Goed bezig. Voed je 'm muzikaal wel een beetje op?quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
En weer thuis, kleinzoon is beetje moe nu.
Uiteraard, ga de Adrian Sherwood show maar eens in de herhaling gooien denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig. Voed je 'm muzikaal wel een beetje op?
Ik kan nu helaas niet luisteren. Ben druk met nieuwe muziek bezig en moet een Spotify-playlist maken vandaag.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard, ga de Adrian Sherwood show maar eens in de herhaling gooien denk ik.
Stel je dat toch ff uit.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan nu helaas niet luisteren. Ben druk met nieuwe muziek bezig en moet een Spotify-playlist maken vandaag.
Zou ik wel willen, maar dan kom ik er niet mee over. Ik moet namelijk ook nog een achterstandje inhalen én nog een aantal bronnen van nieuwe muziek langs. Het is voor mij een beetje een soort sport geworden.quote:
Dit is veul beter.quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou ik wel willen, maar dan kom ik er niet mee over. Ik moet namelijk ook nog een achterstandje inhalen én nog een aantal bronnen van nieuwe muziek langs. Het is voor mij een beetje een soort sport geworden.
Drukdrukdruk hier!quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik ben druk bezig met nieuwe muziek luisteren en muziek van de afgelopen rangschikken / mappen opschonen, etc. Hels karwei, maar natuurlijk ook wel leuk
Ik heb denk ik wel 200 nummers zitten luisteren en categoriseren. Maar ben er nu bijna doorheen. Zo meteen wat eten en dan Zondag Met Lubach kijken.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, terug van een waardeloze Italiaan
de pastasauzen waren heerlijk, maar dat was het dan ook. Lullige voorgerechtjes, mijn spaghetti was veel te gaar, de tagliatelle van Symph had harde stukjes erin en 3 kleine rivierkreeftjes is echt een belachelijke hoeveelheid. Als ik als toetje cassata bestel dan verwacht ik geen bolletjes supermarktijs vanille, aardbei en pistache met kristallen erin met een toef slagroom erbij. Zo jammer. We hadden de halve dag op 24kitchen naar een Italiaanse kok gekeken en dan als afsluiting zoiets, echt niet leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |