SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Heb je geen auto DJ?quote:Op zondag 30 oktober 2016 00:17 schreef EggsTC het volgende:
Ik wil wiet halen, maar dan ga ik 10 min stil vallen.
Dan klinkt het beter.quote:Op zondag 30 oktober 2016 00:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
?
Waarom zit je weer 5 keer ingelogd pietje
M'n ex had een heel goede opmerking een keer op de LSD, ze zei; deze artiesten vertellen je een verhaal zonder woorden, maar puur met hun muziek.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met wiet of alice kan ik hier oneindig naar luisteren.
Prima spul hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met wiet of alice kan ik hier oneindig naar luisteren.
Mijn muts had meer ervaring dan mij toen ik 'r tegenkwam.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
M'n ex had een heel goede opmerking een keer op de LSD, ze zei; deze artiesten vertellen je een verhaal zonder woorden, maar puur met hun muziek.
Ik las tietjes.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Muziek, wat wiet en paar bietjes.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts vraagt net aan me of ik dit draai?
quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts is ooit blijven hangen na avond plaatjes draaien bij mij thuis.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je dat overleeft is het serieus,
Mijn vrouw is gek op de Doors, dat is positief, heb ook nog aardig wat dubbele LP's nu.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]Wat dat betreft verschil ik behoorlijk in smaak met vrouwen over muziek. Terwijl het voor mij een groot onderdeel van mn leven is.
Niet alleen hier maar da's off topic.quote:Op zondag 30 oktober 2016 01:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wel rustig voor een zaterdag nacht hier.
2:00u is het nu weer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 02:00 schreef svann het volgende:
Oh, wacht.... tot drie uur.
Je hebt nog even te gaan.
Dat is piet 5 keerquote:Op zondag 30 oktober 2016 02:57 schreef svann het volgende:
[..]
Je eindigt met acht luisteraars, niet slecht.
Die heeft dan ook aardig wat vlieguren.quote:
Trustequote:Op zondag 30 oktober 2016 02:10 schreef svann het volgende:
[..]
Die heeft dan ook aardig wat vlieguren.
Mooi geweest voor vandaag.
Zoon thuis, morgen gezellig ontbijt.
Jij gaat gewoon doordraaien.quote:Op zondag 30 oktober 2016 02:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Misschien... weet het nog niet zeker.
Het betere werk komt los nu.quote:Op zondag 30 oktober 2016 03:03 schreef EggsTC het volgende:
Want slapen is voor apen, mop mop... gas derop
quote:
Ja maar ik heb niet toegang tot alle muziek op het moment, dus tis flink zoeken om het vernieuwend te houden. De rest van de muziek zit in dozen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 03:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met toffe muziek gaat de tijd snel.
Een bezem, ook wel handig als vervoersmiddel. Mits overdekt...quote:
ik was het gisteren meteen aan het zingen toen we het nieuws lazenquote:Op zondag 30 oktober 2016 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Volgend jaar 'Vout Ventje' op het Songfestival.
Jottum!
[ afbeelding ]
oh klinkt wel cool !quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bezem, ook wel handig als vervoersmiddel. Mits overdekt...
Gisteren wezen eten bij een Louisiana style restaurant in Haarlem en daar werd vanaf 23.00 uur ook Halloween gevierd, wat we aanvankelijk niet wisten. We begrepen de enorme toeloop van verklede en vaak 'mooi' eng geschminkte personen vanaf 22.30 uur in eerste instantie niet helemaal, maar om 23.00 uur waren alle tafels naar buiten gezet en was het voetjes van de vloer...
Ik ken het gelukkig alleen als titel...quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was het gisteren meteen aan het zingen toen we het nieuws lazen
Ja, alleen was het daardoor onmogelijk om je nog verstaanbaar te maken.quote:
Begrijp ik maar toch leuk om een stukje mee te makenquote:Op zondag 30 oktober 2016 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen was het daardoor onmogelijk om je nog verstaanbaar te maken.
Heel lang hebben we er daardoor niet meer rondgehangen. We waren er ook niet op gekleed, zeg maar...
restaurant ziet er leuk uit. We hebben hier ook even een soortgelijk restaurant gehad, maar dan met burgers ipv soulfood. Was al snel failliet helaas. Aankleding was zowat identiek.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen was het daardoor onmogelijk om je nog verstaanbaar te maken.
Heel lang hebben we er daardoor niet meer rondgehangen. We waren er ook niet op gekleed, zeg maar...
Het is wel leuk, Southern style inrichting en zo, maar ik vind het te duur voor wat je krijgt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
restaurant ziet er leuk uit. We hebben hier ook even een soortgelijk restaurant gehad, maar dan met burgers ipv soulfood. Was al snel failliet helaas. Aankleding was zowat identiek.
zo jammer is dat.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel leuk, Southern style inrichting en zo, maar ik vind het te duur voor wat je krijgt.
De kreeft was ook te gaar.
We zijn er vorig jaar eerder geweest en toen was het nog niet echt bekend. Gisteren bestonden ze ook nog eens precies 1 jaar.
Maar nu het is hip, ze kunnen de prijzen vragen die ze willen, het is weken van tevoren volgeboekt.
quote:
Alles goed?quote:
Goed bezig. Voed je 'm muzikaal wel een beetje op?quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
En weer thuis, kleinzoon is beetje moe nu.
Uiteraard, ga de Adrian Sherwood show maar eens in de herhaling gooien denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezig. Voed je 'm muzikaal wel een beetje op?
Ik kan nu helaas niet luisteren. Ben druk met nieuwe muziek bezig en moet een Spotify-playlist maken vandaag.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard, ga de Adrian Sherwood show maar eens in de herhaling gooien denk ik.
Stel je dat toch ff uit.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan nu helaas niet luisteren. Ben druk met nieuwe muziek bezig en moet een Spotify-playlist maken vandaag.
Zou ik wel willen, maar dan kom ik er niet mee over. Ik moet namelijk ook nog een achterstandje inhalen én nog een aantal bronnen van nieuwe muziek langs. Het is voor mij een beetje een soort sport geworden.quote:
Dit is veul beter.quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou ik wel willen, maar dan kom ik er niet mee over. Ik moet namelijk ook nog een achterstandje inhalen én nog een aantal bronnen van nieuwe muziek langs. Het is voor mij een beetje een soort sport geworden.
Drukdrukdruk hier!quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik ben druk bezig met nieuwe muziek luisteren en muziek van de afgelopen rangschikken / mappen opschonen, etc. Hels karwei, maar natuurlijk ook wel leuk
Ik heb denk ik wel 200 nummers zitten luisteren en categoriseren. Maar ben er nu bijna doorheen. Zo meteen wat eten en dan Zondag Met Lubach kijken.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, terug van een waardeloze Italiaan
de pastasauzen waren heerlijk, maar dat was het dan ook. Lullige voorgerechtjes, mijn spaghetti was veel te gaar, de tagliatelle van Symph had harde stukjes erin en 3 kleine rivierkreeftjes is echt een belachelijke hoeveelheid. Als ik als toetje cassata bestel dan verwacht ik geen bolletjes supermarktijs vanille, aardbei en pistache met kristallen erin met een toef slagroom erbij. Zo jammer. We hadden de halve dag op 24kitchen naar een Italiaanse kok gekeken en dan als afsluiting zoiets, echt niet leuk.quote:
bij de Griek tijdje geleden weer goed gegeten, maar ze zagen ons kennelijk niet zitten, drankjes bestellen lukte nauwelijks.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben goede maatjes met de Griek hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |