Een bezem, ook wel handig als vervoersmiddel. Mits overdekt...quote:
ik was het gisteren meteen aan het zingen toen we het nieuws lazenquote:Op zondag 30 oktober 2016 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Volgend jaar 'Vout Ventje' op het Songfestival.
Jottum!
[ afbeelding ]
oh klinkt wel cool !quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bezem, ook wel handig als vervoersmiddel. Mits overdekt...
Gisteren wezen eten bij een Louisiana style restaurant in Haarlem en daar werd vanaf 23.00 uur ook Halloween gevierd, wat we aanvankelijk niet wisten. We begrepen de enorme toeloop van verklede en vaak 'mooi' eng geschminkte personen vanaf 22.30 uur in eerste instantie niet helemaal, maar om 23.00 uur waren alle tafels naar buiten gezet en was het voetjes van de vloer...
Ik ken het gelukkig alleen als titel...quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was het gisteren meteen aan het zingen toen we het nieuws lazen
Ja, alleen was het daardoor onmogelijk om je nog verstaanbaar te maken.quote:
Begrijp ik maar toch leuk om een stukje mee te makenquote:Op zondag 30 oktober 2016 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen was het daardoor onmogelijk om je nog verstaanbaar te maken.
Heel lang hebben we er daardoor niet meer rondgehangen. We waren er ook niet op gekleed, zeg maar...
restaurant ziet er leuk uit. We hebben hier ook even een soortgelijk restaurant gehad, maar dan met burgers ipv soulfood. Was al snel failliet helaas. Aankleding was zowat identiek.quote:Op zondag 30 oktober 2016 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen was het daardoor onmogelijk om je nog verstaanbaar te maken.
Heel lang hebben we er daardoor niet meer rondgehangen. We waren er ook niet op gekleed, zeg maar...
Het is wel leuk, Southern style inrichting en zo, maar ik vind het te duur voor wat je krijgt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
restaurant ziet er leuk uit. We hebben hier ook even een soortgelijk restaurant gehad, maar dan met burgers ipv soulfood. Was al snel failliet helaas. Aankleding was zowat identiek.
zo jammer is dat.quote:Op zondag 30 oktober 2016 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel leuk, Southern style inrichting en zo, maar ik vind het te duur voor wat je krijgt.
De kreeft was ook te gaar.
We zijn er vorig jaar eerder geweest en toen was het nog niet echt bekend. Gisteren bestonden ze ook nog eens precies 1 jaar.
Maar nu het is hip, ze kunnen de prijzen vragen die ze willen, het is weken van tevoren volgeboekt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |