U wordt uitgezonden?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:36 schreef just me het volgende:
* just me zit aan de koffie, vol verwachting van de uitzending
Jep, naar R49quote:
Wij zitten hier ook al klaar!quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:36 schreef just me het volgende:
* just me zit aan de koffie, vol verwachting van de uitzending
quote:
zo niet dan log ik gewoon uitquote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:44 schreef Fogel het volgende:
Ik kan niet meeluisteren, zit in een congreszaal de komende uren.
Veel suc7quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:44 schreef Fogel het volgende:
Daarna pitten. Ik wil me niet teveel aan deze tijdzone aanpassen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel suc7
En daarna filmpje pakken @ Fox?
quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daarna pitten. Ik wil me niet teveel aan deze tijdzone aanpassen.
welterustenquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:44 schreef Fogel het volgende:
Uh, het is daar pas aan het begin van de middagquote:
dat dus, ik ben echt wel in slaap gevallen tijdens 'n congres maar ook tijdens 'n afstudeerpraatjequote:Op maandag 31 oktober 2016 19:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, het is daar pas aan het begin van de middag
Ow, wacht
Congres =
Jij verwacht rellen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zit klaar en is inmiddels al ingeschakeld.
Popcorn en zulks.
Zelfde instellingen als vorige keerquote:
* MadMaster pakt koptelefoonversterker...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfde instellingen als vorige keer
Ah fuck it!quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfde instellingen als vorige keer
Correct en Juistquote:
Gelijk aan de muziek!quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En Fok! fokt hier
Hoe was het volume van de Mic?
Goed.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En Fok! fokt hier
In balans met de rest...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En Fok! fokt hier
Ik kon je goed verstaanquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
En Fok! fokt hier
Mooi dat scheelt dan weer. Windows volume staat 100% en in SAMBc ookquote:
Ik heb de vorige keer niet geluisterd, dus weet niet hoe het toen was...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi dat scheelt dan weer. Windows volume staat 100% en in SAMBc ook
Telephone Sirquote:
Nee hoor, lang genoegquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dat klinkt Psycho-achtig, die jingle
Credits voor L2Bquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dat klinkt Psycho-achtig, die jingle
knock knock, who is there?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ze niet is gaan douchen zit het wel snor, denk ik
En geen pruiken laat rondslingeren?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang ze niet is gaan douchen zit het wel snor, denk ik
Over knock knock gesproken... een bepaald heerschap (hint:quote:
true, truequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over knock knock gesproken... een bepaald heerschap (hint:![]()
![]()
![]()
) zien we hier weinig, de laatste weken.
Zijn aanwezigheid:quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
![]()
![]()
er ligt iemand p zijn hemdquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
![]()
![]()
ow jee is er weer iemand komen aanwaaienquote:
Dat spreekt voor zichquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Eind jaren '30 vorige eeuw uiteraard
Het kan véél ouderquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich
Lekker oud
Jack Skeletonquote:
Genaamd Sparta?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Madness heeft trouwens net weer een nieuw album uit.
Casperquote:
zuid-oosten wind hequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
ow jee is er weer iemand komen aanwaaien
dat optreden op het dak van Buckingham Palace was echt een aanfluitingquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Neequote:
leonard Cohen ookquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ze moeten gewoon helemaal geen nieuwe albums meer maken...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NeeMaar het klinkt nogal crappy. Gewoon geen goede producer aan de knoppen - en dat hoor je er helaas aan af.
I know. Op #1 binnengekomen in de Nederlandse Album Top 100 - en afgelopen vrijdag nog in mijn show gedraaidquote:
nummer wat ik hoorde klonk echt goedquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uur lang gekraak met wat muziek er onder?
Zoiets. Maar toch heeft het watquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uur lang gekraak met wat muziek er onder?
Toch wel?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nummer wat ik hoorde klonk echt goed
het viel echt 100% meequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel?Ik dacht dat zijn stem inmiddels helemaal naar de tyfus was?
was een fijn nummer dat zelfs in dit thema pastquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel?Ik dacht dat zijn stem inmiddels helemaal naar de tyfus was?
Tot nu toe zijn het lekkere, passende muziekjes die Muis draait.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was een fijn nummer dat zelfs in dit thema past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |