abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166274379
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:10 schreef Montov het volgende:

[..]

En die speech is uitgelekt, en daarin zei ze:

[..]

En dan zijn er users die zeggen "Ja, maar er was ook nog wat anders". Nou, citeer dan uit de gelekte speech als dat zo is.
Allemaal heel leuk en aardig dat zij en jij het proberen te bagatelliseren, maar dat geeft alleen maar aan hoe ver jij bent afgegleden.

Ben je Occupy Wall Street alweer vergeten? Realiseer jij je niet hoe erg de gewone man Wall Street haat? En Clinton speelt daar op in door te zeggen dat ze Wall Street wil aanpakken, maar achter gesloten deuren laat ze doorschemeren dat datgene wat publiekelijk wordt gezegd, niet perse haar prive standpunt is.

Maar goed, jij zult in je priveleven dan zeker ook geen probleem hebben met liegen tegen mensen, want tja dat hoort er toch bij? Als je in het leven vooruit wilt komen, dan moet je gewoon af en toe liegen.

Mensen die liegen okay vinden, of dat nou politici zijn of gewone mensen, omdat dat er nou eenmaal bij hoort zijn gewoon ontzettende lafaards.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:20:03 #52
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166274460
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat je als politicus maar te pas en te onpas kunt gaan liegen "omdat het nou eenmaal zo werkt".

En uit de Wikileaks emails blijkt wel dat Clinton helemaal niet geinteresseerd is in de vooruitgang van de maatschappij als geheel, ze is geinteresseerd in wat mensen willen horen zodat zij daar op kan inspelen zodat ze haar eigen carriere verder kan bevorderen.
Nee, zeker niet. Te pas en te onpas liegen lijkt me een hele slechte eigenschap voor een kandidaat.

Haar hele cv in de politiek vanaf de jaren 70 laat juist zien dat ze wel geïnteresseerd is in een betere samenleving. HRC is inderdaad wel een hele pragmatische kandidaat en dat is minder aantrekkelijk voor de kiezer dan iemand die met vuur over zijn/haar visie voor de toekomst kan praten (zoals Sanders). Zo'n kandidaat heeft het alleen wel veel moeilijker om die visie ook werkelijkheid te laten worden en een pragmatische kandidaat zou misschien wel veel meer voor elkaar kunnen krijgen. Er lijken me ergere dingen dan dat een kandidaat luistert naar wat het volk wil en daar zijn/haar acties op aanpast.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:20:21 #53
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166274467
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Allemaal heel leuk en aardig dat zij en jij het proberen te bagatelliseren, maar dat geeft alleen maar aan hoe ver jij bent afgegleden.

Ben je Occupy Wall Street alweer vergeten? Realiseer jij je niet hoe erg de gewone man Wall Street haat? En Clinton speelt daar op in door te zeggen dat ze Wall Street wil aanpakken, maar achter gesloten deuren laat ze doorschemeren dat datgene wat publiekelijk wordt gezegd, niet perse haar prive standpunt is.
Jij bent kennelijk snel afgegleden richting Occupy Wall Street. Ik wacht wel totdat je met teksten uit haar speech komt waarin iets anders zou blijken.
Géén kloon van tvlxd!
pi_166274496
Voor alle mensen die het accepteren dat liegen eigenlijk best wel okay is af en toe:

“It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.”
pi_166274507
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:13 schreef Montov het volgende:
De reactie van Clinton is al bekend.
Maar misschien past dat niet in de narrative van "geen persco in xxx dagen"?
Reactie =/= Persconferentie
Maar dat weet je zelf ook wel :)
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:22:36 #56
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166274513
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Voor alle mensen die het accepteren dat liegen eigenlijk best wel okay is af en toe:

Het probleem is dat we nu ook een kandidaat hebben die soms 80% van z'n betoog bij elkaar liegt volgens de fact checks. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166274568
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:20 schreef Montov het volgende:

[..]

Jij bent kennelijk snel afgegleden richting Occupy Wall Street. Ik wacht wel totdat je met teksten uit haar speech komt waarin iets anders zou blijken.
Alsof dat uitmaakt voor jou :')

Als er hier iemand is die last heeft van cognitieve dissonantie dan ben jij het wel.

Ik had altijd een positief beeld van Clinton, maar daar ben ik nu wel vanaf gestapt onder andere dankzij de Wikileaks emails.

Blijf vooral lekker volharden en jezelf voor de gek houden en jezelf voor lul zetten.
pi_166274583
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:12 schreef Mike het volgende:

[..]

Daar vallen vooral veel kanttekeningen door jou bij te zetten
Het gaat mij er vooral om dat ze op het sociaaleconomische vlak niet zo liberaal heeft gestemd (laat staan progressief), als je iets links staat van het midden onder de Democraten is dat nu niet bepaald geweldig gezien het feit dat de Democraten van nu ongeveer zo zijn zoals de Republikeinen in de jaren 80 waren. Het neoliberale heeft louter betrekking op het economische verhaal en alles wat in het teken van het economische verhaal staat. Verder stemde zij voor de invasie van Irak. en was ze na haar tijd als senator een heuse havik als minister van buitenlandse zaken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166274615
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:22 schreef Mike het volgende:

[..]

Het probleem is dat we nu ook een kandidaat hebben die soms 80% van z'n betoog bij elkaar liegt volgens de fact checks. :+
Dat wordt nog wat zo gauw Google fact checks wordt gebruikt. ;)
Of dat dat nu echt gaat fact checken, daar ben ik niet zo gerust op.
#NoDAPL
pi_166274623
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:22 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik ben anti-Hillary dus ik zal wel pro-Trump zijn?

Ik ben Sanders supporter. Je weet wel die gast die door Clinton en haar team aan de kant is gezet, onder andere door supergedelegeerden die voor Sanders waren, te jennen en te sarren.
pi_166274657
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik ben Sanders supporter. Je weet wel die gast die door Clinton en haar team aan de kant is gezet, onder andere door supergedelegeerden die voor Sanders waren, te jennen en te sarren.
Sanders schaart zich uiteindelijk braaf achter Hillary. Hij had haar en haar hele clique ongelooflijk veel schade kunnen toebrengen. Hij weet dat haar stemgedrag in het senaat niets is dan imagobeleid; geen enkele stem van haar heeft geleid of zou hebben geleid tot het indringen van macht/invloed van WallStreed/FED-figuren of tot het verbeteren van de economische positie v.d. gemiddelde Amerikaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2016 23:30:57 ]
pi_166274670
Oke, deze trump voorspelling is wel erg specifiek.
pi_166274677
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zonder enige ironie of sarcasme, dat is een hele mooie uitspraak voor op een tegeltje bij een of andere anarchistische vereniging. :)
#NoDAPL
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:28:08 #64
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166274678
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik toch niet? De Amerikanen zullen alleen een keuze moeten maken tussen twee kandidaten die verre van perfect zijn.
pi_166274743
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Sanders schaart zich uiteindelijk braaf achter Hillary. Hij had haar en haar hele clique ongelooflijk veel schade kunnen toebrengen.
Hij had dat natuurlijk vooral moeten doen toen het nog een race was, hij was veel te aardig en hij had haar veel meer pijn kunnen doen. Maar goed, momenteel speelt Sanders het spel mee omdat hem een belangrijke senators-functie wordt beloofd.
Sanders heeft wel alvast gewaarschuwd dat ze beter haar woord houdt, deze keer uitegerekend via een interview aan een vijandig gezinde krant (TWP):
#NoDAPL
pi_166274774
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij had dat natuurlijk vooral moeten doen toen het nog een race was, hij was veel te aardig en hij had haar veel meer pijn kunnen doen. Maar goed, momenteel speelt Sanders het spel mee omdat hem een belangrijke senators-functie wordt beloofd.
Sanders heeft wel alvast gewaarschuwd dat ze beter haar woord houdt, deze keer uitegerekend via een interview aan een vijandig gezinde krant (TWP):
I see, maar om welke reden zou Hillary zich na winst de belofte nakomen? Zou hij haar naderhand zoveel schade kunnen aanrichten?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2016 23:33:18 ]
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:32:33 #67
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166274785
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het gaat mij er vooral om dat ze op het sociaaleconomische vlak niet zo liberaal heeft gestemd (laat staan progressief), als je iets links staat van het midden onder de Democraten is dat nu niet bepaald geweldig gezien het feit dat de Democraten van nu ongeveer zo zijn zoals de Republikeinen in de jaren 80 waren. Het neoliberale heeft louter betrekking op het economische verhaal en alles wat in het teken van het economische verhaal staat. Verder stemde zij voor de invasie van Irak. en was ze na haar tijd als senator een heuse havik als minister van buitenlandse zaken.
Niet alleen is Clinton een liberal (http://fivethirtyeight.co(...)clinton-is-liberal/), het hele platform waar ze mee op pad is, is progressiever dan ooit (http://www.nbcnews.com/po(...)rty-history-n606646).

Ik snap heel goed dat het nog niet ver genoeg gaat naar je zin, want Sanders is nog wel een graadje linkser, maar je kunt echt niet stellen dat Clinton een conservatief is.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:33:40 #68
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166274820
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:31 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

I see, maar om welke reden zou Hillary zich na winst de belofte nakomen?
Omdat Clinton daar niks over te zeggen heeft, dat doet de Senaat zelf. Daarom is het zo belangrijk dat de Senaat een Democratische meerderheid krijgt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:35:27 #69
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166274853
Maar goed, het is natuurlijk veel leuker om te denken dat Sanders van het ware pad is afgeweken omdat ie gecorrumpeerd is door Clinton die hem gouden bergen zou beloven.
pi_166274867
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:31 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

I see, maar om welke reden zou Hillary zich na winst de belofte nakomen? Zou hij haar naderhand zoveel schade kunnen aanrichten?
Zie het laatste filmpje wat ik plaatste, daarin licht Jordan Chariton het toe wat Sanders zal gaan proberen. Ook hij geeft aan dat hij er 0 vertrouwen in heeft dat HC zich uit zichzelf aan de beloftes gaat houden. Onder andere laat Sanders nu al wat wetsvoorstellen schrijven die ze op dag 1 van haar presidentschap onder haar neus kunnen duwen. Warren en een andere senator die op hem stemde doen ook mee.
#NoDAPL
pi_166274887
Clinton staat voor gelijke rechten voor vrouwen en homo's...

--> Clinton Foundation neemt grote donaties aan van Qatar en Saudi Arabie, waar vrouwen minderwaardig zijn en homo's de doodstraf kunnen krijgen. Trump zegt tijdens het debat dat Clinton de donaties moet terugsturen en Clinton reageert daar niet op.

--> Clinton Foundation betaalt mannen meer dan vrouwen

Wat zeggen de Fok Clinton-aanhangers vervolgens?

"Ja maar in de politiek moet je soms schijnheilig zijn om vooruitgang te boeken".

Please :{
pi_166274927
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zie het laatste filmpje wat ik plaatste, daarin licht Jordan Chariton het toe wat Sanders zal gaan proberen. Ook hij geeft aan dat hij er 0 vertrouwen in heeft dat HC zich uit zichzelf aan de beloftes gaat houden. Onder andere laat Sanders nu al wat wetsvoorstellen schrijven die ze op dag 1 van haar presidentschap onder haar neus kunnen duwen. Warren en een andere senator die op hem stemde doen ook mee.
Ik vraag me af wat hij denkt dat zo een deal met de duivel kan voortbrengen (wetsvoorstel voor kunnen schuiven leid in principe nergens toe toch?). Maar ik zal het filmpje eerst even kijken.
pi_166274962
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:27 schreef Nintex het volgende:
Oke, deze trump voorspelling is wel erg specifiek.
[ afbeelding ]
Is dit nou dat 4d schaken?

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166274965
BREAKEND

FBI director James Comey has told Congress the bureau is investigating newly found Hillary Clinton emails.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-37805525

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2016 23:42:05 ]
pi_166274966
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:32 schreef Mike het volgende:

[..]

Niet alleen is Clinton een liberal (http://fivethirtyeight.co(...)clinton-is-liberal/), het hele platform waar ze mee op pad is, is progressiever dan ooit (http://www.nbcnews.com/po(...)rty-history-n606646).
Schone schijn, keeping up apperances. Nu even wat kiezers paaien, straks de smoes dat de politieke steun ontbreekt en er niets mee doen of het zeer stefk afzwakken. Jij weet toch dat heel dat platform door Sanders is afgedwongen en dat dit een onderdeel is van een deal waar van alles bij betrokken is? Ook het feit dat Sanders niet Cannova mocht steunen.

quote:
Ik snap heel goed dat het nog niet ver genoeg gaat naar je zin, want Sanders is nog wel een graadje linkser, maar je kunt echt niet stellen dat Clinton een conservatief is.
Ik heb niet gesteld dat ze conservatief is, ik heb gesteld dat ze een neoliberaal en een neoconservatief is. Bij neoconservatisme mag je denken aan de Bush jr. doctrine. Landen binnenvallen en veroveren, vijand B bewapenen om Vijand A uit te schakelen, een harde millitaire lijn, dat soort dingen.
#NoDAPL
pi_166274992
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:32 schreef Mike het volgende:

[..]

Iemand die op de eerste plaats de belangen behartigd van de 1% rijkste is in geen enkel opzicht links (althans, de theoretische versie ervan; het sociale linkse idealisme). Ook niet als diegene af en toe ja stemt voor wat 'progressieve' issues die verder invloed hebben op de status quo. Ze kan zichzelf natuurlijk niet als liberaal of progressief verkopen als ze dat niet deed.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:44:20 #77
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166275034
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Iemand die op de eerste plaats de belangen behartigd van de 1% rijkste is in geen enkel opzicht links (althans, de theoretische versie ervan; het sociale linkse idealisme). Ook niet als diegene af en toe ja stemt voor wat 'progressieve' issues die verder invloed hebben op de status quo. Ze kan zichzelf natuurlijk niet als liberaal of progressief verkopen als ze dat niet deed.
De stemgeschiedenis van Clinton in de Senaat is linkser dan dat van Obama, dat weet je he?
pi_166275059
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Is dit nou dat 4d schaken?

[ afbeelding ]
Must...resist...temptation...
#NoDAPL
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:47:33 #79
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166275087
quote:

[..]

Je doet hetzelfde als Bram: alles wat we daadwerkelijk kunnen controleren negeren, want 'ik denk dat het stiekem niet zo is'. De links die ik gaf, wuif je weg want het pas niet in het plaatje dat je van Clinton hebt.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:49:24 #80
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166275133
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Schone schijn, keeping up apperances. Nu even wat kiezers paaien, straks de smoes dat de politieke steun ontbreekt en er niets mee doen of het zeer stefk afzwakken.

Ik praat over haar record, wat we kunnen controleren, jij praat over hoe je denkt dat het in de toekomst zal gaan, wat op geen enkele manier nu te controleren is.
pi_166275141
quote:

[..]

Je moet het ook in het perspectief zien dat >90% van de politici daar stevig rechts stemt op dit vlak. Waaorm? Omdat de politiek daar geen representatieve vertegenwoordiging van de bevolking is. Geloof mij niet, geloof de mensen van Princeton University. Hier even de Jip- en jannekeversie, je kan veel uitggebreidere artikelen hierover vinden.
http://www.bbc.com/news/blogs-echochambers-27074746
tl;dr-versie: er is een zeer sterke positieve correlatie tussen wat de elite wil en hoe politici stemmen, er is een zeer zwakke correlatie tussen wat het volk wil en hoe politici stemmen. Ofwel, de elite bepaalt het beleid. Definitie van elite in deze context? De mensen die het grote geld hebben/beheren en die de campagnes sponsoren.
Is het dan indrukwekkend dat je in zekere zin (het sociaaleconomische weegt m.i. zwaarder dan de ethische puntjes) iets links van het midden in je eigen partij zit?
Dat is waar ik op doelde met dat er de nodige kanttekeningen bij te plaatsen zijn. Waarom hield ik niet meteen dit verhaal? Omdat ik dat eerder heb gehouden en Mike er toen bij was.
#NoDAPL
pi_166275209
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:49 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik praat over haar record, wat we kunnen controleren, jij praat over hoe je denkt dat het in de toekomst zal gaan, wat op geen enkele manier nu te controleren is.
Lees alsjeblieft eerst en vooral even een samenvatting over dat Princeton-onderzoek voordat we hierover verder gaan maar ik wil wel alvast reageren. Dat platform gaat natuurlijk totaal niet over wat ze al heeft gedaan aangezien het slechts om beloftes gaat en niet om wat is verwezenlijkt.
#NoDAPL
pi_166275220
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:44 schreef Euribob het volgende:

[..]

De stemgeschiedenis van Clinton in de Senaat is linkser dan dat van Obama, dat weet je he?
Obama is een jihadist dus dat verbaasd mij geenszins.

Nee maar serieus; begrijp je niet wat ik zeg? Haar (en ook Obama zijn) stemgeschiedenis is volledig irrelevant als je kijkt naar hoe mineur de voor gestemde issues zijn t.a.z. van het probleem dat zij representeert. Het is redelijk om aan te nemen dat elke progressieve stem door haar uitgebracht er eentje was om een liberaal-cv te kunnen tonen. De discrepantie tussen wat ze achter de schermen doet en zegt en wie ze zegt te zijn is te groot om haar stemgedrag serieus te kunnen nemen in onderzoek naar haar eigenlijke politieke identiteit.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:53:57 #84
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166275233
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Dat is waar ik op doelde met dat er de nodige kanttekeningen bij te plaatsen zijn. Waarom hield ik niet meteen dit verhaal? Omdat ik dat eerder heb gehouden en Mike er toen bij was.
Bij dit verhaal heb ik je ook al eerder gezegd dat ik het er helemaal mee eens ben: geld speelt een veel te grote rol in de Amerikaanse politiek. Daarom is een democratische president ook belangrijk, want dan kan het hooggerechtshof een einde maken aan Citizens United. (Als eerste stap).
pi_166275266
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Je moet het ook in het perspectief zien dat >90% van de politici daar stevig rechts stemt op dit vlak. Waaorm? Omdat de politiek daar geen representatieve vertegenwoordiging van de bevolking is. Geloof mij niet, geloof de mensen van Princeton University. Hier even de Jip- en jannekeversie, je kan veel uitggebreidere artikelen hierover vinden.
http://www.bbc.com/news/blogs-echochambers-27074746
tl;dr-versie: er is een zeer sterke positieve correlatie tussen wat de elite wil en hoe politici stemmen, er is een zeer zwakke correlatie tussen wat het volk wil en hoe politici stemmen. Ofwel, de elite bepaalt het beleid. Definitie van elite in deze context? De mensen die het grote geld hebben/beheren en die de campagnes sponsoren.
Is het dan indrukwekkend dat je in zekere zin (het sociaaleconomische weegt m.i. zwaarder dan de ethische puntjes) iets links van het midden in je eigen partij zit?
Goede post. Kende het onderzoek nog niet maar het verbaasd mij vanzelfsprekend niet. Ook nog even lezen. Je maakt het me veel te druk voor op de vrijdagavond.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 23:56:09 #86
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166275270
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Obama is een jihadist dus dat verbaasd mij geenszins.

Nee maar serieus; begrijp je niet wat ik zeg? Haar (en ook Obama zijn) stemgeschiedenis is volledig irrelevant als je kijkt naar hoe mineur de voor gestemde issues zijn t.a.z. van het probleem dat zij representeert. Het is redelijk om aan te nemen dat elke progressieve stem door haar uitgebracht er eentje was om een liberaal-cv te kunnen tonen. De discrepantie tussen wat ze achter de schermen doet en zegt en wie ze zegt te zijn is te groot om haar stemgedrag serieus te kunnen nemen in onderzoek naar haar eigenlijke politieke identiteit.
Je hebt dus al haar stemmen als senator geanalyseerd op inhoud en impact? Mag ik je resultaten zien, ik ben wel benieuwd nu.
pi_166275299
Het ging toch om 3 e-mails volgens de Clinton spinmachine?

jimsciutto twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 23:34:50 Breaking: Emails involved were sent & received by aide Huma Abedin, over a long period of time, 1000s of emails -law enforcement officials reageer retweet
pi_166275329
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat hij denkt dat zo een deal met de duivel kan voortbrengen (wetsvoorstel voor kunnen schuiven leid in principe nergens toe toch?). Maar ik zal het filmpje eerst even kijken.
Dat vraag ik me van Elizabeth Warren ook af, iedereen die haar een beetje heeft gevolgd weet dat zij veel dichter bij Sanders staat qua idealen, ook al is zij minder links dan Sanders. Ook zij speelt een schaakspel. We kunnen nu speculeren maar over een paar jaar weten we zeker wat precies hun agenda was en hoe hun gok heeft uitgepakt. Beide mensen zijn zeer verstandig, ze hebben goede redenen om dit te doen. Ik hoop alleen dat het goed uitpakt.
en dat Sanders binnenkort een goed gesprek heeft met Cannova
#NoDAPL
pi_166275408
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:56 schreef Euribob het volgende:

[..]

Je hebt dus al haar stemmen als senator geanalyseerd op inhoud en impact? Mag ik je resultaten zien, ik ben wel benieuwd nu.
Gezien jij het zo ophebt met haar stemgeschiedenis lijkt het me leuker om te vragen of jij het tegendeel kan aantonen door een voorbeeld te geven van een ja-stem van haar hand die van negatieve invloed had kunnen zijn op de macht/welvaart van WallStreet, de FED, of gewoon grote corporaties.
pi_166275464
quote:
Val erin en ze begint over bullies en internet - en daar gaat ze iets aan doen? Belooft weer veel goeds voor liefhebbers van Big Brother ('die beschermd ons wel tegen vieze nazi's, bullies, racisten!).
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:05:37 #92
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166275466
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 00:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Gezien jij het zo ophebt met haar stemgeschiedenis lijkt het me leuker om te vragen of jij het tegendeel kan aantonen door een voorbeeld te geven van een ja-stem van haar hand die van negatieve invloed had kunnen zijn op de macht/welvaart van WallStreet, de FED, of gewoon grote corporaties.
Nou nee, ik heb haar individuele stemmen niet allemaal geanalyseerd want dat leek me vrij overbodig. Dat al die stemmen bij elkaar haar in de top 15 van meest progressieve Senatoren zet is voor mij genoeg. Jij zegt dat die stemmen inhoudelijk niks voorstellen, bewijs het.
pi_166275489
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:57 schreef Nintex het volgende:
Het ging toch om 3 e-mails volgens de Clinton spinmachine?

jimsciutto twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 23:34:50 Breaking: Emails involved were sent & received by aide Huma Abedin, over a long period of time, 1000s of emails -law enforcement officials reageer retweet
Stond ook al een tijd op nytimes.com in ieder geval (dat het potentieel duizenden e-mails betreft).
pi_166275566
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 00:05 schreef Euribob het volgende:

[..]

Nou nee, ik heb haar individuele stemmen niet allemaal geanalyseerd want dat leek me vrij overbodig. Dat al die stemmen bij elkaar haar in de top 15 van meest progressieve Senatoren zet is voor mij genoeg. Jij zegt dat die stemmen inhoudelijk niks voorstellen, bewijs het.
Je vraagt mij om te bewijzen dat iets niet is gebeurd. Dan hoef ik alleen haar gehele stemgeschiedenis neer te plempen. Dus bij deze; google.com.
  Moderator zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:10:56 #95
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166275578
Ik ben heel benieuwd hoe deze nieuwe mails een link zullen hebben met het vorige onderzoek aangezien de mails niet van Clinton kwamen en ook niet van haar server kwamen (wat tot nu toe door de media bericht wordt).
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:20:51 #96
230491 Zith
pls tip
pi_166275752
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 23:56 schreef Euribob het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 00:05 schreef Euribob het volgende:

[..]

Nou, gelukkig zijn er sites die stemmingen bijhouden.

https://www.govtrack.us/congress/members/hillary_clinton/300022
https://www.govtrack.us/congress/members/barack_obama/400629
https://www.govtrack.us/congress/members/bernard_sanders/400357

Methods: https://www.govtrack.us/about/analysis#ideology

Obama zit tussen Sanders en CLinton in qua stemmingen en (co)sponsored bills.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:23:47 #97
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166275791
quote:
Je linkjes geven wat tegenstrijdige info, over verschillende periodes. Kijk maar eens wie het bolletje linksboven Obama is op zijn pagina. :P
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2016 @ 00:24:59 #98
230491 Zith
pls tip
pi_166275811
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 00:23 schreef Euribob het volgende:
Je linkjes geven wat tegenstrijdige info, over verschillende periodes. Kijk maar eens wie het bolletje linksboven Obama is op zijn pagina. :P
Nice _O_ I yield
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166275872
Ik snap die ophef over die emails niet, het gaat toch niet om emails van Clinton zelf maar van mensen in haar entourage... of mis ik iets?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166275883

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 29-10-2016 00:32:35 (Geen bagger hier) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')