Ze beginnen al te lachen wanneer ik binnenkom, binnenkort neem ik kleinzoon meequote:Op maandag 31 oktober 2016 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij de Griek tijdje geleden weer goed gegeten, maar ze zagen ons kennelijk niet zitten, drankjes bestellen lukte nauwelijks.
Nope, dat is dan echt wel een tegenvaller!quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de pastasauzen waren heerlijk, maar dat was het dan ook. Lullige voorgerechtjes, mijn spaghetti was veel te gaar, de tagliatelle van Symph had harde stukjes erin en 3 kleine rivierkreeftjes is echt een belachelijke hoeveelheid. Als ik als toetje cassata bestel dan verwacht ik geen bolletjes supermarktijs vanille, aardbei en pistache met kristallen erin met een toef slagroom erbij. Zo jammer. We hadden de halve dag op 24kitchen naar een Italiaanse kok gekeken en dan als afsluiting zoiets, echt niet leuk.
Maar... kan die ook kokenquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben goede maatjes met de Griek hier.
Ik heb gisteren het dubbele betaaldquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja Grillschotel voor 10 Euro..
Lekker tochquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben hier twee Grieken, de ene op loopafstand is waardeloos, half koud eten, uren wachten, slechte bediening, die bij het winkelcentrum is prima. Ik neem meestal een 3gangenmenu en wissel dan mijn toetje met Symph. Bij het driegangenmenu zit namelijk geen kataifi, maar wel een dame blanche, dus da's altijd makkelijk wisselen.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben hier twee Grieken, de ene op loopafstand is waardeloos, half koud eten, uren wachten, slechte bediening, die bij het winkelcentrum is prima. Ik neem meestal een 3gangenmenu en wissel dan mijn toetje met Symph. Bij het driegangenmenu zit namelijk geen kataifi, maar wel een dame blanche, dus da's altijd makkelijk wisselen.
Geniale Griek hier en grillen kan ie.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het dubbele betaald
maar het was het wel dubbel en dwars waard
heerlijk weer ja. Er hangen twee wassen aan de droogmolen en het droogt echt bizar goed vandaag. Straks maar even met een omweg naar de Aldi lopen, beetje herfstlucht opsnuiven. Schuifpui staat ook lekker open.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:04 schreef just me het volgende:
schitterend weer
![]()
jammer dat er gewerkt moet worden
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:05 schreef robdriessen het volgende:
Mmmm grieks...
En kusjes voor Ome Melting. Ik mis jou ook
Dit kan ik wel waarderen...quote:
Jij jij.... Jij bent er weerquote:
Hey Lucky.quote:
Há Melt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey Lucky.
Wil je dat niet meer doen?
Weg zijn!quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há Melt.Ehm, wat precies niet?
quote:Op maandag 31 oktober 2016 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há Melt.Ehm, wat precies niet?
Dit dus.quote:
Je bent er zelf deels schuldig aan. Ben ruim 2 maanden bezig geweest om het plakband van die doos te pulkenquote:
Há 11!quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Te lang niet gezien (uiteraard met plausibele redenen, maar toch). Alles goed met je?
Mooi zoquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Há 11!Ja, alles oké hier, alleen druk met dingen die nogal wat energie vreten. Wel een stukje show van je meegekregen.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent er zelf deels schuldig aan. Ben ruim 2 maanden bezig geweest om het plakband van die doos te pulken
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:05 schreef robdriessen het volgende:
Mmmm grieks...
En kusjes voor Ome Melting. Ik mis jou ook
quote:
Dan probeer ik het een andere keer wel weerquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik laat me geen schrik aanjagen met Halloween.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan probeer ik het een andere keer wel weer
Ik schrok er zelf vanquote:
Atlantaquote:
U wordt uitgezonden?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:36 schreef just me het volgende:
* just me zit aan de koffie, vol verwachting van de uitzending
Jep, naar R49quote:
Wij zitten hier ook al klaar!quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:36 schreef just me het volgende:
* just me zit aan de koffie, vol verwachting van de uitzending
quote:
zo niet dan log ik gewoon uitquote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:44 schreef Fogel het volgende:
Ik kan niet meeluisteren, zit in een congreszaal de komende uren.
Veel suc7quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:44 schreef Fogel het volgende:
Daarna pitten. Ik wil me niet teveel aan deze tijdzone aanpassen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel suc7
En daarna filmpje pakken @ Fox?
quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daarna pitten. Ik wil me niet teveel aan deze tijdzone aanpassen.
welterustenquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:44 schreef Fogel het volgende:
Uh, het is daar pas aan het begin van de middagquote:
dat dus, ik ben echt wel in slaap gevallen tijdens 'n congres maar ook tijdens 'n afstudeerpraatjequote:Op maandag 31 oktober 2016 19:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, het is daar pas aan het begin van de middag
Ow, wacht
Congres =
Jij verwacht rellen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zit klaar en is inmiddels al ingeschakeld.
Popcorn en zulks.
Zelfde instellingen als vorige keerquote:
* MadMaster pakt koptelefoonversterker...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfde instellingen als vorige keer
Ah fuck it!quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfde instellingen als vorige keer
Correct en Juistquote:
Gelijk aan de muziek!quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En Fok! fokt hier
Hoe was het volume van de Mic?
Goed.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En Fok! fokt hier
In balans met de rest...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En Fok! fokt hier
Ik kon je goed verstaanquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En Fok! fokt hier
Mooi dat scheelt dan weer. Windows volume staat 100% en in SAMBc ookquote:
Ik heb de vorige keer niet geluisterd, dus weet niet hoe het toen was...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi dat scheelt dan weer. Windows volume staat 100% en in SAMBc ook
Telephone Sirquote:
Nee hoor, lang genoegquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dat klinkt Psycho-achtig, die jingle
Credits voor L2Bquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dat klinkt Psycho-achtig, die jingle
knock knock, who is there?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ze niet is gaan douchen zit het wel snor, denk ik
En geen pruiken laat rondslingeren?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ze niet is gaan douchen zit het wel snor, denk ik
Over knock knock gesproken... een bepaald heerschap (hint:quote:
true, truequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over knock knock gesproken... een bepaald heerschap (hint:![]()
![]()
![]()
) zien we hier weinig, de laatste weken.
Zijn aanwezigheid:quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
![]()
![]()
er ligt iemand p zijn hemdquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
![]()
![]()
ow jee is er weer iemand komen aanwaaienquote:
Dat spreekt voor zichquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Eind jaren '30 vorige eeuw uiteraard
Het kan véél ouderquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich
Lekker oud
Jack Skeletonquote:
Genaamd Sparta?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Madness heeft trouwens net weer een nieuw album uit.
Casperquote:
zuid-oosten wind hequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
ow jee is er weer iemand komen aanwaaien
dat optreden op het dak van Buckingham Palace was echt een aanfluitingquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Neequote:
leonard Cohen ookquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ze moeten gewoon helemaal geen nieuwe albums meer maken...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NeeMaar het klinkt nogal crappy. Gewoon geen goede producer aan de knoppen - en dat hoor je er helaas aan af.
I know. Op #1 binnengekomen in de Nederlandse Album Top 100 - en afgelopen vrijdag nog in mijn show gedraaidquote:
nummer wat ik hoorde klonk echt goedquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uur lang gekraak met wat muziek er onder?
Zoiets. Maar toch heeft het watquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uur lang gekraak met wat muziek er onder?
Toch wel?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nummer wat ik hoorde klonk echt goed
het viel echt 100% meequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel?Ik dacht dat zijn stem inmiddels helemaal naar de tyfus was?
was een fijn nummer dat zelfs in dit thema pastquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel?Ik dacht dat zijn stem inmiddels helemaal naar de tyfus was?
Tot nu toe zijn het lekkere, passende muziekjes die Muis draait.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was een fijn nummer dat zelfs in dit thema past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |