abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166278514
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Recht proberen te lullen wat krom is.
Het feit dat Clinton dat soort dingen überhaupt oppert moet al genoeg zeggen over haar.
Dat vervolgens mensen haar nog verdedigen is toch echt bizar.

Dus omdat de overheid nu zo acteert moet dat maar geaccepteerd worden. :N
Kalm aan, Don Quichot. Koos praat niets goed, zegt dat het aan de lopende band gebeurt. Het is een constatering, meer niet. Dit doet letterlijk ieder machtig land/staatshoofd in de wereld qua geopolitiek: de macht en invloedssfeer uitbreiden of verdedigen. Rusland doet het; China doet het; de VS doet het; de plaatselijke bakker doet het in de gemeenteraad. Is dat goed? Nee. Het is gewoon de realiteit, meestal achter de schermen, hoe onnozel en doortrapt we het ook allemaal vinden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Helaas wel.
Al is de Clinton kliek wat meer aanwezig.
Kun je hier een keer mee ophouden? Je vernaait constant dit topic. Er is op Fok! helemaal geen Clintonkliek (sowieso: :')), dat is enkel een geestesspinseltje wat jij nodig hebt om je 'ik ben een kritische geest'-verhaaltje op te houden.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:13:29 #152
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166278533
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:11 schreef Refragmental het volgende:
Oh Koos, dit moet jou toch ook wel erg aanspreken.

Dakloze negerin wordt aangevallen door progressieve linksen omdat ze de Trump ster op de walk of fame beschermt.

Walgelijke praktijken. :r
Ja en wat wil je hier nou precies mee zeggen? Dat er in een land van god mag weten hoeveel miljoen mensen ook een boel teringlijers zijn? Wat een verrassing.

Waarom denk je trouwens dat dit Koos aan moet spreken?
Laffe huichelaar
pi_166278549
quote:

Dakloze negerin wordt aangevallen door progressieve linksen omdat ze de Trump ster op de walk of fame beschermt.

Oke, en nu?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:16:04 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166278559
Ik moet zeggen dat ik wel erg benieuwd ben naar de emails die vanaf dinsdag zullen gaan komen.
Veel zullen natuurlijk volledig onschuldig zijn, maar er zullen vast wat stoute dingen in staan.

Ik ben echter veel benieuwder naar hoe de vork nou precies in de steel zit mbt waarom het nu pas naar buiten komt en door wie? Ik lees van alles over Kim Dotcom, Assange aan de ene kant, en medewerkers van de FBI die dingen lekken. Aan de andere kant Obama die er middenin zou zitten en probeert schoon te blijven door Hillary te offeren. Hillary die zou proberen Obama mee te nemen in haar val. Obama en Hillary die de schuld van alles op Rusland zouden schuiven en een oorlog zouden starten om de aandacht af te leiden.

Het lijkt net een soap. Ik ben blij als de waarheid helemaal boven tafel is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166278579
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja en wat wil je hier nou precies mee zeggen? Dat er in een land van god mag weten hoeveel miljoen mensen ook een boel teringlijers zijn? Wat een verrassing.

Waarom denk je trouwens dat dit Koos aan moet spreken?
Omdat Koos laatst wel even wist te vertellen hoe Latino's en African-Americans moeten stemmen. Anders waren ze zelf-hatend.
Is een typisch trekje, als blanke de minderheden wel even vertellen waar ze op moeten stemmen.

Het geweld en vandalisme in de verkiezingen tot nu toe komt verbazingwekkend vaak overigens uit de hoek van de Clinton aanhangers.
pi_166278599
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Omdat Koos laatst wel even wist te vertellen hoe Latino's en African-Americans moeten stemmen. Anders waren ze zelf-hatend.
Is een typisch trekje, als blanke de minderheden wel even vertellen waar ze op moeten stemmen.

Het geweld en vandalisme in de verkiezingen tot nu toe komt verbazingwekkend vaak overigens uit de hoek van de Clinton aanhangers.
Trump spreekt minachtend over minderheden. Als ik tot die groep zou behoren, dan zou ik niet op Trump stemmen.

Maar uiteraard staat het een ieder vrij om Trump te supporten.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:20:11 #157
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166278616
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het geweld en vandalisme komt tot nu toe helemaal niet verbazend vaak voor, van welke kant dan ook. De ene keer is er zo'n filmpje van een Trumpaanhanger en dan komt links FOK! hier moord en brand schreeuwen en zijn gelijk halen en deze keer ben jij het namens de andere kant.

Hou daar eens mee op. Je zet alleen jezelf voor lul.

Overigens is het ook helemaal niet kies om over een set filmpjes waar een vrouw mishandelt en beschimpt wordt te suggereren dat dat wel in KoosVogels' straatje past.
Laffe huichelaar
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:20:58 #158
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166278626
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het geweld en vandalisme komt tot nu toe helemaal niet verbazend vaak voor, van welke kant dan ook. De ene keer is er zo'n filmpje van een Trumpaanhanger en dan komt links FOK! hier moord en brand schreeuwen en zijn gelijk halen en deze keer ben jij het namens de andere kant.

Hou daar eens mee op. Je zet alleen jezelf voor lul.

Overigens is het ook helemaal niet kies om over een set filmpjes waar een vrouw mishandelt en beschimpt wordt te suggereren dat dat wel in KoosVogels' straatje past.
Heb je die filmpjes gezien waarin Clinton medewerkers aangeven dat ze speciaal mensen opleiden om naar Trumprallies te gaan om daar rellen te veroorzaken?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166278645
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:11 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Kalm aan, Don Quichot. Koos praat niets goed, zegt dat het aan de lopende band gebeurt. Het is een constatering, meer niet. Dit doet letterlijk ieder machtig land/staatshoofd in de wereld qua geopolitiek: de macht en invloedssfeer uitbreiden of verdedigen. Rusland doet het; China doet het; de VS doet het; de plaatselijke bakker doet het in de gemeenteraad. Is dat goed? Nee. Het is gewoon de realiteit, meestal achter de schermen, hoe onnozel en doortrapt we het ook allemaal vinden.
Oh ik realiseer mij maar al te goed dat manipulatie de realiteit is.
Dat betekent echter niet dat we het hoeven te accepteren.

Wat mij wel verbaast is dat Koos dit manipuleren de realiteit noemt, maar zodra het men hier heeft over het riggen van de VS verkiezingen dan is dat opeens overdreven en zal dat niet voorkomen.

Vreemd toch?
Manipulatie is realiteit, behalve wanneer het positief uitpakt voor Clinton.

quote:
[..]

Kun je hier een keer mee ophouden? Je vernaait constant dit topic. Er is op Fok! helemaal geen Clintonkliek (sowieso: :')), dat is enkel een geestesspinseltje wat jij nodig hebt om je 'ik ben een kritische geest'-verhaaltje op te houden.
Geen Clinton kliek?
Kerel, er zijn hier mensen die al een jaar lang geen enkel kritisch geluid over Clinton hebben laten horen. Maar zodra Trump ook maar IETS verkeerds doet dan gaan de mondjes open en worden er pagina's vol verbale diarree gespuwd.
Er wordt hier ontzettend met 2 maten gemeten door een bepaalde kliek. En dat is al behoorlijk wat mensen opgevallen.
pi_166278647
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 09:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat is jouw mening nou hierover?

http://observer.com/2016/(...)-palestine-election/

“I do not think we should have pushed for an election in the Palestinian territories. I think that was a big mistake,” said Sen. Clinton. “And if we were going to push for an election, then we should have made sure that we did something to determine who was going to win.”

Clinton duidelijk op tape, over dat ze de palestijnse verkiezingen zou riggen om de gewenste uitkomt te krijgen.
Dat is politiek, smerig maar niet verbazingwekkend. Het is niet direct nieuws dat de VS zich erg druk maken om de regeringen in andere landen. Ik veroordeel dat maar geloof niet dat het met een andere minister of president anders zal zijn.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:25:02 #161
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166278678
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb je die filmpjes gezien waarin Clinton medewerkers aangeven dat ze speciaal mensen opleiden om naar Trumprallies te gaan om daar rellen te veroorzaken?
Nee, die heb ik niet gezien. Net als ik dit filmpje niet gekeken heb. Je hoeft niet net te doen of Trump en zijn aanhang zich nooit misdragen maar dat allemaal georchestreerd is vanuit de Clinton-campagne. Er is hier geen good gut en bad guy. Ja, Clinton zal vast mensen groomen om daar de boel op zijn kop te zetten, net als Trump mensen aangespoord heeft boo-ers en protesters op hun bek te slaan.

Het is allemaal niet oke, maar het gebeurt. Ik denk dat het geweld en het vandalisme niet buitensporig veel meer is dan eerdere (gespannen) verkiezingen en de manier waarop de ene partij de aandacht wanhopig naar de andere wil verleggen aan de hand van van die lullige filmpjes vind ik vooral gewoon zielig
Laffe huichelaar
pi_166278691
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh ik realiseer mij maar al te goed dat manipulatie de realiteit is.
Dat betekent echter niet dat we het hoeven te accepteren.

Wat mij wel verbaast is dat Koos dit manipuleren de realiteit noemt, maar zodra het men hier heeft over het riggen van de VS verkiezingen dan is dat opeens overdreven en zal dat niet voorkomen.

Vreemd toch?
Manipulatie is realiteit, behalve wanneer het positief uitpakt voor Clinton.
Uit het feit dat Clinton zegt 'we should have...' concludeer jij dat de Amerikaanse verkiezingen 'rigged' zijn.

Dat is wat gek.
pi_166278693
quote:

Als het andersom was dan zag je in alle headlines: 'Racist Trump supporters attacks homeless African American'

:')
pi_166278701
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat is politiek, smerig maar niet verbazingwekkend. Het is niet direct nieuws dat de VS zich erg druk maken om de regeringen in andere landen. Ik veroordeel dat maar geloof niet dat het met een andere minister of president anders zal zijn.
En er gaat bij jou geen lampje branden van... 'hey, dit is al de zoveeeeeelste keer dat Clinton zich met iets smerigs bezig houdt, misschien is dat mens totaal niet te vertrouwen en totaal niet geschikt voor het presidentschap'?

Je accepteert deze nare trekje van Clinton gewoon?
pi_166278721
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En er gaat bij jou geen lampje branden van... 'hey, dit is al de zoveeeeeelste keer dat Clinton zich met iets smerigs bezig houdt, misschien is dat mens totaal niet te vertrouwen en totaal niet geschikt voor het presidentschap'?

Volgens mij wil je het niet snappen.

Het is niet bepaald netjes, maar wij koesteren niet de illusie dat Clinton alleen staat in haar denken. Dat is de modus operandi van supermachten. Die proberen invloed uit te oefenen op de rest van de wereld.
pi_166278723
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uit het feit dat Clinton zegt 'we should have...' concludeer jij dat de Amerikaanse verkiezingen 'rigged' zijn.

Dat is wat gek.
Nou Koos, wat is het nou!?
Manipulatie is realiteit of niet?

Clinton laat duidelijk weten geen problemen te hebben met het manipuleren van verkiezingen.
Is er dan ook niet de kans dat dit in de VS zelf gebeurt, zelfs op grotere schaal?
pi_166278733
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Clinton laat duidelijk weten geen problemen te hebben met het manipuleren van verkiezingen.
Is er dan ook niet de kans dat dit in de VS zelf gebeurt, zelfs op grotere schaal?
Neu.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166278761
quote:

[..]

Kans is er altijd, maar die opmerking bewijst niets.
pi_166278762
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er is op dit moment 1 alternatief en die is nog veel zotter dan Clinton.
Overigens weet ik dat jij alles wat Clinton als de Duivel op aarde afschildert graag wilt geloven maar dan trap je ook wel erg makkelijk in de Republikeinse propaganda ;). Veel is erg opgeblazen of uit het verband gerukt.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:31:53 #170
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166278763
quote:

[..]

Nee, dat is een conclusie die je zo niet een op een kan trekken.
Laffe huichelaar
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 10:32:01 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166278765
echt, de bochten die men probeert te maken :D...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166278768
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij wil je het niet snappen.

Het is niet bepaald netjes, maar wij koesteren niet de illusie dat Clinton alleen staat in haar denken. Dat is de modus operandi van supermachten. Die proberen invloed uit te oefenen op de rest van de wereld.
Ik realiseer mij maar al te goed dat dit de modus operandi is!!
Alleen verbaast het mij dat mensen hier dit zomaar accepteren en het zelfs toejuichen dat Clinton de president zou moeten worden.

BIZAR!

Mag ik van mening zijn dat Clinton NOOIT op zo'n belangrijke post zou moeten komen te zitten?
En dat ik dezelfde mening over Trump heb.

Mijn vraag aan jou, ben jij tegen deze modus operandi?
pi_166278776
quote:

[..]

Je maakt altijd kans op de jackpot maar de kans is niet erg groot.
pi_166278785
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:32 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik realiseer mij maar al te goed dat dit de modus operandi is!!
Alleen verbaast het mij dat mensen hier dit zomaar accepteren en het zelfs toejuichen dat Clinton de president zou moeten worden.

BIZAR!

Mag ik van mening zijn dat Clinton NOOIT op zo'n belangrijke post zou moeten komen te zitten?
En dat ik dezelfde mening over Trump heb.

Mijn vraag aan jou, ben jij tegen deze modus operandi?
Heel leuk maar wat is op dit moment het enige alternatief?
pi_166278790
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 10:32 schreef Re het volgende:
echt, de bochten die men probeert te maken :D...
Inderdaad, echt bizar.

Manipulatie is realiteit... behalve in de VS verkiezingen wanneer het goed uitpakt voor Clinton _O-

Bi-zar!

Anyway, ik vind het goed geweest. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')