abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:33:49 #176
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166278793
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik realiseer mij maar al te goed dat dit de modus operandi is!!
Alleen verbaast het mij dat mensen hier dit zomaar accepteren en het zelfs toejuichen dat Clinton de president zou moeten worden.

BIZAR!

Mag ik van mening zijn dat Clinton NOOIT op zo'n belangrijke post zou moeten komen te zitten?
En dat ik dezelfde mening over Trump heb.

Mijn vraag aan jou, ben jij tegen deze modus operandi?
Ik ben niet tegen deze werkwijze. Als leider van een land moet je het belang van jouw land voorop hebben staan.

Als het in jouw belang is dat A de verkiezingen wint in verweggistan, vind ik het normaal dat je A dan steunt als B totaal niet in het belang van jouw land is.
Laffe huichelaar
pi_166278812
Goede samenvatting over HRC en FBI onderzoek.
pi_166278813
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik realiseer mij maar al te goed dat dit de modus operandi is!!
Alleen verbaast het mij dat mensen hier dit zomaar accepteren en het zelfs toejuichen dat Clinton de president zou moeten worden.

BIZAR!

Mag ik van mening zijn dat Clinton NOOIT op zo'n belangrijke post zou moeten komen te zitten?
En dat ik dezelfde mening over Trump heb.

Mijn vraag aan jou, ben jij tegen deze modus operandi?
Ik koester niet de illusie dat die koers wordt gewijzigd onder een andere president. Dat zit namelijk ingebakken in het systeem - van het ambtenarenapparaat tot de bewindslieden. Onder Trump is dat niet anders.

En nee, ik heb weinig moeite met die modus operandi. Dat is hoe de wereld werkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:35:33 #179
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166278814
Dan zou het me zelfs niet uitmaken als A wel slechter is voor dat land. Als leider van een land ben je verantwoordelijk voor dat land en al je landgenoten, om het voor hen zo goed mogelijk te maken. Of het goed of slecht in andere landen gaat is hun zorg
Laffe huichelaar
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:36:56 #180
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166278824
Als het zo normaal is dat verkiezingen in andere landen gemanipuleerd worden, waarom wordt Hillary dan iedere keer boos als ze zegt dat Rusland de verkiezingen in de VS probeert te beïnvloeden?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:38:49 #181
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166278846
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als het zo normaal is dat verkiezingen in andere landen gemanipuleerd worden, waarom wordt Hillary dan iedere keer boos als ze zegt dat Rusland de verkiezingen in de VS probeert te beïnvloeden?
Boos valt op zich wel mee, ik geloof dat ze dat vooral aangrijpt als een stok om Trump mee te slaan. Dat Rusland de verkiezingen ten faveure van hem probeert te beslechten. En wat Rusland goed vindt, moeten wij allemaal wel slecht vinden
Laffe huichelaar
pi_166278848
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:35 schreef cb2013 het volgende:
Goede samenvatting over HRC en FBI onderzoek.
Er blijkt wederom niet zo gek veel aan de hand?
pi_166278858
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat scoort lekker in eigen land. Net als pogingen om de islamisten van de macht te houden in het MO.
pi_166278936
Ik denk dat de normale Joe geen reet interesseert of de Amerikanen de verkiezingen in Palestine manipuleert, maar wel dat de Russen het proberen in de VS. En ja dat is hyprociet, maar dat zijn we allemaal.

Met deze onthullingen hoop ik juist meer dat Clinton wint dan eerst, omdat nu de kans steeds groter wordt dat ze een impeachment krijgt wanneer ze verkozen is. Dan krijgen we Kaine als placeholder, ook niet mijn voorkeur, maar beter dan Clinton en helemaal beter dan Trump of Pence. Als de democraten gewoon Sanders hadden genomineerd dan zou er nu niets aan de hand zjin.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:47:07 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166278944
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Inderdaad, echt bizar.

Manipulatie is realiteit... behalve in de VS verkiezingen wanneer het goed uitpakt voor Clinton _O-

Bi-zar!

Anyway, ik vind het goed geweest. :W
als je eenbeetje de amerikaanse geschiedenis kent weet je dat ze echt overal wel een vinger in de pap hebben/hadden, dat je nu ineens op je achterste poten verontwaardigd moet gaan zitten spelen is ronduit naïef en of gewoon ignorant
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166278973
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:46 schreef Sunst0rm het volgende:
Ik denk dat de normale Joe geen reet interesseert of de Amerikanen de verkiezingen in Palestine manipuleert, maar wel dat de Russen het proberen in de VS. En ja dat is hyprociet, maar dat zijn we allemaal.

Met deze onthullingen hoop ik juist meer dat Clinton wint dan eerst, omdat nu de kans steeds groter wordt dat ze een impeachment krijgt wanneer ze verkozen is. Dan krijgen we Kaine als placeholder, ook niet mijn voorkeur, maar beter dan Clinton en helemaal beter dan Trump of Pence. Als de democraten gewoon Sanders hadden genomineerd dan zou er nu niets aan de hand zjin.
Met Sanders hadden ze vermoedelijk zelfs tegen Trump verloren. Ook niet erg ideaal.
pi_166278989
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen deze werkwijze. Als leider van een land moet je het belang van jouw land voorop hebben staan.

Als het in jouw belang is dat A de verkiezingen wint in verweggistan, vind ik het normaal dat je A dan steunt als B totaal niet in het belang van jouw land is.
Probleem is alleen dat Clinton overduidelijk het belang van de VS niet voorop heeft staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2016 10:50:42 ]
pi_166279004
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166279006
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat Clinton overduidelijk het belang van de VS niet voorop heeft staan.
Waar blijkt dat dan uit?
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:51:47 #190
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166279012
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat Clinton niet in het belang van de VS handelt.
Dat vindt jij. Prima, dat mag jij vinden. Anderen vinden weer dat Trump niet in het belang van de VS handelt. En weer anderen vinden dat ze dat allebei niet doen. Ik zie in dit topic veel problemen met mensen die wat zij vinden als waarheid zien en anderen bashen omdat ze het anders zien
Laffe huichelaar
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:53:28 #191
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166279044
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Met Sanders hadden ze vermoedelijk zelfs tegen Trump verloren. Ook niet erg ideaal.
Denk dat veel zwevende kiezers hem inderdaad te links zouden hebben gevonden.
Maar goed, ik zou hem liever zien dan Clinton.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:55:29 #192
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166279066
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waar blijkt dat dan uit?
Uit alle voorbeelden waaruit blijkt dat ze de belangen van WallStreet verkiest boven die van de Amerikaanse bevolking. Uit het feit dat ze in een e-mail aangeeft het belangrijk vind de positie t.a.z. Syrie te behouden omdat het noodzakelijk is voor Israël dat Assad moet verdwijnen. Uit het feit dat ze voor TTIP stemde. Uit het feit dat ze illegalen (dus; eigenlijk niet-Amerikanen) heeft en wilt laten stemmen. Uit het feit dat ze aangaf een open, 'grenzeloze', wereld te willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2016 10:57:18 ]
pi_166279067
Hillary geeft antwoord aan de pers of zoiets. Ontwijken, liegen, draaien, snel weglopen
WDFx2EU7 twitterde op zaterdag 29-10-2016 om 02:29:28 FULL Hillary Clinton Holds Press Conference After FBI Reopen Investigation - Hillary Lies Again! https://t.co/wj6RyKKePl reageer retweet
Trump kan alvast de champagne en het vuurwerk voor Trump tower bestellen als dit de verdediging van Team Clinton is.
pi_166279078
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Uit alle voorbeelden waaruit blijkt dat ze de belangen van WallStreet verkiest boven de Amerikaanse bevolking. Uit het feit dat ze in een e-mail aangeeft het belangrijk vindt de positie t.a.z. Syrie te behouden omdat het noodzakelijk is voor Israël dat Assad moet verdwijnen. Uit het feit dat ze voor TTIP stemde. Uit het feit dat ze illegalen (dus; eigenlijk niet-Amerikanen) heeft en wilt laten stemmen. Uit het feit dat ze aangaf een open, zonder grenzen, wereld te willen.
Oh, je verzon je stelling net dus.
pi_166279082
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:55 schreef Nintex het volgende:
Hillary geeft antwoord aan de pers of zoiets. Ontwijken, liegen, draaien, snel weglopen
WDFx2EU7 twitterde op zaterdag 29-10-2016 om 02:29:28 FULL Hillary Clinton Holds Press Conference After FBI Reopen Investigation - Hillary Lies Again! https://t.co/wj6RyKKePl reageer retweet
Trump kan alvast de champagne en het vuurwerk voor Trump tower bestellen als dit de verdediging van Team Clinton is.
Waarom zou dit anders verlopen als al die eerdere pogingen?
pi_166279100

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 29-10-2016 11:29:50 (Wikileaks dumpen is het andere topic voor) ]
pi_166279161
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:11 schreef Refragmental het volgende:
Oh Koos, dit moet jou toch ook wel erg aanspreken.

Dakloze negerin wordt aangevallen door progressieve linksen omdat ze de Trump ster op de walk of fame beschermt.

Walgelijke praktijken. :r
Tja... de knokploegen van Soros zijn blijkbaar niet meer in de hand te houden. Daarnaast natuurlijk een ontzettend domme actie:
MichaelCohen212 twitterde op zaterdag 29-10-2016 om 00:28:02 .@DiamondandSilk @realDonaldTrump someone please help me locate this woman as Mr. Trump has a gift for her... reageer retweet
Trump die een dakloze african american een prak met geld geeft gaat mooie TV opleveren en hij kan luidkeels roepen: "I love the African Americans", "See what I would do for your inner cities?"
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:05:16 #199
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166279184
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Uit alle voorbeelden waaruit blijkt dat ze de belangen van WallStreet verkiest boven die van de Amerikaanse bevolking. Uit het feit dat ze in een e-mail aangeeft het belangrijk vind de positie t.a.z. Syrie te behouden omdat het noodzakelijk is voor Israël dat Assad moet verdwijnen. Uit het feit dat ze voor TTIP stemde. Uit het feit dat ze illegalen (dus; eigenlijk niet-Amerikanen) heeft en wilt laten stemmen. Uit het feit dat ze aangaf een open, 'grenzeloze', wereld te willen.
En jouw conclusie is dan dat ze niet voor haar eigen land opkomt. Terwijl ik ervan overtuigd ben dat er tal van mensen zijn die vinden dat een sterke economie (en dus de beurs) erg belangrijk is voor een land. Er zijn tal van mensen die denken dat een sterk semi-westers bolwerk in het MO veel ellende voor de rest van de wereld bespaart en dat Israels belang dus ons belang is. TTIPS is best goed voor de VS, veel minder goed voor Europeanen. Jij bent het daar blijkbaar allemaal niet mee eens. Mag, daarom kunnen Amerikanen ook stemmen op wat zij de beste koers voor hun land vinden. Als de meerderheid dat allemaal slechte standpunten vindt, komt Clinton er niet. Zo gaat dat in een democratie.

Ik vind het alleen bijzonder dom om te stellen dat omdat ze niet doet wat jij het beste vindt, ze dús niet het beste met het land voor heeft. Ze heeft alleen een andere kijk op dingen. Je eigen mening als de enige waarheid zien is een groot gevaar waar steeds meer mensen in lijken te trappen. Ook in Nederland zie je het veel. Alle partijen hebben een plan met ons land en daar kan je het mee eens zijn of niet, maar het is niet of iemand dat doet met de gedachte Nederland zwakker te maken. Net als je nu doet voorkomen dat Clinton het land zwakker wil maken, dat ze het belang van Amerika niet voorop heeft omdat ze andere beleidsmatige plannen heeft als jij zou invoeren. Termen als landverrader vliegen je om de oren en de 'tegenstander' zou gearresteerd moeten worden etc etc.

Het bevalt me allemaal niks
Laffe huichelaar
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 11:08:26 #200
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166279231
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:55 schreef Nintex het volgende:
Wat is hier gelogen aan?
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')