de Adrian Sherwood show maar eens in de herhaling gooien denk ik.
Stel je dat toch ff uit.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan nu helaas niet luisteren. Ben druk met nieuwe muziek bezig en moet een Spotify-playlist maken vandaag.
Zou ik wel willen, maar dan kom ik er niet mee over. Ik moet namelijk ook nog een achterstandje inhalen én nog een aantal bronnen van nieuwe muziek langs. Het is voor mij een beetje een soort sport geworden.quote:
Dit is veul beter.quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou ik wel willen, maar dan kom ik er niet mee over. Ik moet namelijk ook nog een achterstandje inhalen én nog een aantal bronnen van nieuwe muziek langs. Het is voor mij een beetje een soort sport geworden.
Drukdrukdruk hier!quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik ben druk bezig met nieuwe muziek luisteren en muziek van de afgelopen rangschikken / mappen opschonen, etc. Hels karwei, maar natuurlijk ook wel leuk
Ik heb denk ik wel 200 nummers zitten luisteren en categoriseren. Maar ben er nu bijna doorheen. Zo meteen wat eten en dan Zondag Met Lubach kijken.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, terug van een waardeloze Italiaan
de pastasauzen waren heerlijk, maar dat was het dan ook. Lullige voorgerechtjes, mijn spaghetti was veel te gaar, de tagliatelle van Symph had harde stukjes erin en 3 kleine rivierkreeftjes is echt een belachelijke hoeveelheid. Als ik als toetje cassata bestel dan verwacht ik geen bolletjes supermarktijs vanille, aardbei en pistache met kristallen erin met een toef slagroom erbij. Zo jammer. We hadden de halve dag op 24kitchen naar een Italiaanse kok gekeken en dan als afsluiting zoiets, echt niet leuk.quote:
bij de Griek tijdje geleden weer goed gegeten, maar ze zagen ons kennelijk niet zitten, drankjes bestellen lukte nauwelijks.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben goede maatjes met de Griek hier.
Ze beginnen al te lachen wanneer ik binnenkom, binnenkort neem ik kleinzoon meequote:Op maandag 31 oktober 2016 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij de Griek tijdje geleden weer goed gegeten, maar ze zagen ons kennelijk niet zitten, drankjes bestellen lukte nauwelijks.
Nope, dat is dan echt wel een tegenvaller!quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de pastasauzen waren heerlijk, maar dat was het dan ook. Lullige voorgerechtjes, mijn spaghetti was veel te gaar, de tagliatelle van Symph had harde stukjes erin en 3 kleine rivierkreeftjes is echt een belachelijke hoeveelheid. Als ik als toetje cassata bestel dan verwacht ik geen bolletjes supermarktijs vanille, aardbei en pistache met kristallen erin met een toef slagroom erbij. Zo jammer. We hadden de halve dag op 24kitchen naar een Italiaanse kok gekeken en dan als afsluiting zoiets, echt niet leuk.
Maar... kan die ook kokenquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben goede maatjes met de Griek hier.
Ik heb gisteren het dubbele betaaldquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja Grillschotel voor 10 Euro..
Lekker tochquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben hier twee Grieken, de ene op loopafstand is waardeloos, half koud eten, uren wachten, slechte bediening, die bij het winkelcentrum is prima. Ik neem meestal een 3gangenmenu en wissel dan mijn toetje met Symph. Bij het driegangenmenu zit namelijk geen kataifi, maar wel een dame blanche, dus da's altijd makkelijk wisselen.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben hier twee Grieken, de ene op loopafstand is waardeloos, half koud eten, uren wachten, slechte bediening, die bij het winkelcentrum is prima. Ik neem meestal een 3gangenmenu en wissel dan mijn toetje met Symph. Bij het driegangenmenu zit namelijk geen kataifi, maar wel een dame blanche, dus da's altijd makkelijk wisselen.
Geniale Griek hier en grillen kan ie.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het dubbele betaald
maar het was het wel dubbel en dwars waard
heerlijk weer ja. Er hangen twee wassen aan de droogmolen en het droogt echt bizar goed vandaag. Straks maar even met een omweg naar de Aldi lopen, beetje herfstlucht opsnuiven. Schuifpui staat ook lekker open.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:04 schreef just me het volgende:
schitterend weer
![]()
jammer dat er gewerkt moet worden
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:05 schreef robdriessen het volgende:
Mmmm grieks...
En kusjes voor Ome Melting. Ik mis jou ook
Dit kan ik wel waarderen...quote:
Jij jij.... Jij bent er weerquote:
Hey Lucky.quote:
Há Melt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey Lucky.
Wil je dat niet meer doen?
Weg zijn!quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há Melt.Ehm, wat precies niet?
quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há Melt.Ehm, wat precies niet?
Dit dus.quote:
Je bent er zelf deels schuldig aan. Ben ruim 2 maanden bezig geweest om het plakband van die doos te pulkenquote:
Há 11!quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Te lang niet gezien (uiteraard met plausibele redenen, maar toch). Alles goed met je?
Mooi zoquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há 11!Ja, alles oké hier, alleen druk met dingen die nogal wat energie vreten. Wel een stukje show van je meegekregen.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent er zelf deels schuldig aan. Ben ruim 2 maanden bezig geweest om het plakband van die doos te pulken
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:05 schreef robdriessen het volgende:
Mmmm grieks...
En kusjes voor Ome Melting. Ik mis jou ook
quote:
Dan probeer ik het een andere keer wel weerquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik laat me geen schrik aanjagen met Halloween.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan probeer ik het een andere keer wel weer
Ik schrok er zelf vanquote:
Atlantaquote:
U wordt uitgezonden?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:36 schreef just me het volgende:
* just me zit aan de koffie, vol verwachting van de uitzending
Jep, naar R49quote:
Wij zitten hier ook al klaar!quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:36 schreef just me het volgende:
* just me zit aan de koffie, vol verwachting van de uitzending
quote:
zo niet dan log ik gewoon uitquote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:44 schreef Fogel het volgende:
Ik kan niet meeluisteren, zit in een congreszaal de komende uren.
Veel suc7quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:44 schreef Fogel het volgende:
Daarna pitten. Ik wil me niet teveel aan deze tijdzone aanpassen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel suc7
En daarna filmpje pakken @ Fox?
quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daarna pitten. Ik wil me niet teveel aan deze tijdzone aanpassen.
welterustenquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:44 schreef Fogel het volgende:
Uh, het is daar pas aan het begin van de middagquote:
dat dus, ik ben echt wel in slaap gevallen tijdens 'n congres maar ook tijdens 'n afstudeerpraatjequote:Op maandag 31 oktober 2016 19:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, het is daar pas aan het begin van de middag
Ow, wacht
Congres =
Jij verwacht rellen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zit klaar en is inmiddels al ingeschakeld.
Popcorn en zulks.
Zelfde instellingen als vorige keerquote:
* MadMaster pakt koptelefoonversterker...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfde instellingen als vorige keer
Ah fuck it!quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfde instellingen als vorige keer
Correct en Juistquote:
Gelijk aan de muziek!quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En Fok! fokt hier
Hoe was het volume van de Mic?
Goed.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En Fok! fokt hier
In balans met de rest...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En Fok! fokt hier
Ik kon je goed verstaanquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En Fok! fokt hier
Mooi dat scheelt dan weer. Windows volume staat 100% en in SAMBc ookquote:
Ik heb de vorige keer niet geluisterd, dus weet niet hoe het toen was...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi dat scheelt dan weer. Windows volume staat 100% en in SAMBc ook
Telephone Sirquote:
Nee hoor, lang genoegquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dat klinkt Psycho-achtig, die jingle
Credits voor L2Bquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dat klinkt Psycho-achtig, die jingle
knock knock, who is there?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ze niet is gaan douchen zit het wel snor, denk ik
En geen pruiken laat rondslingeren?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ze niet is gaan douchen zit het wel snor, denk ik
Over knock knock gesproken... een bepaald heerschap (hint:quote:
true, truequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over knock knock gesproken... een bepaald heerschap (hint:![]()
![]()
![]()
) zien we hier weinig, de laatste weken.
Zijn aanwezigheid:quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
![]()
![]()
er ligt iemand p zijn hemdquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
![]()
![]()
ow jee is er weer iemand komen aanwaaienquote:
Dat spreekt voor zichquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Eind jaren '30 vorige eeuw uiteraard
Het kan véél ouderquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich
Lekker oud
Jack Skeletonquote:
Genaamd Sparta?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Madness heeft trouwens net weer een nieuw album uit.
Casperquote:
zuid-oosten wind hequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
ow jee is er weer iemand komen aanwaaien
dat optreden op het dak van Buckingham Palace was echt een aanfluitingquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Neequote:
leonard Cohen ookquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ze moeten gewoon helemaal geen nieuwe albums meer maken...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NeeMaar het klinkt nogal crappy. Gewoon geen goede producer aan de knoppen - en dat hoor je er helaas aan af.
I know. Op #1 binnengekomen in de Nederlandse Album Top 100 - en afgelopen vrijdag nog in mijn show gedraaidquote:
nummer wat ik hoorde klonk echt goedquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uur lang gekraak met wat muziek er onder?
Zoiets. Maar toch heeft het watquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uur lang gekraak met wat muziek er onder?
Toch wel?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nummer wat ik hoorde klonk echt goed
het viel echt 100% meequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel?Ik dacht dat zijn stem inmiddels helemaal naar de tyfus was?
was een fijn nummer dat zelfs in dit thema pastquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel?Ik dacht dat zijn stem inmiddels helemaal naar de tyfus was?
Tot nu toe zijn het lekkere, passende muziekjes die Muis draait.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was een fijn nummer dat zelfs in dit thema past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |