Jij kent dat wnd vast beter. Maar is dat ook een nieuwssite buiten de verkiezibgsprrdiode om? Aangezien zeker driekwart van hun berichten draait om het zwart maken van Clinton. Dan vraag ik me af waar ze anders over schrijven?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:23 schreef Lyrebird het volgende:
Deze site meldt dat Clinton ws onder ede gelogen heeft. Haar man had daar ook een handje van.
http://mobile.wnd.com/201(...)cure-abedin-account/
Ik geef aan dat dit politiek geïnspireerd is. Het is niet de eerste en vast niet de laatste wanhopige poging om Clinton buiten de stembus om te verslaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Probeer je hier te zeggen dat de FBI aangestuurd wordt door de republikeinen?
Wat probeer je nou echt te zeggen?
Schei uit joh. Die mannen kunnen het ook nooit goed doen. Onderzoeken ze Clinton, willen ze niet dat Clinton president wordt. Kunnen ze haar vervolgens niet veroordelen, zijn ze omgekocht door Clinton en willen ze dat ze president wordt. Heropenen ze op basis van nieuwe informatie het onderzoek, zijn ze weer aan het samenspannen tegen Clinton.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik geef aan dat dit politiek geïnspireerd is. Het is niet de eerste en vast niet de laatste wanhopige poging om Clinton buiten de stembus om te verslaan.
Daar trapten ze de verkiezingscampagne meer dan een jaar terug mee af en daar zullen ze ook mee afsluiten.
En nee, dat zegt niet dat de fbi wordt aangestuurd door de republikeinen.
Je moet zeker nu overuren maken voor HRC. Hoeveel koekjes krijg je voor deze damage control.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik geef aan dat dit politiek geïnspireerd is. Het is niet de eerste en vast niet de laatste wanhopige poging om Clinton buiten de stembus om te verslaan.
Daar trapten ze de verkiezingscampagne meer dan een jaar terug mee af en daar zullen ze ook mee afsluiten.
En nee, dat zegt niet dat de fbi wordt aangestuurd door de republikeinen.
Blijf hopen. Het lijkt er vooralsnog vooral op dat het de zoveelste storm in een glas water is. Maar ik snap dat je je vastgrijpt aan je laatste strohalm hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:42 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Je moet zeker nu overuren maken voor HRC. Hoeveel koekjes krijg je voor deze damage control.
Altijd als ik sprak over emails in vorige topics. Werd er gezegd is oud, laat gaan.
Beerput gaat open, slaap jij verder...
http://www.judicialwatch.(...)inton-loretta-lynch/
Dus de FBI is hier politiek aan het bedrijven, dat is wat je zegt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wie is ze? De republikeinen? Daar ga ik gemakshalve even vanuit, want de FBI heeft geen verkiezingscampagne.quote:Daar trapten ze de verkiezingscampagne meer dan een jaar terug mee af en daar zullen ze ook mee afsluiten.
Maar dat staat haaks op wat je net allemaal zegt.quote:En nee, dat zegt niet dat de fbi wordt aangestuurd door de republikeinen.
Wat is jouw mening nou hierover?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blijf hopen. Het lijkt er vooralsnog vooral op dat het de zoveelste storm in een glas water is. Maar ik snap dat je je vastgrijpt aan je laatste strohalm hoor.
Dat is een grapje joh. Net als toen ze vroeg of ze Assange konden vermoorden met drone. Gewoon een gebbetje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is jouw mening nou hierover?
http://observer.com/2016/(...)-palestine-election/
“I do not think we should have pushed for an election in the Palestinian territories. I think that was a big mistake,” said Sen. Clinton. “And if we were going to push for an election, then we should have made sure that we did something to determine who was going to win.”
Clinton duidelijk op tape, over dat ze de palestijnse verkiezingen zou riggen om de gewenste uitkomt te krijgen.
Het wordt hier inderdaad door bepaalde personen weggelachen of genegeerd, maar het geeft een goede inzicht in de echte persoon achter Clinton. Dat en alle kleine puzzelstukjes die met de mails naar buiten komen laten een steeds duidelijker beeld zien van hoe Clinton nou werkelijk is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een grapje joh. Net als toen ze vroeg of ze Assange konden vermoorden met drone. Gewoon een gebbetje.
Ja, zo zie ik het ook. Er is nieuwe informatie, ze doen hun werk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schei uit joh. Die mannen kunnen het ook nooit goed doen. Onderzoeken ze Clinton, willen ze niet dat Clinton president wordt. Kunnen ze haar vervolgens niet veroordelen, zijn ze omgekocht door Clinton en willen ze dat ze president wordt. Heropenen ze op basis van nieuwe informatie het onderzoek, zijn ze weer aan het samenspannen tegen Clinton.
Ze zouden natuurlijk ook gewoon hun werk kunnen doen, dat zou verklaren waarom ze dan weer de ene kant en dan weer de andere kant boos maken
Ik heb helemaal geen vertrouwen in Trump. Maar dat wil niet zeggen dat ik me laat ringeloren door de Clinton machine.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
verkiezingsretoriek dus. Juist jij zou moeten weten dat dit niet de eerste keer is dat ze proberen Clinton buiten de stembus om te verslaan. Men moet wel erg weinig vertrouwen in de Republikeibse kandidaat hebben...
De Amerikaanse regering heeft de voorkeur voor een bepaalde partij. Stop de persen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is jouw mening nou hierover?
http://observer.com/2016/(...)-palestine-election/
“I do not think we should have pushed for an election in the Palestinian territories. I think that was a big mistake,” said Sen. Clinton. “And if we were going to push for an election, then we should have made sure that we did something to determine who was going to win.”
Clinton duidelijk op tape, over dat ze de palestijnse verkiezingen zou riggen om de gewenste uitkomt te krijgen.
Het gaat hier over het riggen van een verkiezing door Clinton.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Amerikaanse regering heeft de voorkeur voor een bepaalde partij. Stop de persen!
Ik vermoed dat er achter de schermen aan de lopende band zo wordt geluld. Zeker niet alleen door Clinton.
Dat is hier inderdaad heel jammer. Zodra je een beetje tegen Clinton bent wordt je door de Fok Clinton kliek bestempeld als Trumpfan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vertrouwen in Trump. Maar dat wil niet zeggen dat ik me laat ringeloren door de Clinton machine.
Dat gebeurt andersom net zo goed natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is hier inderdaad heel jammer. Zodra je een beetje tegen Clinton bent wordt je door de Fok Clinton kliek bestempeld als Trumpfan.
'We should have...'quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het gaat hier over het riggen van een verkiezing door Clinton.
Ik weet nog een tijdje terug dat er werd geopperd dat dit in de VS niet gebeurt, maar hier, op tape, bewijs dat Clinton zich wel met dat soort praktijken bezig houdt!
Serieus, hoe blind zijn jullie?
Begint lachwekkende vormen aan te nemen.
Recht proberen te lullen wat krom is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'We should have...'
En jij concludeert daaruit dat de verkiezingen in de VS ook worden gemanipuleerd? Dat vind ik wat gek.
Het is niet bepaald netjes, maar zo wordt in de VS nou eenmaal geluld achter de achter de schermen. Dat wist je zelf toch ook wel?
Helaas wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat gebeurt andersom net zo goed natuurlijk
it's happeningquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:09 schreef Doublepain het volgende:
Hilary4Prison en Trump president
Mijn gelijk komt heel dichtbij
Ik vind het gewoon niet heel schokkend allemaal. Nogmaals, zo wordt er nou eenmaal geluld achter de schermen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Recht proberen te lullen wat krom is.
Het feit dat Clinton dat soort dingen überhaupt oppert moet al genoeg zeggen over haar.
Dat vervolgens mensen haar nog verdedigen is toch echt bizar.
Dus omdat de overheid nu zo acteert moet dat maar geaccepteerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |